Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Volgende week begint de halve finale van t Eurovisie Songfestival. Kijkt daar iemand naar? En zouden we überhaupt ooit nog een kans maken? Nou met die toppers niet denk ik, maar goed... Vorig jaar hadden een aantal landen van die rare inzendingen omdat Oost-Europa steeds won met vreemde dingen. Ierland stuurde een kalkoen! Frankrijk een of andere halve zool! Jammer dat t niet meer zoals destijds is. Kijken jullie?

De Nederlandse Inzending
Deze metamorfose bedoel ik Janae :

http://www.youtube.com/watch?v=xd8vMLTNQpA
quote:Janae schreef op 07 mei 2009 @ 15:14:

[fgcolor=#007AB3]Volgende week begint de halve finale van t Eurovisie Songfestival. Kijkt daar iemand naar? En zouden we überhaupt ooit nog een kans maken? Nou met die toppers niet denk ik, maar goed... Vorig jaar hadden een aantal landen van die rare inzendingen omdat Oost-Europa steeds won met vreemde dingen. Ierland stuurde een kalkoen! Frankrijk een of andere halve zool! Jammer dat t niet meer zoals destijds is. Kijken jullie? Eerlijk gezegd kijk ik daar ieder jaar steeds minder naar ............... Dit is de inzending van Frankrijk voor dit jaar :

http://www.youtube.com/watch?v=I176aL2dTUw
Nou Janae The Toppers, oogverblindend !
Nou ja, beter als die malloot van vorig jaar Zenna! Ik vind t meestal wel leuk om naar te kijken maar ik erger me dood aan die vriendjespolitiek! Zonde toch van zo'n festival?

Carla Bruni met Berlusconi? Denk niet dat Sarkosy dat goed vindt!
Deze had gewonnen in the UK, had ik toevallig gezien! Er was er 1 die veel beter dit nummer zong! Van die ander kreeg ik echt kippenvel!

Jade
Hier voor Snjo: de IJslandse inzending:

http://www.youtube.com/watch?v=8w97Z1iw ... re=channel
And the Winner is ............

Ik stem voor Iceland !
Hahaha, heb je ze nog niet eens allemaal gehoord! Icelande douze points, Iceland twelve points...
Ik ben niet van het Songfestival Boeit me te weinig haha. Kijk wel achteraf welk nummer gewonnen heeft en wat de reactie van de wereld op de toppers was...
Dank jullie wel voor die douze points. Ik heb nog bijna niets van de andere liedjes gehoord (moet ook de links van jullie nog beluisteren) maar ik vind ook dat IJsland dit jaar een leuke inzending heeft.

Maar hoe heeft het nou in hemelsnaam kunnen gebeuren dan Nederland dit instuurd???
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat betreft de varkensgriep. . . Aangezien ik in een ziekenhuis werk (en dat ziekenhuis ligt dichtbij het internationale vliegveld) krijg ik dagelijks updates over de stand van zaken

Het nieuws van vandaag is dat er hier in het land een aantal mensen influensa B heeft, nog minder influensa A en van hun is (nog) niet bekend of het H1N1 is.

Vorige week wel verplicht een "lezing" bij moeten wonen over hoe/wat/waar/hoeveel en wat te doen als het echt uitbreekt. . . :puke:

Het virus kan 24-48 uur op harde oppervlakken blijven leven, zo'n 8-12 uur in een papieren zakdoekje en 5 minuten op je handen.

Het virus is vrij makkelijk te doden met desinfecterende middelen, "gewone" chloor oplossing, 15 minuten in 40° heet water en nog wat van dit soort dingen.

We hadden dus verzonnen (degenen die hier een beetje boel ziek van worden, deze bangmakerij) dat je dus gewoon je neus in je hand moet snuiten en het liefst nog als je in het zwembad ligt (is hier warm en er zit chloor in). Probleem opgelost toch??
Ik kijk eigenlijk ook niet meer naar het songfestival, heeft niets meer met zingen te maken, is verkapt politiek spelletje. En het was gewoon leuker vroeger (ja, ik word/ben oud) alleen op zaterdagavond.
Goeie morgen, het is weer vrijdag en dat betekent dat we over een paar uurtjes vrij hebben (oke, sommigen van ons hebben weekenddienst). Hebben jullie al plannen?? Ikke nog niet hoor BEHALVE. . . en
Ik ben ook (bijna) altijd de eerste he Goede morgen en bij deze verklaar ik het toilet voor vandaag geopend!

Vrijdag alweer :):) Bijna weekend!! Heb niet zo heel veel bijzonders, maar toch. Lekker rustig aan doen, wat meer tijd met vriend samen...
Oh, haha, was ik alsnog nèt niet de eerste!
Tis maar goed dat ik alleen langskwam voor een praatje, anders had ik mooi voor een dichte deur gestaan.

Weer een nieuw avatar! Mooi hoor Ik hou wel van natuur en landschappen (als plaatjes / foto's). Iemand nog een idee voor een mooie canvas die ik aan mijn muur kan hangen?

Mijn huiskamer is voornamelijk wit, met een knalpaarse pilaar (ong. 70cm breed) en paarse gordijnen. Verder heb ik al een rood-achtig schilderij hangen, waar ik zelf niet heel fan van ben (prachtig schilderij, maar de combinatie met paars vind ik niet geslaagd).

Ik dacht aan misschien 3 kleine schilderijtjes naast elkaar? Misschien iets met groene planten... Paars wordt weer té.

Mijn slaapkamer is wit met een groene muur, waar ik dan misschien 3 schilderijtjes van witte bloemen kan ophangen (op de groene muur).
Goeie Morugu Ladies ! Nou zeg hou je dit voor mogelijk, er is weer leven in de brouwerij ?! Leuk Snjootje en Lintje dat jullie er zijn ! Gelukkig was Janae er, anders had ik mezelf allang doorgespoeld !

Ik heb me al een paar dagen voorgenomen het gras te gaan maaien ...........

Ik zal dus eerder hooikoorts oplopen dan Mexicaanse Griep. Zeg Snjootje heet dat in ijsland ook Mexicaanse Griep ? Je moet in ieder geval zo hoesten is mij verteld :

Ik hoest ook veel maar dat is ook juist weer van de hooikoorts Gelukkig 'loop je dat niet op' Zenna Het is niet besmettelijk... Maar je kunt er wel 'opeens' last van krijgen, net zoals het weer opeens weg kan zijn... Ik heb het ook niet ieder jaar, maar nu wel weer best erg.
quote:Linndaatje schreef op 08 mei 2009 @ 10:04:

Mijn huiskamer is voornamelijk wit, met een knalpaarse pilaar (ong. 70cm breed) en paarse gordijnen. Verder heb ik al een rood-achtig schilderij hangen, waar ik zelf niet heel fan van ben (prachtig schilderij, maar de combinatie met paars vind ik niet geslaagd).

Ik dacht aan misschien 3 kleine schilderijtjes naast elkaar? Misschien iets met groene planten... Paars wordt weer té.

Mijn slaapkamer is wit met een groene muur, waar ik dan misschien 3 schilderijtjes van witte bloemen kan ophangen (op de groene muur).

Heb je geen mooie (vakantie)foto die je op canvas kan af laten drukken?? Ik heb zelf een foto van een piepklein kikkertje laten vergroten (met groen en bruin blad er rondom). Is leuk geworden.

En voor in je slaapkamer: witte wissellijsten kopen bij IKEA, het liefst met passepartous en dan kan je er vanalles ophangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven