Singles unite: ( deel 3)
zondag 4 oktober 2020 om 15:41
Ja sowieso bijzondere feestdagen natuurlijk dit jaar! Beetje afhankelijk ook van de regels enz tegen die tijd...
zondag 4 oktober 2020 om 15:54
Ik denk chagrijnig
Lange vragenlijst en ik dacht hup, er even snel doorheen zodat ik die heerlijke mannen kan gaan ontmoeten.
Vlaming begon weer over die voetjes van hem. Ik heb hem uit mijn app lijst verwijderd.
zondag 4 oktober 2020 om 15:58
Kerst is zo overrated. Gewoon twee dagen dat je extra vrij bent.iceteapeach schreef: ↑04-10-2020 15:21Nee, totaal niet, nooit gedaan ook. Normaal was tweede kerstdag met schoonfamilie en waren we nu al een beetje aan het plannen. Denk/vermoed dat zoon en ik thuis zijn beide dagen.
Ik maak t gezellig met een kerstboom etc. en zoons komen eten. Vorig jaar gingen we eerst naar Star Wars film en dat beviel goed.
Een vriendin en ik appen elkaar al jaren de wens ‘dat we volgend jaar een leuke man onder de boom hebben.’ Maar ik vraag me af of ik dat wel echt wil.
zondag 4 oktober 2020 om 16:11
Ik houd van kerstsfeer in huis..boom en lampjes en kerstliedjes en de top2000 en darttoernooien oud en nieuw en daarna in januari nog Dakar en daarna de lange donkere depressieve maanden tot het voorjaar begint.
maar de 2 kerstdagen zelf tja ach..kan gezellig zijn met familie of vrienden maar dit jaar is het denk ik niet zoveel aan..misschien dat de kinderen nu toe zijn aan kadootjes met kerst ipv met sint..al heb ik nu nog de indruk dat de jongens nog geloven en ik gewoon weer een sint met zwarte pieten moet inhuren voor een huisbezoek..
maar de 2 kerstdagen zelf tja ach..kan gezellig zijn met familie of vrienden maar dit jaar is het denk ik niet zoveel aan..misschien dat de kinderen nu toe zijn aan kadootjes met kerst ipv met sint..al heb ik nu nog de indruk dat de jongens nog geloven en ik gewoon weer een sint met zwarte pieten moet inhuren voor een huisbezoek..
zondag 4 oktober 2020 om 16:14
Ik had hem al gedeeltelijk op de bbc gezien maar vind de Nederlandse variant ook heel goed.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 16:01Echt een heerlijke serie vind ik Het A woord. Ik ben al bij deel 4. Soms zelfs ontroerend.
zondag 4 oktober 2020 om 16:30
Kerst. Mijn ouders leven al jaren niet mee dus daar hoef ik niet heen 
Vrienden hebben veelal familie verplichtingen.
Tijdens mijn relatie was eerste kerstdag voor onszelf en huis was ook versiert. Ik heb alle kerstspullen meegegeven. Hij wilde ook altijd kerst en Disney films kijken. Ik maakte de deal afwisseling met thrillers
Mijn vrienden weten dat niet van kerstversiering houdt en soms krijgt ik iets fouts kerst achtig wat ik dan wel weer humor vind en dat zet ik neer.
Meestal zit ik 1 avond wel elders. Vorig jaar met paar nmlk leden kerst en oud/nieuw gevierd.
Raar misschien miste met oud en nieuw wel de knuffels. Het was toch wat afstandelijk.
Vrienden hebben veelal familie verplichtingen.
Tijdens mijn relatie was eerste kerstdag voor onszelf en huis was ook versiert. Ik heb alle kerstspullen meegegeven. Hij wilde ook altijd kerst en Disney films kijken. Ik maakte de deal afwisseling met thrillers
Mijn vrienden weten dat niet van kerstversiering houdt en soms krijgt ik iets fouts kerst achtig wat ik dan wel weer humor vind en dat zet ik neer.
Meestal zit ik 1 avond wel elders. Vorig jaar met paar nmlk leden kerst en oud/nieuw gevierd.
Raar misschien miste met oud en nieuw wel de knuffels. Het was toch wat afstandelijk.
zondag 4 oktober 2020 om 16:30
Ik heb zojuist via de app besloten dat ik en volwassen zoons toch weer lootjes trekken. Tradities moet je erin houdentomcat schreef: ↑04-10-2020 16:11Ik houd van kerstsfeer in huis..boom en lampjes en kerstliedjes en de top2000 en darttoernooien oud en nieuw en daarna in januari nog Dakar en daarna de lange donkere depressieve maanden tot het voorjaar begint.
zondag 4 oktober 2020 om 16:39
Ik heb niks met Kerst en doe er niks aan. Met de jaarwisseling moet ik thuis zijn vanwege hond die angstig is. Ik vind het prima om mijn eigen ding te kunnen doen. Voorheen keek ik de week voor Kerst het glazen huis maar dat is er niet meer. O en ik luister de top 2000. Dit wordt mijn 6de Kerst als single en kan me nog herinneren dat ik voorheen de verplichtingen had. Blegh.
zondag 4 oktober 2020 om 16:42
Ja top2000 staat hier ook aan.Julus schreef: ↑04-10-2020 16:39Ik heb niks met Kerst en doe er niks aan. Met de jaarwisseling moet ik thuis zijn vanwege hond die angstig is. Ik vind het prima om mijn eigen ding te kunnen doen. Voorheen keek ik de week voor Kerst het glazen huis maar dat is er niet meer. O en ik luister de top 2000. Dit wordt mijn 6de Kerst als single en kan me nog herinneren dat ik voorheen de verplichtingen had. Blegh.
Maar mijn alleen gevoel is op dat moment wel extra sterk.
Mis het eigen gevoel en de knuffels.
Vrijdag weer even geknuffeld met mijn beste vriendin en haar kleine die dol op mij is. Heerlijk dat knuffelen.
zondag 4 oktober 2020 om 16:49
zondag 4 oktober 2020 om 16:54
Ja he, maar krijg je straks een kat die er niet van houdt
zondag 4 oktober 2020 om 17:05
Dan zit je met een grumpy old cat opgescheept..weet niet wat beter is; zo'n kat of een vent
Dat missen van knuffelen heb ik een tijdje ook erg gehad. Op de een of andere manier is die behoefte weg. Ik heb wel een hond, dat scheelt. Met hem knuffel ik graag, of ik ga lekker tegen hem aan liggen. Ook al is hij een grumpy old dog. Stiekem vindt ie dat wel fijn.
Dat missen van knuffelen heb ik een tijdje ook erg gehad. Op de een of andere manier is die behoefte weg. Ik heb wel een hond, dat scheelt. Met hem knuffel ik graag, of ik ga lekker tegen hem aan liggen. Ook al is hij een grumpy old dog. Stiekem vindt ie dat wel fijn.
zondag 4 oktober 2020 om 17:28
Wel 2 konijnen nemen dan hé, voor als jij geen tijd hebt voor knuffelen dan kan konijn wel knuffelen, vinden ze leuk. Wel oppassen dat het een homo paartje is. Anders heel snel meer knuffels erbij. Die kunnen dan het jaar erna wel in de pan.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 4 oktober 2020 om 17:31
Dit, al vier ik het toch dan weer vaak met een vriendin en een dag met ouders. Dit jaar maar even zien hoe het loopt.Julus schreef: ↑04-10-2020 16:39Ik heb niks met Kerst en doe er niks aan. Met de jaarwisseling moet ik thuis zijn vanwege hond die angstig is. Ik vind het prima om mijn eigen ding te kunnen doen. Voorheen keek ik de week voor Kerst het glazen huis maar dat is er niet meer. O en ik luister de top 2000. Dit wordt mijn 6de Kerst als single en kan me nog herinneren dat ik voorheen de verplichtingen had. Blegh.
Oud en nieuw blijf ik thuis, vorig jaar 1 keer geprobeerd om kat achter te laten. Die had van angst de hele boel onder gekotst dus daf doe ik hem nooit meer aan.
zondag 4 oktober 2020 om 17:41
zondag 4 oktober 2020 om 18:00
Wij kijken gezellig samen top2000 a gogo en daarna zwijmelen we samen onder een dekentje mee met de romantische kerstfilm en met oud en nieuw proosten we samen om 12.00 op een liefdevol 2021Sabbieehhhh schreef: ↑04-10-2020 17:31Dit, al vier ik het toch dan weer vaak met een vriendin en een dag met ouders. Dit jaar maar even zien hoe het loopt.
Oud en nieuw blijf ik thuis, vorig jaar 1 keer geprobeerd om kat achter te laten. Die had van angst de hele boel onder gekotst dus daf doe ik hem nooit meer aan.
zondag 4 oktober 2020 om 18:06
Heb je achteraf een idee waar het mis ging? Kreeg je een Rorschachtest met suggestieve patronen waarin jij alleen inktklodders zag? Ik vind dat toch knap dat ze met zo'n vragenlijst jouw beste match denken te kunnen bepalen. Doen ze dat misschien met Myers-Briggs indicatoren?Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 15:54Ik denk chagrijnigen natuurlijk een beetje gehaast.
Lange vragenlijst en ik dacht hup, er even snel doorheen zodat ik die heerlijke mannen kan gaan ontmoeten.
Vlaming begon weer over die voetjes van hem. Ik heb hem uit mijn app lijst verwijderd.