Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
04-10-2020 15:22
Oud & Nieuw vierde ik met vrienden.
Hoe het dit jaar gaat als we nog steeds maar 3 mensen mogen uitnodigen thuis, dat weet ik nog niet, maar dat zien we dan wel weer...
Ja sowieso bijzondere feestdagen natuurlijk dit jaar! Beetje afhankelijk ook van de regels enz tegen die tijd...
Antoon69 schreef:
04-10-2020 15:17
Wat heb je dan toch ingevuld op die vragenlijst? In super chagrijnige of spirituele bui toen?
Ik denk chagrijnig 😒 en natuurlijk een beetje gehaast.
Lange vragenlijst en ik dacht hup, er even snel doorheen zodat ik die heerlijke mannen kan gaan ontmoeten.
Vlaming begon weer over die voetjes van hem. Ik heb hem uit mijn app lijst verwijderd.
iceteapeach schreef:
04-10-2020 15:21
Nee, totaal niet, nooit gedaan ook. Normaal was tweede kerstdag met schoonfamilie en waren we nu al een beetje aan het plannen. Denk/vermoed dat zoon en ik thuis zijn beide dagen.
Kerst is zo overrated. Gewoon twee dagen dat je extra vrij bent.
Ik maak t gezellig met een kerstboom etc. en zoons komen eten. Vorig jaar gingen we eerst naar Star Wars film en dat beviel goed.
Een vriendin en ik appen elkaar al jaren de wens ‘dat we volgend jaar een leuke man onder de boom hebben.’ Maar ik vraag me af of ik dat wel echt wil.
Echt een heerlijke serie vind ik Het A woord. Ik ben al bij deel 4. Soms zelfs ontroerend.
Ik houd van kerstsfeer in huis..boom en lampjes en kerstliedjes en de top2000 en darttoernooien oud en nieuw en daarna in januari nog Dakar en daarna de lange donkere depressieve maanden tot het voorjaar begint.

maar de 2 kerstdagen zelf tja ach..kan gezellig zijn met familie of vrienden maar dit jaar is het denk ik niet zoveel aan..misschien dat de kinderen nu toe zijn aan kadootjes met kerst ipv met sint..al heb ik nu nog de indruk dat de jongens nog geloven en ik gewoon weer een sint met zwarte pieten moet inhuren voor een huisbezoek..
Waterman26 schreef:
04-10-2020 16:01
Echt een heerlijke serie vind ik Het A woord. Ik ben al bij deel 4. Soms zelfs ontroerend.
Ik had hem al gedeeltelijk op de bbc gezien maar vind de Nederlandse variant ook heel goed.
Kerst. Mijn ouders leven al jaren niet mee dus daar hoef ik niet heen 😉

Vrienden hebben veelal familie verplichtingen.

Tijdens mijn relatie was eerste kerstdag voor onszelf en huis was ook versiert. Ik heb alle kerstspullen meegegeven. Hij wilde ook altijd kerst en Disney films kijken. Ik maakte de deal afwisseling met thrillers 😂

Mijn vrienden weten dat niet van kerstversiering houdt en soms krijgt ik iets fouts kerst achtig wat ik dan wel weer humor vind en dat zet ik neer.

Meestal zit ik 1 avond wel elders. Vorig jaar met paar nmlk leden kerst en oud/nieuw gevierd.

Raar misschien miste met oud en nieuw wel de knuffels. Het was toch wat afstandelijk.
tomcat schreef:
04-10-2020 16:11
Ik houd van kerstsfeer in huis..boom en lampjes en kerstliedjes en de top2000 en darttoernooien oud en nieuw en daarna in januari nog Dakar en daarna de lange donkere depressieve maanden tot het voorjaar begint.

maar de 2 kerstdagen zelf tja ach..kan gezellig zijn met familie of vrienden maar dit jaar is het denk ik niet zoveel aan..misschien dat de kinderen nu toe zijn aan kadootjes met kerst ipv met sint..al heb ik nu nog de indruk dat de jongens nog geloven en ik gewoon weer een sint met zwarte pieten moet inhuren voor een huisbezoek..
Ik heb zojuist via de app besloten dat ik en volwassen zoons toch weer lootjes trekken. Tradities moet je erin houden
Ik heb niks met Kerst en doe er niks aan. Met de jaarwisseling moet ik thuis zijn vanwege hond die angstig is. Ik vind het prima om mijn eigen ding te kunnen doen. Voorheen keek ik de week voor Kerst het glazen huis maar dat is er niet meer. O en ik luister de top 2000. Dit wordt mijn 6de Kerst als single en kan me nog herinneren dat ik voorheen de verplichtingen had. Blegh.
Julus schreef:
04-10-2020 16:39
Ik heb niks met Kerst en doe er niks aan. Met de jaarwisseling moet ik thuis zijn vanwege hond die angstig is. Ik vind het prima om mijn eigen ding te kunnen doen. Voorheen keek ik de week voor Kerst het glazen huis maar dat is er niet meer. O en ik luister de top 2000. Dit wordt mijn 6de Kerst als single en kan me nog herinneren dat ik voorheen de verplichtingen had. Blegh.
Ja top2000 staat hier ook aan.

Maar mijn alleen gevoel is op dat moment wel extra sterk.
Mis het eigen gevoel en de knuffels.

Vrijdag weer even geknuffeld met mijn beste vriendin en haar kleine die dol op mij is. Heerlijk dat knuffelen.
Julia_20 schreef:
04-10-2020 16:42
Ja top2000 staat hier ook aan.

Maar mijn alleen gevoel is op dat moment wel extra sterk.
Mis het eigen gevoel en de knuffels.

Vrijdag weer even geknuffeld met mijn beste vriendin en haar kleine die dol op mij is. Heerlijk dat knuffelen.
Toch maar een kat nemen.
Waterman26 schreef:
04-10-2020 16:49
Toch maar een kat nemen.

😂😂😂😂😂
Ja he, maar krijg je straks een kat die er niet van houdt
Dan zit je met een grumpy old cat opgescheept..weet niet wat beter is; zo'n kat of een vent :puh:

Dat missen van knuffelen heb ik een tijdje ook erg gehad. Op de een of andere manier is die behoefte weg. Ik heb wel een hond, dat scheelt. Met hem knuffel ik graag, of ik ga lekker tegen hem aan liggen. Ook al is hij een grumpy old dog. Stiekem vindt ie dat wel fijn.
Een konijn is ook wel leuk, als je toch een diertje wil waarmee je kunt knuffelen. Het brengt leven en is fluffy.
Flappie..meteen goed voor de kerst :D
tomcat schreef:
04-10-2020 17:10
Flappie..meteen goed voor de kerst :D
Die koop ik liever als ie geslacht is.

En dan in de pan ..oehhh...Met port, ontbijtkoek, steranijs
Julus schreef:
04-10-2020 17:06
Een konijn is ook wel leuk, als je toch een diertje wil waarmee je kunt knuffelen. Het brengt leven en is fluffy.
Wel 2 konijnen nemen dan hé, voor als jij geen tijd hebt voor knuffelen dan kan konijn wel knuffelen, vinden ze leuk. Wel oppassen dat het een homo paartje is. Anders heel snel meer knuffels erbij. Die kunnen dan het jaar erna wel in de pan.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
04-10-2020 16:39
Dit, al vier ik het toch dan weer vaak met een vriendin en een dag met ouders. Dit jaar maar even zien hoe het loopt.

Oud en nieuw blijf ik thuis, vorig jaar 1 keer geprobeerd om kat achter te laten. Die had van angst de hele boel onder gekotst dus daf doe ik hem nooit meer aan.
Kerst ...... daar geef ik echt helemaal niets om.
Mijn ouders en mijn broer leven niet meer,dus ik breng die dagen alleen door.
Lekker tv kijken en de top 2000 luisteren.

Hopelijk kan ik ivm corona wel gewoon oud en nieuw vieren met vrienden,al zal dat wel met minder personen zijn.
Sabbieehhhh schreef:
04-10-2020 17:31
Dit, al vier ik het toch dan weer vaak met een vriendin en een dag met ouders. Dit jaar maar even zien hoe het loopt.

Oud en nieuw blijf ik thuis, vorig jaar 1 keer geprobeerd om kat achter te laten. Die had van angst de hele boel onder gekotst dus daf doe ik hem nooit meer aan.
Wij kijken gezellig samen top2000 a gogo en daarna zwijmelen we samen onder een dekentje mee met de romantische kerstfilm en met oud en nieuw proosten we samen om 12.00 op een liefdevol 2021
tomcat schreef:
04-10-2020 18:00
Wij kijken gezellig samen top2000 a gogo en daarna zwijmelen we samen onder een dekentje mee met de romantische kerstfilm en met oud en nieuw proosten we samen om 12.00 op een liefdevol 2021
🤣🤣🤣🤣 en de kat?
De kat is ons kind en die knuffelen we samen
Waterman26 schreef:
04-10-2020 15:54
Ik denk chagrijnig 😒 en natuurlijk een beetje gehaast.
Lange vragenlijst en ik dacht hup, er even snel doorheen zodat ik die heerlijke mannen kan gaan ontmoeten.
Vlaming begon weer over die voetjes van hem. Ik heb hem uit mijn app lijst verwijderd.
Heb je achteraf een idee waar het mis ging? Kreeg je een Rorschachtest met suggestieve patronen waarin jij alleen inktklodders zag? Ik vind dat toch knap dat ze met zo'n vragenlijst jouw beste match denken te kunnen bepalen. Doen ze dat misschien met Myers-Briggs indicatoren?
INTP hier :)
ik ENTP (kwam er bij een vorig singles topic uit). Best wel een asshole-type dat met bijna niemand matcht haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven