Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Ik word gek van al die vrouwen van de andere kant van de wereld die steeds op Tinder voor mijn neus komen..rot op..waarom zou ik willen matchen met vrouwen uit Bangkok of Brazilië..irritante functie dat Tinder dat heeft ingebouwd en dat ik het niet kan weigeren van mijn kant.
Waterman26 schreef:
04-10-2020 12:01
Dat is dus het vreemde. Je kunt je zoektermen wat verruimen maar wat je te zien krijgt is beperkt. Tenminste, zo begrijp ik het ( ook weer te ongeduldig om me te verdiepen in de spelregels. Het is een rare onoverzichtelijke app ook)
Misschien dat ik eens een mail stuur. Of misschien ben ik wel gewoon een saaie doos voor wie intimiteit ... etc etc.
nou ja..je wilt niet zoenen en bent niet genegen om binnen 1,5 meter te komen :D
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal, jeetje jullie gaan wel snel hier, bijna niet bij te houden😂

Ik heb eigenlijk nog nooit een match/date gegoogled, nou waren het gelukkig allemaal op 1 na wel ok jongens, alleen niet de juiste voor mij helaas!

Wat jij zei Tom over het hebben van een fwb herken ik wel hoor. Inderdaad heb je een soort van reserve en dat helpt helemaal niet mee met het daten. Denk er ook al een tijdje over om daar mee te stoppen, maar vind dat toch moeilijk. Ik mis dan toch heel snel het fijne lichamelijke contact en ook gewoon dat ff samen een filmpje te kijken op de bank. Pfff lastig lastig 😂

Vind het trouwens echt heel leuk om hier te lezen hoe jullie dat daten en single zijn ervaren enz. Al m’n vriendinnen zijn inmiddels al hele tijd aan de man, dus die weten niet echt hoe dat nou gaat allemaal tegenwoordig haha
tomcat schreef:
04-10-2020 12:02
Ik word gek van al die vrouwen van de andere kant van de wereld die steeds op Tinder voor mijn neus komen..rot op..waarom zou ik willen matchen met vrouwen uit Bangkok of Brazilië..irritante functie dat Tinder dat heeft ingebouwd en dat ik het niet kan weigeren van mijn kant.

Heb je paspoort aan staan dan?
Ja ik ben klaar voor de boodschappen.
Iemand nog wat nodig?
Welkom ook Veertje! Ik Google eigenlijk wel altijd. Beetje de detective uithangen 😁 Toen ik een fwb had (jaren geleden, jong en onbezonnen) hoefde het daten voor mij ook niet echt. Maar ik ben er toen ook achtergekomen dat ik seks en liefde niet kan scheiden. Of eigenlijk is het zelfs zo dat intimiteit over het algemeen en liefde al sterk samenhangen.

Ik vind het maar lastig, Julus. Ik heb eigenlijk maar 1 broek, meestal ben ik gekleed in jurken/rokjes/nette jumpsuits. Enkellaarsjes met een flinke hak zouden wel onder het jurkje passen. Daarnaast heb ik een jas (wel echt heel deftig en een beetje over the top), die behoorlijk warm is. Lastig 😁
-
Julia_20 schreef:
04-10-2020 12:59
Ja ik ben klaar voor de boodschappen.
Iemand nog wat nodig?
Ingredienten voor carrot cake please :love:
Julia chocolade muizen jammie
tomcat schreef:
04-10-2020 12:02
nou ja..je wilt niet zoenen en bent niet genegen om binnen 1,5 meter te komen :D
Ik moet erin berusten.
Wat is dat toch tegenwoordig met mannen en seks op de 1e date. Ik zat op Tinder en bijna iedereen wil dit.

Ik ben inmiddels 27 en ben echt op zoek naar een vaste relatie. Ik weet dat ik die niet op Tinder ga vinden.

Waar zoeken jullie nou naar een potentiële date die serieus is?
Single but still depri
Julia_20 schreef:
04-10-2020 12:56
Heb je paspoort aan staan dan?
nee, dat doen hun..ik kan er niks tegen doen
Sabbieehhhh schreef:
04-10-2020 13:06
Ingredienten voor carrot cake please :love:
Oehhh ja, zo lekker!
Ammenooitniet schreef:
04-10-2020 13:00
Maar ik ben er toen ook achtergekomen dat ik seks en liefde niet kan scheiden. Of eigenlijk is het zelfs zo dat intimiteit over het algemeen en liefde al sterk samenhangen.
Ja, ik vind dat ook wel lastig hoor. Ben ook wel echt gek op hem, beschouw hem als een hele goede vriend, maar er is geen verliefdheid, daar mis dan ergens toch iets voor 😬
Zo dan, wat is hier veel geschreven!
Mijn kortaf date appte gister, en ik heb hem voor vanavond uitgenodigd. Ik dacht die gaat niet komen, maar wel dus! Ben heel benieuwd om wat uitgebreider met hem te spreken om uit te vinden waarom hij zo kortaf communiceert...
Had gister verjaardag van m’n vriendin, alleen haar vriend en ik waren er.
Ik voel me oud, moet gewoon niet meer dan 3 wijntjes drinken, ik kan er echt niet meer tegen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een tijdje terug wel een paar dates heb gehad waar wel meteen mee in bed beland was. Enorme aantrekkingskracht. Maar ja, allemaal rond de 26/28, dus geen relatiemateriaal.
Vanavond ga ik m’n best doen om geen seks te hebben. Ja, ik heb hem thuis uitgenodigd omdat ik dat relaxter praten vind. Dus wordt spannend! Weet ook niet wat ik aan moet trekken... niet te casual en niet te feestelijk of sexy. Denk zwarte skinny met een blouse ofzo?
tomcat schreef:
04-10-2020 10:34
haha..staat je lijf er niet op?
Ja, klopt !!
Waterman, ik vraag eigenlijk nooit naar de achternaam, nooit zo bij stil gestaan, misschien wel slim om te doen
Ammenooitniet, klinkt leuk die date, en Flitsie ook een date in het verschiet (hoop dat ik niemand vergeten ben nu), ik vind het altijd heerlijk om er zo mee bezig te zijn met wat ik aan zal trekken.

Ik kreeg nu de vraag van een man of ik van zoenen houd, ik lees dan altijd: houd je van sex?
Wie houd er nou niet van zoenen. Beetje gekke vraag
tomcat schreef:
04-10-2020 14:23
Wie houd er nou niet van zoenen. Beetje gekke vraag
Alle Parship mannen. Die zoeken een maatje om mee te wandelen en te fietsen. Over zoenen wordt niet gesproken.
Ok..op Videoland staan nu kerstfilms. Dus ik heb net een romantische kerstfilm gekeken :rofl:
Flitsie schreef:
04-10-2020 13:51
Zo dan, wat is hier veel geschreven!
Mijn kortaf date appte gister, en ik heb hem voor vanavond uitgenodigd. Ik dacht die gaat niet komen, maar wel dus! Ben heel benieuwd om wat uitgebreider met hem te spreken om uit te vinden waarom hij zo kortaf communiceert...
Had gister verjaardag van m’n vriendin, alleen haar vriend en ik waren er.
Ik voel me oud, moet gewoon niet meer dan 3 wijntjes drinken, ik kan er echt niet meer tegen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een tijdje terug wel een paar dates heb gehad waar wel meteen mee in bed beland was. Enorme aantrekkingskracht. Maar ja, allemaal rond de 26/28, dus geen relatiemateriaal.
Vanavond ga ik m’n best doen om geen seks te hebben. Ja, ik heb hem thuis uitgenodigd omdat ik dat relaxter praten vind. Dus wordt spannend! Weet ook niet wat ik aan moet trekken... niet te casual en niet te feestelijk of sexy. Denk zwarte skinny met een blouse ofzo?
Ik denk dat als je een man bij je thuis uitnodigt, hij denkt dat je er wel voor in bent. Jij vindt het relaxt praten maar hij zal dat anders zien en hopen op iets meer. Daar zou ik me wel van bewust zijn. Het verbaast mij dus niet dat hij ja heeft gezegd maar had hij dit ook gedaan als jij buitenshuis op date wilde?

Het is heel makkelijk te checken. Wat gebeurt er als jij alsnog elders wil afspreken? Dan weet je direct wat zijn intentie is.
Jole schreef:
04-10-2020 14:17
Ja, klopt !!
Waterman, ik vraag eigenlijk nooit naar de achternaam, nooit zo bij stil gestaan, misschien wel slim om te doen
Ammenooitniet, klinkt leuk die date, en Flitsie ook een date in het verschiet (hoop dat ik niemand vergeten ben nu), ik vind het altijd heerlijk om er zo mee bezig te zijn met wat ik aan zal trekken.

Ik kreeg nu de vraag van een man of ik van zoenen houd, ik lees dan altijd: houd je van sex?
Heb ik ook vaak gekregen die vraag. Ik denk dat ze dan willen weten of je niet preuts bent.
Julus schreef:
04-10-2020 14:48
Ok..op Videoland staan nu kerstfilms. Dus ik heb net een romantische kerstfilm gekeken :rofl:

Bah..verschrikkelijk
Maar ik ben ook niet in to kerst.
Geen kerstboom en geen versiering.

Blij als dat weer voorbij is met die vreetreklames van oh zo gezellig met elkaar.

Sorry 😂
Julus schreef:
04-10-2020 14:48
Oh heerlijk! Ben gek op romantische kerstfilms😂.
Welke heb je gekeken?

Zien jullie trouwens op tegen de feestdagen zonder lover? Of genoeg plannen met vrienden/ familie etc?
Waterman26 schreef:
04-10-2020 14:47
Alle Parship mannen. Die zoeken een maatje om mee te wandelen en te fietsen. Over zoenen wordt niet gesproken.

Wat heb je dan toch ingevuld op die vragenlijst? In super chagrijnige of spirituele bui toen?
1985Veertje schreef:
04-10-2020 15:06
Oh heerlijk! Ben gek op romantische kerstfilms😂.
Welke heb je gekeken?

Zien jullie trouwens op tegen de feestdagen zonder lover? Of genoeg plannen met vrienden/ familie etc?

Nee, totaal niet, nooit gedaan ook. Normaal was tweede kerstdag met schoonfamilie en waren we nu al een beetje aan het plannen. Denk/vermoed dat zoon en ik thuis zijn beide dagen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
*
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:32
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven