Entertainment alle pijlers

Drag race Holland (met spoilers!)

23-09-2020 14:13 104 berichten
Wie kijkt er nog meer naar "drag race Holland"?

Laten we het topic spoiler-vrij houden, en dan bedoel ik vooral over wie er afvalt.

Ik zou het leuk vinden om te kletsen over alles wat er in de afleveringen gebeurt, de looks van de queens, wie je favoriet is enz.

Ik ben zelf al sinds het eerste seizoen 7 jaar geleden op Netflix kwam groot fan van Rupauls dragrace, dus vind het erg leuk om nu eens queens van eigen bodem te zien :heart: Wel even wennen aan het Nederlands praten (volgens mij vinden somige queens dat ook erg lastig, die beseffen zich nog niet dat ze in Holland dragrace zitten en niet in de Amerikaanse show :hihi: )


De deelnemers:
- Chelseaboy
- Envy Peru
- Janey Jacké
- Ma'ma Queen
- Madame Madness
- Megan Schoonbrood
- Miss Abby OMG
- Patty Pam-Pam
- Roem
- Sederginne


PS: dit is te volgen via Videoland en er is elke week vrijdag een nieuwe aflevering.
anoniem_644a441f18f50 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 19:40
9.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan! Heb alleen helemaal niks met Nikkie en moet zeggen dat de drag van Fred meestal een stuk minder mooi vind dan van de deelnemers, maar vind hem wel zeer geschikt hiervoor. Kan erg om hem lachen. Ben nog in dubio over een favoriet... Moeilijk!
Yildizlar schreef:
25-09-2020 15:31
Jaaa heb al gekeken .

Ik wilde net gaan kijken maar mijn moeder belde, dus ik start nu :yes:
OMG echt gelijk tranen om Madam Madness, volgens mij ben ik een beetje hormonaal :-$ Of kan me er gewoon heel erg in verplaatsen, omdat ik me ook altijd zo voel
mindervanmij schreef:
25-09-2020 16:12
OMG echt gelijk tranen om Madam Madness, volgens mij ben ik een beetje hormonaal :-$ Of kan me er gewoon heel erg in verplaatsen, omdat ik me ook altijd zo voel
Had ik ook hoor voelde met haar mee heel sneu
En gadverdamme wat een zeikwijf vind ik die Nikkie Plessen, alwéér over schoenen. Ik kan even de kotssmiley niet vinden
Ik heb de titel trouwens laten aanpassen, nu is het mét spoilers.
Patty Pam Pam heeft bij mij ook geen blijvende indruk gemaakt. De naam is sprankelender dan haar persoonlijkheid.
Alle reacties Link kopieren
ik snap de hoofd challange niet altijd... zoals bij give face... vond het meer een fantasy challange.

Fred leek wel de zus van Fran Drescher :hihi: en Nikki P moet gewoon op pleuren met haar neppe Amsterdamse accent .
Megan heeft echt altijd wat te zeiken :roll:

de lip sync van Katya & Kennedy Davenport was beter op dit nummer :whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik vind dat “hup hup” van Fred wel lekker hysterisch, beter dan dat “daaaaag schat”.

Ik vind Envi Peru wel leuk worden.
Nog niet gekeken maar Envy is wel de beste drag op dit moment op mijn kind na dan 🤣🤣 he rougje
Yildizlar schreef:
04-10-2020 21:06
Nog niet gekeken maar Envy is wel de beste drag op dit moment op mijn kind na dan 🤣🤣 he rougje
Wil jouw kind zich niet opgeven voor seizoen 2?
Gatekeeper* schreef:
04-10-2020 21:07
Wil jouw kind zich niet opgeven voor seizoen 2?
Ja als hij een sponsor heeft buiten pa en ma ;) maar ik hoop dat hij gevraagd wordt . Hij kent ze zo’n beetje allemaal . Natuurlijk is mijn blik vertroebeld maar hoor vaak dat hij erg goed is
Yildizlar schreef:
04-10-2020 21:12
Ja als hij een sponsor heeft buiten pa en ma ;) maar ik hoop dat hij gevraagd wordt . Hij kent ze zo’n beetje allemaal . Natuurlijk is mijn blik vertroebeld maar hoor vaak dat hij erg goed is
Oh leuk leuk! Wel jammer dat ze hier geen €100.000 winnen.
Ja zeker jammer zo’n jurk van Claes daar hebben ze weinig aan maar wie weet als er nog een seizoen komt .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
04-10-2020 21:06
Nog niet gekeken maar Envy is wel de beste drag op dit moment op mijn kind na dan 🤣🤣 he rougje
:lol: jaa vind hem een beetje lijken op violet chachki en Pearl.

2 oud-deelmers : Manilla Luzon & Latrice Royal, hadden een recap gemaakt van de aflevering en zij waren ook verbaasd om je een jurk wint inplaats van cash.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik kom meeschrijven.. Wij kijken thuis graag naar RuPaul en zijn nu ook vol enthousiasme begonnen aan de Nederlands variant.
Leuk om te zien maar voor mijn gevoel is het niveau van de queens wel een paar tandjes lager als de RuPaul variant. Of ligt dat aan mij?
Ik vind Nikki Plessen en zo ontzettend niet leuk. Bah, hadden ze daar niet iemand anders voor kunnen vinden. Zij is gewoon zo sympathiek als een ijzeren deur. Humor heeft ze ook niet. Hoe Michelle en Rupaul dat doen met woordgrapjes is leuk.. Nikki is vooral van het afbranden.
Wij geloven thuis niets van de leeftijd van Sederginne. Die is echt minstens 10 jaar ouder als de 26 die ze beweert te zijn.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 12:19
Ik kom meeschrijven.. Wij kijken thuis graag naar RuPaul en zijn nu ook vol enthousiasme begonnen aan de Nederlands variant.
Leuk om te zien maar voor mijn gevoel is het niveau van de queens wel een paar tandjes lager als de RuPaul variant. Of ligt dat aan mij?
Ik vind Nikki Plessen en zo ontzettend niet leuk. Bah, hadden ze daar niet iemand anders voor kunnen vinden. Zij is gewoon zo sympathiek als een ijzeren deur. Humor heeft ze ook niet. Hoe Michelle en Rupaul dat doen met woordgrapjes is leuk.. Nikki is vooral van het afbranden.

Wij geloven thuis niets van de leeftijd van Sederginne. Die is echt minstens 10 jaar ouder als de 26 die ze beweert te zijn.
:worship:
je hebt zeker niet de enige dat heb ik dus ook heel erg :$

en Nikki zit zwaar in mijn allergie, ze loopt idd alleen maar te katten/zeiken.
Michelle komt ook heel streng/gemeen uit de hoek maar ze is wel echt HEEL betrokken bij de queens ze gaat ook met ze op toer en alles.
Ru & Michelle kennen elkaar al 100 jaar hebben ook een radio & talkshow gedaan
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
06-10-2020 12:50
:worship:
je hebt zeker niet de enige dat heb ik dus ook heel erg :$

en Nikki zit zwaar in mijn allergie, ze loopt idd alleen maar te katten/zeiken.
Michelle komt ook heel streng/gemeen uit de hoek maar ze is wel echt HEEL betrokken bij de queens ze gaat ook met ze op toer en alles.
Ru & Michelle kennen elkaar al 100 jaar hebben ook een radio & talkshow gedaan
Toch voelt het bij Michelle niet als afzeiken voor mij. Tuurlijk de woordgrapjes kunnen soms wel hard zijn maar ik vind haar wel altijd eerlijk in haar oordeel. Ze geeft wel echt aan wat zij vindt. Soms ben ik het er mee eens en soms niet natuurlijk. Je voelt wel echt haar betrokkenheid. Dat heb ik bij Nikki P echt absoluut niet.. die zit daar vooral omdat ze zichzelf zo boeiend vindt en denkt dat de rest van NL haar dus ook boeiend vindt.

Misschien is drag in NL nog veel jonger? Ik heb daar weinig verstand van. Lopen ze in Amerika voor? Heeft het programma meer middelen waardoor de queens meer kunnen doen?

Ik blijf zeker wel kijken. Ik vind Fred in drag altijd wel heel mooi.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 14:50
Toch voelt het bij Michelle niet als afzeiken voor mij. Tuurlijk de woordgrapjes kunnen soms wel hard zijn maar ik vind haar wel altijd eerlijk in haar oordeel. Ze geeft wel echt aan wat zij vindt. Soms ben ik het er mee eens en soms niet natuurlijk. Je voelt wel echt haar betrokkenheid. Dat heb ik bij Nikki P echt absoluut niet.. die zit daar vooral omdat ze zichzelf zo boeiend vindt en denkt dat de rest van NL haar dus ook boeiend vindt.

Misschien is drag in NL nog veel jonger? Ik heb daar weinig verstand van. Lopen ze in Amerika voor? Heeft het programma meer middelen waardoor de queens meer kunnen doen?

Ik blijf zeker wel kijken. Ik vind Fred in drag altijd wel heel mooi.
nope, toen ik net begon met de serie vond ik haar soms wel streng maar snap dat ze beste uit de kan wilt halen. want sommige kunnen echt meer.
zeker dat zegt ze ook off camera (zij en Ru hebben een podcast whats the tea) en ze maakt zich ook heel hard voor de hele LGBTQ gemeenschap, komt ook uit de ballroom wereld.

idd dat iriteert mij dus ook mateloos pikkie plessen :roll:

ik denk vooral dat dragwereld groter is daar, vele treden al jaren op en krijgen door het programma ook meer bekendheid of schoppen het zelfs tot in Hollywood, andere hebben YT kanalen.
Peppermint staat zelfs op Broadway
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
06-10-2020 14:58
nope, toen ik net begon met de serie vond ik haar soms wel streng maar snap dat ze beste uit de kan wilt halen. want sommige kunnen echt meer.
zeker dat zegt ze ook off camera (zij en Ru hebben een podcast whats the tea) en ze maakt zich ook heel hard voor de hele LGBTQ gemeenschap, komt ook uit de ballroom wereld.

idd dat iriteert mij dus ook mateloos pikkie plessen :roll:

ik denk vooral dat dragwereld groter is daar, vele treden al jaren op en krijgen door het programma ook meer bekendheid of schoppen het zelfs tot in Hollywood, andere hebben YT kanalen.
Peppermint staat zelfs op Broadway
Ik volg er een paar op Insta. Zo leuk. Maar dat zijn inderdaad echt grote sterren ( geworden). Grote shows, prachtige kleiding, onberispelijke make-up. Zo leuk om te zien. Ik hoop dat de scene hier ook mag groeien.
Nou ja.. met een beetje mazzel veranderd Nikki P nog positief. We gaan het zien en anders is er iig wat om lekker over te zeiken.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 15:06
Ik volg er een paar op Insta. Zo leuk. Maar dat zijn inderdaad echt grote sterren ( geworden). Grote shows, prachtige kleiding, onberispelijke make-up. Zo leuk om te zien. Ik hoop dat de scene hier ook mag groeien.
Nou ja.. met een beetje mazzel veranderd Nikki P nog positief. We gaan het zien en anders is er iig wat om lekker over te zeiken.
ja ik ook;) vind vooral dat sommige niet van ''echte'' vrouwen te onderscheiden zijn. sommige gaan ook inmiddels als transgender door het leven en doen nog dragg.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Brooke Lynn Hytes en Farah Moon vind ik zo mooi.. Echt jaloersmakend mooi.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 15:43
Brooke Lynn Hytes en Farah Moon vind ik zo mooi.. Echt jaloersmakend mooi.
ooh schei uit, ik had serieus een crush op Brooke Lyn Hytes & Kameron Micheals :love:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook zo leuk dat BLHytes en Vanessa Vanji wat hadden tijdens Dragrace.. zo jammer dat ze uit elkaar zijn gegaan.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
06-10-2020 15:49
Ik vond het ook zo leuk dat BLHytes en Vanessa Vanji wat hadden tijdens Dragrace.. zo jammer dat ze uit elkaar zijn gegaan.
Afbeelding

jaa idd :nooo:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven