Entertainment alle pijlers

Drag race Holland (met spoilers!)

23-09-2020 14:13 104 berichten
Wie kijkt er nog meer naar "drag race Holland"?

Laten we het topic spoiler-vrij houden, en dan bedoel ik vooral over wie er afvalt.

Ik zou het leuk vinden om te kletsen over alles wat er in de afleveringen gebeurt, de looks van de queens, wie je favoriet is enz.

Ik ben zelf al sinds het eerste seizoen 7 jaar geleden op Netflix kwam groot fan van Rupauls dragrace, dus vind het erg leuk om nu eens queens van eigen bodem te zien :heart: Wel even wennen aan het Nederlands praten (volgens mij vinden somige queens dat ook erg lastig, die beseffen zich nog niet dat ze in Holland dragrace zitten en niet in de Amerikaanse show :hihi: )


De deelnemers:
- Chelseaboy
- Envy Peru
- Janey Jacké
- Ma'ma Queen
- Madame Madness
- Megan Schoonbrood
- Miss Abby OMG
- Patty Pam-Pam
- Roem
- Sederginne


PS: dit is te volgen via Videoland en er is elke week vrijdag een nieuwe aflevering.
anoniem_644a441f18f50 wijzigde dit bericht op 23-09-2020 19:40
9.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
17-10-2020 10:05
verbaasd mij niks...
Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
17-10-2020 10:09
Hoezo?
krijg bij Megan altijd zo'n ik-moet-en-zal-op-tv-komen vibe net als die rare ex van Martijn Krabbe Jacobien nog wat..
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nja hij was echt maar een seconde in beeld, als bekende van de deelnemers.
Ik dacht eerder: verbaast me niks omdat al eerder is aangegeven dat hij uit een kamp-omgeving kwam en dat is wel de HTMD doelgroep :proud:
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
17-10-2020 10:18
krijg bij Megan altijd zo'n ik-moet-en-zal-op-tv-komen vibe net als die rare ex van Martijn Krabbe Jacobien nog wat..
Oh joh, dat heb ik totaal niet. Lijkt me een lieverd. Maar misschien heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
wat vonden jullie van de Snatch Game? vond Chelsea Boy wel heel goed :rofl:
en het was de kortste snatch ever :-?
ahjak monica Geuze....
Waarom loopt Nikki altijd te zeiken over schoenen...

RUTH JACOTT :flirting:

idd jammer van Sederginne
ben weer helemaal up to date
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Chelsea was spot on maar ik vond het wel veel herhaling van dezelfde grap.
Ik vond Envy de beste qua combi imitatie en humor.
Alle reacties Link kopieren
Shit zeg. Ons videoland abbo voorbij. Manlief wil Netflix en misschien Disney. Geen Videoland.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh jaaaa! Ik vind het zo’n fijn en heerlijk programma. Super grappig, eerlijk en mooi. Ik vind het echt een kunst en heel erg gaaf. Ru Pauls altijd heel tof gevonden en heel leuk dat we nu een NL versie hebt.

Voor nu mijn favorieten: janey jacke en envy Peru. Ik moest gieren om Patty Brad en Joe exotic. Maar! Inderdaad de kortste snatch game ever. Hadden ze misschien beter een veel kortere en andere mini challenge kunnen doen en de naakt shoot in een andere aflevering
That’s how Sue c’s it
Rouge__ schreef:
18-10-2020 18:35
wat vonden jullie van de Snatch Game? vond Chelsea Boy wel heel goed :rofl:
en het was de kortste snatch ever :-?
ahjak monica Geuze....
Waarom loopt Nikki altijd te zeiken over schoenen...

RUTH JACOTT :flirting:

idd jammer van Sederginne
ben weer helemaal up to date
Ja Chelsea nou was top ! En dat zeggen wij hier ook heeft pikkie een schoenenfetisj ?
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 21:13
0.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
18-10-2020 20:47
Ja Chelsea nou was top ! En dat zeggen rij hier ook heeft pikkie een schoenenfetisj ?
HAHAHAHAHAHAHAHAH ben je nu al dronken?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-10-2020 20:56
HAHAHAHAHAHAHAHAH ben je nu al dronken?
Nee was bewust haha Pikkie Plessen flauw maar die naam blijft haar achtervolgen
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
18-10-2020 21:12
Nee was bewust haha Pikkie Plessen flauw maar die naam blijft haar achtervolgen
Wist ik bedoelde meer dat je rij had geschreven inplaats van wij :-P

Ik kan haar niet serieus nemen begin me steeds meer aan haar te irriteren
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-10-2020 23:08
Wist ik bedoelde meer dat je rij had geschreven inplaats van wij :-P

Ik kan haar niet serieus nemen begin me steeds meer aan haar te irriteren
Ja domme doos zegt alleen iets over schoenen meer komt er echt niet uit Volgt de week Rianne van Dorst in de jury dacht ik gehoord te hebben . Die is leuk
Hopelijk als er ooit een tweede seizoen komt dan zonder Nikkie Plessen.

Ik vond die fotoshoot wel leuk om te zien vooral hoe Envy toch over haar eigen onzekerheid heenstapte. Ik dacht in het begin dat zij echt weinig inhoud had, maar dat kwam denk ik vooral omdat ik haar ook linkte aan Abby. Ik merk dat ik haar steeds leuker ga vinden.

Ik heb dan weer niks met Jaimy Jacké.

Mijn favorieten na deze aflevering zijn: ma’ma queen, Chelsea boy en Envy Peru.
Zelfde top drie hier mindervanmij .
Janey Jacke en Abby hier nu in de onderste regionen.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
18-10-2020 23:15
Ja domme doos zegt alleen iets over schoenen meer komt er echt niet uit Volgt de week Rianne van Dorst in de jury dacht ik gehoord te hebben . Die is leuk
jaa wordt lachen, helaas trok Pikkie weer alle aandacht omdat ze ging bleren..... :-?

ik heb nog niet echt favorieten..., vind tot nu toe Chelseaboy, Envy Peru en Janey Jacké vind ik wel oke.
heb wel een sterk voorgevoel dat Aby omg de finale gaat want ze is al 3x in de bottom beland en ze nog steeds niet weg.... vind ik heel knap.. :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ja eens! De fotoshoot maakte Envy heel mooi kwetsbaar en daarmee ook zien dat ze een heel mooi mens is. Ik denk alleen dat de combinatie van die twee opdrachten te veel tijd in beslag nam en dat het daarom een heel korte snatch game werd. De ene had ik niet willen missen, maar snatch game was veel te kort!

Ik vind janey jacke vooral een heel mooie queen, maar qua innerlijk wel heel mean. Dus misschien is favoriet niet het goede woord. Wel samen met envy de mooiste. Als ik innerlijk meeneem dan wint mama queen het net wel net niet.

Eens over Nikkie! Maar ik vind de andere (gast)juryleden wel ontzettend leuk en goed gedaan. Fred ook super tof en goed. Daaag schaaaat :heart:
That’s how Sue c’s it
Alle reacties Link kopieren
snatch game was achterlijk kort.. :-? naast die van S12 van RUDR was dit een van de slechste al was Envy als Patty Brad wel geestig

ja ik ook wel Sue, Janey is idd beetje hekserig soms
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
19-10-2020 09:34
jaa wordt lachen, helaas trok Pikkie weer alle aandacht omdat ze ging bleren..... :-?

ik heb nog niet echt favorieten..., vind tot nu toe Chelseaboy, Envy Peru en Janey Jacké vind ik wel oke.
heb wel een sterk voorgevoel dat Aby omg de finale gaat want ze is al 3x in de bottom beland en ze nog steeds niet weg.... vind ik heel knap.. :wtf:
Mijn favorieten zijn Chelseaboy, Envy Pery, Janey Jacké en ik vind Mama Queen ook wel erg goed.
Abby moet eruit vind ik.

Fred vind ik geweldig. Ook echt wel oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap helemaal niks van de keuzes die ze maken. Ik vind Envy Peru heus wel goed maar het voelt echt zó opgezet om haar te laten winnen. En Chelseaboy naar huis? Serieus?
Vond het trouwens op zich wel mooi hoor al die emotionele momenten, maar er is maar weinig echt challenge content. Zeggen ze van Chelseaboy dat hun optreden zo lang was maar daar zie je niets van terug. Eerst is de jury emotioneel, dan de queens emotioneel, dan nog een ronde voor de gasten en dan backstage wéér. Werd wel een beetje teveel van het goede.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die outfit van Chelseaboy niet heel sterk. Wel jammer dat hij naar huis moest.
Wie er ook naar huis was gegaan, ik had het jammer gevonden!!
Alle reacties Link kopieren
die blind date was wel erg akward :rofl: :facepalm: de tieten van Mamma Queen zaten wel erg hoog :rofl: :rofl:

vader van mamma queen is wel echt een lieverd , lijken ook echt op elkaar

voor het eerst zat Pikki niet te zeiken over de schoenen

jammer van Chelsea :nooo:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Pffh, wat een teleurstellend einde van deze aflevering. Die Abby OMG had er nu toch wel eindelijk een keer uit gemoeten zeg!

Ik heb echt het gevoel dat zij week na week dezelfde look laat zien. Totaal geen enkele keer gehad dat ik verrast was door hoe ze eruit zag.
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast mij ook echt. Als Abby er vorige keer uit had gelegen en je had nu Chelsea en Mama in de lipsync dan had ik het nog deels gesnapt maar nu echt niet.
Ik snap ook wel dat Envy en Janey hier niet blij mee waren, zo is hun finale plek ineens veel minder waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven