Singles unite: ( deel 3)
woensdag 7 oktober 2020 om 13:42
Super voor je! wat leuk.zeefietser1 schreef: ↑07-10-2020 10:32.. Volgende keer dat we elkaar ontmoeten kleren passen van elkaar. En ga ik haar leren hoe je tequila lekker sensueel kunt drinken.
Klinkt als een hele leuke date alvast.
woensdag 7 oktober 2020 om 15:45
Gefeliciteerd Sabieh.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat"
Ja, zo gaat je vertrouwen in de mens wel naar de klote. Wat een lef om me zo aan te spreken.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat"
wij slapen nooit.
woensdag 7 oktober 2020 om 15:45
Wat een goed en onverwacht nieuws! Gefeliciteerd, mooi dat je dit gelukt is. In coronatijd ook nog eens. Ook fijn dat je dan je tanden in iets nieuws kunt zetten ( afleiding) en er blijer van wordt.Sabbieehhhh schreef: ↑07-10-2020 15:41Hier even een vreemde twist, geheel ongerelateerdMaar heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben als supervisor bij een ander bedrijf. Voel me nog steeds niet op mijn plek binnen huidig bedrijf dus ga de overstap maken
![]()
woensdag 7 oktober 2020 om 15:46
Ik zeg 1 woord: jeuk.alongwiththesunshine schreef: ↑07-10-2020 15:45Gefeliciteerd Sabieh.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat"Ja, zo gaat je vertrouwen in de mens wel naar de klote. Wat een lef om me zo aan te spreken.
woensdag 7 oktober 2020 om 15:48
Ik herhaal nog maar weee wat ik ieder jaar roep: ieder jaar rond de herfst en winter appen ex-dates of contacten weer. Altijd de mannen die je voorheen geghost of niet netjes behandeld hebben. Ze vervelen zich en hebben jeuk en gaan hun lijstje af.
Beste wat je kunt doen is het negeren. Levert nooit iets op.
Beste wat je kunt doen is het negeren. Levert nooit iets op.
woensdag 7 oktober 2020 om 16:04
woensdag 7 oktober 2020 om 16:05
Ze is, ze is van mij!Sabbieehhhh schreef: ↑07-10-2020 15:59Ik sluit me aan bij Julus, elk jaar weer hetzelfde feest, herfst en lente komen ze weer voorbij![]()
Oeh la la laa la la
Ze is, ze is van mij!
woensdag 7 oktober 2020 om 16:05
Tja het is dan ook wat, als je je rot verveelt en alleen kunt verzinnen om dan maar 1 ( alle) van je dates te appen. Handig, als je zo vermaakt kunt worden zonder moeite te doen.alongwiththesunshine schreef: ↑07-10-2020 15:53Ja, inderdaad. Maar dat niet eens in real life willen. Nog erger![]()
woensdag 7 oktober 2020 om 16:06
huh ? ex-dates die opduiken maar niet willen afspreken?alongwiththesunshine schreef: ↑07-10-2020 15:53Ja, inderdaad. Maar dat niet eens in real life willen. Nog erger![]()
woensdag 7 oktober 2020 om 16:06
Des te gaver dat het is gelukt. Niet alles is slecht dit jaar.Sabbieehhhh schreef: ↑07-10-2020 15:59Tnx all! Ben ontzettend blij en opgelucht, had hier wel een beetje mijn zinnen op gezet toen het voorbij kwam![]()
Ik sluit me aan bij Julus, elk jaar weer hetzelfde feest, herfst en lente komen ze weer voorbij![]()
Ondanks corona is dit jaar mijn beste jaar ooit sinds jaren, bow bizarre.
woensdag 7 oktober 2020 om 16:07
Ja, walgelijk. Je vraag je af wat er bij zulke types is misgegaan tijdens de opvoeding.
wij slapen nooit.
woensdag 7 oktober 2020 om 16:08
De eikels vallen uit de bomen