Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Heeft ze nog vrij vandaag dan? Hier moeten alle kinderen vandaag weer naar school (of eigenlijk gisteren al).
Ja, nog vrij. Maar ze wil niemand bellen uit de klas om af te spreken en ik mag ook niet naar de buren om Mannie te gaan halen want dan kunnen wij nu iets samen doen. Prul.

Sterkte met Ot, hopelijk rust hij een beetje uit vandaag.
Ot speelt nu op zijn kamer (ik denk dat hij niet meer in bed ligt). Dat doet hij normaal nooit, dus hij is echt moe. Gelukkig gaan we met Hemelvaart een weekje weg.
En Citronella, fijn dat het met 'bommetje' zo onverwachts goed gaat.

En fijn ook Esmee, dat Moppie de fles gedronken heeft.

Nippo, hoe is het met de nachten van Nipje?

Ik ga me even met mijn zoon bezighouden.
Arme Anky. Zou het helpen een tijdje gewoon te stoppen met werken (weet niet of dat haalbaar is natuurlijk) en daarbij gewoon even lekker een hobby te nemen. Klinkt heel simpel maar misschien is het dat ook wel.

Ik heb net gehoord dat ik in juni naar Guus M. ga met Vip arragement qua gastronomisch diner erbij en logeplaatsen etc. Wiiiihaaaaaaaa. Onbeperkt drank, stond er, dus ik ga maar een hotel in Heerenveen boeken :-)
Anky, ik lees niet dagelijks mee, maar wil me er toch even mee bemoeien. Speel niet teveel struisvogel. Het is niet iets van de laatste weken, maar toch echt al wel langer. Ook al denk je zelf dat het eerder psychisch dan fysiek zou ik beide aanpakken. Misschien zelfs door doorverwijzing naar psychiater zodat deze je ook medisch beetje in de gaten kan houden.

Je bent een klassiek geval van " in de ontkenning ", maar uiteindelijk heb je niet alleen jezelf ermee, maar ook je gezin. Dus als je het niet voor jezelf over hebt om goed voor jezelf te zorgen, doe het dan omwille van je kinderen, want die hebben er uiteindelijk echt niets aan als je op een gegeven moment finaal instort. Ik wens je alle kracht en wijsheid en zolang je op het forum bent:luister maar goed wat ze hier zeggen .
ik heb geloof ik wel genoeg gezegd over Anky, dus dat doe ik niet meer. Ik sluit me bij iedereen hier wel aan.

Guus M? Gleuf niet dat ik dat nu zo boeiend vind, maar met onbeperkte drank vind ik het vást ook wel leuk

En wat sneu voor Pammini, Pam. Waarom mocht ze niet mee van die moeder?

Hier vanmorgen naar de kousenwinkel geweest, mocht nieuwe kousen aan laten meten; beide benen waren een cm dunner, dus dat lijnen en sporten is toch nog ergens nuttig voor.

Daarna zijn we diverse winkels afgeweest en daarna hebben we koffie gedronken bij de Bagels&Beans. Toen moesten Jut&Jul nog even naar de nieuwe speeltuin en toen was het alweer lunchtijd.

Toen Slof in bed lag, hebben Poek en ik schoongemaakt. tpch ahdnig, zo'n extra hulp in de huishouding.
Nieuwe kousen joegee

Wij zijn gaan zwemmen met de buren, was heel leuk. Daarna met z'n drietjes daar tostietje gegeten en net toen we thuiskwamen sliepen ze allebei. Ben maar een extra rondje gaan rijden zodat ze even konden gaan slapen. Nu komt er een vriendinnetje spelen en over een uurtje gaat Mini logeren.

Ik weet niet waarom ze niet mee mocht, ze nemen haar wel vaker mee. Maar goed, ze gaat daar vanavond ook logeren, misschien vond ze het teveel ofzo. Dat bekkie brak alleen mijn hart. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, zwemmen vond ze heel leuk en ik ben nog even speciaal alleen met haar in het diepe bad gaan zwemmen zonder bandjes (de buren pastten op Mannie). Dat vond ze erg leuk. Sowieso is ze vandaag erg lief.
Leuk dat het geslaagd was, Pammie. Ik vind zwemmen eigenlijk altijd wel leuk.

Ben benieuwd hoe het logeren gaat vanavond!
Anky, het is naar mijn idee niet de bedoeling dat ontspannende dingen als hardlopen en/of forummen maken dat je zooo moe bent. Normaliter zou je daar energie van moeten krijgen.

Nogmaals de vraag hoe het kan dat je voor dit soort zaken dus geen tijd en of energie hebt.

Ik ga morgen op kamp met school, tot zondag. Hopelijk krijgen we iets mooier weer dan vandaag. De weerberichten zijn wel goed.

Wat sneu voor mini, Pammie. Hopelijk wordt het logeerpartijtje leuk.

Handig he, zo'n hulpje in huis, Sok. Joy, nieuwe kousen
Anky, ik ben het met de rest eens. Een eerlijk gezegd vraag ik me af of jouw inschatting dat je problemen een psychische oorzaak hebben wel juist is. Jouw klachten passen niet echt bij een psychische oorzaak. Ik begrijp dat je het gevoel hebt dat je al binnenstebuiten bent gekeerd, maar is niet zo dat dat steeds alleen is gebeurd voor het probleem dat op dat moment speelde? En wat is er dan precies allemaal getest, en zijn je andere medische klachten daarbij ook meegenomen?
doet ie het?
zit nu bij de bloedbank; kan wel ff duren. ik kijk hier uit op een gracht met aan de overkant pakhuizen. net zwommen er meerdere zwanen voorbij; erg mooi!
Zo, het spul ligt op bed. Ik was vanmorgen niet helemaal op dreef en toen besloot ik dat het maar beter was om met de kinderen naar een grote binnen/buitenspeeltuin te gaan in de buurt van mijn werk. Was geslaagd, kinderen vonden het helemaal leuk. Zelf vond ik het met 3 kinderen best wel pittig (ik was continu iedereen kwijt), maar het ging allemaal goed. Alleen arme Ot had niet helemaal zijn dag. Moe, huilerig en toen werd hij nog door een ander kind gebeten ook. Ik dacht dat hij zich aanstelde, maar toen ik hem vanavond in bad deed, moest ik mijn mening bijstellen: er stond nog een volledig gebit in zijn schouder. Bah, ik heb zo'n hekel aan bijtende kinderen (alhoewel Ot ook niet een heilig boontje is natuurlijk). Thuisgekomen heb ik de kinderen gelijk aan het eten gezet en daarna in bad en bed gebonjourd.

Ook nog nagedacht over jullie postings trouwens (tussen het geren achter Maby aan). Elessie, ik moet zeggen dat (tijdelijk) stoppen met werken al een tijdje door mijn hoofd speelt. Maar ik vind het moeilijk: enerzijds heb ik altijd (veel) gespaard juist om de zekerheid te hebben om tijdelijk te kunnun stoppen zonder financiële zorgen. En dit moment zou natuurlijk zo'n situatie kunnen zijn. Anderzijds vind ik eigenlijk dat ik (en ieder ander mens) moet werken (mijn calvinistische inslag )en durf ik het daardoor dus niet. Ik weet ook niet of het de oplossing is (wél dat een dag zonder kinderen en werk me heerlijk lijkt, maar dat is niet echt een reden om met werken te stoppen natuurlijk ).

Remma, jouw vraag is ook een goede. Ik gun me de tijd niet zozeer omdat ik me schuldig voel. Schuldig naar de kinderen en schuldig naar A-man. Vraag me niet hoe ik aan dat schuldgevoel kom, ik heb geen idee. Ik wil er wel graag af.

Nippo, ik ben inderdaad op specifieke problemen nagekeken, maar er is gewoon echt nooit iets afwijkends gevonden. Vooral met darmbloeding is vrij veel onderzocht (2x dikke darm, 1x dunne darm, maagonderzoek en bloed). Enige wat ik nu nog een keer kan bedenken is bloedonderzoek om te kijken of Hb en wellicht schildklierfunctie oké is. Dat wil ik nog wel een keer laten doen, maar ik ben nog even moed aan het verzamelen. Het positieve is momenteel in ieder geval wel dat de laatste plek in mijn gezicht helemaal genezen is sinds een dag of 2 en dat ik dus eindelijk onstekingsvrij ben.

Poeh, wat een lap tekst zeg. Eerst maar eens posten voordat er straks iets misgaat.
Haha Sokje, forummen tijdens het bloed geven.

Oeps, doet me er aan denken dat ik me af moet melden voor deze ronde. Ga ik gelijk maar even doen!
Ik zie geen mobieltje Sok, of stellen ze internet ter beschikking bij de bloedbank?

Ik had een mazzeltje vanavond. Mini ging logeren bij de buren en Mannie mocht ook meeeten. Ik ben snel naar de appie gegaan want er was niets meer in huis. Wat een feest om even iets alleen te doen. Mannie had net alle aandacht met naar bed gaan, we hebben wel 4 boekjes gelezen en lekker geknuffeld. Hij vond het wel lekker. Mini mag bij vriendinnetje in bed film kijken met chips, dat vindt ze geweldig natuurlijk
Anky, sommige dingen zijn alleen te vinden als je er gericht naar zoekt. Dat er nooit iets is gevonden is natuurlijk een goed teken, maar geen garantie. Want er wordt alleen gediagnosteerd aan de hand van mogelijke diagnoses, en die zijn denk ik anders als je je hele ziektegeschiedenis bekijkt dan als je alleen naar een darmbloeding kijkt.
Ank, ik heb je verhaal gelezen natuurlijk maar ik weet even niet wat ik moet zeggen. Omdat het volgens mij heel erg in je karakter zit om zo te reageren. Dan kan ik roepen wat ik wil natuurlijk maar dat heb je niet zomaar veranderd.

Daarnaast mis ik in je posts heel erg wat A-man hier van vindt. Ik kan heel erg zeiken over Pamman maar hij zou me zo niet door laten lopen.

Wel heel fijn dat je het zo opvat in ieder geval, niet alles zal even leuk zijn geweest om te lezen.
Zo, mijn mams is weer naar huis, en ik wil eigennlijk nog even naar de Hema, kinderkampeerstoeltjes kopen die in de aanbieding waren, ben moed aan het verzamelen, heb geen zin, maar ga ik toch maar even doen, anders kan Mandarijn niet zitten, we hebben maar 1 stoeltje. Tot straks.
Ik meld me ook even af. Ga de zooi van zolder naar Mini's kamer slepen.
Anky, ik ga er nog een laatste ding over zeggen. Bij sommige moeilijk te diagnostiseren ziektes is het wel belangrijk om de diagnose zo snel mogelijk te stellen, omdat ze restschade kunnen veroorzaken. Dus ik zou me in jouw geval toch laten doorverwijzen naar een internist/klinisch immunoloog. Dan weet je tenminste zeker dat alle opties goed bekeken zijn. Het is ook een beetje suf als je stopt met werken omdat je denkt dat dat het probleem is, terwijl later dan blijkt dat het iets heel anders was en je je werk ook niet meer leuk vond omdat je er gewoon geen energie meer voor hebt.
Kom even snel zeggen dat vriendin je boek wil proeflezen Es. Mail maar naar mij, stuur ik het door. Liefst niet naar mijn hete mail, die lees ik bijna nooit namelijk.

Nu snel computer uit, zie scheel na een dag super geconcentreerd achter de computer en moet morgen weer.

Anky, jouw verhaal lees ik morgen.
Ik heb net mijn spullen gepakt voor het weekend en ben eens heel onvrouwelijk geweest. Broek, 2 shirtjes, sweatvest, hemdjes, ondergoed, pyjama. Niet teveel dus, ik weet nl precies hoe dat gaat.

Maar ik zit nu alweer te dubben of ik er toch niet nog iets in doe. grrr
Nippo, mail Anky anders eens prive? of zeg ik nu iets geks?

Ben overigens net als Pammie benieuwd of Ankyman niet er op staat dat je het verder uit laat zoeken? En dat schuldgevoel, ik begrijp het wel, het is niet leuk om verminderd "inzetbaar" en belastbaar te zijn, vervelend voor Ankyman en de kinderen, maar als je jezelf voorbij blijft lopen ben je straks helemaal niet meer "inzetbaar en belastbaar".

Campingstoel gekocht, en ook een weekplanner. Wilde ik al langer kopen, vooral voor Limoen, en zag opeens dat ze die ook bij de Hema hebben.

Met Limoen gaat het nog niet echt goed vind ik. Ze is niet heel ziek, ook geen hoge koorts meer, had vanavond nog maar een beetje verhoging, maar ze heeft nog wel steeds pijnscheuten in haar zij en rug. En dat zit me niet lekker, ik hoop dat het geen nierbekkenontsteking is ofzo.. . Huisarts had slechts een heel miniem spoortje bloed gevonden in haar urine en geen aanwijzingen voor blaasontsteking, maar ze kreeg de AB op basis van haar klachten toch uit voorzorg. Moet je een blaasontsteking of nierbekkenontsteking eigenlijk altijd terug kunnen vinden in de urine? Iemand enig idee?

Pammie, wel spannend, mini's logeerpartijtje, chips en tv in bed klinkt in ieder geval wel goed
voor het weekend, ging je ergens heen Remma? heb ik daar over heen gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven