Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Mogge,

Heerlijk die verhalen over crush op leraren! Remma, die onthulling over je achterste is wel vleiend maar lijkt me ook wel hinderlijk als je voor de klas staat.

Ik had een lichte crush voor de geschiedenisleraar (was inderdaad ook maar een paar jaar ouder dan wij) zou het iets te maken hebben met het feit dat ik juist dat vak ben gaan studeren? *Bloos*

Ik kon gisteravond niet inloggen, werd steeds weer eruit gegooid, errug irritant. Gelukkig nu weer normaal.

Esmee, heel erg leuk dat vriendin het wil lezen. Broer moet nog even een 'achterflaptekst' schrijven (ter introductie) en dan mail ik het naar je door.

HEb ik verder nog wat te melden? Neuh... ik geloof het niet. Ga ff koffiedrinken.

O ja, voor Anky; de tip van Nippo lijkt me een goeie. Je moet naar een soort House.
Als Ank naar House gaat, dan ga ik mee

Geschiedenis was mijn favoriete vak. En Nederlands.

Hoe is het met Bellebel Es? Oorontsteking weg?

Pamman had vanmorgen van de buren al gehoord dat dames heerlijk gekeuteld hadden en heel lief waren. Mooi zo. Ben benieuwd hoe ze het vond.
Nipman is soms ook best irritant. Als hij een presentatie omet geven bijvoorbeeld, zoals vandaag. Uiteraard moest hij die dan gisteravond voorbereiden, en toen liep laat op de avond de computer vast en hij had niets opgeslagen en beweerde dat hij helemaal opnieuw moest beginnen (bij mij gaat dat opslaan automatisch dus ik kan dat bijna niet geloven). Dus hij chagerijnig, ik vanmorgen alledrie de kinderen een uurtje meegenomen zodat hij nog tijd had. En toen had hij vervolgens geen tijd om me even met de fruithap te helpen, waardoor worstelende Nipje hem uit mijn handen schopte en het schaaltje kapot viel en alle peer op het kleed zat. Het hele probleem is dus dat Nipman dit soort dingen altijd uitstelt tot het laatste moment, en dan gestressed en geirriteerd raakt. Ik snap daar niets van, met een beetje planning is het voor hemzelf toch ook handiger?

Grappig van die leerlingen Remma, maar ik zou me er toch niet zo gemakkelijk bij voelen als ik dat wist. Dat hoort toch bij de info die ik liever niet hoor (over mezelf dan ). Bij ons was de economieleraar populair om verliefd op te worden. Grappig eigenlijk, pubers. Ik kijk juist wel naar die tijd uit, ik denk dat ik dat beter kan dan baby's en vooral peuters.

Ik heb Nipje net op bed gegooid, die was doodmoe maar maakte zich heel kwaad omdat hij graag de borst wilde voor het slapen. Hij is zichzelf aan het aanwennen dat hij alleen maar met tepel in de mond in slaap kan vallen, en dat vind ik niet handig. Nu is het stil gelukkig.
Ik kijk niet erg uit naar de puberteit, vooral omdat Mini zich nu als een 15-jarige kan gedragen (daar is niets kleuterpuberigs aan).

Herkenbaar, zoals Nipman doet. Pamman heeft die neiging ook maar draait altijd wel bij als ik zeg dat wij er niets aan kunnen doen dat hij niet kan plannen. Pamman had trouwens laatst ook een crashende computer nadat hij een webonderzoekje had gehouden. Vloekend en tierend door het huis. Tot ik opperde dat hij in de Explorer-geschiedenis kon kijken voor de sites die hij had opgezocht. Oh ja, dat was wel een goed idee

Nu ga ik sjouwen. Kinderen zitten bij de buren zodat ik even handen vrij heb. Straks komen ze allemaal hierheen zodat de werkster van de buren beneden kan schoonmaken.
!! ik schrijf een heel stuk, eet laptop het op.

Anyway, ik meld me af, vertrek vanmiddag naar bungalowpark nabij Pammietown met schoonfamilie. Moet alles nog inpakken terwijl Kruimel voor de verandering anderhalf uur van zijn ochtendslaapje heeft afgehaald en nu luidkeels ligt te bleren. Dus ik ben blij.

Goed weekend allemaal.
Begint de naam van dat park met een K. Koek? Sterkte met pakken en veel plezier!

Ik heb alles naar de juiste plek versjouwd en toen ben ik weer gaan douchen. Pfff. Mannies kamer is ingericht, de spullen van de kamer van Mini staan op zijn oude kamer. Daarna heb ik van Mannie een leeuw gemaakt en Mini 'opgemaakt' met glitterschmink. Nu boterhammen smeren en dan ga ik ook even zitten.
Goedemiddag, ik ben er weer. Lichamelijk dan, want na de terugvlucht van vannacht gaat het wel even duren voor ik ook weer kan denken. De meneer naast me was niet alleen te groot voor zijn stoeltje, hij snurkte ook nog. En toen ik desondanks eindelijk in slaap gevallen was, kwam er na een kwartiertje een troela die al de hele tijd aan het miepen was door het gangpad hopsen die bij elke stoel steun zocht, en dus alle mensen die in die stoelen zaten te slapen letterlijk wakker schudde. Gaap! Was verder wel een succesvol uitstapje, trouwens.

Man en Pluis kwamen me ophalen op het vliegveld, en Pluis reageerde matig enthousiast toen hij me door het glas van de bagagehal heen zag. Pas toen ik mijn telefoon uit mijn zak haalde om ze te bellen werd hij echt enthousiast. Zal ik er een topic over openen? Mijn kind houdt meer van mijn iPhone dan van mij?

Pammie, gaat mannie nu ook op een andere verdieping slapen?

Veel plezier op kamp, Remma, en komt je achterste dan wel goed uit in die broeken die meegaan ?

Die mobieltjes bij mobiele posts zijn geloof ik weer afgeschaft. Mooi, want ik zie echt niet waarom andere forummers zouden moeten kunnen zien of je mobiel forumt (ik had er zelfs over geklaagd, de eerste keer dat ik 't zag).

En nu ben ik dus weer helemaal vergeten waar ik nog meer op wilde reageren..
Sterkte met bijkomen Mif!

Mannie gaat naar zolder en wij slapen op de eerste. Vind het wel een raar idee dat ik hem niet meer onder 'handbereik' heb en hem niet meer meteen hoor. Zit er ook over te denken om een simpele babyfoon aan te schaffen (de onze is kapot) zodat ik ook kan horen wat ze uitspoken als ze daar spelen.

Hier zijn ze inmiddels zo ver heen dat ze elkaar echt de harses in slaan. Ik ga dominoën met Mini en Mannie gaat erbij zitten met Miniloco. Moet mezelf ook even bijelkaar rapen want ik heb net drie verdiepingen gezogen en gedweild. Ik had al gezogen vandaag maar die vloer werd maar niet schoon. Het eten is ook al klaar.
Hola, ik ben er weer.

Ik had een zware dag met Liz, denk dat ik er iets over in AK zet. Niet ernstig, wel vervelend.

Ben niet helemaal bijgelezen, ik ga zo lekker een wijntje drinken bij de buren.
Grrr.. man heeft Mandairjn in bed gelegd zonder speen en zonder babyfoon aan, ik kwam er alleen net pas achter dat dat babygehuil bij ons is.
Doet forum bij jullie ook raar? Of ligt dat aan mijn comp?

Ik heb verhaaltje in AK gezet.
Wij net ook een zwaar uurtje met Mini. Ze was helemaal compleet over de emmer omdat ze niet bij Mannie mocht slapen. Ze was hartstikke moe maar dan nog. Een uur krijsen duurt me dan nog iets te lang. Daarna duurde het eindeloos voor ze sliep.
Es,
Gaat lekker bij iedereen.

Ik ben net ongesteld geworden en ik heb zo'n vreselijke pijn in mijn benen dat ik mezelf best een beetje zielig vind.
AK gelezen, voor Es.

Kan me voorstellen dat je niet op mini's echte puberteit zit te wachten Pammie ik kijk er bij Limoen ook niet naar uit. Gelukkig duurt het nog even.

Ik merk wel dat ze heel gevoelig is voor inconsequent gedrag, dat eerlijkheid heel belangrijk voor haar is. Vandaag was ik geirriteerd omdat ik met Mandarijn bezig was en zij er maar doorheen zat te tetteren en ik deed niet zo aardig tegen haar. Vond ze dat ik ook in de hoek moest gaan staan En als ik haar harder aanpak dan de bedoeling is omdat ik zelf geirriteerd ben reageert ze daar automatisch heel agressief op.

Koorts is wel weg, maar ze heeft nog steeds van die pijnscheuten in haar zij. Toch nog maar even de dokter gebeld, maar die vond het niet nodig dat we langskwamen. Hmm.. ik hoop dat die pijnscheuten snel ophouden want dat blijf ik maar raar vinden.

Wat betreft die videotraining, vind ik nog net een stap te ver. Ik heb binnenkort weer een belafspraak met CB en dan kijk ik wel verder, of er verder nog iets moet, of dat we er zo ook wel uitkomen met haar. Mijn moeder vond wel dat ze rustiger is, wat sneller uit haar dwarse hysterische buien komt.

Miffy, leuk dan, ben je een week weg, heeft je kind meer interesse in je telefoon

Moet mijn zus nog bellen, even posten, kom later nog even terug.
Mini wordt ook vreselijk boos als we haar onterecht beschuldigen en inderdaad ook als ik bozer word dan eigenlijk hoeft. Ik had vandaag de hele dag het idee dat haar iets dwarszat maar kreeg het er niet uit. Misschien gewoon onder de indruk van het logeren icm vermoeidheid.

Fijn dat het met Limoen vruchten af lijkt te werpen. je doet het goed Citro

Ik ga naar bed, met een kruikje.
Ik ga zo ook naar bed, maar eerst even naar de AK. Weltrusten allemaal.
voor Es; ik heb er bar weinig aan toe te voegen, ik heb er geen ervaring mee. wel lastig. wat betreft Explorer: hier geeft Explorer ook foutmeldingen (zie ook 'forummededelingen') maar op het werk niet. via Mozilla firefox gaat het wel goed.

voor Pammie met een krijsende mini en een zeer buikje.

voor Citro met een halfzieke Limoen. Wel goed dat het toch wat eter gaat met haar en dat je nu een beetje zicht hebt op waar het aan ligt.

voor brakke Miffy en ontaard kind.

hier weinig te melden; Sokman heeft dienst en moest na het eten direct weer weg. hij was niet al te laat terug en toen hebben we op de bank met een glaasje even bijgepraat. Doen we eigenlijk ook weel te weinig.

Poek had vandaag ook een moeilijke sessie; in 1e instantie wilde ze geen toetje, maar vervolgens brulde ze :'ik kan niet slapen zonder toe-hoe-tje'. toen we vragen: 'wil je dan een toetje' kregen we geen antwoord, terwijl het toch niet zo moeilijk moet zijn om 'ja' of 'nee' te zeggen. Soms denk ik dan dat ze moe is, maar 5 minuten later huppelt ze weer door de kamer, dus dan ben ik daar weer niet zo zeker van.
Bij mij doet eht forum ook steeds raar Es, krijg steeds een rood kruis metde mededeling: operation aborted, en dan klapt de site eruit, is al een paar dagen zo.

Man is aan de zuip want op de fiets de stad in. Hoop dat ie het niet te gek maakt want we krijgen morgen vrij vroeg in de middag bezoek en meoten s ochtends de boodschappen nog doen. Had eigenlijk willen BBQ'en maar het weer gaat niet echt meewerken vrees ik.

Herkenbaar, Poek's gedrag.

Nog even de boodschappenlijst maken en dan ga ik slapen.
Brak hier. Mannie was weer aan het spoken. Om half 2 begon hij en om half 5 heb ik hem aan Pamman overgedragen. Daarna ook rommelig geslapen.

Ik dacht dat het kijkles was vanmorgen dus we zijn met z'n allen naar het zwembad gegaan. Is het volgende week... Nou ja. Deze keer ging het veeeeeel beter dan vorige keer. Ze hebben de groep opgesplitst, ze kreeg ook weer een andere juf maar ditmaal deed ze zonder morren mee. Ze zwaaide ook vrolijk naar me en na de les is ze tegen de juf gaan zeggen dat ze het leuke les vond. Ben trots op mijn meissie

Nu zijn Pamman en Mini op een geheime missie en Mannie wil aandacht. Ik moet nog een cadeautje halen voor een verjaardag vanavond. Heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan, voel me gammel. Mja.

Pamman wilde ook bbq-en maar daar vind ik het echt te koud voor. Wij eten trouwens asperges vanavond, lekkerrrrr.
Nippo, ik heb nooit rekening gehouden met het weglaten vmelkeiwitten qua dieet dus daar kan het in mijn ogen niet aan hebben gelegen. Heb wel de lactose uit mijn voeding weg gelaten (wel een beker karnemelk en yoghurt als toetje) en toen ging het dus goed. Langzaam meer dingen met lactose gaan eten zoals een broodje brie en zo, daar had hij geen last van. In de Pepti zit lactose maar aangezien ik intussen wanhopig ben, vond ik dat ik het moest proberen. Uit de 'zweeftest' kwam geen eiwitprobleem en wel lactose, dus vandaar. Hij kan er intussen natuurlijk ook overheen gegroeid zijn. Begrijp dat veel kinderen over lactose intollerantie heen groeien.

Moppie is overigens niet zo groot hoor, maar ons baby's hebben behoorlijke buiken. Vandaar dus dat sommige 68 echt niet meer kunnen haha.

Dank voor de schattige beschrijving van Nipje's kusjes trouwens. Hier ook maar eens geprobeerd en ja hoor...weer van die heerlijke open mond kussen!

Is goed Es. Stuur maar als het klaar is. Ik heb trouwens niet verklapt waar ik Es van ken hoor Pammie. Heb gewoon gezegd dat een vriendin iemand zoekt die het wil lezen. Maar qua afstand moet jij wellicht wat uitleggen idd.

Dat niet plannen van Nipman herken ik volledig. En ik baal iedere keer van mijzelf dan, maar het hoort blijkbaar bij mij. Ik presteer ook het beste onder een lekkere druk als ik eerlijk ben.

Esman is trouwens ook helemaal niet gezellig. Ik doe alles verkeerd en de kinderen ook. Geen idee waar hij last van heeft. Hij zegt dat er niets is. Heb hem net toegesnauwd dat hij beter een weekend weg kan gaan, gezelliger voor iedereen. Niet echt aardig *schaam*, maar wel de waarheid...

Lekker geslapen vannacht Miffy? Weer een beetje bijgekomen?

Heb ook zin in BBQ, maar vind het er ook nog niet echt weer voor. Wij hebben gisteren asperges gegeten, was weer super lekker!
fijn dan, zo'n man, Esmee! Zal blijkbaar toch wel iets dwars zitten, maar hij is toch binnenvetter? Wie weet kotm het er vanzelf wel uit, of als je Heul Erg Boos wordt?

Pam voor spooknacht. Hoop dat je een beetje bij kunt tanken vandaag? Waarom spookt mannie eigenlijk?

Is man nog een beetje in fatsoenlijke staat teruggekomen, Citro?

Ik heb een baaldag: vanmorgen bleek het achteropzitje van mijn fiets te zijn gejat! Er zijn van die dingen die je Echt Niet Doet (ben van de hoofdletters vandaag) en dit is er één van. Sokman werd om 11 uur gebeld voor zijn dienst en is nu nog niet terug. Wij moesten echt even de stad in, want we moesten nog een cadeautje voor mijn nichtje kopen. Ik kan niet op Sokmans fiets fietsen, want te hoog en dat vind ik met 2 koters niet bepaald veilig fietsen. Dus maar even met de tram naar de stad geweest; ging erg goed. Slof in de buggy en Poek aan het handje; gelukkig luistert Poek erg goed, dus die rent gelukkig niet weg.

Cadeautje gekocht en weer teruggegaan, gegeten en met Poek geskate; gaat steeds beter, erg leuk. Daarna wilde ze voetballen en ik ging toch onderuit! net maar even met een koelelement tegen mijn enkel aan gezeten en ik kan er ook op staan, dus het zal wel meevallen.

Eigenlijk wilde ik zometeen nog even naar de fietsenwinkel om een zitje te halen, maar ik denk dat Sokman niet op tijd terug is (en hij mag vanavond weer, en is gisteravond ook geweest, dus hij heeft echt de jackpot), omdat we ook nog naar mijn nichtje moeten.

Kortom: het zit mee (not)
Nou wat kut Sok. Dat doe je inderdaad niet, een kinderzitje jatten.

Ik heb vanaf half 1 in bed gelegen, was echt brak en zo vreselijk stronchagerijnig dat Pamman het zelf voorstelde. Denk dat hij me kwijt wilde Ga hem nu maar even een kusje geven, hij is al de hele middag met de kinderen aan het spelen. Verjaardag heb ik afgebeld want ik totaal keine Lust.
Jemig, wat ontzettend ASO Sokje! Bah! HIer in het zwembad vanmorgen ook zoiets: andere moeder was schoentjes van 1 jarig dochtertje kwijt. Ook gewoon uit de kleedkamer gejat. Soms snap ik er niets van. Dat doe je toch niet!

Haha, ik zie trouwens echt als een berg tegen de puberteit op. In die kleine peuter- en kleuterprobleempjes kan ik me prima inleven, maar of pubergedrag me ook zo soepel afgaat betwijfel ik ten zeerste. Sterker nog, ik weet eigenlijk wel zeker van niet. Bovendien ben ik nu gezegend met erg makkelijke kinderen en ik vrees dat de puberteit dan alleen maar tegen kan vallen. Nu hoor, laat ze nog maar even klein blijven (ik merk dat ik de 3 en 4 jaar van Ot en Sien echt een heerlijke leeftijd vind).

Bah Pammie, en jouw nacht klinkt ook Niet Leuk. Ben je weer een beetje opgeknapt ondertussen?

Elessie, ik kan op deze PC niet bij de mutsen. Ben dus niet bijgelezen, ik ga morgen een poging doen.

Oef Esmee, chagrijnige Esman, dat klinkt niet gezellig. Is hij ondertussen wat vrolijker?

Dat moet ik A-man dan weer nageven: hij heeft zeker zijn makken, maar chagrijnig is hij eigenlijk nooit (itt ik zei de gek ).

HIer gisteren ook asperges: jammie. Ik kan daar echt van genieten. En vandaag een leuke dag. Lekker aangekeuteld, 's morgens met het hele gezin gezwommen (ik vermoed nu drama's met Maby als we dinsdag in hetzelfde zwembad naar de zwemles moeten, ze was vandaag niet te houden qua enthousiasme). Daarna nog met Ot en Sien op de fiets naar de winkel. Ot op zijn eigen fiets en hij fietst e r g l a n g z a a m. Oftwel, lopen gaat sneller. Ik vreesde al voor de terugweg (heuvel op), maar bij de winkel kwamen we een klasgenoot tegen, die wel hard fietste en toen overwon het manneninstinct het van zijn angst en fietste hij wel door.

Ik ga nu even snel recept voor quiche zoeken, want morgen alleen met 3 kinderen en dan komt er vast weinig van koken. Vanavond dus beetje voorbereiden.
Ben ik nou de enige die steeds ruzie heeft met 't forum?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven