Singles unite: ( deel 3)
woensdag 7 oktober 2020 om 16:10
Die grote leegte..het gapende gat. Uhmalongwiththesunshine schreef: ↑07-10-2020 16:07Ja, walgelijk. Je vraag je af wat er bij zulke types is misgegaan tijdens de opvoeding.
woensdag 7 oktober 2020 om 16:14
Balboekje reeds vol dus.
Maar nu de gewetensvraag: stel dat datemevrouw van vrijdag zo geweldig veel indruk maakt, laat je dan die vriendin toch bij je logeren? Ik las iets over fwb dus platonisch is het niet.
En stel dat je met datemevrouw date 2 wil, vertel je dan over je vriendin?
woensdag 7 oktober 2020 om 16:15
woensdag 7 oktober 2020 om 16:19
Logeren ja dat gaat door maar of er ook wat gebeurt verder staat niet vast, als de date zoveel indruk maakt dan wel platonisch.Julus schreef: ↑07-10-2020 16:14Balboekje reeds vol dus.
Maar nu de gewetensvraag: stel dat datemevrouw van vrijdag zo geweldig veel indruk maakt, laat je dan die vriendin toch bij je logeren? Ik las iets over fwb dus platonisch is het niet.
En stel dat je met datemevrouw date 2 wil, vertel je dan over je vriendin?
Nee dat ga ik niet op date 2 vertellen denk ik, prematuur, maar ik ga ook niet nieuw logeren of andere dates afspreken dan.
woensdag 7 oktober 2020 om 17:29
Interpunctie is overrated
wij slapen nooit.
woensdag 7 oktober 2020 om 17:53
Verklaard een hoop, ik vroeg mij al af of al mijn ex-dates en scharrels een pact hadden gesloten om mij in dezelfde week te appen “hoi, hoe gaat het met je”Julus schreef: ↑07-10-2020 15:48Ik herhaal nog maar weee wat ik ieder jaar roep: ieder jaar rond de herfst en winter appen ex-dates of contacten weer. Altijd de mannen die je voorheen geghost of niet netjes behandeld hebben. Ze vervelen zich en hebben jeuk en gaan hun lijstje af.
Beste wat je kunt doen is het negeren. Levert nooit iets op.
woensdag 7 oktober 2020 om 17:53
Hej Sabbieehhhh,
Gefeliciteerd! Met je nieuwe uitdaging.
Voor wat betreft apps van oude contacten of dates... geen last van.
Trouwens weinig bezig momenteel met Tinder of paiq.. 's avonds te weinig kracht voor

De bekende op Paiq even kort gesproken en belangstellend gevraagd hoe het met hem was, maar weinig reactie of zelfs maar een tegenvraag.
Grappig hoe je elkaar spreekt via nmlk bij activiteiten en nu...
Trouwens weinig bezig momenteel met Tinder of paiq.. 's avonds te weinig kracht voor
De bekende op Paiq even kort gesproken en belangstellend gevraagd hoe het met hem was, maar weinig reactie of zelfs maar een tegenvraag.
woensdag 7 oktober 2020 om 18:17
Wow super tof, gefeliciteerdSabbieehhhh schreef: ↑07-10-2020 15:41Hier even een vreemde twist, geheel ongerelateerdMaar heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben als supervisor bij een ander bedrijf. Voel me nog steeds niet op mijn plek binnen huidig bedrijf dus ga de overstap maken
![]()
Hier nog geen ex dates die zich hebben gemeld haha. Misschien ook maar beter, ik zou er nog voor kunnen vallen ook
woensdag 7 oktober 2020 om 18:37
ZO..even lldl van maandag en dinsdag gekeken..tenenkrommend en hilarisch..dat boek...waarom geef je mij dit boek, nou ja als ik tegenval dat heb je wat te doen
Snap het ergens ook wel hoor..24 uur per dag word elk woord opgenomen en gefilmd..probeer dan maar eens relaxed en leuk te zijn constant..mar toch..zoals ze het monteren is dan wel weer erg grappig..ook die man met romantische avond...euhm...euhm.. en dan eerst naar het andere stel en als je terug komt staat ie nog steeds van ..euhm... kan best zijn dat ie maar 2 keer euhm heeft gezegd maar het komt nu over of ie echt minuten na heeft gedacht
Snap het ergens ook wel hoor..24 uur per dag word elk woord opgenomen en gefilmd..probeer dan maar eens relaxed en leuk te zijn constant..mar toch..zoals ze het monteren is dan wel weer erg grappig..ook die man met romantische avond...euhm...euhm.. en dan eerst naar het andere stel en als je terug komt staat ie nog steeds van ..euhm... kan best zijn dat ie maar 2 keer euhm heeft gezegd maar het komt nu over of ie echt minuten na heeft gedacht
woensdag 7 oktober 2020 om 18:39
Dank je!Julia_20 schreef: ↑07-10-2020 17:53Hej Sabbieehhhh,
Hoe is het bij jouw nieuwe werk?
Dat is wel bijzonder dan, vraag me dan ook af waarom ze dan wel matchen.
woensdag 7 oktober 2020 om 18:40
Dank je!! Jaaa zeker, en last van mijn schouders ook.
Hahha gedraag je viv!!
woensdag 7 oktober 2020 om 18:41
Oh zoals ik het nu lees had ie mij juist wel gewonnen met die opmerking over dat boek. Vind ik wel humortomcat schreef: ↑07-10-2020 18:37ZO..even lldl van maandag en dinsdag gekeken..tenenkrommend en hilarisch..dat boek...waarom geef je mij dit boek, nou ja als ik tegenval dat heb je wat te doen![]()
Snap het ergens ook wel hoor..24 uur per dag word elk woord opgenomen en gefilmd..probeer dan maar eens relaxed en leuk te zijn constant..mar toch..zoals ze het monteren is dan wel weer erg grappig..ook die man met romantische avond...euhm...euhm.. en dan eerst naar het andere stel en als je terug komt staat ie nog steeds van ..euhm... kan best zijn dat ie maar 2 keer euhm heeft gezegd maar het komt nu over of ie echt minuten na heeft gedacht![]()
woensdag 7 oktober 2020 om 18:48
tomcat schreef: ↑07-10-2020 18:37ZO..even lldl van maandag en dinsdag gekeken..tenenkrommend en hilarisch..dat boek...waarom geef je mij dit boek, nou ja als ik tegenval dat heb je wat te doen![]()
Snap het ergens ook wel hoor..24 uur per dag word elk woord opgenomen en gefilmd..probeer dan maar eens relaxed en leuk te zijn constant..mar toch..zoals ze het monteren is dan wel weer erg grappig..ook die man met romantische avond...euhm...euhm.. en dan eerst naar het andere stel en als je terug komt staat ie nog steeds van ..euhm... kan best zijn dat ie maar 2 keer euhm heeft gezegd maar het komt nu over of ie echt minuten na heeft gedacht![]()
Wat vind je zo leuk aan lldl? Moest de afkorting googelen overigens want dit soort programma's kijk ik idd niet. Ik vraag me bij dit soort programma's af of het allemaal wel gemeend is, een soort van 'one day in court' idee. Net als boer zoekt vrouw, zit je daar een beetje opgehokt op het boerderijbedrijf met je concurrentes.
Krijg motto niet verwijderd :-)
woensdag 7 oktober 2020 om 19:00
ik las de lidl....iceteapeach schreef: ↑07-10-2020 18:48Wat vind je zo leuk aan lldl? Moest de afkorting googelen overigens want dit soort programma's kijk ik idd niet. Ik vraag me bij dit soort programma's af of het allemaal wel gemeend is, een soort van 'one day in court' idee. Net als boer zoekt vrouw, zit je daar een beetje opgehokt op het boerderijbedrijf met je concurrentes.
maar wat is lldl?
wij slapen nooit.
woensdag 7 oktober 2020 om 19:14
lldl is Lang leve de Liefde en dat vind ik, net als first dates, gewoon vaak leuk om te zien.
Boer zoekt vrouw is de droom van elke man..kiezen uit diverse vrouwen die er een competitie van maken om jou te veroveren...je zou er boer voor worden
Boer zoekt vrouw is de droom van elke man..kiezen uit diverse vrouwen die er een competitie van maken om jou te veroveren...je zou er boer voor worden
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 07-10-2020 19:17
45.45% gewijzigd
woensdag 7 oktober 2020 om 19:20