Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
09-10-2020 19:18
Bottom line is dat niemand het gevoel wil hebben dat er geconcurreerd moet worden. Ik ga mezelf echt niet bewijzen omdat ik leuker wil zijn dan Truus of Miep. Ik hoef me niet te bewijzen, een man moet mij leuk vinden. Als een man mij het gevoel geeft dat ik in een concurrentiestrijd zit dan is het geen leuke man. Die heeft geen oprechte belangen.
Precies je vind mij leuk of niet.
Reserve bankjes doe ik niet aan.

Dat iemand meerdere gesprekken heeft oké.
Kan gebeuren ivm meerdere matches.

Maar midden in een gesprek steeds langer moeten wachten op een antwoord omdat hij twee gesprekken voert vind ik ook niks. Dan heb ik zoiets joh ga lekker met de ander verder praten. ❌ Blijkbaar vind je ons gesprek/mij niet boeiend genoeg.

En mocht het tot een date komen met een afspraak voor een vervolgdate. Zou ik het niet op prijs stellen dat hij tussendoor nog met iemand anders afspreekt.
Dan is er blijkbaar toch niet het gevoel van meer.

Zoals jij zegt...geen gevoel hebben dat ik moet concurreren.
alongwiththesunshine schreef:
09-10-2020 19:02
Ik kan dus niet zo goed op die manier met personen omgaan. Bij mij zou alles ook door elkaar lopen. Zit je op donderdag met date A te zoenen en vrijdag met date B. Nee, dan zou ik mezelf niet meer serieus kunnen nemen. Maar dat ben ik.

Wat is er mis met een persoon eerst beter leren kennen, en als dat je niet bevalt, weer een nieuw contact aangaan?
Wie zegt dat ik heb zitten zoenen dan? je maakt het wel groter dan het is geloof ik. Er is wel wat gezoend bij het afscheid maar niet all the way zoenen..om het niet al te plastisch te verwoorden :D
Julus schreef:
09-10-2020 19:15
Conclusie ( Tom); prima als jij dit zo aanpakt. Maar calculeer wel in dat je met lege handen staat straks. En als de dames in kwestie het prima vinden kun je je afvragen of ze wel genoeg eigenwaarde hebben ;-)
Snap niet waar je deze nu vandaan haalt..
Julus schreef:
09-10-2020 19:33
Op 26 oktober komt het derde seizoen online en nr 4 is in de maak.
Zo komen we de winter wel door als niet daters :biggrin:
Absoluut! En je houdt er nog een beter gevoel aan over ook.
tomcat schreef:
09-10-2020 19:36
Snap niet waar je deze nu vandaan haalt..
Lees even hoe men er in staat hier. Het kan zo zijn, het hoeft niet. Maar jij kiest ervoor om met meer vrouwen contact te houden. Dan moet je ook incalculeren dat vrouwen kunnen afhaken. That's all.
Julia_20 schreef:
09-10-2020 19:34
Precies je vind mij leuk of niet.
Reserve bankjes doe ik niet aan.

Dat iemand meerdere gesprekken heeft oké.
Kan gebeuren ivm meerdere matches.

Maar midden in een gesprek steeds langer moeten wachten op een antwoord omdat hij twee gesprekken voert vind ik ook niks. Dan heb ik zoiets joh ga lekker met de ander verder praten. ❌ Blijkbaar vind je ons gesprek/mij niet boeiend genoeg.

En mocht het tot een date komen met een afspraak voor een vervolgdate. Zou ik het niet op prijs stellen dat hij tussendoor nog met iemand anders afspreekt.
Dan is er blijkbaar toch niet het gevoel van meer.

Zoals jij zegt...geen gevoel hebben dat ik moet concurreren.
Wat jij zegt over het in een lopend gesprek zitten en dat je dan minuten later pas antwoord krijgt, is heel duidelijk. Ik zie het zo: ik wil een bepaal gevoel krijgen als ik iemand leer kennen. Dit geeft mij geen fijn gevoel en dan is het klaar. De ander wil of zoekt ook dat fijne gevoel. De vraag is dan dus: van wie krijg ik dat fijne gevoel? Alles is terug te voeren op gevoel. Want dat is wat liefde is.

Maakt hij mij blij? Voel ik mij zekerder als ik bij hem ben? Maakt hij me trots? Ben ik tevreden en gelukkig met en bij hem? Troost hij mij als ik verdrietig ben en steunt hij me emotioneel? En andersom. En dan zit je goed.

Iemand die mij dus een kutgevoel geeft is niet mijn match. En dat begint al bij de eerste kennismaking.
tomcat schreef:
09-10-2020 19:34
Wie zegt dat ik heb zitten zoenen dan? je maakt het wel groter dan het is geloof ik. Er is wel wat gezoend bij het afscheid maar niet all the way zoenen..om het niet al te plastisch te verwoorden :D
Ik snap heus wel dat je een beetje wilt aftasten maar ik zou er alleen zorgvuldig mee omgaan. Miss eerst met alle drie op date en dan diegene kiezen bij wie je het meeste voelde en de rest netjes afsluiten.
wij slapen nooit.
Ik lees vooral dat er heel veel wordt ingevuld op basis van eigen negatieve ervaringen..ik ben niemand aan het belazeren en niemand disrespectvol aan het behandelen..ik behandelen niemand als reserve of "just in case" ik heb gewoon een hele leuke date gehad en vraag mij daardoor af of ik nu de overigen al moet afblazen of niet..that's it..als dat iets zegt dan zegt het dat ik mijn 1e date leuk vond
Doe wat voor jou goed voelt zou ik zeggen. Dat is voor iedereen anders.
En als je dit soort dilemma's niet wil dan zou ik het ook niet opzoeken. Soms loopt het zo zonder dat je dat zelf zoekt. Als deze date heel leuk was zou ik zsm een 2de date afspreken en niet met de anderen afspreken nu. Je voelt zelf wel met wie je echt heel graag contact wil toch?
Julus schreef:
09-10-2020 20:03
Doe wat voor jou goed voelt zou ik zeggen. Dat is voor iedereen anders.
En als je dit soort dilemma's niet wil dan zou ik het ook niet opzoeken. Soms loopt het zo zonder dat je dat zelf zoekt. Als deze date heel leuk was zou ik zsm een 2de date afspreken en niet met de anderen afspreken nu. Je voelt zelf wel met wie je echt heel graag contact wil toch?
je weet niet of zijn date het ook zo leuk vond....
wij slapen nooit.
Nee klopt. Ik ging even uit van Tom. Als zij niet meer wil houdt het op.
tomcat schreef:
09-10-2020 19:57
Ik lees vooral dat er heel veel wordt ingevuld op basis van eigen negatieve ervaringen..ik ben niemand aan het belazeren en niemand disrespectvol aan het behandelen..ik behandelen niemand als reserve of "just in case" ik heb gewoon een hele leuke date gehad en vraag mij daardoor af of ik nu de overigen al moet afblazen of niet..that's it..als dat iets zegt dan zegt het dat ik mijn 1e date leuk vond
Nee, want waar het om draait is dat wij überhaupt al niet zouden afspreken met meerdere personen.
En als je je afvraagt of de anderen ook leuk zijn dan denk je dus wel in termen als "just in case". Just saying. Ik doe dit niet om je te pesten overigens.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
09-10-2020 20:07
je weet niet of zijn date het ook zo leuk vond....
Dan heb je niet goed meegelezen ;)
Julus schreef:
09-10-2020 19:11
Maar als ik het gevoel kreeg dat ik een van zovelen was dan haakte ik gewoon af. Ik zei er niks over maar had wel de beslissing genomen dat dit hem niet ging worden.
Herkenbaar. Ik ging me ook steeds meer ergeren aan het gedrag dat je steeds vaker ziet in date-land.
Een date vinden is tegenwoordig zo simpel via al die apps, dat je heel vaak één van de velen bent. En vaak zie je dat mensen geen echte keuze durven te maken voor iemand, want wie weet is er wel een nóg leukere een paar keer swipen verderop. Dus alle opties maar open houden en als het echt te druk wordt om alles bij te houden maar wat mensen ghosten of dumpen.
Niet een manier van met elkaar omgaan waar ik blij van wordt, dus heb ik ook besloten om niet meer aan dat gekkenhuis mee te willen doen. En ik moet zeggen dat ik me heel goed voel bij die keuze.
*Pauze* schreef:
09-10-2020 20:36
Herkenbaar. Ik ging me ook steeds meer ergeren aan het gedrag dat je steeds vaker ziet in date-land.
Een date vinden is tegenwoordig zo simpel via al die apps, dat je heel vaak één van de velen bent. En vaak zie je dat mensen geen echte keuze durven te maken voor iemand, want wie weet is er wel een nóg leukere een paar keer swipen verderop. Dus alle opties maar open houden en als het echt te druk wordt om alles bij te houden maar wat mensen ghosten of dumpen.
Niet een manier van met elkaar omgaan waar ik blij van wordt, dus heb ik ook besloten om niet meer aan dat gekkenhuis mee te willen doen. En ik moet zeggen dat ik me heel goed voel bij die keuze.
Lekker he, als je er eenmaal klaar mee bent?
Julus schreef:
09-10-2020 20:51
Lekker he, als je er eenmaal klaar mee bent?
Heel lekker ja! :proud:
Net een Lexa reclame. Ik dacht gelijk neeeee. Je zult nu de deur uit moeten, blij gaan zitten doen en jezelf weer soort van moeten verkopen.
Ik heb ook al heel wat teleurstellingen enzovoort achter de kiezen, maar ik ben geloof ik echt een 'die hard', wil nog steeds een man :-O$
Julus schreef:
09-10-2020 20:55
Net een Lexa reclame. Ik dacht gelijk neeeee. Je zult nu de deur uit moeten, blij gaan zitten doen en jezelf weer soort van moeten verkopen.
En weer voor de zoveelste keer al die standaard vragen stellen en beantwoorde over wie je bent en wat je wilt en waar je van houdt...
pffff, ik word al moe bij het idee :D Echt zó geen zin meer in!
*Pauze* schreef:
09-10-2020 21:08
En weer voor de zoveelste keer al die standaard vragen stellen en beantwoorde over wie je bent en wat je wilt en waar je van houdt...
pffff, ik word al moe bij het idee :D Echt zó geen zin meer in!
Dat vooral ja. Ik zou niet eens enthousiasme kunnen veinzen.

Ik hoor net dat Dijkhoff uit de politiek stapt. Even wat anders :-D
Jole schreef:
09-10-2020 21:07
Ik heb ook al heel wat teleurstellingen enzovoort achter de kiezen, maar ik ben geloof ik echt een 'die hard', wil nog steeds een man :-O$
Dat is ook niet erg toch? Als je die behoefte hebt snap ik dat je blijft zoeken.
Jole schreef:
09-10-2020 21:07
Om een beetje positiviteit het forum in te krijgen: ook ik heb 'teleurstellingen' gehad, maar dat was het uiteindelijk wel waard. Inmiddels heb ik aardig wat dates gehad met iemand en wij vinden elkaar wederzijds leuk! Vanaf de eerste date was er de 'klik' en lijkt alles zo vanzelf te gaan.
Leuk om te lezen! Via Tinder?
Julus schreef:
09-10-2020 23:01
Leuk om te lezen! Via Tinder?
Nee, een andere datingapp. Allebei niet meer het gevoel om verder te zoeken, dus wij hebben inmiddels ook allebei ons profiel opgeschort. Op de één of andere manier zorgt dat ook weer voor rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven