Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:12
when tommie met sabbiehSabbieehhhh schreef: ↑10-10-2020 11:04Ach Julus, het is wel gezellig hier dus opdoeken is dan weer zo rigoreus. Maar de daters nemen idd rap af..
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:13
zaterdag 10 oktober 2020 om 13:44
120 km? Die heb ik dan weer niet
Ik weet niet wat criteria is om het te worden...
Pas stond er ook een nep profiel tussen m
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:33
Ik ben ook nog steeds aan het daten. Morgen weer een 1e date. Ben benieuwd, we gaan een eind wandelen. Heb besloten een fles wijn en glazen mee te nemen. Als het leuk is trek ik die tevoorschijn en kunnen we op een bankje een glaasje drinken. Horeca kan ook maar ik ben bang dat je dan geen plekje kunt vinden of had moeten reserveren.
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:43
In de regen op een bankje morgen ?
Ik wil alleen koffie op de eerste date. Als het niet klikt, zit je nog met elkaar opgescheept.
Ik heb drie weken geappt met een man. Het voelde zo goed en we leken zoveel gemeen te hebben. Maar in het echt was er geen chemie vond hij gelijk na de koffie date. Ik zie er niet anders uit dan op de foto's, dus is naar mijn idee gewoon: ik vind je toch niet zo leuk ?
Of verwachtte hij meer ?
Ik wilde het wel een kans geven, had ook geen wow gevoel.. Misschien merkte hij dat ook wel aan mij. Ik ga niet zoenen als er geen aanleiding of moment is.
Maar hoe anders het in het echt kan zijn terwijl je met chatten zo'n klik voelt vind ik wel bizar.
Ik wil alleen koffie op de eerste date. Als het niet klikt, zit je nog met elkaar opgescheept.
Ik heb drie weken geappt met een man. Het voelde zo goed en we leken zoveel gemeen te hebben. Maar in het echt was er geen chemie vond hij gelijk na de koffie date. Ik zie er niet anders uit dan op de foto's, dus is naar mijn idee gewoon: ik vind je toch niet zo leuk ?
Of verwachtte hij meer ?
Ik wilde het wel een kans geven, had ook geen wow gevoel.. Misschien merkte hij dat ook wel aan mij. Ik ga niet zoenen als er geen aanleiding of moment is.
Maar hoe anders het in het echt kan zijn terwijl je met chatten zo'n klik voelt vind ik wel bizar.
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:51
zaterdag 10 oktober 2020 om 14:59
dido68 schreef: ↑10-10-2020 14:43In de regen op een bankje morgen ?
Of verwachtte hij meer ?
Kan hoor, heb ik ook weleens gehad. Op een zaterdagmiddag contact gelegd, zitten chatten, was leuk, vervolgens bellen, ook nog leuk. Voor ' s avonds afgesproken (hij woonde maar een km of 8 bij mij vandaan). Afgesproken waar hij me op zou pikken om richting stad te rijden voor een drankje. Al bij het instappen en de rit ernaar toe was het van neuh, gaat niet op meer uitlopen. Daardoor moesten we zo lachen, dat het gewoon een leuke paar uur werd. En foto's zijn momentopnames. Er is geen mimiek of intonatie nl.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 10 oktober 2020 om 15:10
Ook hier allemaal heeel herkenbaar! Kom vaak dezelfde gezichten tegen op de apps en ook beetje moe van hetzelfde praatje de hele tijd (werk en Corona zijn populaire topics..). Aan andere kant merk je dan wel snel wanneer een gesprek een leuke wending krijgt en eruit springt. Ik sta ook nog open om te daten, maar voorlopig zijn het nog standaard gesprekken en ben ik nog beetje terughoudend.
@Julus, kwam erachter omdat die persoon mijn story had bekeken en ineens m’n eigen gezicht als profielfoto zag.. Was even schrikken. Nu alles privé en m’n volgerslijst uitgeplozen!
@Dido, ja gek is dat he dat het qua berichten heel goed kan klikken en in echt niet. Ook regelmatig meegemaakt dat ze dan de eerste 2/3 dates heel enthousiast zijn en dan ineens afkappen ‘want ze voelen het niet’ of ghosten. Terwijl zij degene waren die het over de toekomst hadden etc en mij zo geweldig vonden
Probeer het allemaal niet persoonlijk op te vatten, maar krijg er zeker wel een knauw van.
@Julus, kwam erachter omdat die persoon mijn story had bekeken en ineens m’n eigen gezicht als profielfoto zag.. Was even schrikken. Nu alles privé en m’n volgerslijst uitgeplozen!
@Dido, ja gek is dat he dat het qua berichten heel goed kan klikken en in echt niet. Ook regelmatig meegemaakt dat ze dan de eerste 2/3 dates heel enthousiast zijn en dan ineens afkappen ‘want ze voelen het niet’ of ghosten. Terwijl zij degene waren die het over de toekomst hadden etc en mij zo geweldig vonden
zaterdag 10 oktober 2020 om 15:29
Vivi3338 schreef: ↑10-10-2020 15:10Ook hier allemaal heeel herkenbaar! Kom vaak dezelfde gezichten tegen op de apps en ook beetje moe van hetzelfde praatje de hele tijd (werk en Corona zijn populaire topics..). Aan andere kant merk je dan wel snel wanneer een gesprek een leuke wending krijgt en eruit springt. Ik sta ook nog open om te daten, maar voorlopig zijn het nog standaard gesprekken en ben ik nog beetje terughoudend.
@Dido, ja gek is dat he dat het qua berichten heel goed kan klikken en in echt niet. Ook regelmatig meegemaakt dat ze dan de eerste 2/3 dates heel enthousiast zijn en dan ineens afkappen ‘want ze voelen het niet’ of ghosten. Terwijl zij degene waren die het over de toekomst hadden etc en mij zo geweldig vondenProbeer het allemaal niet persoonlijk op te vatten, maar krijg er zeker wel een knauw van.
Wat creepy
zaterdag 10 oktober 2020 om 15:43
Ik word gek!!!
Mijn date van vanavond appt af. Eerst vraagt hij vanmiddag of het nog doorgaat, dus ik zeg: ja tuurlijk! Vervolgens vraagt hij: hoe laat komt je uit? Dus ik zeg: uurtje of acht?
Even later: dat wordt mij toch te laat.
Hij had gister blijkbaar een erg gezellige avond en was te laat geworden en maandag motorexamen. Dus z’n hoofd loopt over.
Ben echt teleurgesteld, ben al zo lang met hem aan het appen en nu zouden we elkaar eindelijk zien. Ook een man van 43 hè? Ga denk ik toch maar weer voor de jonge gasten, die komen hun afspraak tenminste na.
Heb morgen een lunchdate staan, als hij ook gaat afzeggen word ik gek!!
Mijn date van vanavond appt af. Eerst vraagt hij vanmiddag of het nog doorgaat, dus ik zeg: ja tuurlijk! Vervolgens vraagt hij: hoe laat komt je uit? Dus ik zeg: uurtje of acht?
Hij had gister blijkbaar een erg gezellige avond en was te laat geworden en maandag motorexamen. Dus z’n hoofd loopt over.
Ben echt teleurgesteld, ben al zo lang met hem aan het appen en nu zouden we elkaar eindelijk zien. Ook een man van 43 hè? Ga denk ik toch maar weer voor de jonge gasten, die komen hun afspraak tenminste na.
zaterdag 10 oktober 2020 om 15:45
Verbaast mij niks. Nogmaals: kijk naar de signalen. Het is aan jou om die serieus te nemen. Deze man is een player.Flitsie schreef: ↑10-10-2020 15:43Ik word gek!!!
zaterdag 10 oktober 2020 om 15:58
Je hebt helemaal gelijk, ik wil blijkbaar steeds die signalen negeren omdat ik zo oppervlakkig ben dat ik teveel naar het uiterlijk kijk en mezelf wat dat betreft ook wel aardig inschat en dan denk dat ik per sé een knappe man moet hebben. BAM, realitycheck!!!
Morgen toch maar die andere date een oprechte kans geven. En als dat ook niks is misschien maar even een date pauze.
zaterdag 10 oktober 2020 om 16:09
Flitsie schreef: ↑10-10-2020 15:43Ik word gek!!!
Lekker laten gaan dan hoor. Als ik een keer een avond heb doorgehaald, kost me dat de laatste jaren ook echt wel wat meer tijd de volgende dag. Maar echt, rond 20.00 uur te laat?
zaterdag 10 oktober 2020 om 16:43
Ik vind dat niet zo gek.dido68 schreef: ↑10-10-2020 14:43Ik heb drie weken geappt met een man. Het voelde zo goed en we leken zoveel gemeen te hebben. Maar in het echt was er geen chemie vond hij gelijk na de koffie date. Ik zie er niet anders uit dan op de foto's, dus is naar mijn idee gewoon: ik vind je toch niet zo leuk ?
Of er een echte klik is, is van zoveel meer dingen afhankelijk dan een foto en berichten.
En er hoeft maar één van die dingen niet te matchen om geen vervolg aan die koffie-date te willen geven.
zaterdag 10 oktober 2020 om 18:42
Ik vind dat appen en hoe lang ook altijd lastig. Ik vind het meestal fijn om elkaar eerst via de app een beetje te leren kennen. Heb ook wel eens binnen een paar dagen afgesproken en beide keren waren niet echt een succes.
Wandelen morgen gaat hem idd niet worden denk ik. Waar het eerst de hele middag droog zou zijn, lijkt het er nu op dat het de hele middag gaat regenen. Dus even kijken wat we nu gaan doen. Dat vond ik wel lekker van de zomer gewoon een beetje op de bonnefooi. Nu moet je van alles gaan plannen en reserveren.
Wandelen morgen gaat hem idd niet worden denk ik. Waar het eerst de hele middag droog zou zijn, lijkt het er nu op dat het de hele middag gaat regenen. Dus even kijken wat we nu gaan doen. Dat vond ik wel lekker van de zomer gewoon een beetje op de bonnefooi. Nu moet je van alles gaan plannen en reserveren.
zaterdag 10 oktober 2020 om 19:22
Attraverso schreef: ↑10-10-2020 09:22Tja als je gewoon antwoord met je baan zonder het gesprek op gang te houden door er nog een vraag of zo aan te hangen krijg je dat.![]()
Hahahaha nee dat doe ik dan wel.
Die truuck ken ik wel, altijd afsluiten met een - open - vraag.
zaterdag 10 oktober 2020 om 19:24
Dat is ook sterk mijn reactie.
Ik heb ook vaak meerdere gesprekken lopen en ook geregeld meerdere dates met verschillende vrouwen. Spreek ook vrij snel af, vaak gewoon een bak koffie of een drankje. Zie oprecht het probleem niet; merendeel van de dates blijven bij één keer, sommige worden een ONS of FWB en als je die écht leuke vrouw/man tegen 't lijf loopt laat je toch alles vallen?
En dat niet direct reageren; ik reageer meestal pas na werk en ook in de weekenden geregeld pas wanneer ik weer thuis ben. Zegt niets over commitment aan vrienden, famlie of een toekomstige partner.
Hier wordt het overigens leuker en leuker met de vrouw die ik nu date, dus Tomcat is niet de enige