Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 10 oktober 2020 om 19:25
Sabbieehhhh schreef: ↑10-10-2020 09:31Ik wilde het net zeggen![]()
En over dat andere bericht, als ik net contact heb via een app ga ik toch echt niet elke keer verklaren waarom ik even niet kan reageren. Reageer wanneer ik tijd heb.
Maar goed, dit geeft vast ook aan waarom ik niet meer date![]()
Tuurlijk mag je reageren wanneer je tijd hebt.
Sterker nog reageren is niet verplicht maar als ik na 24 / 48 uur geen reactie heb ontmatch ik je.
Ik vind een minimale fatsoensnorm om even te reageren.
zaterdag 10 oktober 2020 om 19:30
Waterman26 schreef: ↑10-10-2020 11:26Ik heb van die mannen. Ik heb er wel eens mee gepraat of zelfs gedate. Het was geen succes, en toch swipe ik ze dan naar rechts. Even kijken of hij ook...
En als dat dan zo is, verwijder ik ze snel. Heel kinderachtig
Maar zo krijg ik ook wel eens de melding dat ik een match heb, die dan blijkbaar gelijk weggehaald is. Dus mannen doen het ook.
Wij worden zelf ook van die types die steeds weer opduiken.
Dat verwijderen doe ik ook wel eens.
Als ik per ongeluk een superlike heb verstuurd of een match heb gemaakt die 100 km verderop woont.
Soms zeg ik het wel " Hoi match gaat niks worden door afstand"
zaterdag 10 oktober 2020 om 19:35
Chesta, denk dat dat vooral ondertussen voortkomt uit ervaring, niet gelijk aan invullen.
Hier schrijven vrouwen mee, van allerlei leeftijd, die de ervaring hebben dat de man in kwestie ghost, niet eerlijk is over zijn relatiestatus, zijn foto niet klopt, niet reageert of wat dan ook. Niet zo gek dan dat er na verloop van tijd behouden wordt gereageerd. Ligt dan niet aan jou als nr. 5, die het allemaal wel goed bedoelt, wel aan jouw 4 klootzakken van voorgangers die de boel hebben verziekt. Kun jíj niks aan doen en zou ook niet moeten meespelen, toch doet het dat wel.
Hier schrijven vrouwen mee, van allerlei leeftijd, die de ervaring hebben dat de man in kwestie ghost, niet eerlijk is over zijn relatiestatus, zijn foto niet klopt, niet reageert of wat dan ook. Niet zo gek dan dat er na verloop van tijd behouden wordt gereageerd. Ligt dan niet aan jou als nr. 5, die het allemaal wel goed bedoelt, wel aan jouw 4 klootzakken van voorgangers die de boel hebben verziekt. Kun jíj niks aan doen en zou ook niet moeten meespelen, toch doet het dat wel.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zaterdag 10 oktober 2020 om 20:09
Precies.iceteapeach schreef: ↑10-10-2020 19:35Chesta, denk dat dat vooral ondertussen voortkomt uit ervaring, niet gelijk aan invullen.
Bovendien is het niet erg vriendelijk om een mening die door meerdere mensen gedeeld wordt, maar die toevallig niet aansluit bij wat je zelf vindt, af te doen als invullen. Heel leuk voor jou dat jij een andere ervaring hebt en wel plezier haalt uit die dates, maar die andere mening komt echt niet zomaar uit de lucht vallen.
zaterdag 10 oktober 2020 om 20:23
De redenatie snap ik zondermeer. Maar ik denk dat je jezelf in de voet schiet door op die manier te filteren; dan filter je immers ook de leuke kerels eruit. Ik hoor van (leuke) single mannen om mij heen vaak zat dat als ze niet onmiddelijk reageren ze eruit liggen en merk dat zelf ook.iceteapeach schreef: ↑10-10-2020 19:35Chesta, denk dat dat vooral ondertussen voortkomt uit ervaring, niet gelijk aan invullen.
Al mijn (leuke en lange) relaties waren met vrouwen die achteraf toen "wij" begonnen met meerdere mannen datete. Die had ik allemaal gemist wanneer ik jouw criteria had toegepast
zaterdag 10 oktober 2020 om 20:39
chesta schreef: ↑10-10-2020 20:23De redenatie snap ik zondermeer. Maar ik denk dat je jezelf in de voet schiet door op die manier te filteren; dan filter je immers ook de leuke kerels eruit. Ik hoor van (leuke) single mannen om mij heen vaak zat dat als ze niet onmiddelijk reageren ze eruit liggen en merk dat zelf ook.
Al mijn (leuke en lange) relaties waren met vrouwen die achteraf toen "wij" begonnen met meerdere mannen datete. Die had ik allemaal gemist wanneer ik jouw criteria had toegepast![]()
En dat geldt/gebeurt andersom ook. Het is dat vluchtige, 24/7 beschikbaar horen zijn (van wie trouwens) en wanneer je niet binnen 10 minuten terug appt, heb je/is er geen interesse meer.
zaterdag 10 oktober 2020 om 22:48
Niet zo gek, die hebben het huisje, boompje, beestje vaak al (gehad). Ik (49), heb eens mijn zoekleeftijd verlaagd naar rond 25, gewoon voor de grap. Niet leuk meer hoeveel superlikes. Sommigen scheelden net aan met zoon (19).
iceteapeach wijzigde dit bericht op 10-10-2020 22:51
0.62% gewijzigd
Meh, ik word steeds meer een cynische zak, dus het moet niet zo zijn dat ik een relatie krijg en dat dan over tien jaar mijn vriendin dan type Marion Bloem is en ik een soort Houellebecq.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Niet alle 40'ers zijn zo hoor FlitsieFlitsie schreef: ↑10-10-2020 15:43Ik word gek!!!
Mijn date van vanavond appt af. Eerst vraagt hij vanmiddag of het nog doorgaat, dus ik zeg: ja tuurlijk! Vervolgens vraagt hij: hoe laat komt je uit? Dus ik zeg: uurtje of acht?
Even later: dat wordt mij toch te laat.
Hij had gister blijkbaar een erg gezellige avond en was te laat geworden en maandag motorexamen. Dus z’n hoofd loopt over.
Ben echt teleurgesteld, ben al zo lang met hem aan het appen en nu zouden we elkaar eindelijk zien. Ook een man van 43 hè? Ga denk ik toch maar weer voor de jonge gasten, die komen hun afspraak tenminste na.
Heb morgen een lunchdate staan, als hij ook gaat afzeggen word ik gek!!
zaterdag 10 oktober 2020 om 22:51
Ja, toen ik begin 20 was datete ik doorgaans ook met vrouwen van 45-55 en dat werkte indertijd prima voor me, ik heb gedate met ontzettend intrigerende en wereldwijze vrouwen en ervoer in die relaties een dynamiek die wel bij me paste. Ik heb altijd al een wat oude ziel gehad, al geef ik nu op zich de voorkeur aan vrouwen van mijn eigen leeftijd.iceteapeach schreef: ↑10-10-2020 22:48Niet zo gek, die hebben het huisje, boompje, beestje vaak al (gehad). Ik (49), heb eens mijn zoekleeftijd verlaagd naar rond 25, gewoon voor de grap. Niet leuk meer hoeveel superlikes. Sommigen scheelden net aan met zoon.
zaterdag 10 oktober 2020 om 22:52
Definieer hip?
Vrouwen van mijn leeftijd zijn gepokt en gemazeld en vaak zelfverzekerder. Weten ook inmiddels beter wat ze wel en niet willen. En een groot pluspunt is dat we niet perse hoeven, alleen als het echt iets toevoegt. Dan kun je dus gerichter selecteren.
zaterdag 10 oktober 2020 om 22:53
zaterdag 10 oktober 2020 om 22:56
Als je begin 20 bent lijkt iemand van 25 jaar ouder al snel intrigerend en wereldwijs. Dat is niet gek, gezien zij al 2 decennia extra aan ervaring hebben en hun leven al vaste vorm heeft. Meestal dan.kantlijn schreef: ↑10-10-2020 22:51Ja, toen ik begin 20 was datete ik doorgaans ook met vrouwen van 45-55 en dat werkte indertijd prima voor me, ik heb gedate met ontzettend intrigerende en wereldwijze vrouwen en ervoer in die relaties een dynamiek die wel bij me paste. Ik heb altijd al een wat oude ziel gehad, al geef ik nu op zich de voorkeur aan vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Ik kan mij voorstellen dat daten met zo iemand heel veel mooie ervaringen en herinneringen oplevert. En wijsheid.
zaterdag 10 oktober 2020 om 23:01
Eens, staat los van hip. Wat is hip trouwens.
zaterdag 10 oktober 2020 om 23:02
Ter verduidelijking, niet-hip geldt uit mijn mond als compliment. Ik heb een hekel aan alle instagram- en reishipheid, alsmede alle uitrazende kickboksters en crossfitsters. Zeker dat hele instagram lijkt een mal waarin alle tindervrouwen uit mijn leeftijdscategorie zijn gegoten.
zaterdag 10 oktober 2020 om 23:05
Ah. Dan ben ik verre van hip. En daar houdt iemand heel erg van of heel erg niet is mijn ervaring. Ik vind authenticiteit belangrijk. Ik ben de ongefilterde versie zeg maarkantlijn schreef: ↑10-10-2020 23:02Ter verduidelijking, niet-hip geldt uit mijn mond als compliment. Ik heb een hekel aan alle instagram- en reishipheid, alsmede alle uitrazende kickboksters en crossfitsters. Zeker dat hele instagram lijkt een mal waarin alle tindervrouwen uit mijn leeftijdscategorie zijn gegoten.