Gaat hij vreemd?
zondag 11 oktober 2020 om 22:26
zondag 11 oktober 2020 om 22:31
Hij zou er alles aan moeten doen om je gerust te stellen als hij zo dom is om vreemd te gaan dus ik zou zeker gewoon vragen waarom hij glijmiddel in z'n tas heeft zitten.
Als je na 6 jaar nog steeds niet van die gevoelens af bent komt dat of omdat jullie het nooit echt goed samen hebben opgelost of omdat hij nog steeds verdachte dingen doet (zoals dit) en jouw onderbuikgevoel je probeert te waarschuwen. Ik heb vreemdgaan persoonlijk gelukkig nooit meegemaakt en ik snap dat het zeker met kinderen moeilijk is, maar ik had de eerste keer al gezegd aju met je zooitje. Vreemdgaan komt er gewoon echt niet in bij mij. Er is gewoon geen excuus voor en met kinderen vind ik het al helemaal zwaar asociaal en respectloos om je leuter in iemand anders te steken.
Als je na 6 jaar nog steeds niet van die gevoelens af bent komt dat of omdat jullie het nooit echt goed samen hebben opgelost of omdat hij nog steeds verdachte dingen doet (zoals dit) en jouw onderbuikgevoel je probeert te waarschuwen. Ik heb vreemdgaan persoonlijk gelukkig nooit meegemaakt en ik snap dat het zeker met kinderen moeilijk is, maar ik had de eerste keer al gezegd aju met je zooitje. Vreemdgaan komt er gewoon echt niet in bij mij. Er is gewoon geen excuus voor en met kinderen vind ik het al helemaal zwaar asociaal en respectloos om je leuter in iemand anders te steken.
zondag 11 oktober 2020 om 22:33
Vingerafdruk ontgrendeling terwijl ie slaapt? Vertoont ie ook rare verschijnselen waardoor het bevestigd wordt? Lees: hij doet raar, is veel of opeens weg, opent telefoon/berichten nooit waar je bij bent, afstandelijk, etentje of andere activiteiten op bankrekening etc. Nu met corona zijn we namelijk allemaal vrij veel thuis toch.
zondag 11 oktober 2020 om 22:35
even een tip tussendoor .
Als jij met het idee rondloopt dat enkel bij het goed hebben in je relatie je hem dan kan vertrouwen, en bij een maandje tegen slag niet, zegt dit iets meer over jouw dan over hem. Je zult zelf goed aan je zelf moeten werken dat in voor en tegenspoed het vertrouwen goed is. Zoals je het schrijft namelijk komt over dat je hem gewoon helemaal niet vertrouwd en hoopt door het goed te hebben, hij niet vreemd gaat. Stellen die ontrouw zijn bij elke tegenslag en niet vechten zijn zo wie zo relaties die stuk kunnen gaan. het is nog altijd in hoop en tegenspoed toch? Als je man daadwerkelijk bij elke tegenslag een ander lokt, is zijn eigenwaarde en volwaardige liefde naar jouw niet voldoende.
Als jij met het idee rondloopt dat enkel bij het goed hebben in je relatie je hem dan kan vertrouwen, en bij een maandje tegen slag niet, zegt dit iets meer over jouw dan over hem. Je zult zelf goed aan je zelf moeten werken dat in voor en tegenspoed het vertrouwen goed is. Zoals je het schrijft namelijk komt over dat je hem gewoon helemaal niet vertrouwd en hoopt door het goed te hebben, hij niet vreemd gaat. Stellen die ontrouw zijn bij elke tegenslag en niet vechten zijn zo wie zo relaties die stuk kunnen gaan. het is nog altijd in hoop en tegenspoed toch? Als je man daadwerkelijk bij elke tegenslag een ander lokt, is zijn eigenwaarde en volwaardige liefde naar jouw niet voldoende.
zondag 11 oktober 2020 om 22:38
Wat een rare adviezen allemaal, achter zijn rug om email en sociale media en mobiele telefoon checken. Waarom niet gewoon met dat zakje glijmiddel naar je man gaan en gewoon vragen: joh, ik vond dit in je werktas, heb jij enig idee hoe dat daar is gekomen en wat moet jij daar nou mee op je werk?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 11 oktober 2020 om 22:38
In deze tijd zou het toch wel opvallen als hij niet veel thuis is, al hoef je voor vreemd gaan maar één keer ergens anders te zijn. Ik lees nu dat hij de dames in de sportschool opduikelt. Dat is sneu gedrag zeg.
Misschien kun je hem met de tube glijmiddel in de hand even vragen of de 1,5 m afstand in de sportschool is opgeheven.
Wat mij opvalt is dat jij al 6 jaar zonder vertrouwen in je relatie zit. Dat is toch zwaar vermoeiend? Heeft hij een gouden piemel dat je het dit waard vindt?
En ja, ik denk dat hij weer vreemdgaat, of hij moet na 10 stappen lopen zijn schoenen graag insmeren met glijmiddel, dan is het verklaarbaar dat hij het in zijn tas bewaard.
Troost je wel: wie het ook is, die dame wordt niet echt nat van hem.
Of het is een man.
Misschien kun je hem met de tube glijmiddel in de hand even vragen of de 1,5 m afstand in de sportschool is opgeheven.
Wat mij opvalt is dat jij al 6 jaar zonder vertrouwen in je relatie zit. Dat is toch zwaar vermoeiend? Heeft hij een gouden piemel dat je het dit waard vindt?
En ja, ik denk dat hij weer vreemdgaat, of hij moet na 10 stappen lopen zijn schoenen graag insmeren met glijmiddel, dan is het verklaarbaar dat hij het in zijn tas bewaard.
Of het is een man.
anoniem_400504 wijzigde dit bericht op 11-10-2020 22:40
15.77% gewijzigd
zondag 11 oktober 2020 om 22:41
Dan zal die vast met een rotsmoes komen, je moet beter bewijs krijgen.pejeka schreef: ↑11-10-2020 22:38Wat een rare adviezen allemaal, achter zijn rug om email en sociale media en mobiele telefoon checken. Waarom niet gewoon met dat zakje glijmiddel naar je man gaan en gewoon vragen: joh, ik vond dit in je werktas, heb jij enig idee hoe dat daar is gekomen en wat moet jij daar nou mee op je werk?
zondag 11 oktober 2020 om 22:41
Heiterundsanft schreef: ↑11-10-2020 22:38In deze tijd zou het toch wel opvallen als hij niet veel thuis is, al hoef je voor vreemd gaan maar één keer ergens anders te zijn. Ik lees nu dat hij de dames in de sportschool opduikelt. Dat is sneu gedrag zeg.
Of het is een man.
jij zegt het en ik dacht het ineens
Als er glijmiddel nodig is is het geen spetterend feest nee