Gaat hij vreemd?

11-10-2020 22:16 207 berichten
.
anoniem_6456bd79ec310 wijzigde dit bericht op 02-05-2021 15:28
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heiterundsanft schreef:
11-10-2020 23:00
Ik ben het met Pejeka eens dat het controleren van telefoon of social media ook niet bijdraagt. Niet aan herstel, niet aan een breuk.

Als controleren beter lijkt dan vertrouwen is de relatie stuk. Gebrek aan vertrouwen is voldoende reden om niet ongelukkig in een relatie te willen blijven. Ook zonder bewijs. Dus als je in die situatie komt zal er toch een gesprek moeten komen. Of dat gaat over vertrouwen en hoe verder, of over uit elkaar gaan is ondergeschikt. Daarom verbaasd het me dat to dit al 6 jaar volhoudt. Ik zou kapot zijn van vermoeidheid.
Met 2 kleine kinderen snap ik anders best dat iemand alsnog toch met half vertrouwen doorgaat.

Scheiden, een verhuis, ... middenin de tropenjaren is ook vrij heftig.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
05-2019 schreef:
11-10-2020 23:01
En dan zegt hij ja schat ik wilde je verrassen. En dan?
Dan weet je dat het een kulsmoes was, als er nog tig van die zakjes in je nachtkastje liggen. Bovendien zie je aan zijn lichaamstaal en gezicht wel of hij de waarheid spreekt. Dus voor mij zou het simpel zijn: ofwel: geef me gewoon de feiten zoals die zijn, ofwel, als ik merk dat je onzin gaat zitten verkopen, kan je op de bank slapen de komende tijd en iets voor jezelf gaan zoeken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wissewis schreef:
11-10-2020 23:03
Met 2 kleine kinderen snap ik anders best dat iemand alsnog toch met half vertrouwen doorgaat.

Gewoon de feiten onder ogen zien, dat is altijd beter dan de boel te laten rotten en zweren.
[quote=xUNKNOWNx post_id=32011981 time=1602449609 user_id=400670]
ik heb nu inderdaad een foto gemaakt en het terug gelegd.

En ik denk nu nog meer dan ooit, je doet niks op social media dan geef je gewoon je nummer.. En daar kan ik ni

Nou en dit is ook geen goede raadgever maar verraad... Als je hem er naar vraagt dan kan hij ja ''een ander antwoord geven'''dan die je wilt horen of niet. Dus wacht je op verraad door een foto te maken en dan maar eens kijken wat gebeurd? Dit komt jouw vertrouwen mee in gevaar... Ik zou het gewoon gaan vragen, en je weet dan ook dat je toch niet krijgt, ja schat dat is helemaal waar! Nee natuurlijk niet want bij vreemd gaan hoort een ander dit niet te weten, dan had ik ook zo naar je toe kunnen gaan van joh luister eens even?
Nee slechte raadgever dit

Ding kan in de tas blijven zitten!
Maar praat met je man van joh ik pakte dit uit je tas en wat moet jij nu met glijmiddel daar? Hij is dan gewaarschuwd op zijn vervolg stappen en sneller dat jij ziet dat er vervolgens iets niet klopt door gedrag

Het is jouw keuze, maar vind dat jij nu de onbetrouwbare bent in deze situatie
pejeka schreef:
11-10-2020 23:04
Dan weet je dat het een kulsmoes was, als er nog tig van die zakjes in je nachtkastje liggen. Bovendien zie je aan zijn lichaamstaal en gezicht wel of hij de waarheid spreekt. Dus voor mij zou het simpel zijn: ofwel: geef me gewoon de feiten zoals die zijn, ofwel, als ik merk dat je onzin gaat zitten verkopen, kan je op de bank slapen de komende tijd en iets voor jezelf gaan zoeken.
Je hebt hele goede leugenaars hoor en daar zie je helemaal niets aan.
Ik heb daar zelf ervaring mee en zelfs mijn omgeving konden niet zien dat hij over alles loog.
Blijf in jezelf geloven !
En als hij inderdaad toch weer vreemd gaat, wat is dan je plan?
xUNKNOWNx schreef:
11-10-2020 22:53
ik heb nu inderdaad een foto gemaakt en het terug gelegd.

En ik denk nu nog meer dan ooit, je doet niks op social media dan geef je gewoon je nummer.. En daar kan ik niet bij.
Wat wil je in godsnaam met zo'n foto?

Vertel hem gewoon dat je dat glijmiddel in zijn tas hebt gevonden en dat je daar flink van bent geschrokken.
05-2019 schreef:
11-10-2020 23:01
En dan zegt hij ja schat ik wilde je verrassen. En dan?
In dit geval zou ik aangeven dat hij dit niet handig heeft aangepakt, en dat het verrassen er voorlopig niet in zit omdat ik door deze actie merk dat het vertrouwen niet terug is gekomen en dat ik de relatie ga heroverwegen.

Maar of to dat zou doen?
Wissewis schreef:
11-10-2020 23:03

Heftig maar niet onoverkomelijk.
Als je oud en grijs bent terugkijken op weggegooide jaren en eeuwige spijt dat je te lang bent gebleven is dat wel.
yette schreef:
11-10-2020 23:13
Wat wil je in godsnaam met zo'n foto?

Vertel hem gewoon dat je dat glijmiddel in zijn tas hebt gevonden en dat je daar flink van bent geschrokken.
Ik snap ook wel weer dat opstartster met deze mogelijk notoire vreemdganger eerst effe de volgende stap wil overdenken.
Zeker als dat glijmiddel echt als een verrassing komt die ze niet had verwacht.

Voor ze zomaar ruzie begint te maken, nergens op voorbereid is en hij alles afdoet met een lulsmoes.
Je wil op zijn minst fatsoenlijk zijn reactie - al was het maar een reactie van "betrapt" in zijn ogen - kunnen zien.
En dat zou ik dus in blinde ruzie zelf niet kunnen zien. (Daar zou ik toch écht te opgefokt voor zijn.)
Is dit nu later?
Wissewis schreef:
11-10-2020 23:18
Ik snap ook wel weer dat opstartster met deze mogelijk notoire vreemdganger eerst effe de volgende stap wil overdenken.
Zeker als dat glijmiddel echt als een verrassing komt die ze niet had verwacht.

Voor ze zomaar ruzie begint te maken, nergens op voorbereid is en hij alles afdoet met een lulsmoes.
Je wil op zijn minst fatsoenlijk zijn reactie - al was het maar een reactie van "betrapt" in zijn ogen - kunnen zien.
En dat zou ik dus in blinde ruzie zelf niet kunnen zien. (Daar zou ik toch écht te opgefokt voor zijn.)
Je hoeft toch geen ruzie te maken? Je kan gewoon rustig vragen wat dat spul in zijn tas doet en dat je het vreemd vindt dat daar te vinden.
Jeetje wat fijn al die reacties.. Ondanks dat ik normaal ook erg van het confronteren ben wil ik stiekem bewijs. Maar aan de andere kant, misschien komt dat inderdaad niet.

We zaten destijds zeker in de tropenjaren en ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. Had mij toen ik 20 was gezegd dat ik vreemdgaan zou "accepteren" en ik had je keihard uitgelachen. Het is niet zo dat ik hem al die jaren nooit of niet vertrouwde, maar nu na dit voelt dat even wel zo.

Maar, ik weet niet wie het zei.. Hij is de vader van mn kinderen en ik heb ja tegen hem gezegd. Ik zou zeker aan m zien als hij liegt en ik denk dat hij t zou opbiechten als t speelt.
ik ben alleen bang voor het antwoord..
pejeka schreef:
11-10-2020 23:21
Je hoeft toch geen ruzie te maken? Je kan gewoon rustig vragen wat dat spul in zijn tas doet en dat je het vreemd vindt dat daar te vinden.
nou dat vind ik ook moeilijk eerlijk gezegd..
pejeka schreef:
11-10-2020 23:21
Op zo'n moment kan ik zelf toch écht niet rustig blijven. Weet ik van mezelf.
Dan vliegen de lelijkste scheldwoorden eruit.

Zeker als er al een verleden is.

Dan kan ik beter eerst een tijd afkoelen, eventueel extra bewijzen zoeken en al half de definitieve beslissing tot scheiding genomen hebben voor ik hem confronteer.
wissewis wijzigde dit bericht op 11-10-2020 23:27
18.37% gewijzigd
Is dit nu later?
Maar als je zo zeker bent dat hij het toe zal geven en dat je het aan hem zou zien waarom wil je dan toch bewijs?
Dan zou ik hem gewoon confronteren.
Superproud schreef:
11-10-2020 22:41
jij zegt het en ik dacht het ineens
Als er glijmiddel nodig is is het geen spetterend feest nee :) ik zou meer schrikken als het condooms waren.
Nou, dat heb ik wel eens gevonden condooms wist Meneer zich ook onderuit te praten. Mannen die vreemdgaan kunnen vrij goed liegen.
Met glijmiddel kan hij met een stalen gezicht zeggen dat hij dat idd voor zijn schoenen of iets anders nodig had.
Gewoon je gevoel volgen.
Sterkte
Wissewis schreef:
11-10-2020 23:26
Op zo'n moment kan ik zelf toch écht niet rustig blijven. Weet ik van mezelf.
Dan vliegen de lelijkste scheldwoorden eruit.

Zeker als er al een verleden is.
Ik ook niet de adrenaline giert me door het lijf dan. Ik zou ontzettend zenuwachtig zijn.
05-2019 schreef:
11-10-2020 23:26
Maar als je zo zeker bent dat hij het toe zal geven en dat je het aan hem zou zien waarom wil je dan toch bewijs?
Dan zou ik hem gewoon confronteren.
Ja dat zou ik ook zeggen, alleen ze worden er wel beter in in de loop der tijd, is mijn ervaring. Ik dacht dat ook en tegen mij werd gezegd: ik hoef tegen jou niet te liegen want je hebt me zo door. En hij kon me een portie liegen toen ik er eenmaal achter was, zonder ook maar te verblikken en te verblozen en hoppa zo uit de losse pols met alle gemak liegen over van alles.
Ik zou geen minuut langer wachten en de beste man confronteren.
Er is geen logische verklaring voor een pakje glijmiddel in een werk- of sporttas.

Je zou kunnen checken op social media, maar eigenlijk heb je toch al genoeg “bewijs” om een gesprek te starten. En wat als je niks vind op social? Dan kun je het alsnog niet van je afzetten want het blijft vreemd.
Confronteren die hap.
blauwe_emmer schreef:
11-10-2020 23:29
Ja dat zou ik ook zeggen, alleen ze worden er wel beter in in de loop der tijd is mijn ervaring. Ik dacht dat ook en tegen mij werd gezegd: ik hoef tegen jou niet te liegen want je hebt me zo door. En hij kon me een portie liegen toen ik er eenmaal achter was, zonder ook maar te verblikken en te verblozen en hoppa zo uit de losse pols met alle gemak liegen over van alles.
Je hoeft mij dat echt niet uit te leggen ik weet er helaas alles van.
4 jaar relatie gehad met een grote leugenaar. Zou geen kinderen hebben en bleek achteraf 2 te hebben. Heeft gelogen over zijn identiteit en die weet ik tot op de dag van vandaag nog niet. Zelfs bij de verloskundige zat hij te liegen is mijn eerste kindje en gaf hij zijn valse naam op.
Hij had gewoon een dubbelleven.
Gewoon mijn ouders/vrienden aankijken en gewoon liegen over alles.

Walgelijk gewoon.
05-2019 wijzigde dit bericht op 11-10-2020 23:36
6.55% gewijzigd
Ja
ik geef mn bek ook maar een douw
xUNKNOWNx schreef:
11-10-2020 23:22
Jeetje wat fijn al die reacties.. Ondanks dat ik normaal ook erg van het confronteren ben wil ik stiekem bewijs. Maar aan de andere kant, misschien komt dat inderdaad niet.

We zaten destijds zeker in de tropenjaren en ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. Had mij toen ik 20 was gezegd dat ik vreemdgaan zou "accepteren" en ik had je keihard uitgelachen. Het is niet zo dat ik hem al die jaren nooit of niet vertrouwde, maar nu na dit voelt dat even wel zo.

Maar, ik weet niet wie het zei.. Hij is de vader van mn kinderen en ik heb ja tegen hem gezegd. Ik zou zeker aan m zien als hij liegt en ik denk dat hij t zou opbiechten als t speelt.
Stiekem bewijs, zodra je detective moet spelen zit het al fout is mijn ervaring.
Wilde ook genoeg bewijs verzamelen en daarna confronteren, zo klote voor jezelf om daar mee bezig te zijn.
Hoop ook al wijst alles erop dat het toch niet weer aan de hand is.
Zou toch te triest voor woorden zijn dat na zijn vreemdgaan hij het weer doet voor jou en de kinderen.
Paardje4paardje schreef:
11-10-2020 23:28
Nou, dat heb ik wel eens gevonden condooms wist Meneer zich ook onderuit te praten. Mannen die vreemdgaan kunnen vrij goed liegen.
Met glijmiddel kan hij met een stalen gezicht zeggen dat hij dat idd voor zijn schoenen of iets anders nodig had.
Gewoon je gevoel volgen.
Sterkte
Daar heb je anders allerlei andere spulletjes en middeltjes voor die je zomaar openlijk op tafel kunt uitstallen.
Glijmiddel in een werktas. Kom op. Dan weet je genoeg. Of de dodo is emotioneel te weinig betrokken of te dom om door te hebben wat dit zal aanrichten na eerder vreemdgaan.
Wat maakt dat je het niet tegen hem wil zeggen?
Is het een beetje nog kop in het zand?
Of wil je op een of andere manier de bovenhand hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven