Gaat hij vreemd?
zondag 11 oktober 2020 om 22:43
Zou t kunnen dat ie weer met haar gaat?? Ja hij hoeft dan natuurlijk niet in de sportschool te zijn he. Tja ik zou zelf dan toch echt even inloggen op zn insta of wat ie ook gebruikt, alleen krijg je dan soms wel een melding dat er is ingelogd op een vreemd apparaat. Ik denk trouwens dat je gut feeling het al wel weet, bij mij heeft dat er nog nooit naast gezeten. Al 6 jaar niet volledig vertrouwen, hoe heb je dat vol gehouden. En wat een slappe zak als ie het nu weer doet!
zondag 11 oktober 2020 om 22:44
De kans bestaat natuurlijk ook dat die sportschool intussen al lang failliet is.Heiterundsanft schreef: ↑11-10-2020 22:42Dat zou verklaren waarom er inmiddels glijmiddel nodig is. Die dame droogt hier natuurlijk ook wel aardig van op.
Dat er alleen nog bepaalde andere sport gebeurt.
Ben je zeker dat ie effectief elke week naar de sportschool gaat?
Hij kan ook een nep-abonnement hebben, zijn handdoek en kleding ergens natmaken, ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Hoezo? Je kan toch gewoon praten over wat je gevonden hebt in zijn tas en dan kijken wat het antwoord is? Ik heb zo'n hekel aan iemand achterbaks bespioneren. Hou dan gelijk op met de relatie, want stél dat je ongelijk hebt, dan durf je je partner toch van schaamte niet meer recht in zijn ogen te kijken?Wageningen1985 schreef: ↑11-10-2020 22:41Dan zal die vast met een rotsmoes komen, je moet beter bewijs krijgen.
Ik ben altijd heel direct: als ik iets vind, of opmerk, of vermoed, dan praat ik daar direct over met mijn man. Niet dat dat vaak gebeurt, maar mocht het zo zijn, dan met open vizier, en niet via slinkse acties door in zijn telefoon of email te snuffelen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Volgends mij weet je het antwoord al, ga bij de lulhannes weg.
zondag 11 oktober 2020 om 22:46
En dan ontkent die lulhannes alles en dekt zich de komende tijd nog 10 keer beter in?pejeka schreef: ↑11-10-2020 22:44Hoezo? Je kan toch gewoon praten over wat je gevonden hebt in zijn tas en dan kijken wat het antwoord is? Ik heb zo'n hekel aan iemand achterbaks bespioneren. Hou dan gelijk op met de relatie, want stél dat je ongelijk hebt, dan durf je je partner toch van schaamte niet meer recht in zijn ogen te kijken?
Ik ben altijd heel direct: als ik iets vind, of opmerk, of vermoed, dan praat ik daar direct over met mijn man. Niet dat dat vaak gebeurt, maar mocht het zo zijn, dan met open vizier, en niet via slinkse acties door in zijn telefoon of email te snuffelen.
Moest het nu de eerste keer zijn ... zou je hem inderdaad nog rechtstreeks kunnen confronteren.
Maar dat is het waarschijnlijk niet.
Is dit nu later?
zondag 11 oktober 2020 om 22:47
Ik heb hem vergeven maar ik kan het niet vergeten. Eigenlijk doet het nog steeds pijn en trust issues heb ik nog steeds.
Praat hierover met hem en pak dat glijmiddel er ook bij uit zijn tas.
Misschien kun je hem wel nooit meer vertrouwen, ook al gaat hij niet meer vreemd.
Dat het niet lukt om die zekerheid terug te krijgen omdat het al gebeurd is in verleden.
Praat hierover met hem en pak dat glijmiddel er ook bij uit zijn tas.
Misschien kun je hem wel nooit meer vertrouwen, ook al gaat hij niet meer vreemd.
Dat het niet lukt om die zekerheid terug te krijgen omdat het al gebeurd is in verleden.
zondag 11 oktober 2020 om 22:48
Als je vertrouwen al zo ver weg is dat je email en telefoon en berichtjes en weet ik wat nog meer gaat nalopen, hou dan gelijk op.
zondag 11 oktober 2020 om 22:49
De meeste vreemdgangers zijn niet de meest eerlijke mensen. Ze komen vaak met een smoes of een vage verklaring voor iets aan. Daarna hebben ze tijd berichten etc te wissen. Dan kan je maar beter gewoon hard bewijs vinden.pejeka schreef: ↑11-10-2020 22:38Wat een rare adviezen allemaal, achter zijn rug om email en sociale media en mobiele telefoon checken. Waarom niet gewoon met dat zakje glijmiddel naar je man gaan en gewoon vragen: joh, ik vond dit in je werktas, heb jij enig idee hoe dat daar is gekomen en wat moet jij daar nou mee op je werk?
Bij mijn ex, die uiteindelijk niet fysiek vreemd is gegaan maar wel 'heel leuk' contact had met iemand anders, kwam ik erachter door in een onbewaakt ogenblik eens zn berichten te openen. Al twee keer eerder kwam ie met een slappe smoes en was er niks aan de hand toen ik het gewoon vroeg. Terwijl mn gevoel al die tijd schreeuwde er is meer aan de hand.
zondag 11 oktober 2020 om 22:50
Ik zou hem niet zomaar ermee confronteren.
Hij gaat toch 1 of andere smoes verzinnen. En die is dan zo geloofwaardig dat je gaat twijfelen.
Ik zou het terug leggen waar ik het gevonden heb .( eerst foto's maken als bewijs)
En als het weg is vraag je waar het zakje glijmiddel gebleven is.
En als hij zegt waar heb je het over druk je die foto onder zijn neus.
Dat jij niet in zijn telefoon mag kijken is natuurlijk ook niet zo maar.
Hij geeft je overal wachtwoorden van waar toch niets op te vinden zal zijn.
Hij gaat toch 1 of andere smoes verzinnen. En die is dan zo geloofwaardig dat je gaat twijfelen.
Ik zou het terug leggen waar ik het gevonden heb .( eerst foto's maken als bewijs)
En als het weg is vraag je waar het zakje glijmiddel gebleven is.
En als hij zegt waar heb je het over druk je die foto onder zijn neus.
Dat jij niet in zijn telefoon mag kijken is natuurlijk ook niet zo maar.
Hij geeft je overal wachtwoorden van waar toch niets op te vinden zal zijn.
Blijf in jezelf geloven !
zondag 11 oktober 2020 om 22:50
Het zegt mijns inziens trouwens wel genoeg dat hij al zijn wachtwoorden en codes geeft ... behalve die van zijn telefoon.
Dat lijkt mij toch écht wel de makkelijkste communicatie-bron als je wil vreemdgaan.
Geef dan geen wachtwoorden.
Dat lijkt mij toch écht wel de makkelijkste communicatie-bron als je wil vreemdgaan.
Geef dan geen wachtwoorden.
Is dit nu later?
zondag 11 oktober 2020 om 22:52
Nou dan zou ik echt adviseren: kap ermee. Want als hij echt spijt zou hebben van het vreemdgaan zou hij er alles aan doen om jou gerust te stellen. Natuurlijk moet het niet zo zijn dat de één de rest van de relatie voor de ander door het stof gaat, maar als je dit gevoel erbij hebt is het dus eigenlijk nooit echt goed opgelost en nu zit je al 6 lange jaren met een kutgevoel in je maag dat op deze manier nooit weg zal gaan.
Ik ben persoonlijk ook niet van stiekem in z'n social media kijken maar je zal maar net zien dat als je hem ermee confronteert hij zich van de domme houdt. Je kent hem zelf het beste dus ik zou goed nadenken wat de beste manier is om erachter te komen.
zondag 11 oktober 2020 om 22:52
Als het vertrouwen weg is, om welke reden dan ook, dan moet je er een punt achter zetten. Niks zo giftig als een relatie waarin geen vertrouwen is.
zondag 11 oktober 2020 om 22:54
Ik zou trouwens ineens zin hebben volgende week om het sporten opnieuw op te pakken
. Hij kan vast wel na al die jaren sporten een training regelen in zijn club?
En uiteraard dan vooral letten op zijn reactie.
Zowel als je het zegt als stel dat je mee mag ...
En uiteraard dan vooral letten op zijn reactie.
Zowel als je het zegt als stel dat je mee mag ...
Is dit nu later?
zondag 11 oktober 2020 om 22:56
Ik had het gewoon op tafel gelegd en gezegd: joh, dit vond ik in je tas, vond het een rare plaats of wou je me verrassen?
zondag 11 oktober 2020 om 23:00
Ik ben het met Pejeka eens dat het controleren van telefoon of social media ook niet bijdraagt. Niet aan herstel, niet aan een breuk.Zola123 schreef: ↑11-10-2020 22:49De meeste vreemdgangers zijn niet de meest eerlijke mensen. Ze komen vaak met een smoes of een vage verklaring voor iets aan. Daarna hebben ze tijd berichten etc te wissen. Dan kan je maar beter gewoon hard bewijs vinden.
Bij mijn ex, die uiteindelijk niet fysiek vreemd is gegaan maar wel 'heel leuk' contact had met iemand anders, kwam ik erachter door in een onbewaakt ogenblik eens zn berichten te openen. Al twee keer eerder kwam ie met een slappe smoes en was er niks aan de hand toen ik het gewoon vroeg. Terwijl mn gevoel al die tijd schreeuwde er is meer aan de hand.
Als controleren beter lijkt dan vertrouwen is de relatie stuk. Gebrek aan vertrouwen is voldoende reden om niet ongelukkig in een relatie te willen blijven. Ook zonder bewijs. Dus als je in die situatie komt zal er toch een gesprek moeten komen. Of dat gaat over vertrouwen en hoe verder, of over uit elkaar gaan is ondergeschikt. Daarom verbaasd het me dat to dit al 6 jaar volhoudt. Ik zou kapot zijn van vermoeidheid.
Wij kunnen het natuurlijk ook niet weten of hij wel of niet vreemd gaat.
Het is alleen wel erg verdacht.
Welke reden geeft hij dat jij alle wachtwoorden mag hebben maar niet van zijn telefoon?
Mag je uberhaubt wel in de buurt komen van zijn telefoon ?
Jouw onderbuik gevoel zegt je genoeg. Luister daar gewoon na en probeer voor jezelf te bedenken wat je wilt met deze situatie.
Het is alleen wel erg verdacht.
Welke reden geeft hij dat jij alle wachtwoorden mag hebben maar niet van zijn telefoon?
Mag je uberhaubt wel in de buurt komen van zijn telefoon ?
Jouw onderbuik gevoel zegt je genoeg. Luister daar gewoon na en probeer voor jezelf te bedenken wat je wilt met deze situatie.
Blijf in jezelf geloven !
Jezus mens, praat met hem!
Hij is je partner toch? De vader van je kinderen, de man waar je ooit "ja" tegen hebt gezegd? Ik vind dat geneuzel in elkaars telefoons en op social media echt de perken te buiten, zo wil je toch geen relatie onderhouden?
Je hebt hem overigens helemaal niet vergeven, strooi jezelf geen zand in de ogen.