Singles unite: ( deel 3)
maandag 12 oktober 2020 om 00:05
maandag 12 oktober 2020 om 00:12
Ja bij hem komt er inderdaad zo'n ultraviolette straling van zijn gebit af. Als een blacklight. Ik hoop niet dat hij er kanker van gaat krijgen.
maandag 12 oktober 2020 om 00:14
maandag 12 oktober 2020 om 00:15
maandag 12 oktober 2020 om 00:25
Hahaha, van tanden bleken wordt je niet ineens een stuk mannelijker!
Alhoewel ik wel een match was met Thomas Berge op een dating app, helaas geen date van gekomen, had me met hem wel kunnen vermaken denk ik
.
Aub geen comments op het prachtige bedrijf waar ik voor werk, het is een hele pittige lening en wij als personeel moeten flink wat offers brengen. Ik hoop iedere dag dat ik mijn werk mag blijven uitvoeren, het is mijn passie mijn alles.
En ja zomaar gestopt met roken omdat ik sinds de scheiding ook zomaar weer begonnen was. M’n uiterlijk en gezondheid zijn me toch meer waard dan die peuken. En ben zelf in het gelukkige bezit van prachtige rechte witte tanden.
Denk zelfs dat m’n uiterlijk en beroep juist enorm tegenwerken met daten
. Altijd de vraag of ik het met piloten doe... zo vermoeiend!
Alhoewel ik wel een match was met Thomas Berge op een dating app, helaas geen date van gekomen, had me met hem wel kunnen vermaken denk ik
Aub geen comments op het prachtige bedrijf waar ik voor werk, het is een hele pittige lening en wij als personeel moeten flink wat offers brengen. Ik hoop iedere dag dat ik mijn werk mag blijven uitvoeren, het is mijn passie mijn alles.
En ja zomaar gestopt met roken omdat ik sinds de scheiding ook zomaar weer begonnen was. M’n uiterlijk en gezondheid zijn me toch meer waard dan die peuken. En ben zelf in het gelukkige bezit van prachtige rechte witte tanden.
Denk zelfs dat m’n uiterlijk en beroep juist enorm tegenwerken met daten
maandag 12 oktober 2020 om 00:35
Jammer dat je de aantrekkingskracht miste Flitsie! Ben bang dat het ook niet iets is wat echt gaat komen.. Zelf ook wel eens meegemaakt, hij was echt heel attent en lief maar op gegeven moment merkte ik dat fysiek contact zoals zoenen en seks wat geforceerd werd. Juist in de begin periode moet je het gevoel hebben dat je niet van elkaar kan afblijven
En fijn dat je weer kan vliegen voor werk! Kan me voorstellen dat de vooroordelen etc wel eens pittig kunnen zijn tijdens het daten, gewoon je uiterlijk en baan omarmen
En groot fan van KLM hier, altijd super fijn met ze gevlogen.
En fijn dat je weer kan vliegen voor werk! Kan me voorstellen dat de vooroordelen etc wel eens pittig kunnen zijn tijdens het daten, gewoon je uiterlijk en baan omarmen
maandag 12 oktober 2020 om 08:07
Oh ja, lekker kortzichtige vooroordelen.Flitsie schreef: ↑12-10-2020 00:25Hahaha, van tanden bleken wordt je niet ineens een stuk mannelijker!
Alhoewel ik wel een match was met Thomas Berge op een dating app, helaas geen date van gekomen, had me met hem wel kunnen vermaken denk ik.
Denk zelfs dat m’n uiterlijk en beroep juist enorm tegenwerken met daten. Altijd de vraag of ik het met piloten doe... zo vermoeiend!
Zeker mooi bedrijf waar jij voor werkt. Heb je dan misschien vorig jaar wel op het 100 jaar feest ontmoet
Het is idd een zware tijd, zeker voor iedereen die met passie in het Toerisme werkt of gewerkt heeft. Ik hoop voor je dat jij gewoon lekker door kunt vliegen:-)
maandag 12 oktober 2020 om 10:55
Flitsie, jammer van je date. Je kunt er nog een date tegenaan gooien maar eerlijk gezegd denk ik dat als de ‘klik’ er niet is, hij er ook niet meer gaat komen.
Mijn date gister was vergelijkbaar. Hele leuke man, gezellige date maar de fysieke aantrekkingskracht ontbrak. Gelukkig hadden we beiden dat gevoel (story of my lief de laatste tijd). En toch voel ik me dan weer een beetje teleurgesteld.
Mijn date gister was vergelijkbaar. Hele leuke man, gezellige date maar de fysieke aantrekkingskracht ontbrak. Gelukkig hadden we beiden dat gevoel (story of my lief de laatste tijd). En toch voel ik me dan weer een beetje teleurgesteld.
maandag 12 oktober 2020 om 11:24
Dankjewel voor jullie lieve reacties!
Ja het is lastig om het complete plaatje te vinden van fysieke en emotionele aantrekkingskracht. Maar ik weet ook dat je moet volhouden en dan komt er vast een keer de juiste voorbij. Met thuis op de bank blijven zitten komt er sowieso niemand voorbij. En ik ben gewoon niet gemaakt om alleen te zijn. En tuurlijk heb ik scharrels die appen en willen afspreken maar daar word ik ook alleen maar tijdelijk gelukkig van
.
Ja het is lastig om het complete plaatje te vinden van fysieke en emotionele aantrekkingskracht. Maar ik weet ook dat je moet volhouden en dan komt er vast een keer de juiste voorbij. Met thuis op de bank blijven zitten komt er sowieso niemand voorbij. En ik ben gewoon niet gemaakt om alleen te zijn. En tuurlijk heb ik scharrels die appen en willen afspreken maar daar word ik ook alleen maar tijdelijk gelukkig van
maandag 12 oktober 2020 om 11:26
Wat leuk! Ben vorig jaar daar wel geweest dus misschien inderdaad zomaar voorbij gelopenSabbieehhhh schreef: ↑12-10-2020 08:07Oh ja, lekker kortzichtige vooroordelen.
Zeker mooi bedrijf waar jij voor werkt. Heb je dan misschien vorig jaar wel op het 100 jaar feest ontmoetstond daar toen in de Peru booth
![]()
Het is idd een zware tijd, zeker voor iedereen die met passie in het Toerisme werkt of gewerkt heeft. Ik hoop voor je dat jij gewoon lekker door kunt vliegen:-)
maandag 12 oktober 2020 om 17:09
Wat herkenbaar Flitsie! Ik ben na mijn scheiding ook een paar maandjes weer gaan roken. En gelukkig zonder moeite weer gestopt. Was even nodig voor mijn rouwproces.
maandag 12 oktober 2020 om 20:04
Lastig Tom! Kan me voorstellen dat het wel een overweging is met nog een jong kind erbij. Was er verder wel goede klik en chemie? Wellicht zou je nog keer kunnen afspreken en wat dingen bespreken.
Herken je gevoel, toevallig vandaag besloten om even naar koffietent te fietsen en daar paar uur te werken. Beviel goed! Even andere omgeving en mensen kijken vanachter m’n laptop. Nu ik in de stad woon wil ik dit wel eens per week gaan volhouden.
maandag 12 oktober 2020 om 20:05
Bij twijfel niet oversteken. Voor jou voelt het niet goed, prima toch.
Wat zou je ermee aanmoeten dan vind je?
Krijg motto niet verwijderd :-)
maandag 12 oktober 2020 om 20:21
Ik vind dat ik iets moet laten horen aan date maar voelt ook alsof ik dan nu zo snel mogelijk moet kiezen ofzo..het is gewoon raar..op een 2e date als een soort gezinnetje op stap is best leuk en gezellig en vertrouwd voor mij..maar het geeft niet veel ruimte om ook te ontdekken of je elkaar wel leuk genoeg vindt om door te gaan..en dan zo'n schattig kindje erbij..bijna alsof je die in de steek laat als je niet verder wilt..en alleen die druk is al genoeg om niet verder te willen..zoiets..het is gewoon allemaal niet zo handig..
maandag 12 oktober 2020 om 20:26
Als je het niet weet wat je er mee aan moet zit er dus een twijfel.
Meestal zeg je bij twijfel niet doen.
Maar wat geeft de twijfel? De date zelf of het kind verhaal.
2e vraag...kan jij alleen zijn?
maandag 12 oktober 2020 om 20:30
tomcat schreef: ↑12-10-2020 20:21Ik vind dat ik iets moet laten horen aan date maar voelt ook alsof ik dan nu zo snel mogelijk moet kiezen ofzo..het is gewoon raar..op een 2e date als een soort gezinnetje op stap is best leuk en gezellig en vertrouwd voor mij..maar het geeft niet veel ruimte om ook te ontdekken of je elkaar wel leuk genoeg vindt om door te gaan..en dan zo'n schattig kindje erbij..bijna alsof je die in de steek laat als je niet verder wilt..en alleen die druk is al genoeg om niet verder te willen..zoiets..het is gewoon allemaal niet zo handig..
Maar je ziet het toch ook niet zitten met iemand waarvan de kinderen stukken jonger zijn dan die van jou? En gezinnetje spelen is natuurlijk niet aan de orde, dat leg je jezelf op, lijkt wel.
maandag 12 oktober 2020 om 20:30
Ik vind het ook niet echt handig van haar.tomcat schreef: ↑12-10-2020 20:21Ik vind dat ik iets moet laten horen aan date maar voelt ook alsof ik dan nu zo snel mogelijk moet kiezen ofzo..het is gewoon raar..op een 2e date als een soort gezinnetje op stap is best leuk en gezellig en vertrouwd voor mij..maar het geeft niet veel ruimte om ook te ontdekken of je elkaar wel leuk genoeg vindt om door te gaan..en dan zo'n schattig kindje erbij..bijna alsof je die in de steek laat als je niet verder wilt..en alleen die druk is al genoeg om niet verder te willen..zoiets..het is gewoon allemaal niet zo handig..
Snap dat het lastig als je 100% ouder bent.
Maar voor zo'n jong kind niks om "mee te daten" en de afwijzing na date 2 of date 8 of 10.
maandag 12 oktober 2020 om 20:35
Eens, niet handig idd. Ik wil niet zeggen dat oppas voor iedereen makkelijk te regelen is maar als dat echt niet lukt, dan afspreken wanneer ze op bed liggen. Ook niet ideaal trouwens.