Singles unite: ( deel 3)
zondag 11 oktober 2020 om 16:36
zeker raar..in oktober al kerstspullen in de winkel...
zondag 11 oktober 2020 om 16:41
maar dat NL energiemaatschappijen dit nog doen is gewoon stom.
je moet je naam doorgeven zonder aan te geven of je een man of een vrouw bent, en dan nemen ze blijkbaar automatisch aan dat je een man bent.
wij slapen nooit.
zondag 11 oktober 2020 om 17:01
Misschien moet ik jouw voorbeeld volgen dit jaar
zondag 11 oktober 2020 om 17:47
Gaan we samen onder de boom zitten?
zondag 11 oktober 2020 om 19:51
Tom, ik vraag me af of Sabieh hier op zit te wachten. Zo ja, dan heb ik niks gezegd. Een keer zo'n grapje is leuk, maar het gaat maar door en ik zou dat ongemakkelijk vinden. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar wilde het toch gezegd hebben.
Sabieh, waarom niet? Het vrolijkt dit best rare seizoen op. Elk lichtpuntje ( ha ha) is meegenomen.
Sabieh, waarom niet? Het vrolijkt dit best rare seizoen op. Elk lichtpuntje ( ha ha) is meegenomen.
zondag 11 oktober 2020 om 20:19
Tnx Julus, maar ik kan wel wat hebben hoor. Weet dat het gegrap is.Julus schreef: ↑11-10-2020 19:51Tom, ik vraag me af of Sabieh hier op zit te wachten. Zo ja, dan heb ik niks gezegd. Een keer zo'n grapje is leuk, maar het gaat maar door en ik zou dat ongemakkelijk vinden. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar wilde het toch gezegd hebben.
Precies, en gezien ik normaal altijd te laat ben en dan weinig keuze heb, is het geen slecht idee dit jaar op tijd in te slaan.
zondag 11 oktober 2020 om 20:26
zondag 11 oktober 2020 om 20:31
Daarom doe ik dit soort grapjes ook niet bij jou JulusJulus schreef: ↑11-10-2020 19:51Tom, ik vraag me af of Sabieh hier op zit te wachten. Zo ja, dan heb ik niks gezegd. Een keer zo'n grapje is leuk, maar het gaat maar door en ik zou dat ongemakkelijk vinden. Misschien praat ik voor mijn beurt, maar wilde het toch gezegd hebben.
zondag 11 oktober 2020 om 20:35
Gelukkig.Sabbieehhhh schreef: ↑11-10-2020 20:19Tnx Julus, maar ik kan wel wat hebben hoor. Weet dat het gegrap is.
Precies, en gezien ik normaal altijd te laat ben en dan weinig keuze heb, is het geen slecht idee dit jaar op tijd in te slaan.
Ja dat was dus ook mijn probleem en nu ik het enorme aanbod zag, heb ik gelijk toegeslagen.
Ik ben van plan om een grote decoratietak op voet neer te zetten en daar de verlichting in te hangen.
Heb al een mooie gezien online.
Dan nog een miniboompje met ballen en slinger en klaar ben ik.
zondag 11 oktober 2020 om 21:02
Hhahaha dit gaat mijn bankrekening niet leuk vinden hoor ik alJulus schreef: ↑11-10-2020 20:35Gelukkig.
Ja dat was dus ook mijn probleem en nu ik het enorme aanbod zag, heb ik gelijk toegeslagen.
Ik ben van plan om een grote decoratietak op voet neer te zetten en daar de verlichting in te hangen.
Heb al een mooie gezien online.
Dan nog een miniboompje met ballen en slinger en klaar ben ik.
zondag 11 oktober 2020 om 21:15
nee serieus..ik heb geen flauw idee hoe jullie eruit zien of wie jullie zijn..zou mij ook verbazen als ik jullie in het echt leuk zou vinden, of jullie mij.
Dus echt..alle links met "echt" gewoon los laten..we kennen elkaar niet..we zijn hier om lief en leed te delen en om geintjes te maken, entertainment, hart luchten, soort van digitale vriendenclub.
En al je/ik een running gag maakt dan ga ik er van uit dat er wel "een" signaal komt als dat als vervelend wordt ervaren. Als Sabbiehh aangeeft van ok, genoeg, oprotten nu, dan zou ik ook meteen stoppen ermee.
Dus echt..alle links met "echt" gewoon los laten..we kennen elkaar niet..we zijn hier om lief en leed te delen en om geintjes te maken, entertainment, hart luchten, soort van digitale vriendenclub.
En al je/ik een running gag maakt dan ga ik er van uit dat er wel "een" signaal komt als dat als vervelend wordt ervaren. Als Sabbiehh aangeeft van ok, genoeg, oprotten nu, dan zou ik ook meteen stoppen ermee.
zondag 11 oktober 2020 om 21:51
Misschien ben ik wel een 65- jarige vrouw die graag doet alsof ze nog in haar fourties is. Kan allemaal.
Maar true, we zijn een gezellige bende. Gemeleerd. Dat maakt het leuk.
Ik begrijp je running gags wel, maar ik wilde even checken of Sabieh er ok mee is. Je leek nogal gefocust op haar en ik ben de eerste die anderen het geluk gunt
Misschien ben ik wel een 30- jarige die jij nu misloopt
Maar true, we zijn een gezellige bende. Gemeleerd. Dat maakt het leuk.
Ik begrijp je running gags wel, maar ik wilde even checken of Sabieh er ok mee is. Je leek nogal gefocust op haar en ik ben de eerste die anderen het geluk gunt
Misschien ben ik wel een 30- jarige die jij nu misloopt
zondag 11 oktober 2020 om 21:54
Julia gefeliciteerd!
Tom snap heel goed dat het lastig daten is met iemand die continu een kindje om zich heen heeft, ik moet er niet aan denken! Ondanks dat ik zelf moeder ben.
Mijn date van vandaag:
We hadden afgesproken bij een leuk lunchtentje, ik was wat vroeger en zag hem aan komen lopen, en toen wist ik eigenlijk al: nee. Zo stom hoe dat werkt in je hoofd. Maar hij was zo ontzettend aardig en lief en het gesprek verliep vloeiend, dat dan weer wel. Hij had zelfs een zak snoep voor m’n zoontje meegenomen, zo lief! Hij had ook al een reservering gemaakt voor een ander tentje waar we nog een drankje konden doen na de lunch. Na dat drankje liep hij nog helemaal mee naar m’n auto. Dus eigenlijk niks te klagen. Maar waar ik bang voor was bleek ook zo te zijn. Hij heeft dus ook als steward gewerkt en de hetero stewards hebben allemaal iets ‘vrouwelijks’ over zich. Een bepaald voorkomen waardoor je je afvraagt of hij wel echt hetero is. En dat had deze man ook. Ik vind een fysieke aantrekkingskracht toch wel heel erg belangrijk. Maar weet nu niet wat ik moet doen. Hij appte dat hij hoopte me snel weer te zien. Toch een kans geven? Zeggen dat ik hem vriendschappelijk nog een keer wil zien? Maar ja, heb genoeg vrienden. Voel me nu net zoals in First Dates, het was onwijs gezellig, maar...
Hij was verzorgd, nette kleding etc. Maar z’n tanden waren ook niet zo mooi, beetje geel. En tanden vind ik zo belangrijk.
Kortom: ik begin gewoon weer op nul.
Ga morgen beginnen met dieet en ben deze week gestopt met roken, eerst maar eens op mezelf focussen.
Tom snap heel goed dat het lastig daten is met iemand die continu een kindje om zich heen heeft, ik moet er niet aan denken! Ondanks dat ik zelf moeder ben.
Mijn date van vandaag:
We hadden afgesproken bij een leuk lunchtentje, ik was wat vroeger en zag hem aan komen lopen, en toen wist ik eigenlijk al: nee. Zo stom hoe dat werkt in je hoofd. Maar hij was zo ontzettend aardig en lief en het gesprek verliep vloeiend, dat dan weer wel. Hij had zelfs een zak snoep voor m’n zoontje meegenomen, zo lief! Hij had ook al een reservering gemaakt voor een ander tentje waar we nog een drankje konden doen na de lunch. Na dat drankje liep hij nog helemaal mee naar m’n auto. Dus eigenlijk niks te klagen. Maar waar ik bang voor was bleek ook zo te zijn. Hij heeft dus ook als steward gewerkt en de hetero stewards hebben allemaal iets ‘vrouwelijks’ over zich. Een bepaald voorkomen waardoor je je afvraagt of hij wel echt hetero is. En dat had deze man ook. Ik vind een fysieke aantrekkingskracht toch wel heel erg belangrijk. Maar weet nu niet wat ik moet doen. Hij appte dat hij hoopte me snel weer te zien. Toch een kans geven? Zeggen dat ik hem vriendschappelijk nog een keer wil zien? Maar ja, heb genoeg vrienden. Voel me nu net zoals in First Dates, het was onwijs gezellig, maar...
Hij was verzorgd, nette kleding etc. Maar z’n tanden waren ook niet zo mooi, beetje geel. En tanden vind ik zo belangrijk.
Kortom: ik begin gewoon weer op nul.
Ga morgen beginnen met dieet en ben deze week gestopt met roken, eerst maar eens op mezelf focussen.