zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Oeh Eva, de echo is binnenkort voor je

Oh ik verlang daar zelf ook zo naar..
Goedemorgen allemaal,

Tjee wat een gedoe met die foutmeldingen steeds..ben een eeuw bezig om op het forum te komen.

Eva herkenbaar bij mij op het werk waren er inderdaad mannen die dat nou juist opvielen ja ook dat Lilith wat dikker werd maar om daar een zwangerschap aan te koppelen neuh dat doen mannen dan weer niet ....

Maarre wees blij dat ze groeien zonder pijn het is vreselijk echt...groei pijnen....

Karan en Stefanie dat gaan vakantie baby's worden!!!
Lilith laat ons hopen
Goedemorgen allemaal!

Gezellig, er zijn weer wat nieuwe berichtjes geplaatst! Wat een leuk verhaal van je echo Lilith!

@Eva: ik wacht vandaag sowieso op de zwangerschapskwaaltjes. Bij mij slaat de twijfel weer toe: heb al sinds gisteren minder last van mijn onderbuik en krijg het idee dat mijn borsten ook minder gevoelig zijn. Dat baart me gelijk weer zorgen, ik voel me gewoon helemaal niet zwanger! Maarja, dan houd ik mezelf voor dat dat helemaal niet erg is en dat meerdere vrouwen dat hebben in dit prille stadium (6,5 week), maar frustrerend is het wel, al die onzekerheid!
Ik snap je onzekerheid...had ik ook ik heb na een week gewoon nog een test gedaan even die zekerheid terug....

Dus ren naar de drogist en pies over die test
Hihi Lilith, heb vorige week 4 (!) testen gedaan en afgelopen dinsdag (na een hevige onzekerheidsaanval) weer een positieve test gedaan... Dus om er nu nog één te halen.... Maar voel me gewoon onzeker, herken je dat?
nero, wanneer mag je naar de VK? Eens je daar bent geweest zal je het wel zeker weten
Uhm... 20 mei de intake (ben dan 8,5 week) en dan kan ik ook een afspraak maken voor de eerste echo. Ik denk dat die 2 weken later is.
Whahahaahaha sorry Nero maar dat herken ik niet

Oké ik een beetje minder last van mijn borsten....dan krijg je wat van mij....maar dan moet je ook die vreselijke jeuk of een gedeelte daarvan overnemen....

Gedeelde smart is halve smart.

Hier doen ze de 1e echo oftewel de termijn echo met 12 weken, ik wil je niet ontmoedigen maar vraag er even naar.

15 juni heb ik een pretecho.....ik wil zo graag weten wat het wordt wie deze kleine "boeddha"is whhahahaha oh nee hij/zij mag nooit weten dat hij/zij zo genoemd is....en in het vervolg heb ik het voor het gemak over hij of hem.....
goede morgen meiden ben ik weer

zie dat het met iedereen goed gaat !!

nou met mij ook hoor, heb woensdag weer een echo dit omdat ik een miskraam heb gehad ! en gewoon wil weten of alles ok is

ik heb nu tocg echt het gevoel dat er niks meer zit, terwijl er niks is gebeurt en ik gewoon met 8,5 weken een kloppend hartje zag!!! ben nu alweer zenuwachtig...

fijne dag allemaal meiden

ik ga lekker genieten met vriendlief van mijn vrije dag !!!!
Spannend ano, weer een echo!

Ik zit nu op de bank en als ik opzij kijk zie ik een hele grote hoop met spullen. We zijn druk aan het inpakken, en vriend zit nu nog even snel bij de kapper. Ik moet over een half uurtje weg want dan ga ik ook nog even last minute naar de kapper. Toch nog even bijkleuren en de uitgroei bijwerken. :-)

Morgen om 11 uur gaan we de deur uit en dan lekker op vakantie! Ik heb er zin in! Voel me nu al helemaal relaxed. Dus... Voorlopig even mijn laatste post hier. Ik kom maandag 25 mei 's middags weer aan.

Ano, kan je nog even de tabel bijwerken? Mijn NOD is op 3 juni.

Was vanmorgen toch nog even raar om niet met een nieuwe pilstrip te beginnen. Heeeeeerlijk dat dat niet meer hoeft!

Ladies, allemaal toitoitoi met zwanger worden, en de zwangeren natuurlijk ook succes en plezier enzo. En ik zie jullie over ruim 2 weken weer!
Amuseer je op reis! En kom maar met 3 terug
Hallo meiden,

Kom net terug van het toilet en volgens mij komt met mens. door..... pffff lekkere cyclus weer. Morgen is het dag 30.

Dan is het dus 31, 39 en nu 30 dagen....

Nou ja als het doorzet en dat denk ik wel, beginnen we weer fris aan een nieuwe ronde. Beter de vroeg dat te laat denk ik dan maar....

Misschien toch maar eens Etos Zwanger worden halen....
Goede morgen meiden,

Jawel ik ben er weer vroeg bij even vertellen dat poes 2 gisteren 5 kittens gebaard heeft!

Ik kruip zo mijn bedje weer in want jawel MOEDERDAG!!!!

vol verwachting klopt mijn hart wat wordt het dit jaar voor mooi knutsel werk/ gedicht?

Daarna een heerlijjk ontbijt....en vanmiddag naar schoonouders.

Morgen naar de vlk....

Ano rustig blijven het gaat gewoon goed deze keer geen zorgen GENIET!!!!!!!

xx
Goedemorgen meiden,

Het reageren ligt op een laag pitje maar meelezen doe ik elke dag !! Met alle zwangeren gaat het blijkbaar de goede richting op !

Karan, prettig verlof en zoals Stefanie zegt, hopelijk komen jullie met 3 terug

Hier nog steeds geen nieuws.. Nog geen menstruatie gehad sinds 16 maart. Ik veronderstel dat ik gewoon een cyclus overgeslaan heb en dat mijn nieuwe NOD volgend weekend zal zijn? Ondertussen doen we op het gemakje voort. We vrijen wanneer we zin hebben (en kunnen) en zien wel. Moet wel zeggen dat ik sinds 2/3 dagen enorm pijnlijke borsten heb. Nog nooit gehad.....eerst was het langs de zijkant en nu bovenaan. Stappen is pijnlijk, eraan komen nog meer

Ga proberen van opnieuw wat meer te reageren vanaf nu ! zou het jammer vinden dat dit topic teveel zakt !!

Hoe zit het met onze toekomstige NOD'ers??
Goedemorgen allemaal!

'Gelukkig' sinds dit weekend wat meer last van zwangerschapskwaaltjes. Zo ben ik 's ochtends en 's middags redelijk misselijk als ik niet snel genoeg iets eet, verder snel moe en af en toe steken in mijn onderbuik. Vandaag 7 weken! Gelukkig volgende week de intake bij de vk en dan hoop ik snel een afspraak voor de echo te hebben. Spannend! Overigens hebben we het zaterdag tegen mijn ouders verteld en vanavond gaan we het mijn schoonouders vertellen. Zo leuk de reacties! Mijn moeder moest gelijk huilen, ondanks dat het haar 2e kleinkind wordt (m'n zus heeft een dochtertje van 15 maanden).

@Ano: wat fijn dat je deze week dan je echo hebt. Irritant die onzekerheid he! Hoeveel weken ben je nu?

@Joy: balen dat je menstruatie is doorgekomen...

@Lily: wordt het geen tijd voor een testje?
Voor mij was het dus inderdaad alweer het begin van de volgende ronde. Mijn nieuwe NOD mag op 15 juni

Ik heb geroepen dat ik een Maart-baby wilde, dus nu moeten we echt ons best gaan doen! Ach April Mei of Juni vind ik ook best mooie maanden.....
Hoi dames!

Ik was zo opgelucht na de echo en has echt het gevoel dat het echt was. Kreeg ik vrijdagavond ineens oud bloedverlies. Dus ik toch weer in de stress.

Ik wist wel dat oud bloed niet zo erg is als helder rood,maar toch. waar komt dat dan vandaan??

Omdat ik het niet los kon laten maar ff de VK gebeld en ze stelde me gerust. Voor mijn eigen rust mocht ik na het weekend ff langs komen. Omdat ik het weekend nog verschillende keer bruinverlies had,toch vanochtend maar ff geweest. Ik mocht toen nog een keer een echo en gelukkig was alles goed :-) :-) ik hoefde me echt geen zorgen te maken en het zag er allemaal prima uit.

Dus Renz heeft weer rust. ben sinds het weekend 11 wkn,dus het begint nu te klinken!
quote:[message=3213400,noline]nero schreef op 11 mei 2009

@Lily: wordt het geen tijd voor een testje?

Nero, ik heb gedaan wat je zei en.... EEN DIKKE VETTE KRUIS krijg ik op mijn test !!!!! Heb zelf de tijd niet gehad om de test terug op tafel te leggen of het kruis stond er !!! Kan het gewoon niet geloven? Zou totaal niet weten hoever ik nu zit door het overslaan van een cyclus ??!

Ga straks achter een digitale test om zo te weten hoever ik ben...pfff, ben er even niet goed van :-)

ging nochtans niet testen zonder mijn vriend maar was (weeral eens) te curieus. En ging zeker wachten tot dit weekend maar ben toch blij dat ik het al gedaan heb !!!
en volgens de digitale test ben ik 4-5 weken zwanger...Zo pril nog :-) Het is de 1ste maal dat ik het zo vroeg weet !

Ga mijn vriend niet opbellen met het goede nieuws maar wachten tot deze avond, heb een boekje gekocht "Schat, je wordt papa'" en dat ga ik hem afgeven samen met mijn 2 testen ! Ga wel wachten tot de kindjes gaan slapen zijn want vind het nog te vroeg om het al te zeggen
Gefeliciteerd Lily! Wauw, zo snel al! Het begint er op te lijken dat dit een vruchtbaar topic is...

@Renza: zo te lezen heb je een spannend weekend achter de rug. Goed dat je contact met de vk hebt opgenomen en zo snel mocht langskomen voor een echo. Gelukkig is er niks aan de hand!
Jeuj proficiat Lily!!
goedemorgen meiden

LIL GEFELICITEERD!!!! wat een verassing, het gaat goed in het lijstje !!!!

oooh ano nog 1 nachtje slapen en dan mijn 2e echo, ben

weer zooooooooow zenuwachtig, zou alles wel ok zijn~?

ben dan 11en halve week... JAJA bijna 12 weken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!<

fijne dag allemaal !!!!
Goedemorgen iedereen !!

Ano, kan je in de tabel toevoegen dat ik 20mei een afspraak heb bij mijn gyne?

En jij alweer bijna 12 weken, gaat toch rap !! Kan mij inbeelden dat je naar je echo uitkijkt !!! Ik zal ook blij zijn als ik volgende woensdag een kloppend hartje te zien zal krijgen..

Nero, zie net dat we dezelfde dag een afspraak hebben :-) Hoe was de reactie van uw schoonouders?

Renza, Zou ook eerlijk gezegd verschieten moest ik ineens verlies hebben. Beter van 1x teveel te bellen of 1x teveel op controle te gaan dan u ongerust maken voor niks ! Genieten nu ! 11 weken begint ook mooi op te tellen !

Iemand nog iets gehoord of gelezen van Miertje, Barbientje, Arucamba, Nata en Natascha ????

Gisteren begon mijn vriend al druk na te denken over de meter en peter en wanneer we het gingen zeggen en hoe en.. Heb gezegd dat ik daar liever nog niet teveel aan denk, eerst wil ik een positieve echo zien en pas dan verder dromen en denken
Hello allemaal!

Mijn schoonouders waren helemaal door het dolle heen, zo leuk de reacties! Helaas voel ik me vandaag beroerd, sinds gisteren ben ik nog eens zwaar verkouden dus ga nu wat dingetjes op m'n werk afmaken en dan lekker naar huis: onder een dekentje op de bank! M'n eetlust is ook een stuk afgenomen, niet echt misselijk maar gewoon een stuk minder zin in eten (terwijl ik normaal een zéér goede eter ben! ).

@Ano: spannend morgen je 2e echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven