zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Ik ben eigenlijk ook blij, vriendlief heeft toegegeven er wel klaar voor te zijn, maar wilt toch niet vroeger beginnen. Die datum ligt vast en daardoor kan hij nog wennen tot dan. Maar hij is er wel klaar voor. En het feit dat hij altijd zegt te hopen dat het nog lang duurt eer ik zwanger ben, is eerder om mij in te tomen. Natuurlijk wilt hij dat we onmiddellijk zwanger zijn, maar hij wilt niet dat ik te veel ontgoocheld ga zijn als het niet onmiddellijk lukt.. Maar ben wel blij dat hij zo iets zegt, want ik "verweet" hem min of meer er niet klaar voor te zijn en dan maar te beginnen om van mijn gezaag af te zijn, maar dat is het dus niet.. Vroeger beginnen wilt hij toch echt niet, maar augustus is zo ver weg niet meer
@Lily: gefeliciteerd!!! Nou dat verklaard wel waarom je duivels niet kwamen he.... hihi

Hier net weer twee dagen plat gelegen vanwege mijn rug, dus weer niet werken en naar de dokter. Nu flinke pijnstillers gehad en morgen de fysio bellen....

Nu maar hopen dat binnen 10 dagen alle pijn tot het verleden behoord, zo dat we ons best weer kunnen gaan doen....
Lily Gefeliciteerd!!!!

En ook zo snel tjee meiden we gaan goed!!

Renza wat een opluchting en fijn dat je zo snel langs kon komen!

Joy balen meid dat je zo rot gaat met je rug..sterkte meissie! (f)

Ik heb afgelopen maandag het hartje gehoord mijn meiden waren er ook bij ...zo leuk....

Ik heb gelijk een afspr bij de gyn en daar moet ik 25 mei heen en dan gaan we bespreken hoe en wat.

De pret echo heb ik met 18 weken we willen echt weten wat het wordt .....en 2 weken later de standaard 20 weken echo...soms vertellen ze dan wat het is maar even zo vaak ook niet omdat het meer een medisch gebeuren is.

Voorlopig zit ik dus vol op in de echo's.

Alhoewel?

Ben nu 13,5 weken dus nog even geduld..geen idee namelijk of ik de 25e ook een echo krijg of dat we alleen gaan bespreken wat te doen...of ik moet blijven of dat ik terug naar de vk moet en pas moet als het "mis dreigt te gaan"....mijn voorkeur gaat uit naar blijven omdat ik geen zin heb heen en weer te moeten ..dat heb ik met mijn 2 voorgaande zwangerschappen gehad.

Nou meiden fijne dag...
Hallo allemaal!

Ik ben gisteren ziek naar huis gegaan van m'n werk. Ben echt superverkouden en ook de hele dag door een zwaar vermoeid en misselijk gevoel. Heb niet overgegeven, maar voel me gewoon niet lekker. M'n eetlust is ook afgenomen, vooral van avondeten moet ik al kokhalsen van het idee... Dus blijf vandaag ook maar een lekker dagje thuis, het is niet anders!

Wat fijn dat alle echo's hier zo goed zijn gegaan! Dat geeft me hoop! Nog een weekje en dan mag ik voor de intake, joepie!!!
Lily: wat gaat het ineens vlug,van harte! Wat leuk voor je zeg!

Nero: dus nu is het echt begonnen,met het minder goed voelen? En dan ben je ook nog eens verkouden. Nou rust maar lekker uit!

Stefanie: wel een fijn idee dat je vriend er echt voor wil gaan,dan is het straks helemaal echt in augustus!

Lilith 13.5week,wat gaat het toch vlug. Leuk die pretecho. Moet dat tussen een bepaalde tijd?
@ Stefanie, dat is nog maar 3 maandjes?! Wat fijn voor jou dat je vriend er ook volledig achter staat nu !

@ Joy, Sterkte meid ! Rugpijn is gelukkig een pijn die ik niet ken (behalve rug-weeën dan maar dat is maar even ) maar kan mij goed inbeelden dat je daar echt niet goed van ben...

@ Lilith, enig idee wat het zal worden? jongen-meisje?

@ Nero, beterschap !!! Geniet maar van een dagje niks doen ! Kan alleen maar deugd doen.

@ Ano, mijn is weg

Zouden we in de tabel geen kolom kunnen bij plaatsen met de bevallingsdatum?
Joy: die rugpijn is irritant hé, ik ken het ook.. Zolang ik geen volleybal doe valt het nog mee, maar als ik volleybal speel in combinatie met mijn job, dan valt het niet meer mee.

Lily, ja het kort in :D Nog 2,5 maand eigenlijk, want ik stop 23 juli ofzo En ben idd blij dat hij er achter staat, want hij deed me toch eventjes twijfelen, maar dat is nu over

Ik hoop dat ik straks ook een in de tabel mag plaatsen :p
Overtijd, test gekocht. Maar nu is het de vraag of ik die test ook ga doen. Mijn vriend zit weer thuis, had gister de zoveelste afwijzing op een sollicitatie en zit finaal in de dip. Voelt zich nutteloos en waardeloos en zit geen licht aan het eind van de tunnel, etc. Ik vraag maar niet wat hij van mij vindt, ik zit immers ook al maanden thuis. Ik geloof niet dat hij er nu blij mee zou zijn.
Jw: wat vervelend die werksituatie bij jullie zeg! En dan ook nog allebei! Kan me voorstellen dat dat niet voelt als de ideale basis om aan een kindje te beginnen.

ben je nu 6 dagen overtijd? Dan zou ik toch gaan testen,want als het zo is,dan kan je het toch maar beter weten en stel dat het niet zo is,dan kan je het iig loslaten.

Wat vind je er zelf van? Hoe voel je je?

Sterkte ermee!
Mijn ovulatie was op 27 april, dus zoveel dagen ben ik nog niet overtijd. Maar ik voel niks, geen aankomende menstruatie, maar ook nog geen zwangerschapssymptomen. Ik ben hoe dan ook meer met hem en de situatie bezig dan met een eventuele zwangerschap. Al moet ik dat natuurlijk wel snel weten ivm met eten, in de tuin werken, kattenbak, etc.
JW, In jouw plaats zou ik toch de test doen...al is het maar voor de zekerheid te hebben en de twijfel weg te nemen?

Hoe denkt uw vriend erover?
@Lily

GEFELCITEERD!!!!!!! Wat een prachtig lente nieuws!!!!

:jump

@stefanie

wat een leuk nieuws voor je. Beter dat je vriend er volledig klaar voor is! EN wat fijn dat je nu weet dat hij ook wil dat het dan direct mag lukken :-)
En ja, vandaag heb ik mijn eerste echo gehad.

Alles was heel goed. Heb het hartje zien oplichten en ook al een uitstulping gezien wat een armpje moet worden :-)

Eindelijk durf ik me zwanger voelen en gelukkig. Tot vandaag durfde ik echt niet enthousiast te zijn.

Hebben vandaag een ook direct een lange broek en short gekocht voor de zwangerschap.

En van mijn vriend een lief knuffeltje in de vorm van een beertje dat op een halve maan zit, en het maakt muziek. Nu is het pas echt!!! Voelt heeeeeerlijk :-)
nou dames

ano heeft vandaag de 2e echo gehad

en alles was perfect!!! ben super blij

alles zit erop en eraan, en ik ben gerustgesteld !!!!

ik heb een vraagje aan ale meiden hier

aangezien ik het nu erg druk heb met van alles en nog wat,

vind ik het leuk om hier te reageren en alles, maar met de tabel word me nu even te veel...

wie van de dames ziet het zitten om een nieuw topic te openen en de tabel over te nemen ???

zie jij het zitten ? zet je email adres hier neer en ik stuur je de codes van de tabel...

dank je wel meiden , ennuh ik blijf verder gewoon hoor

liefs ano
Ik wil het wel overnemen ano :-) Mijn e-mail is stefanieviva@hotmail.com Dan open ik wel een nieuw topic en zet ik hier de link neer.
wat een snelle solicitatie was dat :-)
Toeval
Hmmm... kan er een link naar het nieuwe topic geplaatst worden wanneer dat er is? Dan kan iedereen de weg terug weer vinden.

Verder heb ik nieuws! Vanochtend getest en volgens de test zit ik te broeden op een steenbok. Vriendlief had het al zien aankomen en was eigenlijk gepikeerd dat ik de test alleen deed. Ik ben heel blij, en hij ook wel (maar tja, de situatie is niet ideaal) en we komen er wel uit. Dus Stefanie, ik heb de eerste tabelwijziging al voor je!
Proficiat JW !!!!!!!!!

Jullie komen er wel uit, zeker weten !!

Het gaat de goede kant op met onze tabel !
Fijn hè? Ik snap die aandrang van mensen willen vertellen nu veel beter, maar toch maar even mondje dicht ;o)

Bijkomend voordeel: nu komt toch eindelijk dat laatste rommelkamertje klaar (was het laatste dat nog moest).

Ik weet dat ik sinds 27 april zwanger ben (toen was mijn ovulatie) - met wie ga ik dan het meest gelijk op?
Ik heb totaal geen problemen om te zwijgen naar de buitenwereld maar mijn man heeft het zo moeilijk

JW, ik denk dat wij ongeveer gelijk lopen. Ben niet zeker hoever ik zit want heb ofwel een hele lange cyclus gehad ofwel een cyclus overgeslaan maar we denken dat ik mijn ovulatie rond de 24ste april heb gehad
Gezellig, lopen we samen op! Voel jij ook niets? Ik kijk rijkhalzend uit naar de ochtendmisselijkheid, sinds er op nu.nl een onderzoek gepubliceerd stond over de relatie tussen IQ en ochtendmisselijkheid. http://www.nu.nl/wetensch ... an-intelligente-baby.html
Het enige dat ik heb zijn enorm pijnlijke borsten...heb dit bij mijn vorige 2 niet gehad. Misselijkheid ook niet maar wel soms duizelig en moe.

Heb dat ook gelezen van die ochtendmisselijkheid en IQ ! Geloof dat niet echt maar het kan altijd...
Natuurlijk ga ik een link plaatsen naar het nieuwe topic, iedereen moet meekomen.

En jeuj mijn eerste job is binnen

Super JW, ik ben echt blij voor je :-) Hopen dat er binnenkort bij iedereen een staat :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven