Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
tomcat schreef:
16-10-2020 20:40
het meest normale stel steeds :D
Ik heb toevallig 1 stel gezien deze week. Zij was constant aan het giechelen en hij heeft een baardje en bril. Ben jij dat?
tomcat schreef:
16-10-2020 20:35
wat kijken jullie?

mijn dochter kjkt nu Grease..zo grappig..die heb ik nog in de bioscoop moeten zien omdat mijn oudere zus hem wilde zien..
The masked singer. En dan raden we allemaal mee in het topic. Zo leuk.
Met televisie kijken vind ik single zijn wel een voordeel. Je hoeft nooit te overleggen en als iets je niet aanstaat, mag je gewoon midden in het programma naar iets anders zappen :D
Ik kijk 2 voor 12 nu.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
16-10-2020 20:51
Ik heb toevallig 1 stel gezien deze week. Zij was constant aan het giechelen en hij heeft een baardje en bril. Ben jij dat?
Nee dat is hij niet
tomcat schreef:
16-10-2020 20:40
het meest normale stel steeds :D
Ehmmm... kijk het programma normaal niet maar vond dit toch best akward eigenlijk :hihi:
Masked singer spannend!!!
Sabbieehhhh schreef:
16-10-2020 20:59
Ehmmm... kijk het programma normaal niet maar vond dit toch best akward eigenlijk :hihi:
Ben aan het terugkijken, maar als het koppel waarvan ik denk dat het het juiste is klopt, dan vind ik het ook héél akward.
Maar ik snap überhaupt niet waarom je aan zoiets zou willen meedoen, dus misschien vind ik het daardoor wel op voorhand al ongemakkelijk
vraag mij het later nog eens :)
Heel ongemakkelijk dan kijk je naar het verkeerde stel of dan maakt het heel veel uit dat ik 24 uur meemaakte ipv 5 minuten die jullie zien.
Ik heb geen ongemakkelijk moment gehad
Ik heb het geprobeerd maar zie zoveel koppels dat ik niet weet wat ik moet bekijken.
Tom geef eens een hint: om welke mevrouw gaat het? Dan hoef ik niet zo te zoeken.
tomcat schreef:
16-10-2020 22:31
vraag mij het later nog eens :)
Heel ongemakkelijk dan kijk je naar het verkeerde stel of dan maakt het heel veel uit dat ik 24 uur meemaakte ipv 5 minuten die jullie zien.
Ik heb geen ongemakkelijk moment gehad
...... (als het klopt zal ik het zo weer weghalen)
En dat het heel anders overkomt dan dat je het zelf meemaakt, dat geloof ik direct. Het is maar net wat ze laten zien natuurlijk.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 16-10-2020 22:47
6.96% gewijzigd
..
sabbieehhhh wijzigde dit bericht op 16-10-2020 22:59
Reden: Bij deze Tom
98.60% gewijzigd
Ik heb ervoor getekend dat ik niks mag delen tot na alle uitzendingen..maar daarna kan ik op inhoud ingaan natuurlijk..

zover kan ik alleen zeggen dat ik hier meer mezelf ben dan in first dates (ook volgens mensen die mij kennen in het echt)
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 16-10-2020 22:54
86.23% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
16-10-2020 22:44
Die idd
Dankje, had ik het toch goed ingeschat
dan moet sabbiehh het ook nog wissen
tomcat schreef:
16-10-2020 22:54
dan moet sabbiehh het ook nog wissen
Is gewist :-)
Sabbieehhhh schreef:
16-10-2020 22:59
Is gewist :-)
dank je wel lieverd, kom je in de hot tub ? :D
tomcat schreef:
16-10-2020 23:04
dank je wel lieverd, kom je in de hot tub ? :D
Ik sla even over 😉
Neeeee. Ik heb het gemist.
tomcat schreef:
16-10-2020 22:47
Ik heb ervoor getekend dat ik niks mag delen tot na alle uitzendingen..maar daarna kan ik op inhoud ingaan natuurlijk..

zover kan ik alleen zeggen dat ik hier meer mezelf ben dan in first dates (ook volgens mensen die mij kennen in het echt)
Logisch dat je niks mag delen. Ik ben nog steeds oblivious.
Sabbieehhhh schreef:
16-10-2020 23:08
Ik sla even over 😉
moet ik toch maar mijn haar gaan verven ? :mrgreen:
Julus schreef:
16-10-2020 23:26
Neeeee. Ik heb het gemist.
Het staat gewoon op uitzending gemist hoor..de sbs variant dan
Ja. Maar ik zie zoveel stellen dat ik niet goed weer welke te bekijken.
gisteren en vandaag, het normaalste/oudste stel van de 2
Zwart shirt?
die van vandaag doet het niet zie ik..ze hadden gisteren ook al storing in die app.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven