Singles unite: ( deel 3)
vrijdag 16 oktober 2020 om 18:31
Jammer of was de activiteit met teveel mensen, sinds de nieuwe maatregelen?
Film kijken: tsja, ik placht nog weleens op de bank in slaap te vallen na het eten. Gisteravond was Ocean's 13, de helft gemist dus, werd ik wakker, dacht, huh, kan me niet herinneren dat Pierce Brosnan daarin meespeelde. Compleet andere film ondertussen
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 16 oktober 2020 om 18:35
Nee met zijn vieren. Maar de organisatie heeft alles voorlopig gecancelled.iceteapeach schreef: ↑16-10-2020 18:31Jammer of was de activiteit met teveel mensen, sinds de nieuwe maatregelen?
Film kijken: tsja, ik placht nog weleens op de bank in slaap te vallen na het eten. Gisteravond was Ocean's 13, de helft gemist dus, werd ik wakker, dacht, huh, kan me niet herinneren dat Pierce Brosnan daarin meespeelde. Compleet andere film ondertussen.
Oo oo mbt die film
Dat krijg je als het zo vroeg donker wordt. Ik ga ook eerder slapen. Slaap ook langer.
Vanavond komt er weer een goede film op tv zag ik. Unforgettable op net5.
vrijdag 16 oktober 2020 om 18:43
Mag ik nu nog niks over zeggenSabbieehhhh schreef: ↑16-10-2020 18:28Vraag me nu wel af he..
Voelde jij je ongemakkelijk?
Had je het wel echt naar je zin?
Ben je altijd zo 'gesloten' als iemand door vraagt naar wat je voelt/ hoe je ergens over denkt?
Of is dit allemaal zo slecht in beeld gebracht door het programma?
Je komt hier zo anders op me over dan hoe ik je in het programma zie, en in 1st dates kwam je in mijn ogen ook anders over dan in dit programma![]()
vrijdag 16 oktober 2020 om 19:26
Mag ik mij ook komen melden? 6 jaar single ( op een paar maanden afgelopen zomer na niet, maar die tel ik niet meer mee
)
Vind dat hele daten gebeuren maar lastig. Ten eerste zie je op foto's geen uitstraling. Tweede : Der lopen toch wel een zooitje gekken rond.
Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Vind dat hele daten gebeuren maar lastig. Ten eerste zie je op foto's geen uitstraling. Tweede : Der lopen toch wel een zooitje gekken rond.
vrijdag 16 oktober 2020 om 19:37
Wat lekker, al die knusse weekendjes.
Ik ga vanavond naar vrienden en de rest van het weekend sporten, even de stad in, netflixen en gamen. Oh en zondag een date, maar ik denk dat ik ga afzeggen. Merk dat ik niet helemaal voor hem kan gaan en mis een stukje zelfstandigheid bij hem. Voorlopig maar even niet daten, ook met de lockdown nu.
Ik ga vanavond naar vrienden en de rest van het weekend sporten, even de stad in, netflixen en gamen. Oh en zondag een date, maar ik denk dat ik ga afzeggen. Merk dat ik niet helemaal voor hem kan gaan en mis een stukje zelfstandigheid bij hem. Voorlopig maar even niet daten, ook met de lockdown nu.
vrijdag 16 oktober 2020 om 19:49
Hier ook niks te melden. Vanmiddag even lekker gewandeld.
Onder het eten tomcat gekeken en nu een Scandinavische serie.
Mwah... Agent Hamilton.
Undercover kijk ik als 2e seizoen compleet is. 1e al gezien.
Dit weekend rustig. Misschien nog wandeling met een vriendin.
Ik sta nog wel online, maar boeit mij momenteel weinig sinds mijn nieuwe job.
Vorig weekend een enorme enthousiasteling op paiq, maar sinds maandag stil en nog geen reactie op mijn vraag ontvangen. Dus morgen weer even opschonen
Onder het eten tomcat gekeken en nu een Scandinavische serie.
Mwah... Agent Hamilton.
Undercover kijk ik als 2e seizoen compleet is. 1e al gezien.
Dit weekend rustig. Misschien nog wandeling met een vriendin.
Ik sta nog wel online, maar boeit mij momenteel weinig sinds mijn nieuwe job.
Vorig weekend een enorme enthousiasteling op paiq, maar sinds maandag stil en nog geen reactie op mijn vraag ontvangen. Dus morgen weer even opschonen
vrijdag 16 oktober 2020 om 19:54
Haha welkom Limo!Limo76 schreef: ↑16-10-2020 19:26Mag ik mij ook komen melden? 6 jaar single ( op een paar maanden afgelopen zomer na niet, maar die tel ik niet meer mee)
Het hele date gebeuren is ook lastig. Ik mis het ouderwets iemand tegen het lijf lopen
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:02
Limo76 schreef: ↑16-10-2020 19:26Mag ik mij ook komen melden? 6 jaar single ( op een paar maanden afgelopen zomer na niet, maar die tel ik niet meer mee)
Welkom Limo! Is een leuk topic dit. Gaat overal en nergens over. Hoop dat je je zult vermaken.
Inderdaad kunnen mensen online met veel meer rotgedrag wegkomen en steeds dezelfde streken leveren zonder veel consequenties. Als je het ergens verknald hebt begin je gewoon een stukje verder weer opnieuw.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 16-10-2020 20:07
17.70% gewijzigd
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:06
Van gisteren of deze week? Wil ik ook wel zien. Maar hoe weet ik wie Tom is?
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:07
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:08
Welkom! Jij bent dus ook best een tijd single. Ik ga mijn zesde jaar in. Heb jij ook dat je je er in berust hebt? Steeds minder behoefte aan een relatie of zoek je nog?Limo76 schreef: ↑16-10-2020 19:26Mag ik mij ook komen melden? 6 jaar single ( op een paar maanden afgelopen zomer na niet, maar die tel ik niet meer mee)
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:09
Perfecte combi jouw weekend. En als je er niet echt veel zin in hebt zou ik ook afzeggen. Dan is het daten om het daten. Netflixen geeft meer voldoening.Flaffy schreef: ↑16-10-2020 19:37Wat lekker, al die knusse weekendjes.
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:11
Die kans is nu wel minimaal. Ooit..na corona. Dan kunnen we shinen en al dat wild aan ons spit rijgen.Sabbieehhhh schreef: ↑16-10-2020 19:54Haha welkom Limo!
Het hele date gebeuren is ook lastig. Ik mis het ouderwets iemand tegen het lijf lopen![]()
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:12
Ik was het vergeten! Maar net op tijd aangezet. Heeeerlijk avondje raden.
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:13
Ik ga eens kijken. Heb Tom nooit ergens gezien dus ik moet het van de omschrijving hebben.Sabbieehhhh schreef: ↑16-10-2020 20:07Gisteren en vandaag. De intro/ voorstel filmpje herken je hem wel aan qua omschrijvingen als je hem in first dates gezien hebt daarvan
![]()
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:35
wat kijken jullie?
mijn dochter kjkt nu Grease..zo grappig..die heb ik nog in de bioscoop moeten zien omdat mijn oudere zus hem wilde zien..
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:40
vrijdag 16 oktober 2020 om 20:40
het meest normale stel steedsSabbieehhhh schreef: ↑16-10-2020 20:07Gisteren en vandaag. De intro/ voorstel filmpje herken je hem wel aan qua omschrijvingen als je hem in first dates gezien hebt daarvan
![]()