Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-10-2020 00:08
Ik weet nu niet op wie ik moet reageren :rofl:

Sabbiehh..nee die was altijd te jong voor mij, ik geloof niet in een dertiger die mij weet te boeien..anders dan lichamelijk..
Deze dertiger houdt rustig de eer aan zichzelf ;-)

Julus, he is all yours! :flirting:
tomcat schreef:
17-10-2020 00:08
Ik weet nu niet op wie ik moet reageren :rofl:

Sabbiehh..nee die was altijd te jong voor mij, ik geloof niet in een dertiger die mij weet te boeien..anders dan lichamelijk..
Zeg dat nou niet. Ik had high hopes voor jullie. Voor dit topic.
Elk lichtpuntje is welkom in deze moeilijke tijden.
Was niet boos bedoeld hoor Sabbiehh..net zoals jouw bruine ogen niet :D
maar serieus..jij bent 15 jaar jonger ofzo, je hebt geen kinderen,..en ik ben niet simpel..ook al ben jij hoogbegaafd en heb je neefjes en nichtjes praktisch opgevoed dan nog zie ik niet hoe je snel interessant zou zijn als partner voor mij..zeg nooit nooit maar ik zie het niet.. een jongen van 35 zonder kinderen is veel logischer en natuurlijker voor je..met donker haar en donkere ogen natuurlijk..:D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 00:17
74.09% gewijzigd
Julus schreef:
17-10-2020 00:12
Zeg dat nou niet. Ik had high hopes voor jullie. Voor dit topic.
Elk lichtpuntje is welkom in deze moeilijke tijden.
Die hoop ligt nu in jouw handen ;-)
De lol is eraf hier.
Sabbieehhhh schreef:
17-10-2020 00:11
Deze dertiger houdt rustig de eer aan zichzelf ;-)

Julus, he is all yours! :flirting:
:-D
Wat een wending.

Ik heb ooit eens een date gehad met iemand van dit forum. Dat was hier ook bekend want daar schreven we over.
Volgens mij inmiddels een jaar of 4 geleden?
Sabbieehhhh schreef:
17-10-2020 00:14
Die hoop ligt nu in jouw handen ;-)
De lol is eraf hier.
Tom meende dat niet. Echt niet. Weet ik zeker. Die crush kan niet ineens over zijn.
tomcat schreef:
17-10-2020 00:09
een jaar jonger dan ik
Ik vond haar er jonger uitzien. Had ik niet gedacht.
tomcat schreef:
17-10-2020 00:13
Was niet boos bedoeld hoor Sabbiehh..net zoals jouw bruine ogen niet :D
Vind ik wel een significant verschil met een afschrijving om wie iemand is gebaseerd op leeftijd, de verandering van toon kan even grappig zijn, al houd ik al niet heel erg van aannames en invullen voor een ander, maar je draaft vanavond iets te ver door en dat is jammer.
Het is niet echt leuk om te horen dat iemand van rond de 30 je niet echt zou kunnen boeien, anders dan lichamelijk. Dus ik ga met Sabieh mee. Als er eentje heel wijs is, is het Sabieh. En ze is vast en zeker ook nog eens heel aantrekkelijk.
Sabbieehhhh schreef:
17-10-2020 00:16
Vind ik wel een significant verschil met een afschrijving om wie iemand is gebaseerd op leeftijd, de verandering van toon kan even grappig zijn, al houd ik al niet heel erg van aannames en invullen voor een ander, maar je draaft vanavond iets te ver door en dat is jammer.
jij schreef mij af...en om wie ik echt ben want dat heb je gezien.. mag ik dan even de gekwetste man uithangen?
Oh Tom heeft zijn tekst aangepast. Het wordt er niet beter op..
Zie dat je een toevoeging gedaan hebt aan bovenstaande Tom, dank daarvoor, komt al een stuk vriendelijker over dan de toon daarvoor. Laten we het daar ook verder bij laten en het gezellig houden hier :-)
Ik weet nou niet of Tom aan het dollen was aangaande jou, of dat het serieus bedoeld was. Maar all good, geloof ik :)
Julus schreef:
17-10-2020 00:14
:-D
Wat een wending.

Ik heb ooit eens een date gehad met iemand van dit forum. Dat was hier ook bekend want daar schreven we over.
Volgens mij inmiddels een jaar of 4 geleden?
Ik heb jeetje..16 of 17 jaar geleden mijn PTG leren kennen op dit forum..PTG was Part Time Geliefde..dat is ze iets van 5 jaar geweest..mooie tijd..na haar had ik nog een tijdje een FWB, ook van dit forum, en daarna leerde ik de moeder van mijn kinderen kennen, niet van dit forum.
tomcat schreef:
17-10-2020 00:20
jij schreef mij af...en om wie ik echt ben want dat heb je gezien.. mag ik dan even de gekwetste man uithangen?
Puur op blauwe ogen, heb je nergens als persoon af gedaan...
Julus schreef:
17-10-2020 00:19
Het is niet echt leuk om te horen dat iemand van rond de 30 je niet echt zou kunnen boeien, anders dan lichamelijk. Dus ik ga met Sabieh mee. Als er eentje heel wijs is, is het Sabieh. En ze is vast en zeker ook nog eens heel aantrekkelijk.
Dank je :-)
Sabbieehhhh schreef:
17-10-2020 00:26
Puur op blauwe ogen, heb je nergens als persoon af gedaan...
ik jou puur op leeftijd, ook niet als persoon
tomcat schreef:
17-10-2020 00:24
Ik heb jeetje..16 of 17 jaar geleden mijn PTG leren kennen op dit forum..PTG was Part Time Geliefde..dat is ze iets van 5 jaar geweest..mooie tijd..na haar had ik nog een tijdje een FWB, ook van dit forum, en daarna leerde ik de moeder van mijn kinderen kennen, niet van dit forum.
Kortom, je zit al heel lang op dit forum ( altijd als Tomcat?) En het was erg succesvol voor je :-D
Zijn jullie nu weer vriendjes? Ik bedoel, met de Kerst die voor de deur staat enzo.
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen want ik domineer het topic.
Julus schreef:
17-10-2020 00:28
Kortom, je zit al heel lang op dit forum ( altijd als Tomcat?) En het was erg succesvol voor je :-D
Ik ben hier echt iets van 10 jaar niet geweest..had mijn account nog :D Is vast nog te zien in mijn post geschiedenis
Snap ik. Je was gedurende die 10 jaar onder de pannen :puh:
Ik ben dan weer nieuwsgierig naar wie die forumliefjes waren. Ik loop al lang rond.
Mijj PTG destijds heette Lisa op het forum..die kwam vooral op de sexpijler, via het erotisch fototopic raakten we toen in contact..toen was viva niet zo spastisch over foto's en contact leggen als tegenwoordig
Dat zegt me niks. Ik kwam tot vorig jaar nooit op de sekspijler.
Als je de oude forumsoftware niet kent en de introductie van dit forum..(wat nog steeds bagger is imo) dan was je er niet destijds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven