Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
18-10-2020 14:39
De sexuele relatie tussen Ram en kreeft zal er één van sterke lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Ram kan sexueel in vuur en vlam raken van de kreeft en kreeft komt helemaal uit zijn of haar schulp. Beide sterrenbeelden stimuleren elkaar onbewust of zonder er al te veel bewuste energie in te stoppen tot hartstochtelijke sex.

Zin in een picknick Limo? :D
Volgens de sterren is het veelbelovend :-D
Oeh! :heart:
Leuk Hyphen, op naar een leuke 2e date.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Yeahhh leuk nieuws Hyphen! Dat geeft ons weer wat moed haha.

Sluit mij verder helemaal aan wat betreft het online daten, heb nu paar keer achter elkaar gehad dat de eerste paar dates helemaal top gingen en zodra er verwachtingen kwamen (of gewoon iets vooruit wil plannen) dan werd het moeilijk en was het ineens ‘sorry ben toch niet verliefd/niet toe aan iets serieus’. Vervolgens kom ik ze altijd vrij snel weer tegen op de apps. Kan gebeuren natuurlijk, maar het lijkt nu wel een soort patroon te worden met inderdaad het inwisselbaar zijn. Meerdere keren dat het op elk vlak klikte, maar toch wordt er weer op zoek gegaan naar iets beters.. Probeer het steeds minder persoonlijk aan te trekken, maar blijft lastig soms.

Astrologie vind ik verder ook erg leuk en ben wel iemand die dat graag checkt bij een date 🙈 Ben zelf een Maagd, past beste bij steenbok/stier/kreeft/schorpioen. Daten met zelfde sterrenbeeld ook gehad, ging niet heel goed haha.
Een leuk gesprek volhouden op een dating app lijkt trouwens ook steeds meer een opgave te zijn. Eerst lijkt iets leuk/serieus, maar vaak na paar dagen bloed het dood, komt ineens de seks praat of vaag voorstel ‘zal ik je even komen opwarmen nu zo koud is’. Ben wellicht na m’n vorige ervaringen erg kritisch en een muur op, maar haak altijd al beetje af als iemand met dat soort voorstellen komt.. Vaak hoor je daarna ook niks meer.
Als ze dat soort berichten gaan sturen ga ik altijd keihard lachen op de app. Sorry, welk lampie denk je dat je voor je hebt.

Maar als ik chat en het klikt geef ik mijn nummer ook vrij makkelijk. Ben daar niet zo lastig in.
Moet zeggen dat ik voor corona best wat leuke dates heb gehad, niet alsin: Dat is hem, maar wel gewoon lekker makkelijk kletsen. Ook wel 2 waarbij ik na 5 minuten gelijk heb gezegd: Gaat m niet worden! Ik ga naar huis.
zo..even leuk een uurtje twitter gelezen..wat een volk zeg. :D
Limo76 schreef:
18-10-2020 15:56
Volgens de sterren is het veelbelovend :-D
en we schelen maar 5 jaar..als 76 tenminste je geboortejaar en niet je leeftijd is :D
Tom is op jacht :-D

Vivi dat is inderdaad een patroon en dat is niet alleen bij jou het geval. Daar kunnen we een conclusie uit trekken.
Ik weet nu al dat als ik weer op jacht ga, het mij ook weer overkomt. Dat inwisselbare is een nare trend. Stel je voor dat je iets ( beters) misloopt. Dat gaat niet over liefde. En dan weet je dus ook dat je zo'n man niet moet hebben.
Limo76 schreef:
18-10-2020 16:58
Als ze dat soort berichten gaan sturen ga ik altijd keihard lachen op de app. Sorry, welk lampie denk je dat je voor je hebt.

Maar als ik chat en het klikt geef ik mijn nummer ook vrij makkelijk. Ben daar niet zo lastig in.
Moet zeggen dat ik voor corona best wat leuke dates heb gehad, niet alsin: Dat is hem, maar wel gewoon lekker makkelijk kletsen. Ook wel 2 waarbij ik na 5 minuten gelijk heb gezegd: Gaat m niet worden! Ik ga naar huis.
Ik was er ook nooit zo moeilijk in. In no time wist ik met wat voor iemand ik te maken had. Ik kan echt zeggen dat ik veel leuke dates heb gehad, ongeacht de uitkomst.
Daar kijk ik op mijn 80ste leuk op terug.
Julus schreef:
18-10-2020 17:35
Tom is op jacht :-D
Ik ben geen jager, ik ben een lokvogel
Roekoe?
En dan kijken wie er hapt? Dat is ook een manier ja. Het maakt dan dus weinig uit wie het is. Dat is precies mijn punt ;-)
Voor dat soort wendingen moet je een vrouw zijn :D

ik kan het lonken best laten,
ik lonk niet naar iedere vrouw <pom pom>
Dat loopt veel te veel in de gaten,
want ooh ooh ooh ooh,
ooh daar komt narigheid van <pom pom>
Julus schreef:
18-10-2020 17:39
Roekoe?
:rofl:
tomcat schreef:
18-10-2020 17:26
en we schelen maar 5 jaar..als 76 tenminste je geboortejaar en niet je leeftijd is :D
Oh 5 jaar maar.........das beter dan die ventjes van begin 30 die mij op tinder liken.
Julus schreef:
18-10-2020 17:41
En dan kijken wie er hapt? Dat is ook een manier ja. Het maakt dan dus weinig uit wie het is. Dat is precies mijn punt ;-)
Ach, of je nou via tinder, lexa en weet ik hoeveel apps er nog meer zijn lonkt.........online is online.
It's a match!
Julus schreef:
18-10-2020 17:55
It's a match!
Wilde het net zeggen!! Houden jullie ons wel op de hoogte? :biggrin:
Dat hebben we wel verdiend, als cheerleaders
Limo76 schreef:
18-10-2020 17:52
Oh 5 jaar maar.........das beter dan die ventjes van begin 30 die mij op tinder liken.
Nou..? :)
Antoon69 schreef:
18-10-2020 17:59
Nou..? :)
Ja sorry, ik vind mannen van 30 niet interessant :-D
Julus schreef:
18-10-2020 17:55
It's a match!
Uhmm......zo snel al?
Ja toch? Ik zie allemaal positieve signalen.
Limo76 schreef:
18-10-2020 18:01
Ja sorry, ik vind mannen van 30 niet interessant :-D

Twee mannen van 30 zijn samen 60 :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven