Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
18-10-2020 21:55
Ik let tijdens een date ook wel op handen, kan afgekloven nagels echt verschrikkelijk vinden. Heb dan ook echt een afkeer tegen nagelbijten, altijd zo erg als ik het iemand zie doen in m’n achteruit spiegel van auto of ov brrr
Ik heb wel korte nagels, ik kan met mijn hobby echt niet van die lange nagels hebben. Vroeger wel van die nepdingen gehad maar door mijn lompheid zaten de blauwe plekken er binnen no time op.

Wat is dat trouwens dat mannen gelijk pleite zijn als ze horen dat je een paard hebt?
Limo76 schreef:
18-10-2020 21:57
Je wordt er bijna bang van he!
Maar ik vind LLdL geen leuk programma ;)
maar je kijkt voor mij..wat lievvvvv :flirting:
Limo76 schreef:
18-10-2020 21:59
Ik heb wel korte nagels, ik kan met mijn hobby echt niet van die lange nagels hebben. Vroeger wel van die nepdingen gehad maar door mijn lompheid zaten de blauwe plekken er binnen no time op.

Wat is dat trouwens dat mannen gelijk pleite zijn als ze horen dat je een paard hebt?
Een vriend van mij maakte vroeger ooit de fout om tegen zijn vriendin te zeggen dat ze moest kiezen tussen hem of haar paard :hamer:
tomcat schreef:
18-10-2020 22:00
maar je kijkt voor mij..wat lievvvvv :flirting:
:biggrin:
Uit nieuwsgierigheid heb ik inderdaad even gekeken. Maar in dezelfde uitzending zat wel een enorme bimbo en dan kan ik alleen nog kijken naar hoelang die nepwimpers zijn...
First dates vind ik wel weer erg leuk.
Limo76 schreef:
18-10-2020 22:01
:biggrin:
Uit nieuwsgierigheid heb ik inderdaad even gekeken. Maar in dezelfde uitzending zat wel een enorme bimbo en dan kan ik alleen nog kijken naar hoelang die nepwimpers zijn...
First dates vind ik wel weer erg leuk.
Maar daar was ik weer minder leuk in haha
tomcat schreef:
18-10-2020 22:01
Een vriend van mij maakte vroeger ooit de fout om tegen zijn vriendin te zeggen dat ze moest kiezen tussen hem of haar paard :hamer:
Dat is wel een beetje dom...........
Maar ook ik heb op de chat die vraag gehad: Zou jij je paard weg doen voor een man. Waarop ik zei: Ik doe m alleen weg voor een bedrag waarvan ik het niet realistisch vind om het dier te houden en ik vraag jou toch ook niet of je je kinderen weg wil doen voor mij? ( Al is dat paard voor mij niet een kind..........mn kat wel :-)
limo76 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 22:04
4.48% gewijzigd
ok, kattenmens..weer een vinkje
Limo76 schreef:

Kort is wat anders dan afgekloven.
Krijg motto niet verwijderd :-)
tomcat schreef:
18-10-2020 22:02
Maar daar was ik weer minder leuk in haha
Heb je daar ook aan mee gedaan?

Zou dat echt niet durven.
Limo76 schreef:

Ik heb ook vaak korte nagels hoor! Maar dan wel met een leuk lakje. Is ook wel verschil tussen korte nagels en afgekloven haha.

Heb zelf een kat en merk dan mannen daar ook wel eens op ‘afknappen’. Of dat je ze toch beetje afkeurend zie reageren, want honden zijn leuker.. En dan heel spastisch doen als ze bij mij thuis waren en kat kwam toevallig erbij.
Limo76 schreef:
18-10-2020 22:08
Heb je daar ook aan mee gedaan?

Zou dat echt niet durven.
Lang leve de liefde is spannender..first dates is maar een uurtje eten
tomcat schreef:
18-10-2020 22:09
Lang leve de liefde is spannender..first dates is maar een uurtje eten
Nou meer het op tv...........lijkt mij zo ongemakkelijk. En daarna kun je teruglezen op de socials hoe je bent overgekomen. Vind mensen daar zo vreselijk hard in. Niet mijn kopje thee.
Limo76 schreef:
18-10-2020 22:04
Dat is wel een beetje dom...........
Maar ook ik heb op de chat die vraag gehad: Zou jij je paard weg doen voor een man. Waarop ik zei: Ik doe m alleen weg voor een bedrag waarvan ik het niet realistisch vind om het dier te houden en ik vraag jou toch ook niet of je je kinderen weg wil doen voor mij? ( Al is dat paard voor mij niet een kind..........mn kat wel :-)

Ooh, met zo iemand was ik gelijk klaar. Huisdier ging hier te allen tijde voor op een man. Ik vroeg wel, als ik thuis afsprak, of diegene allergisch was.
Limo76 schreef:

Ah ja, herkenbaar bij vriendinnen.
Ik wel lange nagels. Want je raad t al, minihandjes dus dan lijkt het nog wat🤭

Ehm misschien omdat er vaak ontzettend veel tijd in een paard gaat zitten?
Of ze hebben nog het beeld van giechelende paardenmeisjes?
Vivi3338 schreef:
Ik heb ook vaak korte nagels hoor! Maar dan wel met een leuk lakje. Is ook wel verschil tussen korte nagels en afgekloven haha.

Heb zelf een kat en merk dan mannen daar ook wel eens op ‘afknappen’. Of dat je ze toch beetje afkeurend zie reageren, want honden zijn leuker.. En dan heel spastisch doen als ze bij mij thuis waren en kat kwam toevallig erbij.
Ja lakje is ook leuk, maar ja, dan moet je dat zelf opdoen en bij mij zit het dan overal, behalve op mijn nagels.

Vreemd he, dat mensen zo spastisch op dieren kunnen reageren.
Vivi3338 schreef:

Hahaha, ongeveer 14 jaar terug had ik een kitten en ook een SV. Wij naar boven, kitten ook 😂, stond ineens achter ons te piepen.
Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 22:13

Ehm misschien omdat er vaak ontzettend veel tijd in een paard gaat zitten?
Of ze hebben nog het beeld van giechelende paardenmeisjes?
Ja ik snap best dat bij veel vrouwen er veel tijd in gaat zitten, maar niet iedere vrouw hangt de hele dag rond haar paard.

Mijn kat is wel heilig......als iemand op de chat al zegt dat deze allergisch is dan ga ik niet op date.
iceteapeach schreef:
18-10-2020 22:16
Hahaha, ongeveer 14 jaar terug had ik een kitten en ook een SV. Wij naar boven, kitten ook 😂, stond ineens achter ons te piepen.
:-D :-D
Dat is waar Limo, maar zal een beeld zijn wat ze erbij hebben.

En eens, mijn kat hoort nou eenmaal bij het pakket.
Limo76 schreef:
18-10-2020 22:17
Ja ik snap best dat bij veel vrouwen er veel tijd in gaat zitten, maar niet iedere vrouw hangt de hele dag rond haar paard.

Mijn kat is wel heilig......als iemand op de chat al zegt dat deze allergisch is dan ga ik niet op date.

Mss niet hele dagen maar een paard hebben is ook weer anders dan een hond. Een hond heb je thuis en lijn je zo aan en gaat ermee lopen. Dat is hij een paard vaak anders, tenzij je stal en wei aan huis hebt. Ook al ga je er om de dag naartoe, een aantal uur ben je er toch zeker mee bezig. Mss te vergelijken met meerdere keren per week in de sportshool bezig zijn, gaan ook veel uren in zitten.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 18-10-2020 22:39
0.07% gewijzigd
Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 22:29
Dat is waar Limo, maar zal een beeld zijn wat ze erbij hebben.

En eens, mijn kat hoort nou eenmaal bij het pakket.
oh ook een kattenmens..ook een vinkje :D
Als jij nou gaat paardrijden op zondagmiddag, dan kan ik rustig F1 kijken :D
tomcat schreef:
18-10-2020 22:37
Als jij nou gaat paardrijden op zondagmiddag, dan kan ik rustig F1 kijken :D
Lijkt mij een goede deal, zorg jij dan voor wat lekkers en een wijntje als ik terug kom? ;)
Doen we, badje staat klaar met wijntje en borrelhap :D
tomcat schreef:
18-10-2020 22:46
Doen we, badje staat klaar met wijntje en borrelhap :D
Klinkt als een goede deal :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven