Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Ja Tom, verklaar jezelf eens? :-p
Moeten we hier eerst de 3000 volmaken?
En waarom 3000? Is dat een soort maximum wat de forumsoftware aankan?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 20:03
Ja dit deel ging als een speer. Met veel schrijvers.
Het is er ook wel weer voor, 2 maanden geleden hingen de meeste mensen savonds nog in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
21-10-2020 20:09
Het is er ook wel weer voor, 2 maanden geleden hingen de meeste mensen savonds nog in de tuin.
Of in t park, op t strand. Nou ja, buiten dus :-p
Alle reacties Link kopieren
Dank allen.

Nog steeds mild gelukkig.
Hoofdpijn, lichte keelpijn, af en toe uche uche

GGD belde vandaag.

Voor wat betreft koken. Meestal wel. Maar vaak ook heel simpel.
Nu al 2 dagen andijvie stamppot. Het weekend had ik 2 dagen smoor.
Uitgebreid sinds ik alleen ben alleen als ik eters krijg.

Bestellen doe ik nooit.
Ik hoop dat je snel beter bent. Aan je voeding zal het niet liggen. Lekker veel pitamientjes.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
21-10-2020 20:12
Dank allen.

Nog steeds mild gelukkig.
Hoofdpijn, lichte keelpijn, af en toe uche uche

GGD belde vandaag.

Voor wat betreft koken. Meestal wel. Maar vaak ook heel simpel.
Nu al 2 dagen andijvie stamppot. Het weekend had ik 2 dagen smoor.
Uitgebreid sinds ik alleen ben alleen als ik eters krijg.

Bestellen doe ik nooit.
Beterschap!!!
moet ik nu hier of in deel 4 posten? :confused:
Julus schreef:
21-10-2020 19:58
Tom ik dacht dat jij voor nu klaar was met daten? Tot aan het voorjaar.
Ik heb toch ook niet zo'n zin..alleen als ze in mijn agenda past...
Alle reacties Link kopieren
Weet even niet of ik hier nog moet reageren of in nieuwe topic haha. Maar het gaat inderdaad heel hard! Toen ik het vorige topic had aangemaakt ging het maanden mee, nu nog maar maandje verder 😵 Maar ook erg leuk natuurlijk!

Ik ben geen kookfanaat, maar probeer wel altijd elke dag iets zelf te maken en ga 1x per week bij m’n ouders eten (krijg ook wel eens een bakje mee 🤪). Thuisbezorgd vind ik aardig aan de prijs, maar wellicht ga ik het nu wel doen om de lokale bedrijven te ondersteunen.
Puntje voor Limo, Puntje voor Sabbiehh, Puntje voor Julia
Deel 4 is open
Vivi3338 schreef:
21-10-2020 20:33
Weet even niet of ik hier nog moet reageren of in nieuwe topic haha. Maar het gaat inderdaad heel hard! Toen ik het vorige topic had aangemaakt ging het maanden mee, nu nog maar maandje verder 😵 Maar ook erg leuk natuurlijk!

Ik ben geen kookfanaat, maar probeer wel altijd elke dag iets zelf te maken en ga 1x per week bij m’n ouders eten (krijg ook wel eens een bakje mee 🤪). Thuisbezorgd vind ik aardig aan de prijs, maar wellicht ga ik het nu wel doen om de lokale bedrijven te ondersteunen.

Vind je rond de 10 - 15 euro voor avondeten voor jezelf veel? Ik merk dat wanneer ik alleen ben en zelf iets in elkaar flans, toch ook al gauw zoiets uitgegeven heb aan boodschappen. 5000 euro aan avondeten per jaar zou je dan komen. Misschien toch wat veel maar ik waardeer lekker eten ook weer :confused: .
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
21-10-2020 20:41
Vind je rond de 10 - 15 euro voor avondeten voor jezelf veel? Ik merk dat wanneer ik alleen ben en zelf iets in elkaar flans, toch ook al gauw zoiets uitgegeven heb aan boodschappen. 5000 euro aan avondeten per jaar zou je dan komen. Misschien toch wat veel maar ik waardeer lekker eten ook weer :confused: .
Haha ik ben iemand die veel invriest etc, dus 10-15 euro om iets te bestellen vind ik wel prijzig. Of dan denk ik; naja laat maar, ik bak wel een omelet 😂 Maar volgens mij is iedereen naar andere topic!
Nee hoor, ik ben hier nog :D
Ik doe vooral thuisbezorgd uit gemak, niet omdat het lekker is..
maar gut ja die prijzen..ik vind een tientje voor een pizza best duur..maar voor die paar euro heb ik geen zin om er zelf 1 te maken.hoewel je dat deeg weer prima in kan vriezen..en die diepvriesdingen uit de supermarkt die zijn wel echt de laagste kwaliteit in het spectrum..

misschien zaterdag maar weer eens wat deeg maken..best wel weer eens zin in
ik heb stokbrood gedoopt in olijfolie met knoflook en oregano ontdekt als snackhap ..aanrader
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 20:57
Ik doe vooral thuisbezorgd uit gemak, niet omdat het lekker is..
maar gut ja die prijzen..ik vind een tientje voor een pizza best duur..maar voor die paar euro heb ik geen zin om er zelf 1 te maken.hoewel je dat deeg weer prima in kan vriezen..en die diepvriesdingen uit de supermarkt die zijn wel echt de laagste kwaliteit in het spectrum..

misschien zaterdag maar weer eens wat deeg maken..best wel weer eens zin in

De verse van appie zijn ook goed. En in te vriezen. 5 euri of zo.

Pizza bezorgen, is hij dan nog warm?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in mijn hoofd nog steeds student dus 15 euro voor een maaltijd doet echt een beetje pijn. Soms mag het van mezelf (bijvoorbeeld sushi) maar dat is zelden eigenlijk. Ik hou ook van naar de groenteboer gaan ben too good to go en van restjes iets lekkers maken😅
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 21:00
ik heb stokbrood gedoopt in olijfolie met knoflook en oregano ontdekt als snackhap ..aanrader
Dat is inderdaad heerlijk!

Qua geld uitgeven aan eten: zelf haal ik niet alles bij de supermarkt, daardoor kun je goedkoper uit zijn. Vlees koop ik wel bij een goede slager en dat is prijzig. Maar 15 euro per maaltijd voor 1 persoon vind ik best fors.
tomcat schreef:
21-10-2020 21:00
ik heb stokbrood gedoopt in olijfolie met knoflook en oregano ontdekt als snackhap ..aanrader
Oe en een beetje zeezout erbij. Mmm
Alle reacties Link kopieren
Ohja en mijn vriezer is echt een van mij fijnste dibgen in gebruik haha. Ik krijg zelden dingen op in mijn eentje. Dus ik heb nu weer brood voor een maand😅
Alle reacties Link kopieren
RedRoseThorn schreef:
21-10-2020 21:07
Ohja en mijn vriezer is echt een van mij fijnste dibgen in gebruik haha. Ik krijg zelden dingen op in mijn eentje. Dus ik heb nu weer brood voor een maand😅
Hahah herkenbaar! Mijn vriezer zit vaak voller dan mijn koelkast 😂

Is Too good to go een aanrader? Hoor er wel veel verhalen over!
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 21:00
ik heb stokbrood gedoopt in olijfolie met knoflook en oregano ontdekt als snackhap ..aanrader
Stokbroodje/pistolet insnijden van boven diverse malen, vullen met pesto en afbakken.

Ook best lekker.
Vivi3338 schreef:
21-10-2020 21:08
Hahah herkenbaar! Mijn vriezer zit vaak voller dan mijn koelkast 😂

Is Too good to go een aanrader? Hoor er wel veel verhalen over!
Bij mij in de stad moet je voor de leukste dingen echt megaaaa snel zijn. Meteen als ze online komen is het weg.
Vaak zijn alleen de bakkers over en dan krijg je toch veel.. Ik had laatst 6 stokbroden, allerlei koeken, saucijzenbroodjes en kaasbroodjes. Heb vrijwel alsnog alles moeten weggooien omdat het niet ingevroren kon worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven