Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
pavlova schreef:
21-10-2020 13:51
O jaaaaaa, de dansfeesten. Voor Corona ging ik bijna elk weekend wel ergens dansen. Ik mis het verschrikkelijk, gekke dansjes in de keuken is toch anders.

Ik hoor het mezelf zeggen.....voor Corona. We krijgen een tijd voor Corona en na Corona heel appart om zoiets mee te maken.
Al zijn die dansjes in de keuken ook best leuk ;-) maar idd een feestje zou wel weer eens leuk zijn.
Ooh ook zoveel zin in een Techno feestje. Heerlijk. Even helemaal opgaan in de muziek, meditatief is dat. Goed voor m'n hoofd, heerlijke ontspanning.

Komt wel weer, even doorbijten.
Koken jullie vaak/uitgebreid voor jezelf?

Ik zoek altijd dingen die in 15-20 minuten klaar zijn..
Als mijn dochter er niet is eet ik dingen die zij niet lekker vindt.
Soms gelijk voor twee dagen, omdat ik vaak op zondag een borrelplank maak en dan geen zin meer heb om te koken.

Doordeweeks is ze altijd hier dus kook ik ook bijna altijd. Nu bestellen we wat vaker om de lokale restaurants te helpen.

Tegewoordig kookt ze zelf twee keer in de week, omdat ik avonddienst heb. Ze maakt heerlijke dingen voor zichzelf zo trots op haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kook niet voor mijzelf. Dochters zijn ook altijd hier en eten 1x per week bij ex. Op die dagen haal ik meestal een maaltijdsalade of bak een ei.....en soms is chips ook eten o_o
Alle reacties Link kopieren
Julia, zal ff schrikken zijn geweest, denk ik? Hopelijk blijft het bij milde klachten. Beterschap iig!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 17:36
Koken jullie vaak/uitgebreid voor jezelf?

Ik zoek altijd dingen die in 15-20 minuten klaar zijn..
Ik kook eigenlijk maar 2/x per week en dan voor meerdere dagen, de rest vries ik dan in zodat ik op werkdagen niet hoef te koken en vaak bestel ik 1x per week. Ik kook meestal ook niet heel uitgebreid, max halfuurtje.

Julia, beterschap! Hopen dat de klachten mild blijven.
Alle reacties Link kopieren
Op vrijdagen en zaterdagen kook ik niet, dan is het pizza/thuisbezorgd/kliekje of iets anders makkelijks. Rest van de dagen wel, tenzij zoon bij een vriend eet, want dan maak ik voor mezelf een gebakken ei/ roerei met kaas, spek, tomaat, ui, champignons etc.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 21-10-2020 18:59
5.09% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 17:36
Koken jullie vaak/uitgebreid voor jezelf?

Ik zoek altijd dingen die in 15-20 minuten klaar zijn..
EIgenlijk wel.....vaak in het weekend de dingen die wat langer duren en daar gaat een gedeelte van in de vriezer. Maar ik bestel nooit wat ( gaat hier ook niet, niemand die hier bezorgd), ook omdat ik het niet zo lekker vind en graag wil weten wat er in mijn eten verwerkt zit.
Ik kook nu dagelijks of om de dag, want pasta of een stamppot gaat 2 dagen mee.
En soms heb ik geen zin en dan haal ik iets uit de vriezer wat ik eerder gemaakt hebt. Of iets uit de voorraadkast.
We zitten trouwens bijna op de 3000. Het is heel hard gegaan. Wie wil straks het nieuwe topic aanmaken?
Limo76 schreef:
21-10-2020 18:58
EIgenlijk wel.....vaak in het weekend de dingen die wat langer duren en daar gaat een gedeelte van in de vriezer. Maar ik bestel nooit wat ( gaat hier ook niet, niemand die hier bezorgd), ook omdat ik het niet zo lekker vind en graag wil weten wat er in mijn eten verwerkt zit.
Bestellen doe ik ook amper. Heeel af en toe, ik denk 1-2 x per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 19:01
We zitten trouwens bijna op de 3000. Het is heel hard gegaan. Wie wil straks het nieuwe topic aanmaken?

Aan jou de eer Julus, vind ik dan ☺, ik val maar af en toe een van de singletopics binnen om een periode mee te schrijven, dan weer een tijd niet.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 21-10-2020 19:05
3.83% gewijzigd
wij slapen nooit.
Ik had die eer al, dus nu gun ik hem een ander.
Deze ging echt heel hard! Leuk en fijn dat singles hier elkaar kunnen vinden.
En wat betreft koken, ik kook voor meerdere dagen. En eet af en toe zelfs 3 dagen achter elkaar hetzelfde. Echt geen zin om elke dag weer in de keuken te staan. Wel kook ik lekker en gezond voor mijzelf.
En in het weekend een patatje of thuisbezorgd. Of hapjes enzo. Vind ik gezellig.
Gas op die plank :D

Ik hoef geen topic te openen hoor.

Verrassend..een vrouw op Tinder die net gematched is en haast heeft om af te spreken.. Nou ik ga mijn schema er niet op aanpassen dit keer..anders wacht ze maar 2 weken als ze niet in de gaten in mijn agenda kan.
vanavond ontdekt dat Broccoli veel lekkerder wordt van wat Zoete Chilisaus erop..keertje bij de kinderen proberen
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-10-2020 17:36
Koken jullie vaak/uitgebreid voor jezelf?

Ik zoek altijd dingen die in 15-20 minuten klaar zijn..
Ik wel. Maar ben ook gek op koken dus dat helpt mee.
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 : relaties/singles-unite-deel-4/list_mess ... #p32056176
Tnx Sabieh!
tomcat schreef:
21-10-2020 19:37
Gas op die plank :D

Ik hoef geen topic te openen hoor.

Verrassend..een vrouw op Tinder die net gematched is en haast heeft om af te spreken.. Nou ik ga mijn schema er niet op aanpassen dit keer..anders wacht ze maar 2 weken als ze niet in de gaten in mijn agenda kan.
Net pas een match? En al wel een zin gesproken met elkaar?
Het is ieder jaar zo dat tegen de feestdagen, men wat actiever is. Dan zijn de datingsites veel drukker. Iedereen hoopt nog iemand te scoren voor de feestdagen. Misschien zij ook :-D
Tom ik dacht dat jij voor nu klaar was met daten? Tot aan het voorjaar.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-10-2020 19:01
We zitten trouwens bijna op de 3000. Het is heel hard gegaan. Wie wil straks het nieuwe topic aanmaken?
Hahaha ik zag het. Gaat snel deze week.
Ja dit deel ging als een speer. Met veel schrijvers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven