Singles unite: ( deel 3)
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:30
Ik was pasgeleden ook een dag of vier niet lekker. Ik was in contact geweest met iemand die positief getest was. Milde klachten en duurde dus maar 4 dagen. Ik werk al sinds maart ft thuis maar was 1x naar iets werkgerelateerds gegaan. Het valt allemaal wel mee als je amper klachten hebt en volgens mij geldt dit voor de meesten.
dinsdag 20 oktober 2020 om 23:33
Yeahhh daar ben je weer!
Inmiddels aardig gesetteld inderdaad! Woon er nu een maandje en op wat kleine klusjes na is het af
Jammer dat jouw zoektocht wat minder vlot gaat! Maar geloof wel dat er wat moois op je pad komt. Nog contact gehad met ex of is dat inmiddels helemaal klaar?
@Redrose, goed om te horen dat jouw huisje nu ook klaar is en verliefd bent!
@Julia, ah dat is vervelend zeg nu ook net met je nieuwe baan. Ondanks de milde klachten, toch beterschap gewenst en hopen dat niet erger zal worden.
woensdag 21 oktober 2020 om 07:42
Goede morgen,
Dank allen.
Was al vroeg wakker vanmorgen. Denk denk denk ..hoe dan.
Weet nog dat ik terug van de teststraat zei tegen vriendin " hoe weet ik dat het juiste staafje in het juiste buisje is gegaan.
Inmiddels mail gehad dat kantoor 10 dagen gesloten is.
Nu snel bed uit en van huis uit werken.
En nog even een paar mensen appen die ik de afgelopen week (10 dagen) gezien heb.
Op het werk kan natuurlijk ook nog.
Klachten zijn gelukkig mild.
Dank allen.
Was al vroeg wakker vanmorgen. Denk denk denk ..hoe dan.
Weet nog dat ik terug van de teststraat zei tegen vriendin " hoe weet ik dat het juiste staafje in het juiste buisje is gegaan.
Inmiddels mail gehad dat kantoor 10 dagen gesloten is.
Nu snel bed uit en van huis uit werken.
En nog even een paar mensen appen die ik de afgelopen week (10 dagen) gezien heb.
Op het werk kan natuurlijk ook nog.
Klachten zijn gelukkig mild.
woensdag 21 oktober 2020 om 07:50
Goeiemorgen allemaal!
Bah wat naar Julia, hopen dat je niet echt ziek wordt..veel rusten en veel groente en fruit eten..en eitjes..en vette vis..en sojamelk.
Ophouden met afvragen hoe hoor..dat doe je normaal toch ook niet als je de griep hebt..dan ga je toch ook niet afvragen hoe of van wie..het is er gewoon.
Maar wel naar om na te gaan bij wie je in de buurt bent geweest en dan terug te moeten bellen.
Bah wat naar Julia, hopen dat je niet echt ziek wordt..veel rusten en veel groente en fruit eten..en eitjes..en vette vis..en sojamelk.
Ophouden met afvragen hoe hoor..dat doe je normaal toch ook niet als je de griep hebt..dan ga je toch ook niet afvragen hoe of van wie..het is er gewoon.
Maar wel naar om na te gaan bij wie je in de buurt bent geweest en dan terug te moeten bellen.
woensdag 21 oktober 2020 om 10:35
Zo, ik ben weer echt single..het voelt toch als nepsingle als de kinderen er zijn.
Dan ben ik helemaal niet alleen, ja even 1,5 uur in de avond als alles in bed ligt..en overdag bij het thuiswerken natuurlijk.
Mijn afgezegde logeerpartijtje gaat dit weekend wel door, zaterdag el classico, zondag weer F1, ik kom het weekend wel door zonder dates dit keer...misschien..
Zat nog door te denken maar ik kan echt nog niet verzinnen waar ik in hemelsnaam een kattenbak kwijt zou moeten..ik heb 1 grote ruimte wat de woonkamer en keuken is..lijkt me niet super om hem daar te hebben..smal halletje..nope..op 1 hoog in de badkamer is ook niet super..op 2 hoog is mijn slaapkamer en daar staan de wasmachines in de hal..
In de garage zou fijn zijn maar dan moet ik een kattenluikje hebben..die zit wel in de garagedeur maar gaat niet lukken in een glazen pui.
schandalig..megagroot huis maar ik kan nog geen kattenbak kwijt er in
Dan ben ik helemaal niet alleen, ja even 1,5 uur in de avond als alles in bed ligt..en overdag bij het thuiswerken natuurlijk.
Mijn afgezegde logeerpartijtje gaat dit weekend wel door, zaterdag el classico, zondag weer F1, ik kom het weekend wel door zonder dates dit keer...misschien..
Zat nog door te denken maar ik kan echt nog niet verzinnen waar ik in hemelsnaam een kattenbak kwijt zou moeten..ik heb 1 grote ruimte wat de woonkamer en keuken is..lijkt me niet super om hem daar te hebben..smal halletje..nope..op 1 hoog in de badkamer is ook niet super..op 2 hoog is mijn slaapkamer en daar staan de wasmachines in de hal..
In de garage zou fijn zijn maar dan moet ik een kattenluikje hebben..die zit wel in de garagedeur maar gaat niet lukken in een glazen pui.
schandalig..megagroot huis maar ik kan nog geen kattenbak kwijt er in
woensdag 21 oktober 2020 om 10:45
woensdag 21 oktober 2020 om 11:00
Ehm Tom, is dat logeerpartijtje ook niet een vriendin met extra's? Dat telt voor mij dan toch niet helemaal als date vrijtomcat schreef: ↑21-10-2020 10:35Zo, ik ben weer echt single..het voelt toch als nepsingle als de kinderen er zijn.
schandalig..megagroot huis maar ik kan nog geen kattenbak kwijt er in![]()
woensdag 21 oktober 2020 om 11:03
Nee, heb ben al 4 weken verkouden.
Ik werk ook met kwetsbare mensen maar om met geen tekort aan personeel te vallen mogen we net zo weinig mogelijk testen. Alleszins niet zonder koorts.
woensdag 21 oktober 2020 om 11:08
Oh wat vreemd, mocht je twijfelen dan kan je ook uit eigen beweging testen lijkt me?Attraverso schreef: ↑21-10-2020 11:03Nee, heb ben al 4 weken verkouden.
Ik werk ook met kwetsbare mensen maar om met geen tekort aan personeel te vallen mogen we net zo weinig mogelijk testen. Alleszins niet zonder koorts.
Zou het zelf niet fijn vinden om met verkoudheid te werken in elk geval.
woensdag 21 oktober 2020 om 11:16
oh ik weet niet..ik ga er niet van uit maar we zien wel hoe het looptSabbieehhhh schreef: ↑21-10-2020 11:00Ehm Tom, is dat logeerpartijtje ook niet een vriendin met extra's? Dat telt voor mij dan toch niet helemaal als date vrij![]()
woensdag 21 oktober 2020 om 11:33
Weer een hoop geschreven. Knuffel voor de mensen met liefdesverdriet. Huisdieren, heerlijk. Hier 2 poezen en over 7 weken een hond.
Dank voor jullie bezorgdheid, ik snap het helemaal. Ik ben zelf de eerste om sceptisch in dingen te staan. Te sceptisch en dat heeft mij heel lang weerhouden om ergens voor te gaan. Natuurlijk gaat het snel mss te snel. Mijn kinderen van 20 en 22 houd ik er nog even buiten. Hij staat daar met zijn kinderen van 16 en 18 anders in. Hij heeft een aantal jaren geleden een levensbedreigende situatie gehad, gelukkig overleefd, maar heeft heel lang moeten revalideren. Hij leeft heel erg in het nu, ik denk dat dat mss het verschil maakt. Ik heb de afgelopen jaren nogal wat dierbaren verloren (jonge mensen) en ben zelf ook bijna dood geweest. We weten dus beiden hoe iets zomaar klaar kan zijn. Het voelt gewoon goed, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. En het kan zomaar over een maand over zijn maar dat kan ook over 28 jaar gebeuren. Het leven geeft geen garanties.
Dank voor jullie bezorgdheid, ik snap het helemaal. Ik ben zelf de eerste om sceptisch in dingen te staan. Te sceptisch en dat heeft mij heel lang weerhouden om ergens voor te gaan. Natuurlijk gaat het snel mss te snel. Mijn kinderen van 20 en 22 houd ik er nog even buiten. Hij staat daar met zijn kinderen van 16 en 18 anders in. Hij heeft een aantal jaren geleden een levensbedreigende situatie gehad, gelukkig overleefd, maar heeft heel lang moeten revalideren. Hij leeft heel erg in het nu, ik denk dat dat mss het verschil maakt. Ik heb de afgelopen jaren nogal wat dierbaren verloren (jonge mensen) en ben zelf ook bijna dood geweest. We weten dus beiden hoe iets zomaar klaar kan zijn. Het voelt gewoon goed, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. En het kan zomaar over een maand over zijn maar dat kan ook over 28 jaar gebeuren. Het leven geeft geen garanties.
woensdag 21 oktober 2020 om 11:38
Ik heb dat nooit gehad..dat gevoel van je moet want het is zo voorbij en je kan morgen dood zijn. Als ik morgen dood ben ben ik morgen dood..ik zou er vandaag niets anders om doen..hooguit afscheid nemen als je het van te voren weet.
Of ik ben te nuchter, of ik heb een ander beeld van dood, of ik live life al to 2theMax.
ok of ik praat wel anders als ik bijna dood ga..doen de meesten volgens mij.
Of ik ben te nuchter, of ik heb een ander beeld van dood, of ik live life al to 2theMax.
ok of ik praat wel anders als ik bijna dood ga..doen de meesten volgens mij.
woensdag 21 oktober 2020 om 12:17
Herkenbaar, na vergelijkbare ervaringen in mijn verleden is mijn denkwijze ook zo veranderd....veel dingen beleef ik nu met een andere perspectief
woensdag 21 oktober 2020 om 13:30
Pavlova als het voor jullie goed voelt, dan voelt het goed.
Ikzelf leef ook heel erg in het nu, daardoor kan ik ook enorm genieten van de liefde en stap ik er ook iedere keer weer vol vertrouwen in ondanks de klap die er ook iedere keer weer op volgt.
Het besef dat alles eindig is doet dat met mij. Voor jullie was dat een bijna dood ervaring, heftig. Fijn dat jullie denkwijze daarin overeenkomt.
En jullie kinderen zijn al wat ouder lees ik, die hebben al relativeringsvermogen en zijn niet meer echt afhankelijk van jullie als ouder. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
En als iets nu goed voelt, dan voelt dat zo. En inderdaad wanneer het eindigt dat weet je nooit.
Lekker genieten!
Ikzelf leef ook heel erg in het nu, daardoor kan ik ook enorm genieten van de liefde en stap ik er ook iedere keer weer vol vertrouwen in ondanks de klap die er ook iedere keer weer op volgt.
Het besef dat alles eindig is doet dat met mij. Voor jullie was dat een bijna dood ervaring, heftig. Fijn dat jullie denkwijze daarin overeenkomt.
En jullie kinderen zijn al wat ouder lees ik, die hebben al relativeringsvermogen en zijn niet meer echt afhankelijk van jullie als ouder. Dat vind ik een wezenlijk verschil.
En als iets nu goed voelt, dan voelt dat zo. En inderdaad wanneer het eindigt dat weet je nooit.
Lekker genieten!
woensdag 21 oktober 2020 om 13:33
Ik had de bak in mijn vorige huis ook gewoon in de woonkamer staan. Maar naast de wasmachine zou ook kunnen. Gewoon 3 keer per dag schoonhouden, dan is er niets aan de hand.tomcat schreef: ↑21-10-2020 10:35
woensdag 21 oktober 2020 om 13:51
O jaaaaaa, de dansfeesten. Voor Corona ging ik bijna elk weekend wel ergens dansen. Ik mis het verschrikkelijk, gekke dansjes in de keuken is toch anders.
Ik hoor het mezelf zeggen.....voor Corona. We krijgen een tijd voor Corona en na Corona heel appart om zoiets mee te maken.