Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Hyphen schreef:
24-10-2020 01:31
Wij hadden ook juist een heel goed sexleven en toch wou hij scheiden. Dus ons geval is sowieso niet typisch.

Seks kunnen mannen vaak beter scheiden van een relatie dan vrouwen. Misschien was hij al veel langer mentaal uit de relatie gestapt dan jij weet van had/hebt gehoord van hem.
Krijg motto niet verwijderd :-)
iceteapeach schreef:
24-10-2020 01:53
Seks kunnen mannen vaak beter scheiden van een relatie dan vrouwen. Misschien was hij al veel langer mentaal uit de relatie gestapt dan jij weet van had/hebt gehoord van hem.
Ja dat was wel zo denk ik.
tomcat schreef:
24-10-2020 00:21
Ben jij gescheiden?
Dat verrast mij..zo jong getrouwd al? dorpscultuur?
Zo zie je maar weer, je weet maar nooit ;-)

Ik was een jaar of 23 toen wij trouwden en 28 toen we gingen scheiden. Geen dorpsculfuur, hij wilde dat heel graag, achteraf om de verkeerde redenen. Hij was ook al een stukje ouder hoor.
Maar daar heb je dan ook meteen de reden van scheiding. Ik was eigenlijk nog volop in ontwikkeling als persoon en ontwikkelde me een heel andere kant op dan hij.
iceteapeach schreef:
24-10-2020 00:22
Ik kan er wat dat betreft niet uit eigen ervaring over meepraten. Rondjes relatiepijler leert dat het bij veel mannen vaak stukloopt op gebrek aan seks na geboorte kinderen en bij vrouwen op gebrek aan gezamenlijke verdeling/verantwoordelijkheid in huishouden/kinderen. Categorie 'man past op/helpt mee' of, 'seks hoort erbij maar van mij hoeft het niet meer zo nodig'. Zie opstapeling onvrede.
Bij ons was het voornamelijk een constante machtstrijd geworden. Seks en verantwoordelijkheden stonden er volledig los van, dat ging nog prima. Maar wij als personen haalden gewoon het slechtste in elkaar naar boven, en dat is een zeer vermoeiende situatie.
iceteapeach schreef:
24-10-2020 00:22
Ik kan er wat dat betreft niet uit eigen ervaring over meepraten. Rondjes relatiepijler leert dat het bij veel mannen vaak stukloopt op gebrek aan seks na geboorte kinderen en bij vrouwen op gebrek aan gezamenlijke verdeling/verantwoordelijkheid in huishouden/kinderen. Categorie 'man past op/helpt mee' of, 'seks hoort erbij maar van mij hoeft het niet meer zo nodig'. Zie opstapeling onvrede.
Bij ons was het meer andersom (niet dat ik niets deed in het huishouden :proud: ) maar ik werd toch echt niet bemind.

Nu zijn wij beste vrienden en de beste ouders voor ons kind, dus ik denk ik die zin dat wij wel voor elkaar bestemd waren als dynamic duo voor ons kind maar niet als forever lovers.
Mooi om jullie verhalen te lezen. Zo heeft ieder zijn verhaal.

Na de relatie met de moeder van mijn kinderen anderhalf jaar een hele leuke relatie gehad. Maar de vrouw was achteraf gezien in alles aan het pushen: kinderen voorstellen, samen op vakantie, samenwonen. Ze wilde het liefst alles ook maar zo ver mogelijk in de toekomst vastleggen vanaf een maand eigenlijk al. Alles moest samen, als ik in een weekend een dag of dagdeel alleen iets wilde doen met de kinderen of met mijn vrienden, dan ging ze vaak bellen en maakte ze drama, zodat ik er niet echt van kon genieten. Gelukkig op tijd bij zinnen gekomen uit de roze wolk. Ze wist heel goed wat ze wilde, maar ze had zelf bijna niets op orde. De enige die in het verhaal konden in leveren waren ik en mijn kinderen. Als ik weer ga daten ben ik dus wel wat meer op mijn hoede voor ‘red flags’. Dit forum helpt daar ook in.

Nu met Corona ook geen zin om te daten. De enige optie is wat praten of chatten en dan een wandeling te doen en wat drinken en wat eten mee te nemen. Met mooi weer nog goed te doen. Maar het kan ook vrij statisch zijn. Ik hou toch wel ervan om ook even ergens wat te drinken of iets spontaans of actiefs te doen.

Ik hoop nog een keer leuke vrouw tegen te komen, stabiel, leuk sociaal leven, die goed voor haar eventuele kinderen zorgt. Gewoon echt een aanvulling zijn op elkaar. Lekker praten, gezelligheid, intiem zijn, samen strandwandelingen, steden bezoeken etc. en eventueel later de kinderen er rustig bij betrekken, vakantie etc. Dat moeten niet teveel eisen zijn lijkt mij.
Qiyara schreef:
23-10-2020 20:08
Flaffy dankjewel voor je lieve compliment!

Hoe is het met jou? En je ex zie je die nog steeds? Jullie waren nog steeds wel aan het afspreken toch?
Met mij gaat het wel prima eigenlijk. Op werk hebben we de ergste periode gehad (uitval door zieke en vakantieperiode) en dat geeft wel rust. Al heb ik helemaal geen zin in de donkere dagen die eraan komen.

Klopt inderdaad, we zien elkaar nog steeds, gisteravond heel gezellig met hem gehad.
Sabbieehhhh schreef:
24-10-2020 09:52
Zo zie je maar weer, je weet maar nooit ;-)

Ik was een jaar of 23 toen wij trouwden en 28 toen we gingen scheiden. Geen dorpsculfuur, hij wilde dat heel graag, achteraf om de verkeerde redenen. Hij was ook al een stukje ouder hoor.
Maar daar heb je dan ook meteen de reden van scheiding. Ik was eigenlijk nog volop in ontwikkeling als persoon en ontwikkelde me een heel andere kant op dan hij.

Dat is inderdaad erg jong. Was het ook je eerste liefde?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
24-10-2020 13:37
Dat is inderdaad erg jong. Was het ook je eerste liefde?
Nee, er is iemand voor hem geweest wie die eer heeft ;-)
Flaffy schreef:
24-10-2020 13:22
Met mij gaat het wel prima eigenlijk. Op werk hebben we de ergste periode gehad (uitval door zieke en vakantieperiode) en dat geeft wel rust. Al heb ik helemaal geen zin in de donkere dagen die eraan komen.

Klopt inderdaad, we zien elkaar nog steeds, gisteravond heel gezellig met hem gehad.
Hoop je dan niet dat het nog meer wordt dan alleen gezellig?
Vind het wel knap dat je dit zo kan, ik zou dan toch weer willen weten waar ik aan toe ben.
Qiyara schreef:
24-10-2020 16:03
Vind het wel knap dat je dit zo kan, ik zou dan toch weer willen weten waar ik aan toe ben.
Dit vraag ik mij ook wel af.
Pfoe hey, mijn liefdesverdriet valt me best zwaar. Echt met ups and downs.
Maar wel zo'n alles overheersend verdriet. Dit is toch wel heel wat jaren geleden dat ik echt een gebroken hart had. Wel teleurstellingen die ook niet fijn hebben gevoelt met dates enzo. Maar dit voelt toch wel wat zwaarder.

Gelukkig veel steun en liefde van m'n omgeving. Hoop dat dit niet te lang gaat duren.
Qiyara schreef:
24-10-2020 16:07
Maar wel zo'n alles overheersend verdriet. Dit is toch wel heel wat jaren geleden dat ik echt een gebroken hart had. Wel teleurstellingen die ook niet fijn hebben gevoelt met dates enzo. Maar dit voelt toch wel wat zwaarder.

Gelukkig veel steun en liefde van m'n omgeving. Hoop dat dit niet te lang gaat duren.
Ahhhh Qiyara, niks pijnlijker dan een gebroken hart, en geen woorden die het beter maken helaas. :hug:
Qiyara schreef:

Ah dikke knuffel!
Mooie open verhalen. Ik heb wel samengewoond maar nooit getrouwd en geen kinderen. Weet dus echt niet hoe zo iets verloopt in real life.
Qiyara schreef:

Dikke knuffel voor jou! :hug:

Ik werd van de week ook ineens overvallen door een gemis. Droomde over hem en prompt appte hij met vervelend nieuws. Moest mezelf echt bedwingen om niet naar hem toe te gaan om hem gewoon even vast te houden.. gelukkig voelt het vandaag al weer wat minder.
Thx voor de knuffels. Er zijn inderdaad geen woorden die het beter maken. Alleen de tijd en het besef dat het een tijdelijke fase is.
Knuffels en me af en toe hier kunnen uiten (en natuurlijk bij m'n dierbaren) helpt.
Still-i-Rise schreef:
24-10-2020 16:30
Dikke knuffel voor jou! :hug:

Ik werd van de week ook ineens overvallen door een gemis. Droomde over hem en prompt appte hij met vervelend nieuws. Moest mezelf echt bedwingen om niet naar hem toe te gaan om hem gewoon even vast te houden.. gelukkig voelt het vandaag al weer wat minder.
Ooh wat rot. Ook voor jou een knuffel :hug:
Lijkt me lastig dat hij je nog appt. Mijn ex en ik hebben afgesproken elkaar met rust te laten tot het verdriet geheeld is. En wellicht wel voor altijd, want na het verdriet weet ik pas of vriendschap mogelijk is. Zou het wel fijn vinden met hem. Maar alleen als ik echt zeker weet, nooit meer gevoelens van romantische liefde voor hem te krijgen.
Limo76 schreef:
24-10-2020 16:24
Mooie open verhalen. Ik heb wel samengewoond maar nooit getrouwd en geen kinderen. Weet dus echt niet hoe zo iets verloopt in real life.
Same here.

Die breuk was wel wat pijnlijk.

Hij raakte na 6 jaar met zichzelf in de knoei, werd verliefd op een collega van 20 jaar jonger. Uiteindelijk zaten we met 5 personen in de relatie. 4 tegen 1...moi.

Boos ben ik allang niet meer. Hij is wie hij is en lost de dingen in het leven op op zijn manier (door anderen 😉)
Julia_20 schreef:
24-10-2020 17:12
Same here.

Die breuk was wel wat pijnlijk.

Hij raakte na 6 jaar met zichzelf in de knoei, werd verliefd op een collega van 20 jaar jonger. Uiteindelijk zaten we met 5 personen in de relatie. 4 tegen 1...moi.

Boos ben ik allang niet meer. Hij is wie hij is en lost de dingen in het leven op op zijn manier (door anderen 😉)
Jeetje met zn 5en??

Hier was de breuk ook niet echt pijnlijk, waren gewoon broer en zus qua relatie. Jaren nog goede vrienden gebleven, tot hij een nieuwe vriendin kreeg en die vond het niet leuk dat wij elkaar nog spraken. Nu zien we elkaar heel af en toe en doen we een koffie.
Limo76 schreef:
24-10-2020 17:33
Jeetje met zn 5en??

Hier was de breuk ook niet echt pijnlijk, waren gewoon broer en zus qua relatie. Jaren nog goede vrienden gebleven, tot hij een nieuwe vriendin kreeg en die vond het niet leuk dat wij elkaar nog spraken. Nu zien we elkaar heel af en toe en doen we een koffie.
Ja, hij had zijn ex erbij gehaald als "onpartijdige" 😂 mediator met haar nw partner.
Qiyara schreef:
24-10-2020 16:03
Nee, eigenlijk niet. Mede door zijn issues en de hele situatie wil ik ook geen relatie (meer) met hem. We hebben laatst een emotioneel, moeilijk maar wel duidelijk gesprek gehad erover en ik weet hoe hij erin staat. En dankjewel.

Vandaag een productief dagje gehad en vanavond naar mijn beste vriendin voor wijntjes en gezelligheid. 😊

Oh en knuffel voor jou!
Julia_20 schreef:
24-10-2020 18:25
Ja, hij had zijn ex erbij gehaald als "onpartijdige" 😂 mediator met haar nw partner.
What the fuck :-D
Limo76 schreef:
24-10-2020 18:55
What the fuck :-D
😂😂😂
the masked singer is er weer op..is dat elke dag ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven