Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 19:22
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb nu een fb datingprofiel. Super simpel! En mijn leuke foto's staan al op fb, dus die kun je zo aanklikken. Omdat het nieuw is zijn er nog geen matches in mijn regio. Krijg een melding als er een match is.
Minimale inspanning en hoef alleen maar af te wachten
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. O ja, je kunt ook instellen dat je alleen wil chatten. Nu in coronatijd helemaal leuk als ik met een vreemde man eens een chat heb.
Voor degenen die een profiel willen aanmaken: je gaat naar je profiel op fb en daar staat dating tussen. Nothing to lose!
Minimale inspanning en hoef alleen maar af te wachten
Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. O ja, je kunt ook instellen dat je alleen wil chatten. Nu in coronatijd helemaal leuk als ik met een vreemde man eens een chat heb.
Voor degenen die een profiel willen aanmaken: je gaat naar je profiel op fb en daar staat dating tussen. Nothing to lose!
zaterdag 24 oktober 2020 om 19:34
Ik zag het vanmiddag voorbij komen op fb.Julus schreef: ↑24-10-2020 19:22Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb nu een fb datingprofiel. Super simpel! En mijn leuke foto's staan al op fb, dus die kun je zo aanklikken. Omdat het nieuw is zijn er nog geen matches in mijn regio. Krijg een melding als er een match is.
Minimale inspanning en hoef alleen maar af te wachten![]()
Hahaha weerstaan.
Maar je kan dan ook door profielen scrollen met foto's?
zaterdag 24 oktober 2020 om 19:35
Dankjewel Attra. Hoe is het met jou?Attraverso schreef: ↑24-10-2020 19:16Qiyara dikke knuffel, goed dat je weet dat dit met de tijd weer over gaat, jammer dat we nooit weten hoe lang het gaat duren. Sterkte.
Julus ben benieuwd! Hoop dat jouw match er tussen zit.
zaterdag 24 oktober 2020 om 19:40
Ik kreeg te zien dat er nu nog geen matches of profielen zijn. Logisch, het is er 1 dag..ik wacht rustig af. Volgens mij krijg je geen profielen maar een melding bij een match.
zaterdag 24 oktober 2020 om 19:41
Ik hoef nog steeds niet te daten maar ik wil alles open houden.
Wat betreft jouw liefdesverdriet, je hebt al vaker met het bijltje gehakt en je stond hier achter. Je bent bovendien mentaal sterk, dus dit komt goed.
zaterdag 24 oktober 2020 om 20:52
Dankjewel! Toevallig belde hij dus vanavond.. om te praten over dat appje (heeft niets met ons te maken). En dan zitten we toch zo weer een uur aan de telefoon.. op zulke momenten denk ik echt ja dit is wel echt mijn persoon, we zijn zo op elkaar ingespeeld.Qiyara schreef: ↑24-10-2020 16:32Ooh wat rot. Ook voor jou een knuffel
Lijkt me lastig dat hij je nog appt. Mijn ex en ik hebben afgesproken elkaar met rust te laten tot het verdriet geheeld is. En wellicht wel voor altijd, want na het verdriet weet ik pas of vriendschap mogelijk is. Zou het wel fijn vinden met hem. Maar alleen als ik echt zeker weet, nooit meer gevoelens van romantische liefde voor hem te krijgen.
Het geeft ook geen nare nasmaak, het voelt eerder als een bevestiging dat wij (voor altijd?) in elkaars leven zullen zijn.
Maar aan de andere kant denk ik ook; de volgende die in mijn leven komt moet minstens kunnen tippen aan een connectie zoals deze, voor minder doe ik het echt niet!
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:00
valt wel mee denk ik hoor..ik heb een grote mond hier virtueel maar ben niet zo'n versierder hoor
Vroeger hadden ze wel viva dating maar dat was geen succes geloof ik
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:08
Voor minder kan je nooit meer gaan, elke liefdesrelatie die ik heb gehad wordt steeds gezonder, veiliger, leuker. Tenminste dat is tot nu toe mijn ervaring.Still-i-Rise schreef: ↑24-10-2020 20:52Dankjewel! Toevallig belde hij dus vanavond.. om te praten over dat appje (heeft niets met ons te maken). En dan zitten we toch zo weer een uur aan de telefoon.. op zulke momenten denk ik echt ja dit is wel echt mijn persoon, we zijn zo op elkaar ingespeeld.
Het geeft ook geen nare nasmaak, het voelt eerder als een bevestiging dat wij (voor altijd?) in elkaars leven zullen zijn.
Maar aan de andere kant denk ik ook; de volgende die in mijn leven komt moet minstens kunnen tippen aan een connectie zoals deze, voor minder doe ik het echt niet!
Dus ik heb alle vertrouwen dat er nog iemand rond loopt die op dat moment weer bij me past en bij mijn leven aansluit. We stoppen niet met ontwikkelen dus zo'n relatie ontwikkeld daar in mee.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:13
Ik dacht dat een beetje ironie geen kwaad kon op de zaterdagavond maar vrees niet, het vivaforum is mijn klaagmuur, ik heb geen behoefte om medeforummers te daten.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:15
Nou ik sta ook in het facebook dating experiment..ben benieuwd. Op zich schat ik Facbook best hoog in qua algoritme's enzo, en ze hebben natuurlijk enorm veel informatie over mensen op de achtergrond..welke groepen je bekijkt, welke dingen je liked, wat je deelt, welke evenemente je intresse in hebt getoond..zou best eens kunnen dat ze beter matchen dan welke datingapp dan ook.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:18
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:21
Klinkt als een hele fijne vriend. Dit is dus niet voor niets geweest.Still-i-Rise schreef: ↑24-10-2020 20:52Dankjewel! Toevallig belde hij dus vanavond.. om te praten over dat appje (heeft niets met ons te maken). En dan zitten we toch zo weer een uur aan de telefoon.. op zulke momenten denk ik echt ja dit is wel echt mijn persoon, we zijn zo op elkaar ingespeeld.
Het is apart hoe een liefde de lat zo hoog kan laten worden. Dat heb ik ook. Ik ga ook niet voor minder dan wat ik heb gehad bij 1 ex. Hij heeft die lat extreem hoog gelegd. Zo hoog dat ik bang ben dat er niemand aan kan tippen.
Hoe doe je dat, om toch open te staan voor minder?
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:24
tomcat schreef: ↑24-10-2020 21:15Nou ik sta ook in het facebook dating experiment..ben benieuwd. Op zich schat ik Facbook best hoog in qua algoritme's enzo, en ze hebben natuurlijk enorm veel informatie over mensen op de achtergrond..welke groepen je bekijkt, welke dingen je liked, wat je deelt, welke evenemente je intresse in hebt getoond..zou best eens kunnen dat ze beter matchen dan welke datingapp dan ook.
Leuk dan kunnen we ervaringen uitwisselen. Wij zijn de proefkonijnen van het eerste uur. Ik neem aan dat de database steeds groter wordt. Over een jaar is het vast heel groot. Niet voor niets dat Tinder ervoor vreest.
zaterdag 24 oktober 2020 om 21:25