Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:22
Ik denk dat elke liefde anders is.Antoon69 schreef: ↑24-10-2020 21:37Nou daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Dus je bent ooit eerder heel erg verliefd geweest en dat wil je nu nog sterker voelen?
Het is toch 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'? Als je heel erg verliefd geweest bent duurt dat inderdaad langer voor dat die persoon niet meer je gevoel beheerst, maar daarna kan ik makkelijk weer iemand leuk vinden. Meestal een ander type (wat betrouwbaarder). En ik vind een beetje verliefd ook heel leuk. Een heel heftige verliefdheid creëer je ook zelf in je hoofd op dat moment, dat is niet alleen de verdienste van de persoon in kwestie.
Ten eerste al doordat je een andere combinatie krijgt van personen.
Tel daarbij op de levenservaringen en levenslessen die je een andere kijk geven op ...wat je wil/zoekt.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:23
Je zult toch nog wel meer interesses hebben? Ze nemen alles mee. Dus ook waar je op klikt . En er zullen ook matches komen die niks met paarden hebben.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:30
Ja dat is beetje hoe ik er ook tegenaan kijk. Julus en Still zitten gewoon anders in elkaar dan ik denk ik.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:38
Dat denk ik ook. Iedere combinatie is anders en inderdaad hoe je in t leven staat plus dat je ouder wordt en andere dingen gaat waarderen.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:41
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:44
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:45
Hoera! Welkom bij de club.Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 22:30Nou, het is gelukt hoor, instellingen wat aangepast en app een update gegeven![]()
Ik vind het leuk dat wij hier met zijn allen gaan uitproberen.
zaterdag 24 oktober 2020 om 22:56
Wanneer je stelt dat je niet wilt gaan voor minder dan dat wat je met je ex had impliceer je dat ofwel een 'mindere' relatie de ondergrens van liefde niet haalt, ofwel dat die liefde niet opweegt tegen de autonomie die je in je vrijgezellenbestaan ervaart.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:02
Zal ik dan ook maar
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:06
Dat laatste. Dat is correct. Dat neemt niet weg dat - mocht ik een relatie krijgen met wie dan ook- die liefde heel echt kan zijn. Al mijn liefdes waren echt en oprecht, maar ik weet nu wel dat dat ultieme bestaat.
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:07
I like
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:10
Jij snapt hem. Ik neem het niet serieus, maar het is altijd leuk om iets nieuws te ontdekken. En dan hebben we iets nieuws om over te kletsen.Sabbieehhhh schreef: ↑24-10-2020 23:09Tegen de tijd dat we vergeten zijn dat we daar een profiel hebben![]()
zaterdag 24 oktober 2020 om 23:13
Ah ja oke. Ik weet van meerdere mensen dat dat ultieme bestaat, heb dat zelf helaas nog niet ervaren. Wel ultieme passie, relationele geborgenheid, intellectuele uitdaging, zielsverwantschap en overeenkomstige levensfases maar nog nooit gecombineerd in één relatie.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.