Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Antoon69 schreef:
24-10-2020 21:37
Nou daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Dus je bent ooit eerder heel erg verliefd geweest en dat wil je nu nog sterker voelen?
Het is toch 'nieuwe ronde, nieuwe kansen'? Als je heel erg verliefd geweest bent duurt dat inderdaad langer voor dat die persoon niet meer je gevoel beheerst, maar daarna kan ik makkelijk weer iemand leuk vinden. Meestal een ander type (wat betrouwbaarder :-D ). En ik vind een beetje verliefd ook heel leuk. Een heel heftige verliefdheid creëer je ook zelf in je hoofd op dat moment, dat is niet alleen de verdienste van de persoon in kwestie.
Ik denk dat elke liefde anders is.
Ten eerste al doordat je een andere combinatie krijgt van personen.

Tel daarbij op de levenservaringen en levenslessen die je een andere kijk geven op ...wat je wil/zoekt.
Limo76 schreef:
24-10-2020 22:08
Hmmm...ik heb t ook aangemaakt, maar ik zit op onderwerpen over de paardensport en als ik iets niet wil....is t een kerel met paarden.
Je zult toch nog wel meer interesses hebben? Ze nemen alles mee. Dus ook waar je op klikt . En er zullen ook matches komen die niks met paarden hebben.
Julia_20 schreef:
24-10-2020 22:22

Tel daarbij op de levenservaringen en levenslessen die je een andere kijk geven op ...wat je wil/zoekt.

Ja dat is beetje hoe ik er ook tegenaan kijk. Julus en Still zitten gewoon anders in elkaar dan ik denk ik.
Nou, het is gelukt hoor, instellingen wat aangepast en app een update gegeven ;-)
Julia_20 schreef:
24-10-2020 22:16
Hahahaha omdat?
Geen zin in een relatie waarbij er alleen nog gehinnikt kan worden. Vind paarden leuk, maar niet om de hele dag erover te ouwehoeren :-D
Julia_20 schreef:
24-10-2020 22:22

Dat denk ik ook. Iedere combinatie is anders en inderdaad hoe je in t leven staat plus dat je ouder wordt en andere dingen gaat waarderen.
Antoon69 schreef:
24-10-2020 22:30
Ja dat is beetje hoe ik er ook tegenaan kijk. Julus en Still zitten gewoon anders in elkaar dan ik denk ik.
En op een bepaald moment heb je bingo.
Soms even een valse bingo tussendoor.
Miste je toch een nummertje.

Uiteindelijke doel is wel die volle kaart.
Limo76 schreef:
24-10-2020 22:37
Geen zin in een relatie waarbij er alleen nog gehinnikt kan worden. Vind paarden leuk, maar niet om de hele dag erover te ouwehoeren :-D
Hahahaha paardenwereld noem ik altijd soort van "incest" gebeuren. Echt een ons kent ons groep.
Iedere liefde is inderdaad anders en waarom zou een liefde niet echt zijn wanneer deze de vorige niet overstijgt?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Sabbieehhhh schreef:
Nou, het is gelukt hoor, instellingen wat aangepast en app een update gegeven ;-)
Hoera! Welkom bij de club.
Ik vind het leuk dat wij hier met zijn allen gaan uitproberen.
Antoon69 schreef:
Maar ik geloof ook in wat Still en Julia zeggen. Het ene sluit het andere niet uit.
kantlijn schreef:
24-10-2020 22:44
Iedere liefde is inderdaad anders en waarom zou een liefde niet echt zijn wanneer deze de vorige niet overstijgt?
Niemand heeft gezegd dat die nieuwe liefde niet echt kan zijn.
Julus schreef:
24-10-2020 22:45
Hoera! Welkom bij de club.
Ik vind het leuk dat wij hier met zijn allen gaan uitproberen.
Is ook de enige reden dat ik de moeite genomen heb ;-)
Julus schreef:
24-10-2020 22:47
Niemand heeft gezegd dat die nieuwe liefde niet echt kan zijn.

Wanneer je stelt dat je niet wilt gaan voor minder dan dat wat je met je ex had impliceer je dat ofwel een 'mindere' relatie de ondergrens van liefde niet haalt, ofwel dat die liefde niet opweegt tegen de autonomie die je in je vrijgezellenbestaan ervaart.
Julia_20 schreef:
24-10-2020 22:44
Hahahaha paardenwereld noem ik altijd soort van "incest" gebeuren. Echt een ons kent ons groep.
Is ook zo...daarom vermijd ik de mensen uit dat wereldje het liefst :-D
Sabbieehhhh schreef:
24-10-2020 22:49
Zal ik dan ook maar 😂
kantlijn schreef:
24-10-2020 22:56
Wanneer je stelt dat je niet wilt gaan voor minder dan dat wat je met je ex had impliceer je dat ofwel een 'mindere' relatie de ondergrens van liefde niet haalt, ofwel dat die liefde niet opweegt tegen de autonomie die je in je vrijgezellenbestaan ervaart.
Dat laatste. Dat is correct. Dat neemt niet weg dat - mocht ik een relatie krijgen met wie dan ook- die liefde heel echt kan zijn. Al mijn liefdes waren echt en oprecht, maar ik weet nu wel dat dat ultieme bestaat.
Julia_20 schreef:
24-10-2020 23:02
Zal ik dan ook maar 😂
Ah toe. Dat is toch lachen?
Sabbieehhhh schreef:
24-10-2020 22:49
I like
Ik gok dat we volgend jaar ergens wel een melding krijgen dat er een match is :puh:
Julia_20 schreef:
24-10-2020 23:02
Zal ik dan ook maar 😂
Jaaa doe mee!
Julus schreef:
24-10-2020 23:07
Ik gok dat we volgend jaar ergens wel een melding krijgen dat er een match is :puh:
Tegen de tijd dat we vergeten zijn dat we daar een profiel hebben ;-)
Nieuw theetje gekocht en die is me toch lekker! Lipton Morocco mint and spices.
Sabbieehhhh schreef:
24-10-2020 23:09
Tegen de tijd dat we vergeten zijn dat we daar een profiel hebben ;-)
Jij snapt hem. Ik neem het niet serieus, maar het is altijd leuk om iets nieuws te ontdekken. En dan hebben we iets nieuws om over te kletsen.
Julus schreef:
24-10-2020 23:06
Dat laatste. Dat is correct. Dat neemt niet weg dat - mocht ik een relatie krijgen met wie dan ook- die liefde heel echt kan zijn. Al mijn liefdes waren echt en oprecht, maar ik weet nu wel dat dat ultieme bestaat.

Ah ja oke. Ik weet van meerdere mensen dat dat ultieme bestaat, heb dat zelf helaas nog niet ervaren. Wel ultieme passie, relationele geborgenheid, intellectuele uitdaging, zielsverwantschap en overeenkomstige levensfases maar nog nooit gecombineerd in één relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven