Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik heb even updates geinstalleerd..dat is soms kennelijk nodig..hihi

mijn computer is een stuk sneller! En..het forum werkt weer! :-)

Lig je niet in je hangmat, Vleer?

Ik ga weer terug naar mijn balkonnetje in de zon!
Wie heeft de zon weg gejaagd????
Hier ook geen zon meer...wel veel gedaan in de tuin en even een dutje gedaan (ben ook weer een jaartje ouder he, dan mag dat toch?)

Laat verplichtingen verplichtingen zijn Indi?
ja die ja, Xen

Das een goede voor me..

En het laatste stukje natuurlijk he..

Ik heb ook een dutje gedaan...ben ook al 30
tja, ik hou ook niet zo van verplichtingen hoor, dus laat die horoscoop maar waaien joh! heb wel weer kut gedroomd zojuist en daar baal ik zo van, gaat al weken zo!

Twijfeltwijfel of ik iemand zal bellen om van. iets te gaan doen of lekker op bank ga hangen.....
Soms heb je gewoon verplichtingen.. (huishoudelijke verplichtingen), maar er is nog niet veel van gekomen vandaag..

Hier is de keuze trouwens makkelijk..er valt niemand te bellen..dus ik ga bankhangen

Nog stationmantips???
ik heb wat hh verplichtingen doorgeschoven naar morgen..en morgen naar volgende week denk ik..

Poehee, hij zit wel in je hoofd he? ik ben nu niet bepaald een superstar in flirten, maar je moet eerst oogcontact zoeken en als je dat contact hebt, een paar seconden die blik proberen vast te houden. Als dat lukt, is hij geinteresseerd en is het 1e stapje naar een oneliner niet zo lastig. die oneliner kan ik niet zo 1-2-3 bedenken, dat is meestal de 1e ingeving en kan best wel knullig zijn, maar dat vindt die ander dan helemaal niet erg.
Erg he..dat je zo onder de indruk van iemand kan zijn die je helemaal niet kent..

Maar ja..hij zit wel in mijn hoofd..Ik ga het gewoon eens proberen, Xen..al dat gedoe met briefjes vind ik maar niks

Enne...ik heb zowaar afgewassen!

De rest wordt hier ook doorgeschoven naar morgen/ volgende week

En weet je al of je gaat bankhangen?
maar hebben jullie wel eens oogcontact gehad?

Zoals t nu staat hang ik vanavond bank, heb geen puf geloof ik. Ga zo meteen sushi (proberen te) maken..ben benieuwd. Wat ga jij eten? En vanavond finale Xfactor toch?
Ik durf nooit te kijken..maar volgens mij zie ik 'm uit mijn ooghoeken wel kijken

Ik weet niet wat ik ga eten...ik heb de laatste weken helemaal geen zin meer om te koken voor mezelf..en ik doe wel veeeel te veeel boodschappen. Mijn kast is echt mudvol.. Dat moet ik ook eens afleren!

En sushi maken is leuk! Ik heb het ook wel eens gedaan..binnenkort weer eens doen, maar wel met een vriendinnetje..alleen vind ik niks aan.

Vanavond finale X-factor ja!
ik heb wel zon makkelijke sushikit hoor, zalm en crabsticks en komkommer gekocht.

Dus 1e stap is.....OOGCONTACT EN BLIK VASTHOUDEN, NIET WEGKIJKEN!!!
Ja juf!

En ik heb ook zo'n kit gebruikt..is makkelijk voor de 1e keer sushi maken!
quote:Xenia66 schreef op 09 mei 2009 @ 18:13:

ik heb wel zon makkelijke sushikit hoor, zalm en crabsticks en komkommer gekocht.

Dus 1e stap is.....OOGCONTACT EN BLIK VASTHOUDEN, NIET WEGKIJKEN!!!en lachen! Anders denktie dat je boos bent of dattie iets op zn kin heeft zitten ofzo
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ola !

Chris: welkom!

Erykah: hoe ging je examen?

Olive: tjee wat een verhaal. Erg lastige situatie inderdaad. Snap dat je ergens mee door wil gaan als het goed voelt, maar de situatie kan zo ontzetten niet door de beugel. Als hij er niet snel iets aan gaat doen, gebeurt het nooit niet; ga er geen jaren op wachten meis!

Xen: snap je best dat je even pc/forumloos wilt zijn! Is ook prima als je je er goed bij voelt! Fijn dat R is blijven slapen. En ook goed dat je zo lief aan tworden bent! :-) Fijn om te lezen dat het beter met je gaat! Grappig dat je omgeving dat ook zo meekrijgt dan!

Succes bij de psych; deze week toch?

Indi: veel plezier op het etentje!
Personeelfeest gister was erg leuk! Heb me voor niets druk gemaakt gelukkig: veel gedanst en gelachen.

Vandaag beetje brak aan mn huis bezig; bijna alles van de grote meubels staat al; de kleine zooi nog verhuizen, inkopen doen en dan zit ik er deze week in!

Vnvd op stap (is kermis in het dorp). Eerste avond is altijd rete-druk, verpest meestal mijn avond; maja. We zullen zien!
Hai ingelke! wanneer ga je nu verhuizen? en nog contact met je crush?

Ik ga eerst naar huisarts dinsdag, 1e stap...
@Ingelke Ik las dat jij hetzelfde hebt als ik... personeelsfeestjes met partner... Blij dat het allemaal leuk was! Uiteindelijk valt het ook wel mee. Maar ik zit me ook altijd helemaal op te vreten als ik weer naar zo'n feestje moet.

En nee, zal niet gaan zitten wachten. Dat besef kwam wat langzaam bij me, maar eindelijk is de knop om. Toch ga je ombewust 'op zoek' naar het gevoel dat ik met hem heb.

@Indi Lief lachen en aan blijven kijken! Gewoon doen. Of de stoute schoenen aantrekken en koffie voor em kopen!

Kijkt ie verder wel naar jou? (heb het verhaal een beetje gemist...)

Ik heb lekker een proseccootje ingeschonken voor mezelf.

Voor de meiden die op stap gaan: Veel plezier!
Ha Ingel! Je verhuizing vordert goed zo te lezen! Veel plezier op de kermis vanavond!

@Xen; dat is zeker een eerste stap! Succes alvast!

hoe was de sushi???
@Olive: Prosecco? Lekker! Jij ook thuis vanavond?

Ik weet dus niet of ie kijkt, want ik durf niet te kijken..
@Indi Jep, ook een avondje thuis! Ik denk dat ik straks met laptop op de bank plof en de XFactor ga kijken. Uiteraard onder het genot van Prosecco :-)

Je moet het wel leuk maken voor jezelf!

Jij ook een avondje thuis?
Enne Indi... Niet zo verlegen zijn! gewoon kijken... Hij is blijkbaar ook een lust voor het oog, dus wat let je
Ja..ik ben ook thuis..Ik ga aan de rosé
Haha..Ik vind 'm een lust voor het oog ja...

Je zou bijna denken dat ik verliefd ben
Proost!!

Ik neem er nog een...
Hihihi, verliefd! Dan moet je helemaal actie gaan ondernemen hoor! Maak werk van die vlinders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven