Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zaterdag 9 mei 2009 om 21:25
Hahaha, neeeeee, ik ben er nog!!! Zat ff op twitter het (ongenuanceerde) XFactor commentaar te volgen.
Ik vrees wel dat die fles weer eens leeg gaat vanavond...
Die bubbels gaan er anders vanaf he... *drankorgelexcuus*
Ik ga toch nog steeds voor Lisa...
wat ik trouwens wel heel positief vind, is dat er niet twee van die veel te dunne meisjes in de finale staan! Zo voel ik me ook weer slank
Ik vrees wel dat die fles weer eens leeg gaat vanavond...
Die bubbels gaan er anders vanaf he... *drankorgelexcuus*
Ik ga toch nog steeds voor Lisa...
wat ik trouwens wel heel positief vind, is dat er niet twee van die veel te dunne meisjes in de finale staan! Zo voel ik me ook weer slank
zaterdag 9 mei 2009 om 21:30
Ik heb gisteren met R fles prosecco leeggedronken, maar vind t eigenlijk helemaal niet zo lekker. Nu ben ik een drankorgel, dus drink alles als er maar alcohol in zit..maar snap die prosecco hype eigenlijk niet zo. Geef mij maar champagne of rose dan
heb trouwens een nieuwe phone (en een nwe provider), een LG touchscreen, moet dus voortaan met zon pennetje smsen..Gebruik nog even mn oude vertrouwde nokia,kost altijd zoveel tijd en energie om nwe foon in gebruik te nemen. Wel weer luxe hoor, zon gratis foon.
heb trouwens een nieuwe phone (en een nwe provider), een LG touchscreen, moet dus voortaan met zon pennetje smsen..Gebruik nog even mn oude vertrouwde nokia,kost altijd zoveel tijd en energie om nwe foon in gebruik te nemen. Wel weer luxe hoor, zon gratis foon.

zaterdag 9 mei 2009 om 21:30
Fles gaat hier ook leeg, mischien gaat er zelfs wel een tweede open ook! Xfactor volg ik niet, maar ach, gewoon internetten is ook leuk.
Zeg meiden - ik heb met de kok gezoend van de week *grin* ...en het was zó lekker! Maar heb heel stoer gezegd gister dat ik niet meer wil, wat moet ik met iemand in België?
Zeg meiden - ik heb met de kok gezoend van de week *grin* ...en het was zó lekker! Maar heb heel stoer gezegd gister dat ik niet meer wil, wat moet ik met iemand in België?

zaterdag 9 mei 2009 om 21:41
De kok is een mix - half indiaan/half nederlands, erg prettige meneer om te zien en knieverwekend lekker om mee te zoenen. Hij kwam na keukensluiting in het restaurant kijken of alle mensen het naar hun zin hadden en bleef aan mijn tafel hangen. Heb hem daarna meegenomen naar het kampvuur op de capmping . Maar ja, nét uit een relatie en 300 km verderop - dat wordt 'm niet dus toen ie mijn nummer vroeg heb ik gezegd dat het wat mij betreft hierbij bleef. Ben nu aan het twijfelen of ik hem een kaartje zal sturen van Catootje die Jeroentje een kus geeft, gewoon om te laten weten dat ik hem wel leuk vond. Zonder adresgegevens ofzo.
Roseetje?
Roseetje?
zaterdag 9 mei 2009 om 21:43
Roséprosecco is ook lekker ja!
LG cookie... nice! Ben zelf geen fan van touchescreens... ik had een HTC Touch, maar ben weer overgestapt op een Nokia met knopjes... en dan ben ik nog wel een IT-nerd .
Moeten we nu verplicht de TVKantine kijken? Dat is wel echt het slechtste programma dat ik ooit heb gezien...
LG cookie... nice! Ben zelf geen fan van touchescreens... ik had een HTC Touch, maar ben weer overgestapt op een Nokia met knopjes... en dan ben ik nog wel een IT-nerd .
Moeten we nu verplicht de TVKantine kijken? Dat is wel echt het slechtste programma dat ik ooit heb gezien...

zaterdag 9 mei 2009 om 21:49