Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zaterdag 9 mei 2009 om 21:59
Nee hij is niet getrouwd maar nog niet los, snap je? Ze hebben nog een huis en het convenant is nog niet ok en en en. Ik wil een man die klaar is voor iets nieuws en ik wil een man die me báás kan. Ik denk dat wij meiden hier allemaal behoorlijk stevig zijn, niet zomaar leunen - weet je ik las in de vakantie een stuk in een psychologieboek over vrouwen die jong weduwe worden en daarna een tweede huwelijk sluiten en wat daar dan mis in kan gaan; die meiden durven nooit meer te leunen, die durven nooit meer zichzelf over te geven aan een ander. En als ik dat dan lees dan glimlach ik, dan denk ik, nee duhuh natuurlijk niet .... maar dan lees ik het nog een keer en dan denk ik, misschien is dat wel precies wat wij niet meer kunnen, en precies waarom we dus niet meer durven.
zaterdag 9 mei 2009 om 22:04
@Xenia Op het moment dat ik iemand anders leerde kennen (waar ik eerder over geschreven heb) is het een beetje doodgebloed. Het was/is niet slim... Maar wat dat betreft ben ik een topper in 'niet slimme' dingen... Ik leer echt met vallen en opstaan (en stiekem zit is daar echt niet mee).
@Indi Ik zou dan voor snoeiharde rock gaan... Download iets van Rage against the Machine ofzo
@Indi Ik zou dan voor snoeiharde rock gaan... Download iets van Rage against the Machine ofzo

zaterdag 9 mei 2009 om 22:08
Ik wil ook wel graag leunen, heb dat gisteravond nog gedaan en t voelde even zo fijn om een mannenarm om mij heen te hebben en mn moedershit kwijt te kunnen.
Maar idd, dat leunen kon ik bij R een hele tijd niet, hij heeft mn vertrouwen gewonnen denk ik en daarom durf en kan ik t nu wel (ondanks dat t nog beetje 'onwennig' was). Ik vind iemand sterk als die zijn/haar zwakheid ook kan tonen....
Maar idd, dat leunen kon ik bij R een hele tijd niet, hij heeft mn vertrouwen gewonnen denk ik en daarom durf en kan ik t nu wel (ondanks dat t nog beetje 'onwennig' was). Ik vind iemand sterk als die zijn/haar zwakheid ook kan tonen....

zaterdag 9 mei 2009 om 22:17
Xen, het lijkt me zo heerlijk om te kunnen leunen op een man! Het is wel eng, ik ben alweer 5 jaar alleen. Doe alles zelf, ook zelf een huis gekocht etc. Maar soms is het zo lekker om even NIET alles zelf te hoeven doen en niet alles alleen op te hoeven lossen.
Ondanks dat ik een verschrikkelijke losbol kan zijn, verlang ik ook naar een arm om me heen, en iemand bij wie ik even weg kan kruipen als het wat minder gaat.
Ondanks dat ik een verschrikkelijke losbol kan zijn, verlang ik ook naar een arm om me heen, en iemand bij wie ik even weg kan kruipen als het wat minder gaat.
zaterdag 9 mei 2009 om 22:20
zaterdag 9 mei 2009 om 22:24
Indi, daar moet je ook trots op zijn! En lekker huilen kan ook geen kwaad!
We zijn wel sterk, echt waar. Maar ook wij voelen rot, en huilen hoort daarbij! Dat is een uitlaatklep.
Echt, ik heb laatst ook zitten janken, ik dacht dat ik er niet meer uitkwam... Ik voelde me even zo verschrikkelijk eenzaam
Huilen mag. Maar vergeet niet hoe sterk je bent, en wat je nu allemaal helemaal zelfstandig bereikt hebt!
We zijn wel sterk, echt waar. Maar ook wij voelen rot, en huilen hoort daarbij! Dat is een uitlaatklep.
Echt, ik heb laatst ook zitten janken, ik dacht dat ik er niet meer uitkwam... Ik voelde me even zo verschrikkelijk eenzaam
Huilen mag. Maar vergeet niet hoe sterk je bent, en wat je nu allemaal helemaal zelfstandig bereikt hebt!
zaterdag 9 mei 2009 om 22:28