Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Het wordt nog erger..Mijn onderbuurman houdt van hardcore en heeft dat nu opstaan...

eerst was het The prodigy, dat kon ik nog waarderen..
@Indi The prodigy is cool! Hardcore is erg jammer... Ik mag altijd van de seksuele activiteiten van mijn onderbuuf genieten... hoewel dat soms wederzijds is vrees ik, hahahaha
Leuk idee dat kaartje MP, waarderen mannen echt wel!

Nou, zolang het allemaal voormalig is, is dat toch niet slecht? of istie getrouwd?
ik heb echt de neiging om heel hard iets anders te gaan draaien
Gewoon doen Indi, gooi Nick en Simon er maar even in!
Neeee, hij is niet getrouwd... Maar seks met je manager is nog niet zo algemeen geaccepteerd

Hij blijft wel verschrikkelijk lekker... en is mijn manager niet meer, woont bij me om de hoek...
het is/was idd niet bepaald slim nee..maar waarom is ie nu voormalig SV?
ik ben niet zo van Nick en Simon...

ik ga meer richting rock :-)
Nee hij is niet getrouwd maar nog niet los, snap je? Ze hebben nog een huis en het convenant is nog niet ok en en en. Ik wil een man die klaar is voor iets nieuws en ik wil een man die me báás kan. Ik denk dat wij meiden hier allemaal behoorlijk stevig zijn, niet zomaar leunen - weet je ik las in de vakantie een stuk in een psychologieboek over vrouwen die jong weduwe worden en daarna een tweede huwelijk sluiten en wat daar dan mis in kan gaan; die meiden durven nooit meer te leunen, die durven nooit meer zichzelf over te geven aan een ander. En als ik dat dan lees dan glimlach ik, dan denk ik, nee duhuh natuurlijk niet .... maar dan lees ik het nog een keer en dan denk ik, misschien is dat wel precies wat wij niet meer kunnen, en precies waarom we dus niet meer durven.
Xen..ik kan echt merken dat je minder frequent aan het posten bent..jammer hoor!
@MP: Ik vind mezelf helemaal niet stevig in mijn schoenen staan..op het moment huil ik om het minste of geringste.. Ik wil juist iemand waar ik wel een beetje op kan leunen..
Jullie zijn ook zo onweerstaanbaar he, kan t niet helpen :-)
@Xenia Op het moment dat ik iemand anders leerde kennen (waar ik eerder over geschreven heb) is het een beetje doodgebloed. Het was/is niet slim... Maar wat dat betreft ben ik een topper in 'niet slimme' dingen... Ik leer echt met vallen en opstaan (en stiekem zit is daar echt niet mee).

@Indi Ik zou dan voor snoeiharde rock gaan... Download iets van Rage against the Machine ofzo :-)
Oh..je brengt me serieus op een idee, Olive.. Ik vind dat heerlijke muziek! Maar ze zijn net weg gegaan..dus het is stil
Hahaha, keiharde rock kan zoooo lekker zijn! Ik ben er ook wel van hoor

Maar blij dat je nu 'rust' hebt!
Ik wil ook wel graag leunen, heb dat gisteravond nog gedaan en t voelde even zo fijn om een mannenarm om mij heen te hebben en mn moedershit kwijt te kunnen.

Maar idd, dat leunen kon ik bij R een hele tijd niet, hij heeft mn vertrouwen gewonnen denk ik en daarom durf en kan ik t nu wel (ondanks dat t nog beetje 'onwennig' was). Ik vind iemand sterk als die zijn/haar zwakheid ook kan tonen....
Precies Xen! In mijn vorige relatie heb ik teveel geleund..deed ik niets zelf. Ik merk nu dat ik een stuk zelfstandiger ben geworden en daar ben ik erg trots op! Maar toch..even leunen, op het liefst een man, is erg fijn...
Tuurlijk wil iedereen leunen maar er zijn niet veel mannen die ons kaliber meiden aankan, denk ik dan maar! Welke man is nou sterker dan jij?
Xen, het lijkt me zo heerlijk om te kunnen leunen op een man! Het is wel eng, ik ben alweer 5 jaar alleen. Doe alles zelf, ook zelf een huis gekocht etc. Maar soms is het zo lekker om even NIET alles zelf te hoeven doen en niet alles alleen op te hoeven lossen.

Ondanks dat ik een verschrikkelijke losbol kan zijn, verlang ik ook naar een arm om me heen, en iemand bij wie ik even weg kan kruipen als het wat minder gaat.
zelfstandig kunnen zijn en iemand nodig hebben om te leunen..dat is een goede combi hoor en zeer aantrekkelijk voor een man
@mp: Ik heb serieus altijd gedacht dat mijn nu ex sterker is dan ik..maar doordat ik nu na zo'n lange tijd weer alleen ben en zoveel zelf heb moeten doen en nog steeds doe zie ik gewoon dat ik ook sterk ben..en daar mag ik best trots op zijn..

* en nu moet ik er van huilen* Emomuts die ik ben..
Indi, daar moet je ook trots op zijn! En lekker huilen kan ook geen kwaad!

We zijn wel sterk, echt waar. Maar ook wij voelen rot, en huilen hoort daarbij! Dat is een uitlaatklep.

Echt, ik heb laatst ook zitten janken, ik dacht dat ik er niet meer uitkwam... Ik voelde me even zo verschrikkelijk eenzaam

Huilen mag. Maar vergeet niet hoe sterk je bent, en wat je nu allemaal helemaal zelfstandig bereikt hebt!
*trots op indi is*
Meiden..jullie zijn lief!

En maken me nog meer aan het huilen...*snif*
Ben t niet helemaal met je eens MP, ken genoeg mannen (en vrouwen) die sterker zijn dan ik, maar eerlijk gezegd vind ik dit niet een graadmeter voor het hebben van een relatie. Want wat hebben al die prachtige sterke mannen mij de afgelopen jaren opgeleverd? meer leegte dan dat ik alleen ben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven