Poppenbuggy

28-10-2020 21:05 9 berichten
Ik heb hulp nodig.

Mijn dochter van 3 is helemaal gek van mijn oude babypop. Nu willen we voor Sinterklaas een buggy voor die pop kopen maar de pop is babymaat 62/68.

Is er hier iemand die een poppenbuggy voor een grote pop weet/ kan vinden?

Dank jullie alvast
Alle reacties Link kopieren
Is die pop echt ruim 60 cm?
In eigenlijk elke poppenbuggy past zo'n pop. Mijn nichtje gaat ook zelf in haar Nijntje buggy zitten en die is met haar twee jaar ruim groter dan 60 cm.
:lol:
anoniem_361479 wijzigde dit bericht op 28-10-2020 23:32
0.95% gewijzigd
Je kan ook voor een vintage poppenbuggy kijken op marktplaats :love: Die zijn meestal groter.
Mijn nichtje heeft een gewone poppenwagen van de Intertoys, haar grote babypop past er prima in. Kun je de pop niet meenemen als je een wagen koopt?
lilalinda schreef:
28-10-2020 21:11
Is die pop echt ruim 60 cm?
Euh ja. Gewoon een echte babymaat
ikBedoelHetGoed schreef:
28-10-2020 21:14
In eeigenlijk elke poppenbuggy past zo'n pop. Mijn nichtje gaat ook zelf in haar Nijntje buggy zitten en die is met haar twee jaar ruim groter dan 60 cm.
:lol:
Aha, dat is iets wat ik niet bedacht had...t hoeft natuurlijk ook niet lekker te zitten voor een pop
roxy89 schreef:
28-10-2020 21:52
Mijn nichtje heeft een gewone poppenwagen van de Intertoys, haar grote babypop past er prima in. Kun je de pop niet meenemen als je een wagen koopt?
Goede tip, ga ik doen. Thanks
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij past dat gewoon, Mijn nichtje heeft ook zo'n (oude) grote pop en die zit gewoon in de buggy, met hoofd erbovenuit natuurlijk. In zo'n kinderwagenbakje past het uiteraard niet, maar buggy maakt niet veel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven