Singles Unite: deel 4!!
woensdag 28 oktober 2020 om 23:45
Gaat hard he? Hier komen nu achter elkaar likes. Zit niks tussen. Ik heb zelf een paar likes uitgedeeld maar dat swipen staat me zo tegen. Ik weet nu wat het is en ga rustig aankijken wat er gebeurt.Sabbieehhhh schreef: ↑28-10-2020 23:29Mannen die je op alle andere apps ook al zag neem ik maar even aan. Ik ben ondertussen 4 matches rijker maar ben nog niet erg enthousiast![]()
woensdag 28 oktober 2020 om 23:46
Nou ik vermoed hetzelfde als altijd: niet
donderdag 29 oktober 2020 om 06:50
donderdag 29 oktober 2020 om 08:57
- Hoi!
- Neuken?
- Nee
- ....
donderdag 29 oktober 2020 om 08:59
In mijn regio was het best wisselend, bij NMLK zit een aantal zonderlinge mensen maar ook best wel veel gewone sociale leuke mensen
donderdag 29 oktober 2020 om 09:00
Ja klopt. Het is net Tinder. Ik kan niet zeggen waar ik op afknap, het is gewoon dat ze me niet aanspreken qua foto. Je moet iemand zien en denken: leuk! Ik denk het tegenovergestelde.
donderdag 29 oktober 2020 om 09:00
Lekker vooruitzicht!
donderdag 29 oktober 2020 om 09:01
Gezellig. Je mist niks aan fb dating.Attraverso schreef: ↑29-10-2020 07:45Hier in B werkt de fb dating nog steeds niet...
Heb zaterdag wel een corona proof wandeldate!
donderdag 29 oktober 2020 om 09:07
Andere situatie en tijdlijn..maar ik zit nu ook een beetje in een verschuiving. Ik ben ook even niet zo actief met dates ofzo..even cocoonen met mezelf, en de kinderen als ze er zijn dan..en merk ook dat er een andere behoefte ontstaat.Qiyara schreef: ↑28-10-2020 21:53Lief dat je het vraagt.
Het gemis komt nu pas en dat vind ik lastig om te voelen. Pff.
Dus het gaat met ups and downs. Vandaag een lieve vriendin bij me gehad en heerlijk m'n hart gelucht.
Fijn hoor. Merk sowieso dat ik nu zoveel lieve mensen om me heen heb en ik blij van hen word. Op momenten als deze voel ik daar echt nog meer dankbaarheid voor.
Daten was voor de leuk, ontspanning, plezier en ik stond wel open voor meer maar dat hoefde niet persé.
Dat begint nu toch ook wel wat anders te voelen, geen zin meer in dates voor de leuk, zo leuk waren de meeste ook niet. Ik heb nu meer behoefte aan warmte, echte connectie en anders hoef ik de deur niet uit..vermaak mezelf prima.
donderdag 29 oktober 2020 om 09:10
hey..ik check hem omdat jullie het zeggen en ik heb 9 nieuwe staan bij FB en 26 die mij leuk vinden ?!?!? is dat net als bij Tinder zo'n betaalservice lokkertje van iedereen vindt je leuk maar betaal maar voor je het ziet?..even neuzen 
en 25 afwijzingen verder..was er dus 1 tussen die ik op de foto ook leuk vind
wel handig..ik hoef niet te swipen zo..vraag me alleen af wat nu dan..zij vond mij leuk, ik vond haar leuk..kwam geen match ding te voorschijn ofzo..
en 25 afwijzingen verder..was er dus 1 tussen die ik op de foto ook leuk vind
wel handig..ik hoef niet te swipen zo..vraag me alleen af wat nu dan..zij vond mij leuk, ik vond haar leuk..kwam geen match ding te voorschijn ofzo..
donderdag 29 oktober 2020 om 09:19
Tomcat lekker toch. Cocoonen, daar geniet ik enorm van. Zelfs nu ik net single ben. Herken het gelukkig niet dat het 'alleen op de bank zitten' vervelend is. Ik laat vaak m'n weekenden ongepland en dan komt er vanzelf wat op mijn pad. En zo niet, dan vind ik mijzelf heerlijk gezelschap.
Dat scheelt enorm. En geeft ook zoveel rust.
Jaren terug kon ik dit echt niet zeggen en bleef er een onrust van 'niet alleen willen zijn'.
Denk dat jezelf goed vermaken, een fijne basis is om iemand tegen te komen. Ik zie mezelf ook niet snel meer internet daten, het brengt mij teveel onrust en energie verspilling in mannen die mijn energie eigenlijk niet echt waard zijn.
Lekker geniet van tijd met jezelf!
Jaren terug kon ik dit echt niet zeggen en bleef er een onrust van 'niet alleen willen zijn'.
Denk dat jezelf goed vermaken, een fijne basis is om iemand tegen te komen. Ik zie mezelf ook niet snel meer internet daten, het brengt mij teveel onrust en energie verspilling in mannen die mijn energie eigenlijk niet echt waard zijn.
donderdag 29 oktober 2020 om 09:47
donderdag 29 oktober 2020 om 10:00
Inderdaad. Het wordt er niet beter op.
donderdag 29 oktober 2020 om 10:00
Ik heb geen idee. Zo ver kwam het niet. Maar de bedoeling is dat je kunt chatten. Maar hoe??tomcat schreef: ↑29-10-2020 09:10hey..ik check hem omdat jullie het zeggen en ik heb 9 nieuwe staan bij FB en 26 die mij leuk vinden ?!?!? is dat net als bij Tinder zo'n betaalservice lokkertje van iedereen vindt je leuk maar betaal maar voor je het ziet?..even neuzen
en 25 afwijzingen verder..was er dus 1 tussen die ik op de foto ook leuk vind![]()
donderdag 29 oktober 2020 om 10:13
Dit is echt belangrijk. Ik kan zeggen dat ik het laatste half jaar dit gevoel ook eindelijk ken.Qiyara schreef: ↑29-10-2020 09:19Tomcat lekker toch. Cocoonen, daar geniet ik enorm van. Zelfs nu ik net single ben. Herken het gelukkig niet dat het 'alleen op de bank zitten' vervelend is. Ik laat vaak m'n weekenden ongepland en dan komt er vanzelf wat op mijn pad. En zo niet, dan vind ik mijzelf heerlijk gezelschap.
Ik zie nog zoveel mannen en vrouwen die in paniek raken als ze geen relatie hebben, ze gaan meteen weer op zoek naar aandacht. Vaak houden deze mensen niet genoeg van zichzelf. Ze hebben iemand anders nodig om zich gelukkig te voelen, dat is geen goed uitgangspunt. Zelf ben ik er ook achtergekomen dat ik dit echt heel veel jaren heb gehad en daarom in niet goede relaties bleef zitten.
Een echt goede partner wil je niet veranderen en hij/zij wil jou niet veranderen. Samen geef je en neem je en dan kom je ergens.
donderdag 29 oktober 2020 om 10:18
Mee eens!
Ik ondervond dit ook na altijd in relaties gezeten te hebben. Geen idee wie ik eigenlijk was zonder partner. En daar dus na relatiebreuk eindelijk eens bewust tijd voor genomen. Nu ben ik al zo ver dat ik het als single eigenlijk prima vind. Het gevoel van " nu is het me time". Volledig gericht op mezelf zijn en me er comfortabel bij voelen. Dan is elke relatie leuk voor er bij maar niet meer een must.
Ik ondervond dit ook na altijd in relaties gezeten te hebben. Geen idee wie ik eigenlijk was zonder partner. En daar dus na relatiebreuk eindelijk eens bewust tijd voor genomen. Nu ben ik al zo ver dat ik het als single eigenlijk prima vind. Het gevoel van " nu is het me time". Volledig gericht op mezelf zijn en me er comfortabel bij voelen. Dan is elke relatie leuk voor er bij maar niet meer een must.
donderdag 29 oktober 2020 om 10:45
Die zag ik dus niet
Voor wie het ook niet ziet.. je kan dat balkje bovenin met "Profiel" en "Deze mensen vinden je leuk" opzij scrollen en dan komt matches te voorschijn..lekker duidelijk facebook..dacht dat jullie zo goed waren in user interfaces..
Nou, meteen maar wat gezegd dan..anders krijg ik hier ook weer zo'n dode matches lijst