Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
LaCasa schreef:
27-10-2020 08:48
Wat hebben jullie gedaan dan? Wandelen in het donker, meteen bij iemand thuis afgesproken?
Nee niet thuis afgesproken, als je creatief bent en wil afspreken, dan zoek je een oplossing. Binnen de grenzen van corona proof uiteraard.
Qiyara schreef:
27-10-2020 09:01
Was dat de man waar je al zo mee kon lachen?
Wat leuk dat je date leuk was in elk geval. Hopelijk een vervolg!
Ja klopt!
Wat een fijne update Limo!
Ik had gisteren ook een superdate met mijn Duitser in een grote Duitse stad, heerlijk al zoenend door de stad geslenterd en daarna gegeten in een Japans restaurant. Het klikt zo goed, ongelovelijk! We matchen op heel veel levels. Komend weekend gaan we samen naar een vakantiehuisje, zoveel zin in!
Heerlijk :love: Lekker genieten!
En fijn dat je in Duitsland nog lekker uit eten kunt.
Hyphen schreef:
28-10-2020 07:19
Ik had gisteren ook een superdate met mijn Duitser in een grote Duitse stad, heerlijk al zoenend door de stad geslenterd en daarna gegeten in een Japans restaurant. Het klikt zo goed, ongelovelijk! We matchen op heel veel levels. Komend weekend gaan we samen naar een vakantiehuisje, zoveel zin in!
Super!
Het lijkt ingekakt te zijn hier. We hebben ook zoveel geschreven natuurlijk.
Hopelijk zit er niemand in een dip?
Van het weer zou je er wel in raken....op naar het voorjaar zeg ik 😂
Julus schreef:
28-10-2020 15:04
Het lijkt ingekakt te zijn hier. We hebben ook zoveel geschreven natuurlijk.
Hopelijk zit er niemand in een dip?
Lichte dip hier. Dus in de lunchpauze met een buurman 5 km gaan hardlopen toen de zon nog scheen, nu weer aan het werk en tussendoor even boodschappen gedaan. Gelukkig komende kinderen weer. Nog steeds bewust niet aan het daten, maar mis het fysieke wel.
Ik zit nu sinds vorige week zaterdag binnen en begin er klaar mee te zijn.
Zeker ook in de situatie nieuwe baan en niet echt ingewerkt kunnen worden.
Dus zit wat klusjes te doen. Best lange dagen.

Loopje naar de container in de tuin is mijn uitje 🥳. Maar met dit weer spaar ik het op 😂

Hoop toch voor het weekend van mijn hoofdpijn af te zijn. Het laatste struikelblok.
Hoofdpijn sucks, hopelijk ben je daar snel vanaf. Het zijn inderdaad lange, trieste dagen. Hier regent het keihard.
LaCasa schreef:
28-10-2020 15:46
Lichte dip hier. Dus in de lunchpauze met een buurman 5 km gaan hardlopen toen de zon nog scheen, nu weer aan het werk en tussendoor even boodschappen gedaan. Gelukkig komende kinderen weer. Nog steeds bewust niet aan het daten, maar mis het fysieke wel.
Heeft dat hardlopen je weer energie gegeven? Meestal helpt dat wel tegen dipjes. Fijn dat de kinderen weer komen, gezelligheid in huis. En lekker knuffelen.
Ik kreeg een berichtje van een NMLK man. Weer diegene die al vaker iets stuurde.
Julia_20 schreef:
28-10-2020 15:39
Van het weer zou je er wel in raken....op naar het voorjaar zeg ik 😂
Ik begin nu met een winterslaap. Maak me maar wakker over een half jaar!
Julus schreef:
28-10-2020 16:15
Hoofdpijn sucks, hopelijk ben je daar snel vanaf. Het zijn inderdaad lange, trieste dagen. Hier regent het keihard.
Hier ook met bakken 🌧️🌧️🌧️

Volgens Buienalarm gaat dat zeker nog wel door...
Weer heel veel geschreven hier, heb niet alles bijgehouden 😇

Begin het thuis werken etc ook aardig zat te worden, valt wel wat zwaarder dan toen in april/mei aangezien het nog lekker weer was om naar buiten te gaan. Wel blij dat ik nog kan sporten en loop regelmatig rondje met collega, dat breekt weer beetje de week. Wel wat leuks om naar uit te kijken; vriendin uit Canada gaat trouwen in juni en ben uitgenodigd. Ben al eerder geweest en vond het een fantastisch land, dus erg veel zin in om weer te gaan!

Geen date perikelen hier, nog steeds wat contact lopen maar gesprek bloed al snel dood na 2/3 dagen of gaat het richting seks. Merk dat ik ineens ook veel aan ex date denk en verdrietig gevoel krijg hoe het is gelopen. Stom hoe sommige dingen ineens weer een eigen leven gaan leiden..

Wel leuk dat jullie geslaagde dates hebben gehad Limo en Hyphen! Geniet van het gevoel 😁
Hier gaat alles nog steeds goed. Heerlijk weekend gehad. Zoons ontmoet. Weer heerlijk gegeten, gekletst, met de hond gewandeld enz.

Heel voorzichtig wat mensen ingelicht en tot nu toe nog geen rare reacties gehad. Is toch altijd weer spannend.

Jules, die nmlk meneer is niks?
Julus schreef:
28-10-2020 16:16
Ik kreeg een berichtje van een NMLK man. Weer diegene die al vaker iets stuurde.
Niet die leuke? Of wel?

Ik had op Paiq contact. Woonde dicht bij.
Oh waar woon je?
X en wat zoek je hier
Oh dat is .........blabla, ik ..en jij?

Toen bleef het stil sinds gisteren morgen 😂
Ik was stil omdat ik ff heel druk was met werken. Veel afspraken buiten de deur gehad afgelopen 2 dagen. Welliswaar op 2 meter afstand. Nu mag ik weer thuis op slot........was wel even blij om weer eens bij een klant/collega te zitten.
Hyphen schreef:
28-10-2020 07:19
Fijn!
Sorry. Was even een werk overload en vriendelijke ik die extra taken oppakte etc dus geen puf voor forum. Nu even rust maar nog wel aan t werk ;-)

Ex die tijdje geleden vanaf vakantie belde appte ineens weer. Of ik binnenkort bij m wil komen eten...
Sabbieehhhh schreef:
28-10-2020 18:44
Sorry. Was even een werk overload en vriendelijke ik die extra taken oppakte etc dus geen puf voor forum. Nu even rust maar nog wel aan t werk ;-)

Ex die tijdje geleden vanaf vakantie belde appte ineens weer. Of ik binnenkort bij m wil komen eten...
Is ie leuk of is het niet voor niets een ex?
Limo76 schreef:
28-10-2020 19:05
Is ie leuk of is het niet voor niets een ex?
Hij is leuk en heeft me veel leerpunten gebracht, maar zat boordevol issues.

Ik wil hem best met een bezoekje verblijden maar dan wel vriendschappelijk denk ik.
pavlova schreef:
28-10-2020 17:10
Hier gaat alles nog steeds goed. Heerlijk weekend gehad. Zoons ontmoet. Weer heerlijk gegeten, gekletst, met de hond gewandeld enz.

Heel voorzichtig wat mensen ingelicht en tot nu toe nog geen rare reacties gehad. Is toch altijd weer spannend.

Jules, die nmlk meneer is niks?
Klinkt goed. Je zit lekker op een roze wolk.

Nee die NMLk man is niks.
Sabbieehhhh schreef:
28-10-2020 18:44

Joh! Ik vraag me dan altijd af wat daar achter zit. Ga je het doen? Is hij van lang geleden en een lange relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven