Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Met de kinderen gaan wandelen, F1 kwalificatie gekeken en nu met een wijntje aan het sociaal doen op internet..en Sabbiehh plagen natuurlijk..:D
Gezelligheid. En fijn dat jullie er zijn singles! Dankbaar voor het topic en iedereen die erin zit.
Met je eens qiyara, kan ook heel soms best wat eenzaam voelen als er even niemand antwoord hier :$
Ze kunnen ons wel in een Big Brother huis stoppen met z'n allen..toptelevisie :D Dan ben ik Bart en Sabbiehh..is Sabine uiteraard :D
Ahw :hug:
Eenzaamheid is juist prachtig om naar binnen te keren en jezelf van extra liefde te voorzien.

Mooi je kwetsbaarheid!
Datertje schreef:
31-10-2020 16:08
Waarom zo down lacasa?

Oooo Sab ik weet hoe je je voelt ik moet de komende twee weekenden weer aan het werk.
Ohhh dan steunen we elkaar komend weekend ;-)
tomcat schreef:
31-10-2020 16:11
mag ik 1 Mckroket en 3 kindermenu's?
Sorry, mckroket is het assortiment speciaal vandaag uit.
Qiyara schreef:
31-10-2020 16:15
Gezelligheid. En fijn dat jullie er zijn singles! Dankbaar voor het topic en iedereen die erin zit.
:heart:
Ritmodelanoche schreef:
31-10-2020 09:05
Haha, door dit soort maatregelen wordt het een beetje clownesk allemaal. Sowieso omdat het natuurlijk absoluut niet te controleren/handhaven is :D

Vraagje : merken jullie ook dat het in deze tijden op tinder alleen maar lastiger wordt? Ik behoor inmiddels tot het meubilair op tinder, en hoewel ik in lockdown periodes merk dat er meer matches/mensen op tinder lijken te zijn, lopen gesprekjes sneller dood dan ooit. Wat ik me opzicht wel kan voorstellen, want veel mensen zijn mentaal toch een beetje murw geslagen, maken weinig mee en zitten door de lockdown in combinatie met het sombere weer niet echt hoog in hun energie.... Vroeg me af of jullie dit ook ervaren.
Ook zeker herkenbaar, er is genoeg ‘activiteit’ maar echt een gezellig lopend gesprek voeren is een uitdaging. Merkte dat eerst de mannen snel de gesprekken opstartte, maar moet het nu steeds vaker doen. Opzich niet erg, ben niet van mening dat mannen het altijd maar als eerste moeten doen. Maar geeft wel gevoel dat je beetje meer aan moet trekken om maar zo te zeggen en gezellig houden.
tomcat schreef:
31-10-2020 16:22
Met je eens qiyara, kan ook heel soms best wat eenzaam voelen als er even niemand antwoord hier :$
Ze kunnen ons wel in een Big Brother huis stoppen met z'n allen..toptelevisie :D Dan ben ik Bart en Sabbiehh..is Sabine uiteraard :D
Ehhhh nee. No way dat ik in zo een huis ga of met mijn hoofd op tv... :nope:
Sabbieehhhh schreef:
31-10-2020 16:38
Sorry, mckroket is het assortiment speciaal vandaag uit.
Ze zorgt in ieder geval goed voor de kinderen :flirting:
Redrose, super leuk dat je een zwerfkat hebt geadopteerd! Je krijgt er heel veel liefde voor terug en plezier 🥰

Attra, goed bezig dat je alweer een wandeldate achter de rug hebt en het ook succesvol was! Ik heb mezelf maar op wandeldate genomen en uurtje gelopen haha. Prima weer vandaag 😁

Tom, niks mis mee toch om gewoon even rust te nemen van het daten! Vooral als de apps alleen maar vermoeiend voelt en irritatie oplevert. Herken het ook wel dat je toch ergens gezelschap wil, gelukkig is het hier ook stuk zat haha.

En verder ook zeker blij met ons topic nog steeds, bizar dat we volgens mij al bijna een jaar aan het kletsen zijn! Ookal kennen we elkaar niet in het echt, toch voelt het alsof het wel zo is en persoonlijkheden van iedereen ook leert kennen. Leuk is dat 😊
Sabbieehhhh schreef:
31-10-2020 16:40
Ehhhh nee. No way dat ik in zo een huis ga of met mijn hoofd op tv... :nope:
The masked big brothers?
Julia_20 schreef:
31-10-2020 16:09
Geen kerstfilm hier...🤪.

Gewoon moorden 😂
Ook heerlijk met mooie lijken, kan ik ook van genieten.
Qiyara schreef:
:jump:
Sabbieehhhh schreef:
31-10-2020 16:37
Ohhh dan steunen we elkaar komend weekend ;-)
Jaaah gedeelde smart is halve smart.

Ik zo spaghetti maken zooo zin in!

Tom wat heeft Max gedaan?
Qiyara schreef:
😘
Wat een gezelligheid hier! En Attra een leuke date gehad!

Net thuis.......beetje ranzig van de modder geworden. Douchen eten en gezellig achter de laptop met muziek en een theetje.

Moet eerlijk zeggen dat ik het hier ook wel erg gezellig vind. Ik heb nooit op een forum of iets dergelijks gezeten.
Datertje schreef:
31-10-2020 16:56
Ook heerlijk met mooie lijken, kan ik ook van genieten.

Hahahahaha
Julia als ik mijn school niet ver...piep... had dan was ik anatoom pathaloog geweest.
Datertje schreef:
31-10-2020 18:05
Julia als ik mijn school niet ver...piep... had dan was ik anatoom pathaloog geweest.

En dan samenwerken met Jack of Harry 😂
Ik kijk op sommige momenten weg. Lezen lukt beter.

Ik ben door de vele pesterijen in mijn leven al vroeg gaan werken en zo met wat studie in de avonduren de cijfertjes ingerold.

Verpleging kwam ook in mij op, maar daar heb je die open wonden weer...😎
julia_20 wijzigde dit bericht op 31-10-2020 18:40
9.56% gewijzigd
Datertje schreef:
31-10-2020 08:12
Hahaha dat dacht ik ook. Ik ben er gek genoeg voor.
En? Waar blijf je nou, heb je mijn pm niet gehad? De merlot staat hier al uren op kamertemperatuur te ademen en ik heb boeuf bourguignon gemaakt. Tafel romantisch gedekt met kaarsen en al...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ooo shit gemist. Mijn postvak staat ook zo vol met verzoekjes. Je was mijn 99ste verzoekje voor vanavond keuze keuze keuze
Datertje schreef:
31-10-2020 19:28
Ooo shit gemist. Mijn postvak staat ook zo vol met verzoekjes. Je was mijn 99ste verzoekje voor vanavond keuze keuze keuze
:biggrin: :biggrin: :lol:
Datertje schreef:
31-10-2020 19:28
Ah mooi, dan klopt mijn glazen bol dus wel.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven