Singles Unite: deel 4!!
dinsdag 3 november 2020 om 19:40
dinsdag 3 november 2020 om 19:42
Wat is dit trouwens voor ziek verhaal: https://www.viva.nl/mama/marit-32-over- ... ngerschap/?. Het zou je vrouw maar zijn. Ik hoop dat het verzonnen is door de redactie. Hoewel er ook zat mannen zijn die zoiets zouden flikken, ik vind het laag.
dinsdag 3 november 2020 om 19:46
dinsdag 3 november 2020 om 19:46
Ik ben halverwege gestopt met lezen. Wat verschrikkelijk geschreven. Dramatisch slecht.LaCasa schreef: ↑03-11-2020 19:42Wat is dit trouwens voor ziek verhaal: https://www.viva.nl/mama/marit-32-over- ... ngerschap/?. Het zou je vrouw maar zijn. Ik hoop dat het verzonnen is door de redactie. Hoewel er ook zat mannen zijn die zoiets zouden flikken, ik vind het laag.
dinsdag 3 november 2020 om 19:49
dinsdag 3 november 2020 om 19:52
3 keer hebben we elkaar gezien. Maar precies: je kent elkaar niet maar investeert wel in elkaar een lange tijd. Maar goed, aan de andere kant: er lopen zoveel gekken rond op de datingsites dat ik zoiets heb van: dan maar wachten want deze lijkt echt leuk.Qiyara schreef: ↑03-11-2020 19:49Limo kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Het is nog zo pril. Hebben jullie elkaar nu 2 keer gezien?
Dan investeer je nu toch heel wat weken en je kent elkaar nog niet echt.
Wel fijn dat het uitgesproken is en hij betrokken bij je blijft ondanks dat hij weg is.
dinsdag 3 november 2020 om 19:56
Fijn! Dan zal hij ook vast echt leuk zijn.
dinsdag 3 november 2020 om 19:58
Ah super leuk, dat speelde ik vroeger altijd! Eens kijken of ik ‘m ergens goedkoop op de kop kan tikken. Maar qua spellen vind ik de Switch nu lekker, lekker ouderwets Pokemon en Animal Crossing haha. Hoef ik niet zo bij na te denken
Vandaag gezellig met m’n zus naar tuincentrum geweest vol met kerstspullen, al lekker in de sfeer komen
dinsdag 3 november 2020 om 20:04
Hij is de moeite waard dus ik zou er ook moeite voor doen om dit goed door te komen.
dinsdag 3 november 2020 om 20:05
Gezellig. Je kunt er nu niet vroeg genoeg mee beginnen.Vivi3338 schreef: ↑03-11-2020 19:58Ah super leuk, dat speelde ik vroeger altijd! Eens kijken of ik ‘m ergens goedkoop op de kop kan tikken. Maar qua spellen vind ik de Switch nu lekker, lekker ouderwets Pokemon en Animal Crossing haha. Hoef ik niet zo bij na te denkenMMORPG spellen vind ik verder ook wel leuk in een vrije wereld etc.
Vandaag gezellig met m’n zus naar tuincentrum geweest vol met kerstspullen, al lekker in de sfeer komen![]()
dinsdag 3 november 2020 om 20:06
dinsdag 3 november 2020 om 20:06
In een vliegtuig zit je stil naast elkaar met een mondmasker op.tomcat schreef: ↑03-11-2020 18:50Staat niks bij waar ik last van heb..
Snap er inderdaad ook niks van dat mensen niet gewoon thuis blijven tenzij...maar ik snap ook niet dat de vliegtuigen nog gewoon vliegen..je mag niet met 30 man in een restaurant zitten maar wel met 300 man schouder aan schouder van het ene naar het andere coronagebied vliegen..
Op café zit je te praten, lachen, zeveren,... zittend tegenover elkaar en terwijl kwistig speekseldruppels (met virus) in de lucht te verspreiden.
Bij ons is de horeca 2 weken dicht en beginnen de cijfers nu een paar dagen minder snel te stijgen.
Bewijs geleverd lijkt me.
dinsdag 3 november 2020 om 20:08
Maar qua werk komt het wel goed uit dat hij nu er niet is. We hebben een nieuwe positie en 2 mannelijke collega's willen die beide en die zijn daar nu haantje en haantje over aan het spelen en beiden willen mij in hun kamp..............zit als een soort spagaat er tussen en word helemaal gek van die twee. Zelfs nu zitten ze nog te appen over ik niet dingen kan doordrukken bij de directie. Beiden!!!
Ik wil Zweden spelen, mijn kop ff in het zand steken en er niets van vinden.
dinsdag 3 november 2020 om 21:49
Zwitserland bedoel je?Limo76 schreef: ↑03-11-2020 20:08Maar qua werk komt het wel goed uit dat hij nu er niet is. We hebben een nieuwe positie en 2 mannelijke collega's willen die beide en die zijn daar nu haantje en haantje over aan het spelen en beiden willen mij in hun kamp..............zit als een soort spagaat er tussen en word helemaal gek van die twee. Zelfs nu zitten ze nog te appen over ik niet dingen kan doordrukken bij de directie. Beiden!!!
dinsdag 3 november 2020 om 21:51
Die heb ik ook nog staan. Net begonnen met Vliegende Hollanders.
dinsdag 3 november 2020 om 21:56
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als bij mannen boven de 30 de kans om op tinder iemand te treffen die stiekem al een relatie heeft, wel 30% is.
dinsdag 3 november 2020 om 21:59