Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Is mij ook eens overkomen. Weer in gesprek geraakt met iemand die mij blijkbaar niet meer herkende. Voor jou 10 anderen. Dat was snel klaar.

Soms weet je even niet meer waarom het de vorige keer stopte maar na 3 zinnen wist ik het weer.
Nou ik had een gesprek met een vrouw, die ik al een tijdje wat oppervlakkig ken. We hadden het over kinderen, zegt ze ja, we hadden één kind en dat vond mijn ex goed zo, toen heb ik maar even de tweede er doorgedrukt, omdat ik per se twee kinderen wilde hebben. Terwijl ze eerder al zei dat de relatie al niet heel erg goed meer zat. Ik kreeg niet echt helder of die man er ook wel van op de hoogte was dat hij hieraan mee werkte, toen ze zwanger raakte. Ze bleef daar een beetje in het ongewisse. Vinden jullie dit een alarmbel? ;)
Nou dat "de tweede er even doordrukken" wel ja.
Nogal ja. En dat wreekt zich achteraf altijd al een partij er niet achter staat. Zoiets beslis je samen. Zij wilde haar zin en drukte dat er doorheen. Dan vraag ik me af of ze altijd haar zin wil hebben en of de gevoelens en behoeften van een partner ertoe doen voor haar.
Een man die maar 1 kind wil wel. Van haar kan ik het me wel voorstellen.
Nou nee, niet per sé, maar ik zou er wel over doorvragen.

Er zijn ook vrouwen die alleen een kind nemen en als je dan al 1 hebt snap ik wel dat een 100% broertje/zusje erbij wel zo fijn is..of je nou gaat scheiden of niet.
Dan nog moet je het allebei echt graag willen. Dan ga je niet je zin doordrukken. Het kan niet anders of dit zal altijd tussen ze in gestaan hebben. Niet gelijkwaardig.
Julus schreef:
03-11-2020 12:11
Dan nog moet je het allebei echt graag willen. Dan ga je niet je zin doordrukken. Het kan niet anders of dit zal altijd tussen ze in gestaan hebben. Niet gelijkwaardig.

Nou veel mannen rollen er een beetje in qua kinderen krijgen, waarna ze vervolgens steeds gelukkiger met hun kinderen worden.
Raar want het lijkt me wel een leuke man, ook gezien zijn profieltekst. Maar dat kan hij niet zijn als hij zo'n kort lontje heeft.
tomcat schreef:
03-11-2020 08:19
Dat was Halloween Julia,, St.Maarten komt nog
Ik dacht dat je schreef jammer dat er niet was gelopen.
Julia_20 schreef:
03-11-2020 12:20
Ik dacht dat je schreef jammer dat er niet was gelopen.
Met Halloween wordt toch nooit gelopen?
dido68 schreef:
03-11-2020 12:14
Raar want het lijkt me wel een leuke man, ook gezien zijn profieltekst. Maar dat kan hij niet zijn als hij zo'n kort lontje heeft.
Die leuke tekst kan ie ook gekopieerd hebben.

Kunnen jullie niet even een mooie tekst verzinnen? dan proberen wij mannen hier wel in praktijk of jullie dat goed hebben gedaan :mrgreen:
tomcat schreef:
03-11-2020 12:23
Die leuke tekst kan ie ook gekopieerd hebben.

Kunnen jullie niet even een mooie tekst verzinnen? dan proberen wij mannen hier wel in praktijk of jullie dat goed hebben gedaan :mrgreen:
Ik heb een goede tekst gemaakt, maar dat is hoe ik ben, dus die ga ik niet delen.
Ik denk dat je als man punten scoort door oprechte interesse en belangstelling in de ander.
Inderdaad niet dat gevoel van: voor jou 10 anderen of het maakt niet uit wie het is, als ik maar een vrouw krijg.
Dat het echt om mij gaat maar dat is online sowieso een illusie en komt na de profieltekst.
Niet te lang, niet te kort. Leuke interesses en geen flauwe humor over wat je zogenaamd (niet) bent.
Als een man helemaal geen tekst heeft haak ik gelijk af. Als dat al teveel moeite is ?
dido68 wijzigde dit bericht op 03-11-2020 14:32
0.41% gewijzigd
Julus schreef:
21-10-2020 20:02
Staat los van corona. Is ieder jaar vaste prik rond deze tijd.
Zou het echt universeel zijn?
dido68 schreef:
03-11-2020 11:04
Goedemorgen !
Na Tinder dacht ik Lexa maar eens te proberen..
Had jullie verteld over een man die vanuit het niets geirriteerd reageerde en onze match ging opheffen.
Nu heeft hij mij weer geliked op Lexa..
Omg hij herkent me dus niet eens van Tinder en weet het niet meer :facepalm:
Ik heb op Tinder mannen waar ik 1 date mee heb gehad en die ik heb afgewezen, die mij nog steeds liken. Dan heb je de boodschap niet begrepen volgens mij......

Ik moest vandaag naar kantoor in Papendrecht. Maar jeetje wat druk is het op de weg!
LaCasa schreef:
03-11-2020 11:54
Nou ik had een gesprek met een vrouw, die ik al een tijdje wat oppervlakkig ken. We hadden het over kinderen, zegt ze ja, we hadden één kind en dat vond mijn ex goed zo, toen heb ik maar even de tweede er doorgedrukt, omdat ik per se twee kinderen wilde hebben. Terwijl ze eerder al zei dat de relatie al niet heel erg goed meer zat. Ik kreeg niet echt helder of die man er ook wel van op de hoogte was dat hij hieraan mee werkte, toen ze zwanger raakte. Ze bleef daar een beetje in het ongewisse. Vinden jullie dit een alarmbel? ;)
Ik vind het wel wat zeggen over haar karakter. Ik zou persoonlijk dat een enorme afknapper vinden. Zo ga je niet met je partner om.
Sabbieehhhh schreef:
03-11-2020 09:13
Hahahah lekker dan. Ik kom nooit verder dan tekken eigenlijk :-)
Moet zeggen dat de meer gewelddadige varianten zoals Mortal Kombat dan weer zo over de top zijn dat het eerder grappig wordt dan spannend.
wij slapen nooit.
dido68 schreef:
03-11-2020 11:04
Goedemorgen !
Na Tinder dacht ik Lexa maar eens te proberen..
Had jullie verteld over een man die vanuit het niets geirriteerd reageerde en onze match ging opheffen.
Nu heeft hij mij weer geliked op Lexa..
Omg hij herkent me dus niet eens van Tinder en weet het niet meer :facepalm:
Ooh ik had jaren geleden een date, de beste man wees mij af. Vond me niet aantrekkelijk genoeg zei hij. Een jaar later, (ik had m'n ogen gelaserd en droeg geen bril meer dus zal er vast wat anders uit hebben gezien) krijg ik een cijfer van hem op Paiq met de tekst dat hij me een hele aantrekkelijke vrouw vind en mij graag wilde leren kennen :sarcastic:

Dus ik had de chat aangenomen om even te laten weten dat we al op date waren geweest en ik vriendelijk bedank voor de eer.
Qiyara schreef:
03-11-2020 14:56
Ooh ik had jaren geleden een date, de beste man wees mij af. Vond me niet aantrekkelijk genoeg zei hij. Een jaar later, (ik had m'n ogen gelaserd en droeg geen bril meer dus zal er vast wat anders uit hebben gezien) krijg ik een cijfer van hem op Paiq met de tekst dat hij me een hele aantrekkelijke vrouw vind en mij graag wilde leren kennen :sarcastic:

Dus ik had de chat aangenomen om even te laten weten dat we al op date waren geweest en ik vriendelijk bedank voor de eer.
Wat een sukkel :facepalm:
Qiyara wat moet jij het fijn gevonden hebben om die vent op zijn plaats te zetten, ik zou er toch van genieten...
Haha ja, ik vond het zeker erg grappig en voelde me er goed bij ja :yes:
alongwiththesunshine schreef:
03-11-2020 14:50
Moet zeggen dat de meer gewelddadige varianten zoals Mortal Kombat dan weer zo over de top zijn dat het eerder grappig wordt dan spannend.
Klopt, doe het echt puur ter ontspanning, eng wil ik het niet noemen. Van de week in Ams naar een VR game geweest, dus zelf rondlopen met geweer en vr bril op, zombies schieten, das een potje leuk!!!
Qiyara schreef:
03-11-2020 15:29
Hahaha heerlijk!
Qiyara schreef:
03-11-2020 15:29
Geloof ik graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven