April 2007 - het vervolg

woensdag 18 maart 2009 om 17:13

***April 2007***
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/07Mees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk
29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars
22/12/05
Nina
15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot
04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia
24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj
15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin
23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee
05/01/10
                    naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/07Mees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk
29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars
22/12/05
Nina
15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot
04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia
24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj
15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin
23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee
05/01/10

vrijdag 8 mei 2009 om 11:58

Deze heeft 'm ook als de ander het niet doet
http://www.myswitzerland. ... e-Home_Summer-330925.html
                    http://www.myswitzerland. ... e-Home_Summer-330925.html

vrijdag 8 mei 2009 om 18:32

Hahaha, hoe vind je het Xaloy! Is het gebakje nog aangekomen?
Lara, heb je nog een gezellige middag met Micha gehad?
Heb je een groot feest gepland voor morgen?
Mijn vader, man en zoon gaan morgen met z'n drieen naar de creche, moederdag-knutselen. Erg leuk!
Mams en ik gaan wel even fietsen, als het weer een beetje meezit. Het is hier enorm wisselvallig, dan weer gietende regen, dan ineens weer stralende zon.
Verder niks bijzonders. Finn's pootje gaat steeds beter. Hij is de laatste tijd alleen erg moe. Maar dat ben ik ook, dus wat dat aangaat...
                    Lara, heb je nog een gezellige middag met Micha gehad?
Heb je een groot feest gepland voor morgen?
Mijn vader, man en zoon gaan morgen met z'n drieen naar de creche, moederdag-knutselen. Erg leuk!
Mams en ik gaan wel even fietsen, als het weer een beetje meezit. Het is hier enorm wisselvallig, dan weer gietende regen, dan ineens weer stralende zon.
Verder niks bijzonders. Finn's pootje gaat steeds beter. Hij is de laatste tijd alleen erg moe. Maar dat ben ik ook, dus wat dat aangaat...

vrijdag 8 mei 2009 om 19:38

Misschien door het weer? 
Oh, ik ben Puks bakje op het kdv vergeten te checken... er zat vast een moederdagcadeautje in. Stom!
Morgenmiddag komt familie en zondag een paar vrienden (voornamelijk hockeyteam). Een beetje rustig aan, want ik vind het allemaal druk zat eigenlijk.
Ik wilde eigenlijk volgend weekend wat kinderen uitnodigen, maar het lijkt erop dat we een beetje lastminute op vakantie gaan. Maandag weten we meer, maar als het doorgaat zit ik vrijdag in het vliegtuig naar Zuid-Frankrijk. Heerlijk!
Het was erg gezellig met Micha en Nina. Nina is zo'n zoet lief meisje! Lekker even een taartje met Micha gegeten en dat was leuk. Toch niet druk op kantoor.
                    Oh, ik ben Puks bakje op het kdv vergeten te checken... er zat vast een moederdagcadeautje in. Stom!
Morgenmiddag komt familie en zondag een paar vrienden (voornamelijk hockeyteam). Een beetje rustig aan, want ik vind het allemaal druk zat eigenlijk.
Ik wilde eigenlijk volgend weekend wat kinderen uitnodigen, maar het lijkt erop dat we een beetje lastminute op vakantie gaan. Maandag weten we meer, maar als het doorgaat zit ik vrijdag in het vliegtuig naar Zuid-Frankrijk. Heerlijk!
Het was erg gezellig met Micha en Nina. Nina is zo'n zoet lief meisje! Lekker even een taartje met Micha gegeten en dat was leuk. Toch niet druk op kantoor.

zaterdag 9 mei 2009 om 19:16

Gefeliciteerd Lara en Puk!!
Draakje: Ik vertelde toch dat vrienden van ons bij jou in de buurt wonen. Ze waren hier vandaag op kraamvisite en ze vertelde iets over dat er bij Sjors en Daantje (haar kinderen) een Noah op de kinderopvang zit. Dat blijkt dus jouw Noah te zijn! Toevallig hoor!
Ik heb echt een gek kind.... Net gingen we een stukje lopen. Om de 10 meter liep ze de berm in om een plasje te doen... Fleur denkt dat ze een hondje is!
                    Draakje: Ik vertelde toch dat vrienden van ons bij jou in de buurt wonen. Ze waren hier vandaag op kraamvisite en ze vertelde iets over dat er bij Sjors en Daantje (haar kinderen) een Noah op de kinderopvang zit. Dat blijkt dus jouw Noah te zijn! Toevallig hoor!
Ik heb echt een gek kind.... Net gingen we een stukje lopen. Om de 10 meter liep ze de berm in om een plasje te doen... Fleur denkt dat ze een hondje is!

zaterdag 9 mei 2009 om 22:22

Bedankt voor de felicitaties! We hebben een enorm leuke dag gehad. Vanmorgen ontbijt op bed gekregen van Puk en vriend (compleet met feesthoedje "doe nou op Puk, dat vindt mama leuk!" ). Puk was heel blij met zijn garage. Daarna met z'n drietjes naar de dierentuin en 's middags kwam familie.
Puk is helemaal in zijn nopjes met de brandweerauto van Duplo en de loopfiets was ook een dikke hit. Toen hij die zag riep hij "Miets!" uit en sprong er direct op en crosste weg! Goed, na een meter ging hij bijna op zijn snufferd, maar het begin is er. Niks geen getrut met ernaast lopen.
De lengte is trouwens prima (op de laagste stand).
Vanavond is Puk met mijn moeder meegegaan en zijn vriend en ik uit eten geweest. Wel sloom om alcoholloos te eten op je verjaardag hoor... Maargoed. Het is voor het goede doel.
Morgen slapen we uit en daarna ga ik een heeeeeerlijke cappuccino maken met mijn nieuwe aeroccino van Nespresso. Lara is blij
Morgen komen er nog wat vrienden (vooral mijn hockeyteam) en dan is het wel weer genoeg geweest. Best vermoeiend zo'n verjaardagsweekend.
                    Puk is helemaal in zijn nopjes met de brandweerauto van Duplo en de loopfiets was ook een dikke hit. Toen hij die zag riep hij "Miets!" uit en sprong er direct op en crosste weg! Goed, na een meter ging hij bijna op zijn snufferd, maar het begin is er. Niks geen getrut met ernaast lopen.
De lengte is trouwens prima (op de laagste stand).
Vanavond is Puk met mijn moeder meegegaan en zijn vriend en ik uit eten geweest. Wel sloom om alcoholloos te eten op je verjaardag hoor... Maargoed. Het is voor het goede doel.
Morgen slapen we uit en daarna ga ik een heeeeeerlijke cappuccino maken met mijn nieuwe aeroccino van Nespresso. Lara is blij
Morgen komen er nog wat vrienden (vooral mijn hockeyteam) en dan is het wel weer genoeg geweest. Best vermoeiend zo'n verjaardagsweekend.

zaterdag 9 mei 2009 om 23:39

Klinkt als een leuke dag Lara! Leuk zo'n Aeroccino, wij hebben er op het werk ook 1 die niet meer gebruikt wordt. Hij zat gratis bij het Nespressoapparaat (was een aanbieding) maar omdat ik de enige was die hem af en toe gebruikte moesten we steeds pakken melk weggooien, dus dat was zonde. Ik zit erover te denken om mijn baas te vragen of ik hem niet mag overnemen voor thuis. 
Dropneus, wat toevallig zeg dat Noah op hetzelfde kdv zit als het kindje van jullie vrienden.
Wij hadden ook wel een leuk dagje, man moest vannacht werken dus sliep vandaag, maar ik ben met de meisjes boodschappen gaan doen en kadootjes kopen voor moederdag en de verjaardag van een buurmeisje. 'smiddags gingen de dametjes voor de eerste keer tegelijk naar bed en tukten allebei zo'n 2 uur. Ik heb zelf ook heerlijk 1,5 uur geslapen dus dat was lekker. Daarna ben ik met de 2 meisjes alvast naar de verjaardag gegaan en man kwam later. Was heel gezellig, moeder is indonesisch dus we hebben heerlijk gegeten. Kinderen hebben lekker gespeeld en Yasemin heeft gewoon dik 2 uur in de kinderwagen geslapen tot we naar huis gingen, dus helemaal prima.
Nu ga ik zo lekker mijn bedje in!
                    Dropneus, wat toevallig zeg dat Noah op hetzelfde kdv zit als het kindje van jullie vrienden.
Wij hadden ook wel een leuk dagje, man moest vannacht werken dus sliep vandaag, maar ik ben met de meisjes boodschappen gaan doen en kadootjes kopen voor moederdag en de verjaardag van een buurmeisje. 'smiddags gingen de dametjes voor de eerste keer tegelijk naar bed en tukten allebei zo'n 2 uur. Ik heb zelf ook heerlijk 1,5 uur geslapen dus dat was lekker. Daarna ben ik met de 2 meisjes alvast naar de verjaardag gegaan en man kwam later. Was heel gezellig, moeder is indonesisch dus we hebben heerlijk gegeten. Kinderen hebben lekker gespeeld en Yasemin heeft gewoon dik 2 uur in de kinderwagen geslapen tot we naar huis gingen, dus helemaal prima.
Nu ga ik zo lekker mijn bedje in!

zondag 10 mei 2009 om 09:38

Klinkt als een superleuke dag, Lara.
Fijn dat Puk al meteen op zijn fiets kon.
Drop, wat grappig dat de ouders van Daantje en Sjors die vrienden van jullie zijn! Noah zit in de groep bij hen en wil altijd graag met Sjors spelen. Wat toevallig! Leuk mens is dat trouwens
                    Fijn dat Puk al meteen op zijn fiets kon.
Drop, wat grappig dat de ouders van Daantje en Sjors die vrienden van jullie zijn! Noah zit in de groep bij hen en wil altijd graag met Sjors spelen. Wat toevallig! Leuk mens is dat trouwens
                                    You can't have a  rainbow without a little rain 

zondag 10 mei 2009 om 12:04

Goedenmorgen allemaal
klinkt gezellig Lara, fijne dag vandaag ook!
Vanmorgen een heel lief knutselwerkje gekregen van Finn. Een bakje voor van die notitie-blaadjes. Helemaal beschilderd en met glitters. Hij was er helemaal trots op.
Vandaag een drukke dag, we gaan volgende week al op vakantie, en we moeten nog het een en ander plannen.
Fijn dat Yasemin overal zo goed kan slapen Layla, dat is wel erg handig.
                    klinkt gezellig Lara, fijne dag vandaag ook!
Vanmorgen een heel lief knutselwerkje gekregen van Finn. Een bakje voor van die notitie-blaadjes. Helemaal beschilderd en met glitters. Hij was er helemaal trots op.
Vandaag een drukke dag, we gaan volgende week al op vakantie, en we moeten nog het een en ander plannen.
Fijn dat Yasemin overal zo goed kan slapen Layla, dat is wel erg handig.

zondag 10 mei 2009 om 12:57

zwaai zwaai
bezig met voorbereidingen voor vakantie morgen. daarnaast moet er nog in huis wel eea aan kant en wil ik Koen zijn nieuwe bed nog een keer schilderen zodat het tijdens onze vakantie een beetje uit kan harden. en al zulke klusjes schieten niet op met twee rondhobbelende kleintjes.
ohja drop www.hoeveschoonzicht.nl
                    bezig met voorbereidingen voor vakantie morgen. daarnaast moet er nog in huis wel eea aan kant en wil ik Koen zijn nieuwe bed nog een keer schilderen zodat het tijdens onze vakantie een beetje uit kan harden. en al zulke klusjes schieten niet op met twee rondhobbelende kleintjes.
ohja drop www.hoeveschoonzicht.nl

zondag 10 mei 2009 om 19:57

hee buitenmeis, waar jij heen gaat daarbij hebben wij vlak in de buurt gezeten. Mooi!!!!!! Wij hebben veel gewandeld met Vincent in de rugdrager.
http://www.horizonreizen. ... =500&to=search&s_id=13182
                    http://www.horizonreizen. ... =500&to=search&s_id=13182

zondag 10 mei 2009 om 22:21