Ben je bevriend met een bekende Nederlander?

07-11-2020 16:57 479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bekende Nederlanders hebben vast ook vrienden/goede kennissen die onbekende Nederlanders zijn. Wie van de forummers heeft (of is!) een bekende Nederlander als goede vriend/goede kennis?

TO trapt af: niemand
Niemand.
Ik sta regelmatig vlak naast Rob de Nijs op het schoolplein, telt dat ook?
Ik was ooit hele goede vrienden met Johnny Depp, helaas werd ik toen wakker :-(
Ohnee je vroeg naar bekende Nederlanders :rofl: oeps..
Niemand.....
Dikke vrienden niet, wel bekenden. Wel eens eten met 1. En een ander als zwaaibekende. Waarbij zij ook mijn naam kenn, niet dat ik de stalker ben ofzo :)
Ja. Met 1 van de dj's van Q Music.
ik geef mn bek ook maar een douw
Er was een hele sukkelige -inmiddels BNer- verliefd op mij op de middelbare school en heeft me verkering gevraagd. Nothing to brag about helaas. Verder ken ik wel een radio DJ, vaag. Meer zo van vrienden van vrienden.
sjulia wijzigde dit bericht op 07-11-2020 17:03
0.69% gewijzigd
Een collega van mij heeft een BN’er als beste vriend. Ik vind dat best bijzonder. Bij een andere collega komt er regelmatig een eten.
Wel een keer naast een semi BN-er aan tafel gezeten maar dat was geen succes. Ik had koos platerink niet herkend en vroeg wat hij voor werk deed.....toen was het mis. Maar goed...telt niet.
Vanwege mijn werk mag ik ze wel tot mijn klantenkring rekenen. Zelfs de rijkste persoon van NL. Telt dat ook?
Madeliefjees schreef:
07-11-2020 17:02
Ja. Met 1 van de dj's van Q Music.
Domien, Mattie??
-Nienke- schreef:
07-11-2020 16:59
Ik sta regelmatig vlak naast Rob de Nijs op het schoolplein, telt dat ook?
ja telt ook
Still-i-Rise schreef:
07-11-2020 17:03
Vanwege mijn werk mag ik ze wel tot mijn klantenkring rekenen. Zelfs de rijkste persoon van NL. Telt dat ook?
Ja telt
KamilleT schreef:
07-11-2020 17:02
Een collega van mij heeft een BN’er als beste vriend. Ik vind dat best bijzonder. Bij een andere collega komt er regelmatig een eten.
oh wat leuk!
Still-i-Rise schreef:
07-11-2020 17:03
In mijn vorige baan kwam ik regelmatig mensen uit de Quote 500 tegen. En ook eens een BN’er die ik niet kende, en waarvan ik stomverbaasd was dat ik die twee dagen later ineens op tv zag :)
Niemand.

Wel bij één van de toppers in de klas gezeten vroeger maar dat vroeg je niet. :mrgreen:
Vriendinnetje van mij kende Marco Borsato via vrienden..alweer jaaaren geleden. Zo wist zij al jaaaaren geleden dat hij vreemd ging. ( hij was al met Leontine). pfff.
Hetvrijewoord schreef:
07-11-2020 17:06
Niemand.

Wel bij één van de toppers in de klas gezeten vroeger maar dat vroeg je niet. :mrgreen:
oehh das leuk!
Isabella98765 schreef:
Vriendinnetje van mij kende Marco Borsato via vrienden..alweer jaaaren geleden. Zo wist zij al jaaaaren geleden dat hij vreemd ging. ( hij was al met Leontine). pfff.
Ja daar heb ik ook veel roddels over gehoord van mensen destijds. In ‘t gooi.
Mijn moeder heeft ook met een bekende zangeres van vroeger in de klas gezeten, en mijn schoonvader bij een van de grootste Nederlandse schrijvers.
Ja. Deze persoon is zeer bekend voor veel bekende wereldburgers. En vrijwel iedere BN'er kent hem of haar ook. Ik laat even in het midden of het een hij of zij is.
Ik heb bij een semi BNer in de klas gezeten op de basisschool en een heel bekende nederlander zat een klas lager. Maar vrienden zijn we niet. Gelukkig.
KamilleT schreef:
In mijn vorige baan kwam ik regelmatig mensen uit de Quote 500 tegen. En ook eens een BN’er die ik niet kende, en waarvan ik stomverbaasd was dat ik die twee dagen later ineens op tv zag :)
Hahaha same, ik doe mijn werk en weet natuurlijk wel van sommige dat ze bekend zijn. Maar het blijft apart om bijvoorbeeld "gewoon" gebeld te worden door Jack van Gelder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven