Vriend ontvangt pikante foto's

09-11-2020 15:12 141 berichten
Mijn partner heeft dit weekend opgebiecht -na een paar drankjes- dat een kennis van hem, hem ongevraagd (?) pikante foto's heeft gestuurd via whatsapp.
Hij heeft de dame in kwestie gelijk duidelijk gemaakt dat hij een relatie heeft en de foto's gewist.

Goed afgehandeld, denk ik. En aan de andere kant denk ik; waarom zou deze vrouw gedacht hebben dat zij zulke foto's kan sturen? Dat doe je toch niet zonder aanleiding?
Het is al een tijdje geleden gebeurd.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms erg onzeker ben, maar ook wel duidelijk ben in mijn grenzen. Eigenlijk vraag ik mij af f mijn partner misschien toch aanleiding heeft gegeven. Maar ik krijg daar niet duidelijk antwoord op.
Ik wil ook niet kinderachtig doen. Als hij er niet om gevraagd heeft, dan kan hij er ook niets aan doen.
Als hij er niet om gevraagd heeft, dan kan hij er ook niets aan doen.

Dus dat. En er zijn vrouwen (en mannen) die dat gewoon ongevraagd doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien waren ze ooit (voor jouw tijd) neuktertjes en had ze weer zin?
Let’s go Brandon!
Is het ook een kennis van jou ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vivautrecht85 schreef:
09-11-2020 15:14
Als hij er niet om gevraagd heeft, dan kan hij er ook niets aan doen.

Dus dat. En er zijn vrouwen (en mannen) die dat gewoon ongevraagd doen.
Oké, ik snap ook dat niet iedereen is zoals ik. Ik zou het niet doen als het niet een spannend gesprek was ofzo.
havermout1 schreef:
09-11-2020 15:15
Misschien waren ze ooit (voor jouw tijd) neuktertjes en had ze weer zin?
Nee, zij heeft een open relatie heb ik begrepen en vind mijn vriend aantrekkelijk.
Veel mensen geven er geen fuck om hoor, of iemand al in een relatie zit. De vent die mijn ex-vriendin sjans gaf stond gewoon bij ons voor de deur!
Rozenbotteltjes schreef:
09-11-2020 15:17
Nee, zij heeft een open relatie heb ik begrepen en vind mijn vriend aantrekkelijk.
Dan heeft hij gewoon netjes gehandeld.
Let’s go Brandon!
blijfgewoonbianca schreef:
09-11-2020 15:15
Is het ook een kennis van jou ?
Nee, dat niet. Hij was van plan om mij van het weekend een keer te introduceren, maar dit moest hem eerst van het hart. Ze was dus onderwerp van gesprek omdat hij met mij bij haar langs wilde gaan.
Ik heb daar nu eigenlijk niet zo'n zin meer in en het bezoekje is dus ook niet doorgegaan.

Ik voel me een beetje voor lul staan, zeg maar.
Misschien is er niets aan de hand.
Het kan ook zijn dat hij je dit brokje informatie biedt om zichzelf al een beetje in te dekken. Ik zou hier toch wel ff over willen praten.
Rozenbotteltjes schreef:
09-11-2020 15:17
Tsja, lullig voor jou als hij gehapt zou hebben.
Ze is kennelijk niet bang een blauwtje te lopen en the talk of the town te worden.
Wat denk je er wijzer van te worden om hier van gedachte te wisselen met anderen hierover?

Het is niet alsof je hier concretere antwoorden gaat vinden dan bij je partner. Wat doe je er mee als anderen je gaan 'aanpraten' dat er meer achter moet zitten? Of als anderen zeggen dat er niks aan de hand hoeft te zijn?
Rozenbotteltjes schreef:
09-11-2020 15:19
Nee, dat niet. Hij was van plan om mij van het weekend een keer te introduceren, maar dit moest hem eerst van het hart. Ze was dus onderwerp van gesprek omdat hij met mij bij haar langs wilde gaan.
Ik heb daar nu eigenlijk niet zo'n zin meer in en het bezoekje is dus ook niet doorgegaan.

Waarom wil hij jou daar voorstellen ?
Snap dat je daar geen zin meer in hebt.
Dat bezoekje, daar zou ik ook geen trek in hebben, maar voor lul? Zij staat voor lul. En ik heb het vaker gehoord hoor, dat mensen dit ongevraagd doen.
Rozenbotteltjes schreef:
09-11-2020 15:19

Bij haar langs gaan? Waarom? Dat snap ik dan weer niet. Dat is heel vaag.
Let’s go Brandon!
https://www.androidplanet.nl/tips/verwi ... erughalen/
-Shifty- schreef:
09-11-2020 15:21
Wat denk je er wijzer van te worden om hier van gedachte te wisselen met anderen hierover?

Het is niet alsof je hier concretere antwoorden gaat vinden dan bij je partner. Wat doe je er mee als anderen je gaan 'aanpraten' dat er meer achter moet zitten? Of als anderen zeggen dat er niks aan de hand hoeft te zijn?
Daar heb je gelijk in.
Ik vraag mij af of meer mensen dit hebben meegemaakt en misschien of het normaal is dat je zonder seksuele context pikante foto's gaat sturen.

Ze hebben nog contact, maar dan over andere onderwerpen.
Hij zei ook dat hij haar best wil blokken. Maar dan voel ik mij weer een onzeker zeikwijf.
Oh er zijn genoeg mannen en vrouwen die zonder aanleiding zulke foto’s sturen. Zeker nu in coronatijd en mensen minder reallife actie krijgen.

Heb ook al een tijd een relatie maar heb sinds maart toch zeker van 4 ex scharrels appjes ontvangen met flirterige teksten en van eentje inderdaad een naaktfoto.
Nee, ik wil hem helemaal niet controleren, dan is het hek van de dam. Ik wil niet twijfelen aan zijn goede intenties.
Niet aan jezelf of je partner twijfelen. Sommige mensen zien overal een uitnodiging in om pikante foto's te sturen.
Bijnasoms schreef:
09-11-2020 15:27
Niet aan jezelf of je partner twijfelen. Sommige mensen zien overal een uitnodiging in om pikante foto's te sturen.
:-) voor mij is het gelukkig nieuw. Maar ik vind het wel vervelend.
Ik denk dat je het er gewoon met hem over moet kunnen hebben zonder het nou heel beladen te maken.

Door er zo´n gewicht aan te hangen, hem te verdenken/beschuldigen van uitlokking en de afspraak af te zeggen/beladen te maken, denk ik dat hij volgende keer wel drie keer nadenkt voordat hij open gaat zijn over dit soort dingen.

Dat zou ik willen voorkomen.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 09-11-2020 15:31
26.32% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
09-11-2020 15:22
Waarom wil hij jou daar voorstellen ?
Snap dat je daar geen zin meer in hebt.
Ja, volgens hem is het een leuk mens en ze is erg nieuwsgierig naar mij, blijkbaar.

Ik vind het vooral erg ongemakkelijk.
-Shifty- schreef:
09-11-2020 15:29
Je denkt niet dat door er zo´n gewicht aan te hangen, hem te verdenken/beschuldigen van uitlokking en de afspraak af te zeggen/beladen te maken, dat hij volgende keer wel drie keer nadenkt om open te zijn over dit soort dingen?
Ja, natuurlijk wel.
Ik ga er ook geen drama van maken, daarom ventileer ik hier even.

Het is voor mij niet heel bekend. Zowel als verzender of ontvanger. Natuurlijk heb ik weleens een onbekende piemel op mijn FB-chat gehad, maar dat zijn mannen die ik niet ken. En dan is het wissen en blokken.
Deze vrouw is iemand die hij kent.
Rozenbotteltjes schreef:
09-11-2020 15:31
Ja, natuurlijk wel.
Ik ga er ook geen drama van maken, daarom ventileer ik hier even.

Het is voor mij niet heel bekend. Zowel als verzender of ontvanger. Natuurlijk heb ik weleens een onbekende piemel op mijn FB-chat gehad, maar dat zijn mannen die ik niet ken. En dan is het wissen en blokken.
Deze vrouw is iemand die hij kent.

Als je er maar samen over kan hebben en aan dezelfde kant staat zou ik me er niet druk over maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven