Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
LaFolie schreef:
10-11-2020 10:35
Hier vanmiddag ook een wandeldate. Koffietje halen. Ben benieuwd, moest erg om hem lachen. En heb al sinds augustus niet meer gedate!
Erg om hem kunnen lachen is alvast een goed teken. Veel plezier!
Ik heb het ineens drukker met werk en heb weinig te melden. Ik kijk lekker veel series en wandel. Vandaar dat ik minder aanwezig ben.
tomcat schreef:
09-11-2020 22:51
Ik had een leuke wandeldate vanmiddag, to be continued
Mooi! Kijk je er naar uit om haar terug te zien?
Want leuke wandeldates had ik ook, maar dat terug willen zien gevoel niet.
Sabbieeehhhh hoe leuk! Van waar komt dat ineens, vertel!
Qiyara schreef:
10-11-2020 12:48
Huh?! Wist niet eens dat je aan het daten was. Wat heerlijk!!

Hoelang ken je hem en waar ken je hem van?
Hahah ik was inderdaad van alle apps af. Maar 1 iemand kon toendertijd om medische redenen niet daten. Aantal weken geleden toch gedaan want wel al die tijd contact gehouden en het voelt op dit moment idd als de jackpot @julus😊 Het was eigenlijk goed vanaf moment 1 dat ik hem zag. Geen spelletjes of gedoe, en enorme aantrekkingskracht dus alle vinkjes kunnen afgevinkt 😅 Heb hem ooit via Bumble gescoord :hihi:
@Tomcat, klinkt goed! Benieuwd hoe de 2e date zal zijn. En Lafolie, veel plezier!!
Nou wat fijn!! Super voor je Sabbieehhhh.
Hopelijk een jackpot voor heeeeel wat jaren. Geniet er van!
Qiyara schreef:
10-11-2020 13:42
Nou wat fijn!! Super voor je Sabbieehhhh.
Hopelijk een jackpot voor heeeeel wat jaren. Geniet er van!
Ik houd jullie uiteraard op de hoogte :-) en dank je!
:hyper: :hyper: :lol: :lol:
Sabbieehhhh schreef:
10-11-2020 12:46
Jongens, even een bijzondere update vanuit mij... Ik ben verliefd aan het worden. Zien elkaar ong 3 keer per week en alles voelt zo goed en gaat zo soepel. Iemand die ook niet bang is om uit te spreken dat hij me sneller dan gepland wil zien of me mist. Ben zelf nog een beetje in de war maar wat voelt dit fijn!
:hyper: :hyper: :cheer2: :lol:

Wat leuk!!!
tomcat schreef:
09-11-2020 22:53
Ja en nee..als je een keer een bob ross workshop doet dan zal het je verbazen hoe weinig je moet kunnen om iets te maken wat ergens op lijkt. Tekenen met potlood is veel moeilijker dan schilderen wat dat betreft..met verf lijkt het al snel iets
Bob Ross doet toch meer een trucje dan dat hij zich bezighoudt met serieuze schildertechnieken? Het is natuurlijk ook geen toeval dat hij vooral bergen, bomen en water schilderde.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Wat een leuke updated Tom, Folie en Sabbieh! 🙌 Dat brengt weer wat positiviteit en liefde hier. Hopelijk bloeit het op tot was moois. Vooral bij jou Sabbieh klinkt het al heel steady! Hoe lang zijn jullie nu aan het daten en wonen jullie dicht bij elkaar? 3x per week is best intens!

Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang 😅
Vivi3338 schreef:
10-11-2020 15:58
Wat een leuke updated Tom, Folie en Sabbieh! 🙌 Dat brengt weer wat positiviteit en liefde hier. Hopelijk bloeit het op tot was moois. Vooral bij jou Sabbieh klinkt het al heel steady! Hoe lang zijn jullie nu aan het daten en wonen jullie dicht bij elkaar? 3x per week is best intens!

Hier hetzelfde als Julus, drukste periode bij mij op werk nu en daarnaast gewoon gezellig met vrienden en familie. Beetje wandelen en films, opzich prima! Mis stiekem wel beetje nu om contact te hebben met iemand ‘’speciaal’’ en sta wel weer open om af te spreken. Maar voorlopig komt geen 1 gesprek op gang 😅
Hey Viv, we zijn nu een maandje aan het daten. En ja we wonen op ong 20 minuten reisafstand van elkaar dus helemaal prima te doen. Beiden ook redelijk flexibel in het plannen van eigen rooster dus dat maakt het makkelijker. Morgen zie ik hem alweer 😅🤭

De grap is, ik miste het dus oprecht niet, maar nu dit zo is ben ik ineens 1 homp knuffel geworden🙄
Sabbieehhhh schreef:
10-11-2020 13:39
Hahah ik was inderdaad van alle apps af. Maar 1 iemand kon toendertijd om medische redenen niet daten. Aantal weken geleden toch gedaan want wel al die tijd contact gehouden en het voelt op dit moment idd als de jackpot @julus😊 Het was eigenlijk goed vanaf moment 1 dat ik hem zag. Geen spelletjes of gedoe, en enorme aantrekkingskracht dus alle vinkjes kunnen afgevinkt 😅 Heb hem ooit via Bumble gescoord :hihi:

Leuk!!!!
Wat heerlijk voor je Sabbiehh! Vandaar dat je zo stil was de laatste tijd ;-D
Ja Tom, Sabieh heeft gewoon even sneaky een leuke vent gescoord. En al een maand aan het daten, wat goed voelt en makkelijk gaat. Ik vind dit een hele mooie plottwist hier op het topic.

Zo is er niks en zo zit je weer in de lift.

Ik was ook stilletjes maar heb niks op te biechten :-D

Wel leuk: ik ga een wandeling met wat collega's doen. En deze week toch voor werk op pad. Bij wijze van uitzondering.
En binnenkort komt mijn moeder op visite. Ik ben bijna jarig.

Voor mij geen liefdesverhaal dit jaar, maar ik vermaak me prima.

Enne..zou het dan toch waar zijn dat de TO van dit topic altijd een nieuwe lover scoort? Ik was de uitzondering geloof ik. :hihi:
Vivi3338 schreef:
10-11-2020 15:58

Met wat geluk ben jij binnenkort ook aan de beurt. Het kan snel gaan!
Het vorige deel ging dan ook wel mega snel Julus. Die van jou staat met open armen op je te wachten ergens op een moment dat je het niet beseft.
Let maar op.
Ik had deel 2 geopend, maar nog geen succes haha. Maar geloof ook wel dat als het goed zit, het heel snel kan gaan!

Heb net weer een TooGoodToGo suprise box weten te bemachtigen, daar kan ik dan wel weer enthousiast van worden en benieuwd wat erin zit morgen 😁 Laatste keer bij een andere bakker gehaald en viel niet tegen! 2 hele desem broden en wat kleine dingen voor €4,50!
Haha die Sabbie.... heerlijk hoor!!

Mijn dochter is trainen vanavond en ik zit lldl te kijken (doe ik normaal pas de volgende dag) en zelfs bij de ouwetjes zit de vrouw er niet meer op te wachten dat ze gered wordt. Is dat niet gewoon het probleem. We worden te zelfstandig. We willen niet eens kaasblokjes snijden terwijl manlief voetbal kijkt @(

Ik vind het heerlijk om hier te lezen, maar ik ben te druk om mee te schrijven merk ik en om nog te reageren als ik 4 bladzijde verder ben is ook weer zo raar.

Jules waar is je pagina van de kerstbomen?
Wat een liefde in de lucht, heerlijk!!!

Mijn dochter heeft planet coaster op de PlayStation 4 gekocht we zitten al de hele middag te bouwen terwijl ze eigenlijk moet leren.
Ik ben een slechte moeder :facepalm:
Hahahh onder andere. Maar nieuwe baan en dit was natuurlijk allemaal nogal overweldigend dus zat lekker in een bubbel.

Julus, zijn we nou ook nog beiden bijna jarig?
Leuke berichten tomcat, LaFolie en Sabbieh! Succes met daten.
Qiyara schreef:
10-11-2020 17:49
Het vorige deel ging dan ook wel mega snel Julus. Die van jou staat met open armen op je te wachten ergens op een moment dat je het niet beseft.
Let maar op.
We gaan het meemaken ( of niet). Het is nog maar de vraag of we hier dan nog bestaan O_O
Datertje schreef:
10-11-2020 18:22
Haha die Sabbie.... heerlijk hoor!!

Mijn dochter is trainen vanavond en ik zit lldl te kijken (doe ik normaal pas de volgende dag) en zelfs bij de ouwetjes zit de vrouw er niet meer op te wachten dat ze gered wordt. Is dat niet gewoon het probleem. We worden te zelfstandig. We willen niet eens kaasblokjes snijden terwijl manlief voetbal kijkt @(

Ik vind het heerlijk om hier te lezen, maar ik ben te druk om mee te schrijven merk ik en om nog te reageren als ik 4 bladzijde verder ben is ook weer zo raar.

Jules waar is je pagina van de kerstbomen?
Die staat in de thuis pijler. Erg blij word ik er van!
Vivi3338 schreef:
10-11-2020 17:59
Ik had deel 2 geopend, maar nog geen succes haha. Maar geloof ook wel dat als het goed zit, het heel snel kan gaan!

Heb net weer een TooGoodToGo suprise box weten te bemachtigen, daar kan ik dan wel weer enthousiast van worden en benieuwd wat erin zit morgen 😁 Laatste keer bij een andere bakker gehaald en viel niet tegen! 2 hele desem broden en wat kleine dingen voor €4,50!
Verrassingsboxen zijn altijd leuk. Hoop dat het je weer bevalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven