meiden 35-45 jr omg haarlemmermeer gezocht!!

08-05-2009 22:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

ik ben een vlotte vrouw, jong van geest, bijna 40 !!! Ik ben op zoek naar nieuwe contacten om gewoon leuke dingen te doen! Heb brede interesse en ga graag naar buiten met mijn honden! Ga graag naar een concert, hou van lekker koken, goeie gesprekken en genieten van de mooie dingen van het leven! Hou wel van wat diepgang en van lol maken!

Tot mails!!

Sunflower
Hai Sun, ik ben 38, single en sinds kort woon ik ook in Haarlem en het lijkt me leuk om wat meer mensen in deze fijne stad te leren kennen, dus bij deze bied ik me aan misschien minpuntje: ben niet echt heel dol op honden, prima om mee te wandelen maar ik hoef er geen contact mee
Ha Reggie,

ik woon zelf niet in haarlem maar is wel goed te doen qua afstand voor mij! Leuk! Ik wil je wel mijn mailadres geven maar liever niet op het forum zetten? eh... even denken wat is handig??

groetjes Sunflowers
Hoi meiden,

ik woon vlakbij Haarlem, ben 41 en single en lijkt me gezellig om me bij jullie aan te sluiten en nieuwe mensen te leren kennen. Ik geef mijn mailadres voor de zekerheid: petra1602@hotmail.com. Groetjes, Petra
Hallo allemaal!

Ik ben 38, woon in Amsterdam en ben ook op zoek naar nieuwe contacten. Lijkt me leuk om af te spreken en te zien of het klikt!

Is het een idee om binnenkort eens op een terrasje samen te komen en een drankje te doen? De plaats is voor mij niet belangrijk (hoewel ik wel afhankelijk ben van openbaar vervoer), Haarlem, Amsterdam, gil maar iets

Groetjes!
hee meiden leuk!

sorrie beetje late reactie, terras is wat mij betreft wel een leuk idee, stuur wel een berichtje via viva, zet mijn mail liever niet op t forum!

groetjes Sunflowers
hoi Vircy, en Petra, jullie hebben mail!!!

groetjes Sunflowers!
Hi girls, wat leuk allemaal, lijkt me hartstikke gezellig om elkaar binnenkort ff te ontmoeten. Volgens mij heb ik van allemaal email gekregen en ff een voorstel rondgestuurd! Hoor het wel!
Voor wie er is of nog aan wil sluiten: als jullie het leuk vinden: ik heb komende vrijdagavond een borrel georganiseerd om uurtje of half negen in Cafe de Roemer, aan de botermarkt in Haarlem! Leuk als je komt!!!
hee girls!!!!!!!!!!!!!!!!! Was t leuk?????
Het was een erg geslaagde avond!!! Echt Lijkt me hartstikke leuk om nog eens te doen.....of ander voorstel is ook prima natuurlijk Hoor graag weer van jullie, groetjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven