Biden vs Trump deel 2
zondag 8 november 2020 om 12:42
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
dinsdag 10 november 2020 om 22:02
Het is mijn doel ook niet om jou te overtuigen dat Biden seniel is. Ik geef mijn mening. Net zoals jij doet. En ik kan best begrijpen dat je net zo weinig waarde hecht aan mijn mening als dat ik aan jouw mening doe.
Let’s Go Brandon!
dinsdag 10 november 2020 om 22:04
Hoop doet leven.
Net weer even een blik op de tellingen geworpen.
Daar gaan niet heel grote veranderingen komen als ik het zo inschat, tenzij er ineens gekke dingen gebeuren die ik niet voorzie.
Ik vrees voor de republikeinen dat ze het echt moeten gaan hebben van fraudeclaims of supreme court.
Ook dat lijkt me vergezocht.
dinsdag 10 november 2020 om 22:04
dinsdag 10 november 2020 om 22:06
Het zijn toch twee kampen blijkbaar? als je tegen Biden voor President bent, ben je automatisch Trump fan, of aanhanger of weet ik wat er allemaal is geroepen in dit topic pagina's lang.
Dan denk ik dat we jou ook wel even kunnen weg zetten als Biden fan..
Het werkt helaas twee kanten op.
dinsdag 10 november 2020 om 22:07
dinsdag 10 november 2020 om 22:09
Het is natuurlijk wel een beetje gek dat Trump weg komt met zoveel seksistjsche opmerkingen e.d. tijdens interviews rn op tapes.Abyss schreef: ↑10-11-2020 22:06Het zijn toch twee kampen blijkbaar? als je tegen Biden voor President bent, ben je automatisch Trump fan, of aanhanger of weet ik wat er allemaal is geroepen in dit topic pagina's lang.
Voor Biden is dan een vaag YouTube filmpje genoeg om hem weg te zetten als handtastelijk. Blijf het een apart fenomeen vinden.
dinsdag 10 november 2020 om 22:12
Abyss schreef: ↑10-11-2020 22:06Het zijn toch twee kampen blijkbaar? als je tegen Biden voor President bent, ben je automatisch Trump fan, of aanhanger of weet ik wat er allemaal is geroepen in dit topic pagina's lang.
Je hoeft geen fan van Biden te zijn. Als zijn beleid jou niet aanstaat en je daarom op Trump zou stemmen, is dat prima. Zou ik ook doen. Maar ik zou Trump's wangedrag vervolgens niet verdedigen en allerlei ellende van Trump proberen goed te praten. Ik ben geen fan van de man; ik heb alleen nog een grotere hekel aan de ander.
Jij doet niet anders dan Trump goedpraten. Dat is behoorlijk vreemd voor iemand die alleen op hem zou stemmen omdat het beleid van Biden je niet aan zou staan.
O en qua Biden's beleid kom je trouwens niet verder dan: hij is links. O en Corona natuurlijk.
dinsdag 10 november 2020 om 22:13
Trump heeft geluk dat wij de rechters zijn die hem gaan vrijspreken ondanks alle bewijzen. En Biden de pech dat wij de rechters zijn die hem veroordelen nadat we een vaag youtube filmpje hebben gezien. Ik begrijp je zorgen.Quaintrelle schreef: ↑10-11-2020 22:09Het is natuurlijk wel een beetje gek dat Trump weg komt met zoveel seksistjsche opmerkingen e.d. tijdens interviews rn op tapes.
Voor Biden is dan een vaag YouTube filmpje genoeg om hem weg te zetten als handtastelijk. Blijf het een apart fenomeen vinden.
Let’s Go Brandon!
Ben jij toevallig leerkracht?
Je blijft zo geduldig alles uitleggen.
Ik vind het knap!
Nou laat ik je even helpen om die fascinatie te voeden. Ik ben een realist en geen idealist. Ik ben een denker en geen voeler. Ik ben een feiten- en begripsmens, geen meningen- onderbuikgevoelensmens. Ik heb verder maar weinig met emoties en gevoel.
Waar ik al helemaal niks mee heb, is de slachtofferrol. Als die mensen vinden dat ze genaaid worden door Trump dan moeten ze in actie komen. Zo niet, dan moeten ze niet zeuren.
En daarnaast heeft de ene geluk in zijn leven en de andere pech, het is wat het is, maar ik kan me echt niet druk maken over de ellende van andere mensen, behalve degene die ik goed ken en dicht bij me staan. En zelfs daar heb ik het vaak niet, omdat ze het gewoon zelf verkloten.
spell68 wijzigde dit bericht op 10-11-2020 22:50
0.20% gewijzigd
dinsdag 10 november 2020 om 22:15
Niet iedereen is daarom een Trump fan of aanhanger.Quaintrelle schreef: ↑10-11-2020 22:09Het is natuurlijk wel een beetje gek dat Trump weg komt met zoveel seksistjsche opmerkingen e.d. tijdens interviews rn op tapes.
Als men uit de keuze van twee kandidaten de een liever zit winnen dan de ander, ben je geen aanhanger.
althans als het om Biden gaat niet..
Zou het dan ook zo kunnen zijn voor iemand die liever Trump ziet winnen dan een Biden.. maar niet meteen een Trump fan is?
We moeten kiezen tussen deze twee kandidaten. het kon bij allebei wel een stuk beter.. eigenlijk allebei redelijk armoedig..
dinsdag 10 november 2020 om 22:17
Hetvrijewoord schreef: ↑10-11-2020 22:13Ben jij toevallig leerkracht?
Je blijft zo geduldig alles uitleggen.
Ik vind het knap!
dinsdag 10 november 2020 om 22:44
Ja, zo zag ik gisteren ergens dat ooievaars dakpannen stelen in een complot om het ons koud te laten krijgen.
Dit zodat we de kachel een paar graden hoger zetten en ze warm de winters op onze daken kunnen doorbrengen.
Ben ik nu ook een whistleblower?
(zo komen die complotten ongeveer op mij over).
dinsdag 10 november 2020 om 23:06
Zo goed als zeker, the gateway pundit is nogal conservatief, Cassandra Fairbanks is echter een zeer serieuze journaliste.
Judical Watch wilde het fact checken, kreeg geen antwoord en begon een rechtszaak. Secret service gaf toe dat het rapport van dit voorval
Uit 2009 vernietigd is conform de bewaarstandaard. Dit is 1 vd vele verhalen, vrouwelijke secret agent wilden niet meer op Joe passen!
In onderstaande link kun je het originele verhaal en dat van judical watch vinden.
https://www.thegatewaypundit.com/2020/ ... irlfriend/
Feitenvrije reacties en geroep vanuit de onderbuik laat ik anderen over....
dinsdag 10 november 2020 om 23:10
Duidelijk, dankjewel. Wel interessant dat Trump juist inspeelt op gevoel!spell68 schreef: ↑10-11-2020 22:13Nou laat ik je even helpen om die fascinatie te voeden. Ik ben een realist en geen idealist. Ik ben een denker en geen voeler. Ik ben een feiten- en begripsmens, geen meningen- onderbuikgevoelensmens. Ik heb verder maar weinig met emoties en gevoel.
Waar ik al helemaal niks mee heb, is de slachtofferrol. Als die mensen vinden dat ze genaaid worden door Trump dan moeten ze in actie komen. Zo niet, dan moeten ze niet zeuren.
En daarnaast heeft de ene geluk in zijn leven en de andere pech, het is wat het is, maar ik kan me echt niet druk maken over de ellende van andere mensen, behalve degene die ik goed ken en dicht bij me staan. En zelfs daar heb ik het vaak niet, omdat ze het gewoon zelf verkloten.
dinsdag 10 november 2020 om 23:26
Tsja, als ze nou nog massaler op hem gestemd hadden, had Trump de kans gekregen deze belofte waar te makenkadanz schreef: ↑10-11-2020 21:34Trump beloofde wel aan 20 miljoen Amerikanen een alternatief voor Obama-care. Vorige maand nog 3x live op tv. Deze mensen dreigen onverzekerbaar te raken en (voor een deel) dood te gaan omdat ze niet eens een potje insuline kunnen betalen. Dat is effe wat anders dan die duizend euro van Rutte.
Dit is wel een enorm kiezersbedrog van Trump. Met dodelijke gevolgen.
Naar zijn zeggen zou het much better cheaper zijn.
Was een enorm zwart gekaft boek dat aan een journalist getoond werd door Kayleigh McEnany.
heb ook een foto met een lege pagina voorbij zien komen toen ze er in bladerde
Wie weet, als eventuele fraude bewezen is de legale stemmen geteld zijn krijgt hij de kans ms wel?
Biden beloofde ook beleid en standpunten pas na de verkiezen bekend te maken.
dinsdag 10 november 2020 om 23:27
Idd, dat doet hij en dat lukt hem heel aardig. Zelfs op Viva forum zijn er mensen die negatieve gevoelens tegen hem voegen net als zoals er mensen zijn die positieve gevoelens bij hem voelen. Je kunt hem iig niet ontzeggen dat het een kleurrijk figuur is die altijd de aandacht trekt, positief of negatief.
dinsdag 10 november 2020 om 23:28
Onderstaand een gesprek met Giuliani met wat de republikeinen voor het gerecht willen brengen.
https://www.youtube.com/watch?v=0xurB9T ... =NewsmaxTV
https://www.youtube.com/watch?v=0xurB9T ... =NewsmaxTV
dinsdag 10 november 2020 om 23:31
Quaintrelle schreef: ↑10-11-2020 22:09Het is natuurlijk wel een beetje gek dat Trump weg komt met zoveel seksistjsche opmerkingen e.d. tijdens interviews rn op tapes.
Trump kwam er niet mee weg.
Het is overal gepubliceerd en terug te vinden.
Maaaaaaaaar de achterban van Trump heeft er geen problemen mee, of laat ik het anders zeggen: Blijft toch op hem stemmen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 10 november 2020 om 23:34
We hebben het net over vage anonieme bronnen en dan begin je over het gedebunkte verhaal uit de Atlantic
Bewezen dat in tegenstelling wat het artikel beweerde de helikopter niet mocht vliegen vanwege de mist. Daarnaast een grote groep mensen die er bij waren in Frankrijk met naam en toenaam het artikel ontkracht hebben, waaronder John Bolton.
Biden noemde daarentegen soldaten stupid bastards.... https://youtu.be/whY71N9eVQ4
dinsdag 10 november 2020 om 23:45
Hi, I’m Joe Biden, and together in this election we can beat Joe BidenUSAfan2020 schreef: ↑10-11-2020 23:34We hebben het net over vage anonieme bronnen en dan begin je over het gedebunkte verhaal uit de Atlantic![]()
Bewezen dat in tegenstelling wat het artikel beweerde de helikopter niet mocht vliegen vanwege de mist. Daarnaast een grote groep mensen die er bij waren in Frankrijk met naam en toenaam het artikel ontkracht hebben, waaronder John Bolton.
Biden noemde daarentegen soldaten stupid bastards.... https://youtu.be/whY71N9eVQ4
Let’s Go Brandon!