Biden vs Trump deel 2

08-11-2020 12:42 3064 berichten
Alle reacties Link kopieren
De verkiezingen zijn voorbij! Of toch niet? Wat zullen de komende maanden brengen?

Vervolg op deel 1: actueel/biden-versus-trump/list_messages/468600/127
Rosabella1 schreef:
10-11-2020 20:33
Ja dat vinden die 17 miljoen andere 'kenners' ook.
Ik vind jouw bijdragen in dit topic inhoudelijk zwak. Daarnaast kom je negatief op mij over. Misschien maakt dit topic je niet een fijner mens zeg maar.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
spell68 schreef:
10-11-2020 20:36
President.

Arizona en Georgia kunnen nog rood kleuren, want zover ik weet zijn het vooral militaire stemmen zijn die nog geteld moeten worden en die neigen meer Republikeins te stemmen/ Daarnaast denk ik dat zijn grootste kansen via de rechter Pennsylvania en Nevada zijn. Hij heeft echt nog alle kansen.

Die militaire stemmen waren toch wel op tijd binnen hoop ik he? Want als ze ook maar iets te laat waren, zou het ingaan tegen de wil van het volk om ze alsnog mee te tellen.

Toch?
spell68 schreef:
10-11-2020 20:45
Lijkt me wel toch; Arizona 15.500 stemmen voor met nog 80,000 stemmen te tellen en Georgia iets van 10.000 stemmen voor met nog zo'n 40.000 te tellen.

En rechtszaken hebben niks met grondwettelijke logica te maken.

232+20+16+11 is bij ons thuis gewoon al 279 of is dat grondwettelijk gezien een onlogische rekensom, want dan moet je me even corrigeren.
Grondwettelijk gezien zijn het de kiesmannen natuurlijk die de president uiteindelijk verkiezen, dus grondwettelijk gezien weet ik niet of je die som zo mag maken. Wel flauw dat je militaire mail in ballots anders lijkt te behandelen als je de andere deed gisteren..

Maar goed, je mag blijven hopen van mij.
De schaamte voorbij en maar chaos creëren...

White House tells federal agencies to proceed with plans for Trump’s February budget in latest sign of election defiance

https://www.washingtonpost.com/us-polic ... -election/
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:49
Wat ik lastig vind aan het gedrag van Trump is dat hij nu niet zichtbaar is, behalve op de golfbaan en op Twitter.
Er is een pandemie en hij vliegt naar Virginia. Obamacare wordt besproken en waar is Trump? Trump is ook de president van al die Amerikanen die zometeen zonder zorgverzekering zitten. Miljoenen mensen die geraakt worden en het boeit hem niet. Onbegrijpelijk! Onbegrijpelijk!

Trump heeft zelf Obamacare half afgebroken en er helemaal niets voor in de plaats gebracht. Hij vindt het geen probleem dat miljoenen mensen straks zonder ziektekostenverzekering zitten; het is zijn beleid.
kadanz schreef:
10-11-2020 20:50
Waar is Trump Spell68?
Dat weet zij/hij toch niet? Zelfs Biden weet dit niet :whistle:
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
julius schreef:
10-11-2020 20:52
Die militaire stemmen waren toch wel op tijd binnen hoop ik he? Want als ze ook maar iets te laat waren, zou het ingaan tegen de wil van het volk om ze alsnog mee te tellen.

Toch?
Als ze de kieswet van de betreffende staat overtreden dan zeker. En als de democraten dat idee hebben, moeten ze een rechtszaak beginnen, we hebben het idee daarvan niet voor niets uitgevonden.
julius schreef:
10-11-2020 20:54
Trump heeft zelf Obamacare half afgebroken en er helemaal niets voor in de plaats gebracht. Hij vindt het geen probleem dat miljoenen mensen straks zonder ziektekostenverzekering zitten; het is zijn beleid.
Hij wil president blijven en laat miljoenen mensen in de steek: corona nog niet eens op het hoogtepunt en de IC-capaciteit is niet voldoende. En dan nog SCOTUS en Obamacare. Miljoenen mensen! WTF!
USAfan2020 schreef:
10-11-2020 20:20
Zou graag de beelden en het officiële verslag lezen van het moment dat Joe zijn handjes niet vd borsten van de vriendin van een secret service agent kon houden tijdens een fotomomentje. De agent is door 4 collega's van Biden afgetrokken en de volgende dag overgeplaatst.
Beelden en officiële verslagen zijn later vernietigd.
Er is nog wat op youtube te vinden over dat voorval.

Wat Biden gevaarlijk maakt is zijn sullige uiterlijk. Dat seniele waardoor iedereen denkt ach hij weet niet beter. Net zoals Herbert the Pervert uit Family Guy.
Let’s Go Brandon!
Lange-met-een-korte schreef:
10-11-2020 21:00
Er is nog wat op youtube te vinden over dat voorval.

Wat Biden gevaarlijk maakt is zijn sullige uiterlijk. Dat seniele waardoor iedereen denkt ach hij weet niet beter. Net zoals Herbert the Pervert uit Family Guy.
Heb je een link voor me? Want ik heb net gezocht en kon niks vinden op YT.
zurimat schreef:
10-11-2020 20:52
Grondwettelijk gezien zijn het de kiesmannen natuurlijk die de president uiteindelijk verkiezen, dus grondwettelijk gezien weet ik niet of je die som zo mag maken. Wel flauw dat je militaire mail in ballots anders lijkt te behandelen als je de andere deed gisteren..

Maar goed, je mag blijven hopen van mij.
Tuurlijk, maar mocht dat het geval zijn dan lijkt het me stug dat er 10 kiesmannen overstappen.

Ik behandel helemaal niets anders. Ik zeg alleen dat zover ik weet de stemmen die nog geteld moeten worden vnl militair zijn. Ik weet niet wat jij er nu weer van maakt.

En ik hoop helemaal niks. De enige reden waarom ik Trump prefereer is, omdat ik niks met het beleid van de democraten heb. Maar als de Republikeinen de senaat houden dan maakt het me totaal niet uit wie er wint.

Je bent alleen voorbarig net zoals de halve wereld en ik houd graag alle opties open tot iets definitief is.

Overigens neem ik aan, dat militaire biljetten andere regels kennen, aangezien militairen in de meest onbewoonde uithoeken moeten kunnen stemmen. Die zijn niet binnen een dag binnen.
spell68 schreef:
10-11-2020 21:04
Tuurlijk, maar mocht dat het geval zijn dan lijkt het me stug dat er 10 kiesmannen overstappen.

Ik behandel helemaal niets anders. Ik zeg alleen dat zover ik weet de stemmen die nog geteld moeten worden vnl militair zijn. Ik weet niet wat jij er nu weer van maakt.

En ik hoop helemaal niks. De enige reden waarom ik Trump prefereer is, omdat ik niks met het beleid van de democraten heb. Maar als de Republikeinen de senaat houden dan maakt het me totaal niet uit wie er wint.

Je bent alleen voorbarig net zoals de halve wereld en ik houd graag alle opties open tot iets definitief is.

Overigens neem ik aan, dat militaire biljetten andere regels kennen, aangezien militairen in de meest onbewoonde uithoeken moeten kunnen stemmen. Die zijn niet binnen een dag binnen.
Niet alleen militaire stemmen, maar ook stemmen van expats bvb.

Ik geloof trouwens niet dat ze voor een wending zullen zorgen, maar we zullen zien.
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:27
Dank je wel, ik heb er inderdaad best wel kijk op ja.
Dat verberg je anders wel erg goed.
Je uitspraken doen het niet vermoeden.
DerryGirl schreef:
10-11-2020 21:04
Heb je een link voor me? Want ik heb net gezocht en kon niks vinden op YT.
https://youtu.be/bXdIVEJxA3A
Let’s Go Brandon!
DerryGirl schreef:
10-11-2020 20:39
Tegenstanders in de media en celebrities zijn niet de mensen die gestemd hebben. Dus ik snap de vergelijking niet.
Oh die mensen stemmen niet?

In de media werken of celebrity zijn betekent dat je geen stemrecht hebt?
dacht dat jij de kenner was.

Trouwens in dat filmpje kwam Biden ook voorbij.

de welbekende uitspraak. dat als is dit nog op school was. hij hem helemaal verrot zou schoppen
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 10-11-2020 21:17
18.48% gewijzigd
kadanz schreef:
10-11-2020 20:50
Waar is Trump Spell68?
Vanwaar deze vraag?
Leuk verhaal. Is het waar?
spell68 schreef:
10-11-2020 21:17
Vanwaar deze vraag?
Witte huis gok ik :)

waar hij nog wel een tijdje zal zijn,
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 10-11-2020 21:18
0.65% gewijzigd
Abyss schreef:
10-11-2020 21:15
Oh die mensen stemmen niet?

In de media werken of celebrity zijn betekent dat je geen stemrecht hebt?
dacht dat jij de kenner was.

Trouwens in dat filmpje kwam Biden ook voorbij.

de welbekende uitspraak. dat als is dit nog op school was. hij hem in elk zou slaan./
Stemrecht hebben wilt niet zeggen dat dat je ook stemt natuurlijk.
zurimat schreef:
10-11-2020 21:18
Stemrecht hebben wilt niet zeggen dat dat je ook stemt natuurlijk.
Is dit nu serieus.

Dus die media mensen en celebrities die zo anti trump zijn.. Hebben niet eens gestemt?

en dan gaan roepen om. we moeten vechten?
anoniem_64900e86602d4 wijzigde dit bericht op 10-11-2020 21:20
8.01% gewijzigd
spell68 schreef:
Vanwaar deze vraag?
Wat vind je ervan dat Trump zijn verkiezingsbelofte niet na lijkt te komen en Obama-care laat ploffen zonder er iets voor in de plaats te hebben waardoor 20 miljoen Amerikanen onverzekerbaar worden? Ik bedoel, je Pennsylvania-staatsgreep is net heel uitgebreid besproken, ik ben gewoon benieuwd wat je hiervan vindt.
Abyss schreef:
10-11-2020 21:19
Is dit nu serieus.

Dus die media mensen en celebrities die zo anti trump zijn.. Hebben niet eens gestemt?

en dan gaan roepen om. we moeten vechten?
Eigenlijk zou het mij niet verbazen als enkele van die schreeuwers dat niet hebben gedaan. Maar ik weet het evenmin als jij dat weet.
kadanz schreef:
Leuk verhaal. Is het waar?
Weet ik niet. Ik ben er niet bij geweest. Ik heb zomaar het gevoel dat jij denkt dat het niet waar is.
Let’s Go Brandon!
zurimat schreef:
10-11-2020 21:22
Eigenlijk zou het mij niet verbazen als enkele van die schreeuwers dat niet hebben gedaan. Maar ik weet het evenmin als jij dat weet.
vandaar dat ik dit ook niet roep..
spell68 schreef:
10-11-2020 20:56
Als ze de kieswet van de betreffende staat overtreden dan zeker. En als de democraten dat idee hebben, moeten ze een rechtszaak beginnen, we hebben het idee daarvan niet voor niets uitgevonden.

De stemmers zelf hebben de voor hun relevante kieswet natuurlijk niet overtreden. Dat men achteraf bepaald dat die wet illegaal was, doet niets af aan hun stem verder.

Behalve natuurlijk als je er een belang bij hebt dat die stemmen niet gelden. Dan is het tegen de wil van het volk als die stemmen meetellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven