Zwanger worden vanaf juni 2020 (Tabel)

13-06-2020 13:09 437 berichten
Vervolg op
‘ Zwanger worden vanaf juni 2020’, met tabel.

Voor allen die willen aansluiten!
NaamLftKindRondeNOD/echo datum/ud Bijzonderheden
NWell 25/3015 30 december pcos, clomid50mg werkt niet, nu clomid 100mg
Mms25 27/311e:hug: 18 januari mk
Lize129/332e 1 jaar:hug: 22 december mk nov
Sali1985 34/372e 19mnd:flirting: ud half augustus
maMarjan leeftijd3e 6jr/2jr:flirting: :heart: ud 2 juni, 17/12 echo mk april ‘19
September10 30/351e :flirting: :heart: ud 25/2
Adventkalender 311:flirting:ud 19/3 mk mei
Zwartgroen (leeftijd)2:flirting: :heart: ud eind maart
Lalameme 25/28 2e 21mnd:flirting: :heart: 15 april UDguos vanwege groei dochter
pinguin00 262e 8mnd :flirting:Ud 2/5 mk aug '18. 18-06 opnieuw intake icsi
Kristie1988 31/322e 18mnd:flirting: :heart:u/d 3 mei1e kindje prematuur
anoniem_63ad9d62633bc wijzigde dit bericht op 23-12-2020 18:46
87.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lalameme, haha nee droogdrinken doe je echt voor het kind. Maar als ik zie hoe blij dochter er van wordt dan verzacht dat meer dan genoeg.
Ik hoop op je mee, geen covid, wel verjaardag kunnen vieren. 2 jaar, grote dame!

Mms25, ik zou echt met je huisarts overleggen.
Hoeft niets ergs te zijn, maar je zou een bloedend plekje aan je baarmoedermond kunnen hebben, dat wil je echt wel even onderzocht hebben, gaan dus!
Lalameme heb je de resultaten van je coronatest al binnen? Hopelijk is deze negatief en is je dochtertje weer helemaal beter.

Mamarian en lalameme bedankt voor jullie lieve berichtjes en de virtuele knuffel 🥰
Alvast sorry voor de lange update moet het even van me afschrijven.

Zoals jullie weten heb ik vanaf dag 9 vorige cyclus (lang leve apps) een bloeding, veel lichter dan een menstruatie maar wel genoeg om toch een maandverbandje of soms zelfs een tampon te gebruiken. Lijkt meer alsof ik een bloedneus heb.

Omdat ik voor het weekend mijn menstruatie zou hebben, heb ik tot na het weekend gewacht om contract op te nemen met de huisarts. En jawel zondag stopt de bloeding op de dag dat ook mijn menstruatie eindigt. Enkel nog wat lichtroze maar niet meer schrikbarend.

Toch voor de zekerheid een restje gedaan omdat het gewoon anders was dan normaal. Zo’n actiontest kost toch geen drol. Uitslag negatief, dus op naar een volgende ronde.

Test niet meer aangekeken en in de prullenbak gesmeten. Tot ik gisteren de prullenbak leeg en uitgerekend die test op de grond valt. En tot mijn verbazing zie ik een maar twee roze lijnen staan.

Natuurlijk mezelf suf gegoogld, water erop gedaan want zal wel een indrooglijn zijn. Maar nee lijntje bleef. Besloten dat ik toch voor de zekerheid vanochtend een restje te doen. Nou ik zeg je dat wachten tot de volgende ochtend duurde lang, wel tien keer gedroomd dat ik een positieve test had (whishfull thinking haha).

Maar vanochtend stond er dus weldegelijk binnen de afleestermijn een heel licht streepje! Ik ben nog steeds verbaasd, maar nu ook tussen hoop en vrees. De test is positief :yes: maar ik heb wel heel lang die bloeding gehad en nu nog steeds die lichtroze afscheiding. Dus heel blij maar ook heel nerveus :sigh:
Whaaaa mms! Wat een verhaal ik herken je spanning zo goed! Ik zou, als ik jou was even een verloskundige benaderen, ze kunnen eventueel een vroege echo maken vanwege het vele bloedverlies, tot je daar terrecht kan zou je om de dag een action testje kunnen doen. De streep zou dan steeds donkerder moeten kleuren!

Ik heb bij deze zwangerschap en de zwangerschap van dochter ook heftig en lang gebloed. Sommige momenten/dagen helderrood en veel andere dagen nihil en roze. Bijde zwangerschappen dusdanig dat ik het onder menstruatie liet vallen. Dit heb ik de eerste 12 weken op en af gehad en dat begon inderdaad ook al bijde keren ruim voor nod! Bij mij is dit dus bijde keren goed gekomen en was er nooit een oorzaak voor het bloedverlies. Ik kreeg bij bijde zwangerschappen regelmatig echos de eerste weken en de eerste echo was steeds met een week of 5/6.

Ik ga voor je duimen lieve mms! Dat dit in jouw geval ook gewoon goed komt ! Maar voor nu een voorzichtige gefeliciteerd! ♡♡
Mms25, wat een heerlijke ego post! Kan ik geen genoeg van krijgen!

Wat een verhaal, maar dus toch een innestelingsbloeding, lijkt het! :flirting:
Ik begrijp dat je het niet meer had verwacht, maar toch! Gefeliciteerd 🥳
Mms25: waaauw! Wat super nieuws! Ik snap je spanning! Maar wel super dat je een positieve test hebt. Nu op naar de eerste echo!

Hier nog 4 dagen wachten tot ik weet of het raak is. Hoop het zo! Merk dat ik er steeds meer mee bezig ben.
Nog 3 te gaan van tabel en dan is iedereen zwanger! Wat is dat snel gegaan he! In 5 maand tijd 8 zwangeren. En hopelijk zijn we straks allemaal aan de beurt.
Duimen draaien lize! Dagen aftellen! Ik hoop dat we snel allemaal zn mooi poppetje achter onze namen hebben!
Lize is duim mee 🍀

(Verkeerd account) gr maMarjan
Hoe is het nu met je mms! Bloedverlies nog steeds gestopt? Zo blij voor je! ♡
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes :hug: en inderdaad wat zijn er al veel blije poppetjes!

Lize ik hoop heel erg mee dat je positief van het wachtbekken afkomt.

Hier blijft het enorm spannend en ben ik best bezorgd. Ik herken het verhaal van lalameme helemaal. Het zou bijna een kopie kunnen zijn! Hopelijk blijft het hier ook goed gaan.

Ik heb net toch maar de verloskundige gebeld en die zegt inderdaad streep is een streep, er is dus hcg aanwezig. Maar ze vind het een bijzonder verhaal dat ik al bloedverlies had voordat er überhaupt sprake kon zijn van een zwangerschap. Het is dus echt afwachten, maar ze denkt dat het mogelijk los staat van de positieve test. Alleen blijft natuurlijk het risico op een miskraam maar daar heeft iedere zwangere mee te maken helaas...

Dus blijft heel spannend maar mag als er niets veranderd al met 7 weken een echo laten maken. Hopelijk wordt het bloedverlies niet erger en is het “maar” een wondje ofzo aan de baarmoedermond.

Sali en Nwell hoe gaat het bij jullie?
Sorry voor de mega ego post!!
Maar ik heb een positieve test!!
Ik kon niet meer wachten want voelde me misselijk en moest het weten! Werd gek met idee dat mijn lichaam me voor de gek ging houden.
Dus op naar de action en net een test gedaan en die is POSITIEF!!! Wel heel licht maar ik zie duidelijk een streepje.
WAUWW ik kan het nog niet geloven ik tril erover.. Morgen weer een test hopelijk word lijntje steeds dikker.
Lize1 wat gaaf en fijn voor je! Gefeliciteerd :hyper: Dan zouden we als het hier goed blijft gaan bijna dezelfde uitgerekende datum hebben.
Mms25: Jaa hopelijk blijft het bij beide goed gaan! Een juli kindje! Als ik het goed heb uit gerekend dan zal het rond 21 juli zijn. Bij jou ook dus!

Hopelijk zegt die bloeding voor jou niks. Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Whaaaaa! lize! Yes! Ik wilde net schrijven, dat je maar vroeg moest testen was zo benieuwd! Licht mag best 3 dagen voot nod! Gafeliciteerd en indd op naar die eerste echo! Die eerste weken zijn gewoon een verlengde van de wachtweken zo spannend allemaal!

Naar he Mms! Hier kwam het dus 2 keer helemaal goed. Geeft geen garantie maar wel een mooi voorbeeld dat het niet altijd verkeerd gaat bij heftig bloedverlies. Als het nou opnieuw erger word en je je druk gaat maken gewoon bellen he? En aangeven dat je toch wel graag wilt zien hoe het ervoor staat :hug: 7 weken is wel heel fijn, dan zou er ook al gewoon hartactiviteit moeten zijn. Mijn verloskundige en fertiliteitsarts gaf destijds aan de de kans bij een verloop als dit 50/50 is. En geen stolsels en heftige krampen zijn een goed teken! sterkte! Op naar die 7 weken echo! :hug:

Super leuk ladies! Jullie gaan ook gezellig gelijk op! ♡

Hier alles oke! Aankomende week alweer de 20 weken echo! Dochter heeft een mooi feestje gehad en we hadden geen covid! Inmiddels gelukkig grotendeels opgeknapt ook!
Lalameme: Jaa helemaal mee eens! Bij de eerste waren het nog lange onzekere dagen. Benieuwd hoe ik er nu in ga staan aangezien ik het nu wel wat drukker had dan toen haha.

Wat spannend die 20 weken echo. Maar ook zo leuk als alles goed is om extra lang naar je kindje te mogen kijken.
Ja precies lize! Haha het Gaat bizar snel bij de 2e !
Lize en mms, wat leuk! Hartelijk gefeliciteerd! :hello: Afbeelding Ik hoop dat jullie eerste weken lekker snel omvliegen en dat alle eventuele onzekerheden achter de rug zijn. En dat de tijd daarna vertraagt want poeh wat gaat het snel ineens.. Hier ook een goede 20 weken echo gehad en de kleine beweegt er lekker op los :love:
Wat leuk Lize! Gefeliciteerd
Snel al symptomen, misschien toch verder dan je dacht?

Nwell en Sali 🍀 hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten.
Mamarjan: jaa klopt. Herken ik ook niet van mijn eerste zwangerschap. Maar ik ga morgen ochtend een clear blue doen en dan kijken wat die zegt. Ben zo benieuwd! Vanavond mijn man verteld en die zag ook echt een streepje.. Hij kan het ook niet geloven maar is ook erg blij.
Gefeliciteerd met de goede echo zwartgroen! ♡

Ik had dat ook lize! Ik was al zoo misselijk voor nod dat ik zeker wist dat ik wel zwanger moest zijn. Net als duizeligheid. Bizar! Ben benieuwd wat je clearblue zegt! :)
Jaa zwartgroen wat super dat jullie een goede echo hebben gehad. Wat is het genieten he zo kleintje in je buik.

Lalameme: ooh dan kan het wel dus. Ben over algemeen ook wel gevoelig voor hormonen heb jij dat ook dat het daardoor zou kunnen? Heb je er nu nog steeds veel last van?
Heb de clearblue niet gedaan. Bang dat die negatief word als ik op internet lees zegt iedereen dat die genoeg hcg nodig heeft en streepje van de action is zo licht. Dus net weer 1 van de action gedaan en streepje is het zelfde als gister alleen nu geen early test gedaan.
Ja dat kan kloppen hoor lize! Hcg verdubbelt om de 2 dagen. Dus ik zou lekker om de dag testen anders is verschil bijna niet te zien. Het gaat nu een stuk beter. Ik zit ju op de 18 weken en ik ben inmiddels van de medicatie af zonder hele dagen boven de toillet te hangen! Ik ben wel heel gevoelig voor die misselijkheid haha. Dus iniedergeval wel voor hcg!
Ooh wat fijn lalameme dat je je weer wat beter begint te voelen.. En bijna op de helft!
Kan nog steeds niet beseffen dat het bij mij ook al raak is. Hoop zo dat ik niet ongesteld word en het blijft plakken. Wat een spanning zijn die dagen he.
Oh lize hier zit er eentje die er ook helemaal gek van wordt :@@: na de licht positieve test op dinsdag lijkt de test vandaag wel haast lichter. Streepje is breder maar lichter van kleur en kwam ook later. Ik heb ook helemaal niet een knaltest gehad ofzo terwijl ik volgens mijn “telling” (wat nu moeilijk is door dag bloedverlies) morgen een week over tijd zijn. Maakt me super onzeker dus toch naar de Kruidvat gereden en een early test gedaan waar wel een duidelijke plus komt te staan. Doosje zegt vanaf NOD ook 99% betrouwbaar.

Stomme testen ik durf het bijna niet meer aan. Stiekem blij om te horen dat de meeste die onzekerheid herkennen, hopelijk zijn die twee weken snel voorbij...
Oh wat naar mms! Weet je 100% zeker wanneer je eisprong geweest is ? Het kan zijn dat die bijvoorbeeld net wat later was. Heb je fotos van je testjes ?
Ik had na mijn NOD ook lichte strepen en bij lange na geen knaltest, mocht dat een geruststelling zijn ;)

Wat fijn dat je niet meer zo ellendig boven de wc hoeft te hangen Lalameme! Die misselijkheid is zo vervelend..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven