Singles Unite: deel 4!!
donderdag 12 november 2020 om 11:28
Haha, helder.Attraverso schreef: ↑12-11-2020 10:57Ik date geen 4 mensen om en om. Ik ben de laatste tijd met 4 mensen 1 keer met respecteren van corona maatregelen en dus afstand gaan wandelen. Bij de eerste 3 had ik niet zo veel zin in een vervolgdate. Met deze wel en dus plan ik voorlopig uiteraard geen wandeldates met iemand anders.
donderdag 12 november 2020 om 11:59
Oh dat zou ik ook niks vinden. Ik volg een aantal vloggers maar het zelf doen is dan weer een ander verhaal.
donderdag 12 november 2020 om 12:02
Wat vreselijk....ik vind vlogs kijken wel leuk, maar om mijn eigen omgeving te vloggen...is dat ook niet best een aanslag op je prive omgeving? Hoe reageren je collega's hierop?
donderdag 12 november 2020 om 13:24
donderdag 12 november 2020 om 13:28
Ik zou er een draai aangeven. Je kan alleen je werkkamer of werkplek laten zien, daar waar jij wandelt wat opnemen en één bij je favoriete restaurant die nu dicht is maar waar je wel eten haalt bijvoorbeeld. Opdracht voltooid en minimaal je privé omgeving laten zien.
donderdag 12 november 2020 om 13:48
Wil je een shot van mij in bed, die koffiezet, die met een broodje aankomt lopen etc.. dan doe jij de voice-over "dit is mijn lockdownmaatje, we drinken gezellig koffie en nemen een broodje etc etc
donderdag 12 november 2020 om 13:51
Geen jonge stagiaire..Pompoenschip schreef: ↑12-11-2020 13:24Echt vreselijk...dit soort actie lijkt me bedacht door een 20-jarige communicatie-stagiaire...Ik weet niet hoe jong/oud jullie team of leidinggevenden zijn, maar als je dit in mijn oude team had voorgesteld (gemiddelde leeftijd 40+), zou het gewoon hard afgekapt worden.
En ook weinig heel jonge collega's.
donderdag 12 november 2020 om 13:54
Zoiets had ik dus ook in gedachten. Filmen tijdens een wandeling die ik vaak maak. Een onderdeel is namelijk ook wat je doet om energie van te krijgen tijdens een thuiswerkdag.LaCasa schreef: ↑12-11-2020 13:28Ik zou er een draai aangeven. Je kan alleen je werkkamer of werkplek laten zien, daar waar jij wandelt wat opnemen en één bij je favoriete restaurant die nu dicht is maar waar je wel eten haalt bijvoorbeeld. Opdracht voltooid en minimaal je privé omgeving laten zien.![]()
donderdag 12 november 2020 om 13:58
Geweldig idee! Ik vertel er dan bij dat ik op een forum zit en meeschrijf in een singlestopic, waarvan jij er eentje bent. En dat mijn thuiswerkdagen op deze manier leuker worden. En ihkv bij elkaar thuiswerken doe ik dit dan bij jou (dit onderdeel hebben ze er nu ook ingegooid, bij elkaar gaan thuiswerken).
Het kan niet anders of dit wordt heel goed ontvangen. Ik krijg dan de prijs voor meest creatieve invulling van een thuiswerkdag. En jij hebt ook weer kunnen lachen.
donderdag 12 november 2020 om 14:17
IK lees niet zo goed of je nou cynisch of sjago reageertJulus schreef: ↑12-11-2020 13:58Geweldig idee! Ik vertel er dan bij dat ik op een forum zit en meeschrijf in een singlestopic, waarvan jij er eentje bent. En dat mijn thuiswerkdagen op deze manier leuker worden. En ihkv bij elkaar thuiswerken doe ik dit dan bij jou (dit onderdeel hebben ze er nu ook ingegooid, bij elkaar gaan thuiswerken).
![]()
Het kan niet anders of dit wordt heel goed ontvangen. Ik krijg dan de prijs voor meest creatieve invulling van een thuiswerkdag. En jij hebt ook weer kunnen lachen.
zal wel beiden zijn dan
donderdag 12 november 2020 om 18:13
Daar zou ik ook een wenkbrauw van optrekken. Met overleggen in Teams kan men al regelmatig meekijken, vind ik wel genoeg. Ik zou dan iets buiten doen, als het dan toch moet.
Krijg motto niet verwijderd :-)