Singles Unite: deel 4!!
donderdag 12 november 2020 om 20:56
donderdag 12 november 2020 om 20:56
Goh, als zowel jij als zijn ex hem op dezelfde dingen aangesproken hebben, zou er dan een kern van waarheid in zitten? Dat inzicht had ie niet zeker? Iemand die geen tijd voor je heeft/ wil maken is niks. Kun je beter single blijven. Wel jammer hoor.Limo76 schreef: ↑12-11-2020 18:58Wat een leuke berichten over dates! Goed bezig!
Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn exEn dat vond hij niet prettig.
Prima gesprek gehad, maar voor nu ff niet meer.
donderdag 12 november 2020 om 20:57
Joepie, moving forward!Sabbieehhhh schreef: ↑12-11-2020 19:30Hier ook weer een kleine update, de datingapps zijn nu ook definitief aan beide kanten verwijderd![]()
donderdag 12 november 2020 om 21:00
Inderdaad. Dan krijg je zo nu en dan een appje om te peilen of je er voor in bent. What's the point? Heb je niks aan. En hij zal nog steeds niet tegen opbouwende kritiek kunnen.Sabbieehhhh schreef: ↑12-11-2020 20:56Oh ja, is vaak zo. De vraag is alleen, zit je daar op te wachten?
donderdag 12 november 2020 om 21:02
donderdag 12 november 2020 om 21:16
Nou, we stoppen er niet mee door ruzie. Maar meer door irritaties vanuit exen, waardoor we iets licht geraakt zijn op bepaalde reacties nu.Sabbieehhhh schreef: ↑12-11-2020 20:56Oh ja, is vaak zo. De vraag is alleen, zit je daar op te wachten?
En tja....zelfde Albert heijn
donderdag 12 november 2020 om 21:19
Als je zelf even in de verkeerde energie zit en je hebt een gevoelig hittepetitje....dan niet
Nee hoor, ben hartstikke gek met haar en dit is de eerste die na 35 jaar paarden niet voor de verkoop is. Maar soms......
donderdag 12 november 2020 om 21:22
Die kern van waarheid is er ook. Alleen valt er niet veel aan te veranderen. En eerlijk, ik was ook wel iets teveel op mn strepen staan door die kerel van hiervoor. Bepaalde tijden van het jaar zijn in sommige beroepen heel druk.
donderdag 12 november 2020 om 21:42
Prima onderdeel van zelfliefde Julus! (Ik ga stiekem de site opzoeken)Julus schreef: ↑12-11-2020 21:02Oeps I did it again...heb net een schitterende wollen sjaal plus muts bij the next closet besteld. Van Missoni. Duur merk uit Milaan. Schitterende kleuren. Maar wel hele goede kwaliteit en iets wat verder niemand zal hebben.
Warning: als je daar eenmaal bestelt ben je verslaafd.
donderdag 12 november 2020 om 21:44
Lastig, maar als die irritaties er nu al zijn, wat zou maken dat die er in de toekomst niet zouden zijn?
donderdag 12 november 2020 om 21:47
donderdag 12 november 2020 om 21:48
Omdat ik door corona en die eikel van laatst ook wel snel op mn teentjes ben getrapt.Sabbieehhhh schreef: ↑12-11-2020 21:44Lastig, maar als die irritaties er nu al zijn, wat zou maken dat die er in de toekomst niet zouden zijn?
vrijdag 13 november 2020 om 00:00
Wow goed bezig Attra met de wandeldates en leuk dat met iemand nu goed klikt! Hopelijk is de 2e date ook geslaagd
Goed besluit zo te horen Limo, vooral als hij je gaat vergelijken met z’n ex.. En fijn dat de datingapps verwijderd zijn Sabbieh!
Zo’n vlog lijkt me ook helemaal niks Julus, zou inderdaad ook iets combineren met het wandelen.
Hier toevallig vanmiddag ook een spontane wandeldate gehad, was gezellig maar meer vriendschappelijk. Wel blij dat ik ben gegaan, alweer 3 maanden geleden sinds laatste keer met ex date en merkte dat het me beetje bleef achtervolgen. Nu weer stapje vooruit gezet, al had een romantische klik wel leuk geweest natuurlijk. Daarna langs vriendin geweest die ik al maanden niet had gezien, dat voelde weer heel fijn
Goed besluit zo te horen Limo, vooral als hij je gaat vergelijken met z’n ex.. En fijn dat de datingapps verwijderd zijn Sabbieh!
Zo’n vlog lijkt me ook helemaal niks Julus, zou inderdaad ook iets combineren met het wandelen.
Hier toevallig vanmiddag ook een spontane wandeldate gehad, was gezellig maar meer vriendschappelijk. Wel blij dat ik ben gegaan, alweer 3 maanden geleden sinds laatste keer met ex date en merkte dat het me beetje bleef achtervolgen. Nu weer stapje vooruit gezet, al had een romantische klik wel leuk geweest natuurlijk. Daarna langs vriendin geweest die ik al maanden niet had gezien, dat voelde weer heel fijn
vrijdag 13 november 2020 om 08:36
Nou ja ik wilde ook niet per sé zo op tv komen hoor.. ik sta er niet heel natuurgetrouw op zeg maar.
Ze knippen best creatief en selectief en maken zo een beetje het verhaaltje wat er dan zou spelen tussen zo'n stel .. maar dat hebben ervaren geeft wel weer een nieuwe dimensie aan het kijken..
vrijdag 13 november 2020 om 08:39
Vivi wat leuk dat je weer bent gaan daten.
Zo te lezen meer als afleiding om je ex date een beetje te kunnen vergeten? Of ben je er ook weer aan toe?
Sabbieeh wat een genieten! Fijn dat jullie voor elkaar kiezen en nu kunnen uitzoeken wie jullie samen zijn.
Zo'n begin fase waarin alles nog open ligt, vol verlangen en hoop, is mooi
Limo jammer dat jullie tot de conclusie zijn gekomen dat jullie niet passen.
En wat heerlijk een paard, ik vind het geweldige dieren en ze ruiken zo heerlijk.
Zo te lezen meer als afleiding om je ex date een beetje te kunnen vergeten? Of ben je er ook weer aan toe?
Sabbieeh wat een genieten! Fijn dat jullie voor elkaar kiezen en nu kunnen uitzoeken wie jullie samen zijn.
Zo'n begin fase waarin alles nog open ligt, vol verlangen en hoop, is mooi
Limo jammer dat jullie tot de conclusie zijn gekomen dat jullie niet passen.
En wat heerlijk een paard, ik vind het geweldige dieren en ze ruiken zo heerlijk.