Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
iceteapeach schreef:
12-11-2020 18:13
Daar zou ik ook een wenkbrauw van optrekken. Met overleggen in Teams kan men al regelmatig meekijken, vind ik wel genoeg. Ik zou dan iets buiten doen, als het dan toch moet.
Dat gaat het ook worden denk ik.
Misschien icm een heel klein stukje binnen ofzo. Dit gaat om mijn privedomein en dat hoeft niet iedereen te zien. Kan ook bepaalde beeldvorming geven.
tomcat schreef:
12-11-2020 15:41
Maar je kan toch wel even kaas snijden dan? ;-D
En hoe moet ik dan filmen? Gaat hem niet worden he?
Jaloers! Moest je nog wat verlofuren oo maken?
Ja dat is echt tenenkrommend. Ik heb het eens met plaatsvervangende schaamte gekeken. Ik zou zo echt niet op tv willen komen dus alle lof voor Tom die daar schijt aan heeft.
Nee, heb geen vaste fulltime uren. Dus als ik een week weinig uren wil maken kan dat. Ik studeer sinds vorig jaar weer fulltime dus werk ernaast wat ik kan/wil. Nu even een zware periode en op randje overspannen, dus op aanraden van m'n psycholoog even op pauze gedrukt.

Ja moet er ook niet aan denken! Maar ook wel aparte types hoor...
LaFolie schreef:
12-11-2020 18:15
Hier een paar dagen vrij, met chocola en rode wijn in bed films gekeken heel de dag :$ single zijn is zo gek nog niet haha...

Na er hier veel over gelezen te hebben eens Lang Leve de liefde gekeken. Wat tenenkrommend zeg!
Lang Leve De Liefde wil ik ook nog gaan kijken.
Julus schreef:
12-11-2020 18:19
Jaloers! Moest je nog wat verlofuren oo maken?
Ja dat is echt tenenkrommend. Ik heb het eens met plaatsvervangende schaamte gekeken. Ik zou zo echt niet op tv willen komen dus alle lof voor Tom die daar schijt aan heeft.
Is Tom hierbij geweest? Ik draai nog niet zolang mee.
Julus schreef:
12-11-2020 12:33
Het is een opdracht van de leidinggevende. Het moet je echt liggen. Ze denken dat dit goed is om in verbinding te blijven. En ja..in je thuisomgeving. Ik kan het sturen doordat ik zelf bepaal wat ik laat zien.
Maar ik word er niet blij van. En het is verplicht.
Julus, ze kunnen je niet verplichten je thuisomgeving te filmen. Moet niet gekker worden........
Wat een leuke berichten over dates! Goed bezig!

Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn ex :lol: En dat vond hij niet prettig.

Prima gesprek gehad, maar voor nu ff niet meer.
Limo76 schreef:
12-11-2020 18:58
Wat een leuke berichten over dates! Goed bezig!

Vanochtend maar afscheid genomen van mijn date, of meer in overleg samen. Door zijn werk heeft hij weinig tijd en in het weekend altijd zijn kinderen. Ik vind dat erg lastig en daarnaast heeft hij moeite met een weerwoord als ik zeg dat ik iets niet leuk vind. Al met al passen we qua karakter denk ik niet zo goed bij elkaar en hij vind dat ik hem op dezelfde dingen aanspreek qua gedrag als zijn ex :lol: En dat vond hij niet prettig.

Prima gesprek gehad, maar voor nu ff niet meer.
Ahhh wat zonde Limo!
Julus, die wandelroute lijkt mij dan idd het beste idee hierin, zou er ook niet blij van worden.
Jammer Limo! Klinkt als een wijs besluit wel.
Sabbieehhhh schreef:
12-11-2020 19:10
Ahhh wat zonde Limo!
Als je niet zo goed tegen een weerwoord kunt dan pas je niet bij mij......heb t hart nogal op de tong :-D
Hier ook weer een kleine update, de datingapps zijn nu ook definitief aan beide kanten verwijderd :-)
Sabbieehhhh schreef:
12-11-2020 19:30
Hier ook weer een kleine update, de datingapps zijn nu ook definitief aan beide kanten verwijderd :-)
Wat goed!
Haha Limo, nee zeg. Kan me dus niet voorstellen dat er vrouwen zijn die dat wél kunnen handelen.

Sabbieh, lief!
Limo76 schreef:
12-11-2020 19:25
Als je niet zo goed tegen een weerwoord kunt dan pas je niet bij mij......heb t hart nogal op de tong :-D
Hahah snap ik helemaal, lekker bij jezelf blijven ook daarin!😁
Limo klinkt alsof je de juiste keuze hebt gemaakt. Maakt het niet minder zuur natuurlijk...

Sabbieeehhhh fijn!
Mijn gevoel zegt echter wel, dat dit niet het einde van het contact is en dat het mij niet verbaast als hij over een paar weken contact opneemt.
Limo76 schreef:
12-11-2020 20:03
Mijn gevoel zegt echter wel, dat dit niet het einde van het contact is en dat het mij niet verbaast als hij over een paar weken contact opneemt.
Waar baseer je dat op?
Ik heb niet zoveel te melden.

Best wel gevulde week gehad. Werk en s avond paar afspraken.

Vanmiddag mijn eerste borrel online meegemaakt met thuisbezorgd borrelpakket.

Ik heb toch liever een echte borrel waar je met diverse mensen in gesprek gaat.
Leuk sabbieeh 😀
Julia_20 schreef:
12-11-2020 20:08
Waar baseer je dat op?
Gevoel, kan ik niet omschrijven.
limo76 wijzigde dit bericht op 12-11-2020 20:16
15.31% gewijzigd
Mijn vierbenige vriendin van 650 kg is uit der zadel gegroeid...........hoppa daar gaat weer 3 duizend euro.
Limo76 schreef:
12-11-2020 20:15
Mijn vierbenige vriendin van 650 kg is uit der zadel gegroeid...........hoppa daar gaat weer 3 duizend euro.

Oh nee... Wat een geld hee. Zo veranderde bespiering dan?
LaFolie schreef:
12-11-2020 20:17
Oh nee... Wat een geld hee. Zo veranderde bespiering dan?
Jong en flink gegroeid. Bespiering mag zelfs nog meer omdat ik een beetje te veel heb gefreewheeld afgelopen jaar. Maar ja, freewheelen kan bij die jonkies :-D
Limo76 schreef:
12-11-2020 20:21
Jong en flink gegroeid. Bespiering mag zelfs nog meer omdat ik een beetje te veel heb gefreewheeld afgelopen jaar. Maar ja, freewheelen kan bij die jonkies :-D

Aaah heerlijk die jonkies ja. Leuk, wist niet dat je een paard had!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven